Skoči na vsebino

Yamaha FJR 1300


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Fantje, konec debate, motor sem kupil, sicer ni najnovejši model,je lepo ohranjen, kupljen v Lj, vsi računi od sevisov (Jure P.), potrjena servisna se ujema s km-ji in precej manj prevoženih kilometrov. Tako, da mislim, da mi ne bo žal, sicer bo pa pokazal čas. :010

Še to moram povedati, na probni vožnji sem ugotovil, da je motor zelo lepo vodljiv, na mestu malo težji za manevriranje kot sem navajen, in kar se mi zdi najlepše, res vleče ko strela že dejansko od nule. :notworthy:

No pa lep pozdrav, se kaj beremo v prihodnje.

Pa brez zamere, ker sem vam dal toliko dela, in hvala za vsa mnenja, ki ste jih napisali tukaj, mi je kar pomagalo pri odločitvi. :grim

Srečno vožnjo, pridemo na krofe.

lp

Popravljeno . Popravil blackaces
Objavljeno

Srečno vožnjo, pridemo na krofe.

lp

Hvala, kar oglasite se :rolleyes:

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Kar 12 strani v rikverc sem moral "prelistati", da sem našel to temo !!! Kaj to pomeni ??? Pri meni je res šele ozadje na monitorju, toda mogoče nekoč, če bo vse tako kot mora biti ???... .)

post-12027-0-12878100-1306303889_thumb.jpg

Objavljeno

B)

Kar 12 strani v rikverc sem moral "prelistati", da sem našel to temo !!! Kaj to pomeni ??? Pri meni je res šele ozadje na monitorju, toda mogoče nekoč, če bo vse tako kot mora biti ???... .)

Pan European????! Hudo dober potovalnik, ampak vrag, ko te pri 140 začne nositi po cesti levo in desno zaradi sprednjega vetrobrana. Me je malo stisnilo. Z FJR-ko teh problemov ni, spljoh! Upam, da so to pri Hondi porihtali ali pa?

Muki, moram pa te demantirat, da FJR težko manevrirat na mestu in pri polžji hitrosti. Verjemi, da to ne drži. Se najde tudi kakšen sport turer, ki ima manj kg in ga je težje manevrirat pri polžji vožnji, da ostalih krav sploh ne omenjam.

Pozdrav izpod vinogradov!

Rocky B)

Objavljeno

Napisal sem, da je težji na mestu kot sem navajen. Prejšnji motor je bil TDM 900, ki ima cca 220 kg, FJR pa okoli 260. Drugih motorjev v rangu športno-potovalnih nisem preizkusil in jih ne morem primerjati med seboj. Reči pa moram, da sem se ga že kar lepo navadil. Naredil sem skoraj 4kkm odkar ga imam in sem zelo zadovoljen, tako da se mi kar samo smeji ko se peljem z njim. Moti me edino ena stvar, in sicer prestavljanje na mestu iz lera v 1. prestavo, namreč kar precej škljocne, drugače pa menjalnik dela brezhibno. Mogoče ima še kdo tukaj takšne simptome in me zanima ali je to normalno? :hmm:

LP

Objavljeno

Napisal sem, da je težji na mestu kot sem navajen. Prejšnji motor je bil TDM 900, ki ima cca 220 kg, FJR pa okoli 260. Drugih motorjev v rangu športno-potovalnih nisem preizkusil in jih ne morem primerjati med seboj. Reči pa moram, da sem se ga že kar lepo navadil. Naredil sem skoraj 4kkm odkar ga imam in sem zelo zadovoljen, tako da se mi kar samo smeji ko se peljem z njim. Moti me edino ena stvar, in sicer prestavljanje na mestu iz lera v 1. prestavo, namreč kar precej škljocne, drugače pa menjalnik dela brezhibno. Mogoče ima še kdo tukaj takšne simptome in me zanima ali je to normalno? :hmm:

LP

Je normalno :)

Objavljeno

Naslednik moje TDM je 100% FJR, komaj čakam.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Seveda je FJR nartaboljši motor :worship: Vozim že drugega in sem prezadovoljen :kva2: Z obema sem prevozil c. 100.000km,brez najmanjšega problema,ja! :010 Samo, gume in olje je pa treba menjat :naughty:

  • Všeč mi je 2
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Napisal sem, da je težji na mestu kot sem navajen. Prejšnji motor je bil TDM 900, ki ima cca 220 kg, FJR pa okoli 260. Drugih motorjev v rangu športno-potovalnih nisem preizkusil in jih ne morem primerjati med seboj. Reči pa moram, da sem se ga že kar lepo navadil. Naredil sem skoraj 4kkm odkar ga imam in sem zelo zadovoljen, tako da se mi kar samo smeji ko se peljem z njim. Moti me edino ena stvar, in sicer prestavljanje na mestu iz lera v 1. prestavo, namreč kar precej škljocne, drugače pa menjalnik dela brezhibno. Mogoče ima še kdo tukaj takšne simptome in me zanima ali je to normalno? :hmm:

