Jump to content

Nove gume, stari DOT


yzf600

Recommended Posts

Jaz bi 2 ali 3 leta staro gume kupil samo, če mi da popust in ne za isto ceno kot največ 1

 leto staro.

In ti ga dajo, ker če jo do sedaj niso prodali...

Link to comment
Share on other sites

Jaz bi 2 ali 3 leta staro gume kupil samo, če mi da popust in ne za isto ceno kot največ 1

leto staro.

In ti ga dajo, ker če jo do sedaj niso prodali...

ma nevem. eno leto ma rok trajanja pašta. Zakaj bi se gumi kej poznalo? novi iz skladišča? guma narejena decembra 06 pa je po tvoje že stara 2 leti....Poznam ljudi ki z gumami letnik 04 grobnik prevozjo 1:35:00. Jaz mam po naključju namontirane nove gume, ampak mislim da zato niso nič boljše, kot kaka mal založena metzelerka 05 al pa 06 letnik.

To je moje osebno mnenje!

Link to comment
Share on other sites

Mene tut to zanima:Zgleda da so se prejsnji lastniki zelo mal vozil,ker imam prednjo gumo letnik 03 :glare: Sicer je se vec k 50% profila. Sam ne vem kok se je varno s tako okol vozt :wacko:

Kaj pravte,bi blo bolj pametno menjati preden se spravim na cesto??

Link to comment
Share on other sites

Absolutno..

Eno je guma letnika 03, ki je bila pravilno spravljena in skladiščena, drugo pa je guma, ki je že 5 let na motorju in izpostavljena vsem vremenskim vplivom in soncu ter napol plastična.

Samo moje mnenje :)

Link to comment
Share on other sites

ma nevem. eno leto ma rok trajanja pašta. Zakaj bi se gumi kej poznalo? novi iz skladišča? guma narejena decembra 06 pa je po tvoje že stara 2 leti....Poznam ljudi ki z gumami letnik 04 grobnik prevozjo 1:35:00. Jaz mam po naključju namontirane nove gume, ampak mislim da zato niso nič boljše, kot kaka mal založena metzelerka 05 al pa 06 letnik.

To je moje osebno mnenje!

No, gume in pašta nimajo dosti skupnega, kot zavorno olje tudi ne - pa ima vsaka reč svoj rok trajanja... :)

Narobe si razumel, jaz kupim tudi npr. 2 leti staro gumo, le ne po isti ceni kot letošnjo. Ekonomija, ne strah, da bi guma slabše držala.

Edited by savo
Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Zvozi. Če jih boš pa dol vrgel, se pa javim, da "odpadek" vzamem in jih povozim do konca :)

Edited by svobodnaptica01
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Marsikdo bi tak dot še z veseljem vzel in zvozil. Jaz sem kupil novo dot 08 pa nimam straha, da nebi držala. Mogoče potrebuje malo več segrevanja.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Bom kar tukaj prilepil še eno vprašanje glede starosti gum:

Okej, guma stara 3 leta, iz skladišča, mora bit OK in držat.

Imam pa primer, ko je bilo v zadnjih dveh letih na gumi narejeno samo par 100 km, profil torej na 100%.

Gledano po DOT-u je guma stara že 5 let, na motorju pa dobri dve leti praktično ne rabljena. Kakšne so vaše izkušnje s starejšimi DOT-i? Na gume-direkt sem opazil tudi, da se posebej prodajajo gume tudi DOT-10, itd... :eek:

Link to comment
Share on other sites

Lani sem zvozila eno GP racer z dotom 07, sicer je bila guma nova, ampak jo je nekdo naštimal za romanje v smeti. No, jaz sem z njo po cesti zvozila še fletnih 5.000 km. In ker vmes nekaj mesecev ni bilo nič pravega dirkanja, sem s kolenčnikov prah po dooolgem času zdrgnila po cesti.

Kar se dirkalnih gum tiče sem pa tudi lani vozila gumo, ki je dot 2012, 2013 je bila vožena 6 krogov, pa lani ni nič bolj drsela, je pa res, da je zmes v osnovi soft, uporabljala sem jo pa v razmerah, kjer bi sicer trdoto medium-soft.

Za cestno vožnjo pa jaz osebno večinoma vozim gume, ki jih drugi zmečejo dol, za zadnjo gumo mi je popolnoma vseeno kakšna je in kateri DOT je gor, spredaj pa v primeru rabljene gume z starim DOTom gledam, da gre vsaj za rang SS gume, ki mi že v startu nudi dovolj oprijema, da ni problem, če nivo od nove nekoliko pade.

 

Link to comment
Share on other sites

Ja, saj si mislim tudi da se preperevanje oz spreminjanje lastnosti gume pomika od površine gume proti notranjosti, in je verjetno pod kakšnim 1mm, 2mm, guma s približno začetnimi karakteristikami.

Link to comment
Share on other sites

pred 2 urami, svobodnaptica01 pravi:

Lani sem zvozila eno GP racer z dotom 07, sicer je bila guma nova, ampak jo je nekdo naštimal za romanje v smeti. No, jaz sem z njo po cesti zvozila še fletnih 5.000 km. In ker vmes nekaj mesecev ni bilo nič pravega dirkanja, sem s kolenčnikov prah po dooolgem času zdrgnila po cesti.

Kar se dirkalnih gum tiče sem pa tudi lani vozila gumo, ki je dot 2012, 2013 je bila vožena 6 krogov, pa lani ni nič bolj drsela, je pa res, da je zmes v osnovi soft, uporabljala sem jo pa v razmerah, kjer bi sicer trdoto medium-soft.

Za cestno vožnjo pa jaz osebno večinoma vozim gume, ki jih drugi zmečejo dol, za zadnjo gumo mi je popolnoma vseeno kakšna je in kateri DOT je gor, spredaj pa v primeru rabljene gume z starim DOTom gledam, da gre vsaj za rang SS gume, ki mi že v startu nudi dovolj oprijema, da ni problem, če nivo od nove nekoliko pade.

 

Se tudi jaz podpišem pod tole! Gledam le, da ne gre za rabljeno gumo, ki je vržena za kolibo na vrtu ležala par let na soncu, dežju in snegu, ampak da gre za gume, ki so bile pravilno skladiščene.

Mogoče še zgolj kot zanimivost, v sezoni 2014 sem odpeljal na Novem Marofu čas, ki je bil samo 2 desetinki počasnejši od mojega osebnega rekorda, z gumo GP Racer medium DOT 2008. Kar se mene tiče je bil oprijem enak kot pri frišni :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

pri gumi z starejšim dotom je potrebno paziti le v dežju.......

ostalo lahko le prepišem

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!