LP

Pri prestavljanju v 1. je tudi meni škljocalo. Probaj tole: stisni sklopko, dodaj malo plina in malo preden obrati popolnoma padejo potisni v 1. prestavo. Men ne škljoca nič več spljoh :D

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Seveda je FJR nartaboljši motor :worship: Vozim že drugega in sem prezadovoljen :kva2: Z obema sem prevozil c. 100.000km,brez najmanjšega problema,ja! :010 Samo, gume in olje je pa treba menjat :naughty:

Ja se strinjam, da je treba gume zamenjat. Kaj pa se v letu 2011 priporoča?

lp

Objavljeno

Ja se strinjam, da je treba gume zamenjat. Kaj pa se v letu 2011 priporoča?

lp

Če še dobiš kakšne z6 interact bo to kar dobra poteza, saj bojo ziher s popustom, ker ne bojo leto izdelave 2011. Jaz sem jih danes kupil pri Širniku v Radljah. Če jih pa ne bi več imel, bi pa vzel z8 interact. Eni tudi hvalijo dunlop roadsmart, ampak zame so Metzeler prva izbira :worship:

Objavljeno (popravljeno)

Se bom kar tukaj oglasil: včeraj sem prebral na Nemškem forumu,da je izdan vpoklic novejših modelov Yamah FJR 1300 A in 1300 AS nazaj na servis zaradi menjeve kabelske instalacije se nekje baje preguli naredi krčluš in motor se ustavi.Zato vsi ki imate te modele FJR Yamahe pokličite na servis imajo točna navodila za katere št.šasije(od-do) to velja.Zamenjajo kompletno instalacijo !

Popravljeno . Popravil Bremzer
Objavljeno

Se bom kar tukaj oglasil: včeraj sem prebral na Nemškem forumu,da je izdan vpoklic novejših modelov Yamah FJR 1300 A in 1300 AS nazaj na servis zaradi menjeve kabelske instalacije se nekje baje preguli naredi krčluš in motor se ustavi.Zato vsi ki imate te modele FJR Yamahe pokličite na servis imajo točna navodila za katere št.šasije(od-do) to velja.Zamenjajo kompletno instalacijo !

Včeraj sem bil pri Šternu in stvar je sledeča: težave je z prešvoh kabli za maso, pri polni obremenitvi elektro sistemov (dolge luči, gretje ročk, vtičnica, pa še dodatna, če jo ima kdo...)), tako, da ne zamenjajo komplet inštalacije, ampak samo vgradijo dodatno inštalacijo za maso. Dela cirka 1h. Nimajo pa tega dela na zalogi, jaz sem poklical zaradi vpoklica prejšno sredo, pa je bila roba šele včeraj v trgovini.

Objavljeno

Če še dobiš kakšne z6 interact bo to kar dobra poteza, saj bojo ziher s popustom, ker ne bojo leto izdelave 2011. Jaz sem jih danes kupil pri Širniku v Radljah. Če jih pa ne bi več imel, bi pa vzel z8 interact. Eni tudi hvalijo dunlop roadsmart, ampak zame so Metzeler prva izbira :worship:

Hvala za podatek. Glede vpoklica pa, motor sem v ponedeljek peljal k Šternu na servis, jih upozoril na vpoklic pa???????

V petek ga grem iskat pa se oglasim, da povem kaj več. Glede vpoklica pa sledeča povezava http://moto.avtomanija.com/default.asp?rb=3&id=4138

lp

Objavljeno (popravljeno)

Ha preveril, številke mojega motorja ni zraven :OK: :OK: :yea2: :yea2:

lp

Popravljeno . Popravil BLACKACES
Objavljeno

Ha preveril, številke mojega motorja ni zraven :OK: :OK: :yea2: :yea2:

lp

Najbrž sem na servisu videl tvojo črno FJR, če je tako, povej a je to originalni nosilec navigacije in če je koliko si ga plačal? :hmm:

Objavljeno (popravljeno)

Najbrž sem na servisu videl tvojo črno FJR, če je tako, povej a je to originalni nosilec navigacije in če je koliko si ga plačal? :hmm:

Ja original, naročil pri Šternu za ceno pa ne vem poglej na http://shop.delta-te...id=66&Itemid=95 (tu je do 2005, za 2010 je bil malo dražji)

če misliš nosilec Garmina pa v Šenčurju.

lp

Popravljeno . Popravil BLACKACES
Objavljeno (popravljeno)

Včeraj sem bil pri Šternu in stvar je sledeča: težave je z prešvoh kabli za maso, pri polni obremenitvi elektro sistemov (dolge luči, gretje ročk, vtičnica, pa še dodatna, če jo ima kdo...)), tako, da ne zamenjajo komplet inštalacije, ampak samo vgradijo dodatno inštalacijo za maso. Dela cirka 1h. Nimajo pa tega dela na zalogi, jaz sem poklical zaradi vpoklica prejšno sredo, pa je bila roba šele včeraj v trgovini.

V Nemčiji menjajo instalacijo in zavorno stikalo ker baje je nekaj s stikalom, da povzroči kratki stik pride do pregrevanja kabla in ta kabel v žili povzroči stik in pride do medsebojnega stika v instalaciji in pregrevanja mase.Vglavnem v Nemčiji vsaj tako je pisalo menjajo cel del kabelske instalacije in ni problem samo v masi !!!mase se baje pregreva posledično, ko v kablih pride do stika enemu je celo računalnik skurilo.

Ps; to sem prebral in ni zraslo na mojem zelniku !

Popravljeno . Popravil Bremzer
Objavljeno (popravljeno)

V Nemčiji menjajo instalacijo in zavorno stikalo ker baje je nekaj s stikalom, da povzroči kratki stik pride do pregrevanja kabla in ta kabel v žili povzroči stik in pride do medsebojnega stika v instalaciji in pregrevanja mase.Vglavnem v Nemčiji vsaj tako je pisalo menjajo cel del kabelske instalacije in ni problem samo v masi !!!mase se baje pregreva posledično, ko v kablih pride do stika enemu je celo računalnik skurilo.

Ps; to sem prebral in ni zraslo na mojem zelniku !

Bei der FJR 1300 A bzw. AS kann es zu einem Ausfall der Elektronik kommen, weil eine Masseverbindung, an der sechs Massekabel angeschlossen sind, zu warm werden kann, wenn alle Verbraucher eingeschaltet werden. Durch die Wärme kann die Verbindung sich verformen oder schmelzen und es kann zum Aufall der elektronischen Einspritzanlange oder anderer Komponenten kommen. In der Werkstatt wird - kostenlos - bei betroffenen FJR-Modellen entweder der ganze Kabelbaum ausgetauscht, wenn schon ein Defekt festzustellen ist, oder die Schwachstelle wird duch einen zusätzlichen Hilfskabelbaum ersetzt.

Eine weitere Produktionsgruppe von der FJR 1300 - hier ist nur die A-Version betroffen - hat mit einem anderen möglichen Problem zu kämpfen: Hier gibt es Defekte des vorderen Bremslichtschalters. Wenn dieser ausfällt, können Fahrer hinter dem betroffenen Motorrad nicht rechzeitig erkennen, wenn dieses bremst. Naheliegend, dass das zu gefährlichen Situationen führen kann. Bei den betroffenen Motorrädern wird der Bremslichtschalter darum kostenlos ausgetauscht.

Hier die Fahrzeugnummern der betroffenen FJR 1300 A/AS (Kabelbaum):

JYARP131000000301 bis JYARP131000008585

JYARP13A000000011 bis JYARP13A000005174

JYARP135000000301 bis JYARP135000001887

JYARP13E000000301 bis JYARP13E000001027

Hier die Fahrzeugnummern der betroffenen FJR 1300 A (Bremslichtschalter):

JYARP13A000005957 bis JYARP13A000006291

</span>

Popravljeno . Popravil vonAxl
  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Spoštovani FJR-aši!

Danes sem postal ponosen lastnik Yamahe FJR 1300, letnik 2003. :naughty: Prvi občutki so fantastični, motor teče mirno, ima ogromno rezerve v moči, navor da pop...., skratka veliko motorja za dokaj pametno ceno. Kolebal sem med Varo in FJR-jko, pa vem da nisem zgrešil. Vetrna zaščita je bila zamenjana z malo višjo, ta pa opravlja delo odlično. Sam merim 188 cm in mi na najvišji poziciji vetrne zaščite, prav nad glavo piha, tako da bobnenje okoli čelade popolnoma utihne. :yes:

Sicer pa kaj bi vam razlagal, saj sami dobro veste, da je FJR zakon in pika!!!!!!

Upam, da se kje srečamo in kakšno rečemo!!!

LP, RPOSED

P.S. moja lepotička :010

post-30547-0-43976800-1312398943_thumb.jpg

Objavljeno

Spoštovani FJR-aši!

Danes sem postal ponosen lastnik Yamahe FJR 1300, letnik 2003. :naughty: Prvi občutki so fantastični, motor teče mirno, ima ogromno rezerve v moči, navor da pop...., skratka veliko motorja za dokaj pametno ceno. Kolebal sem med Varo in FJR-jko, pa vem da nisem zgrešil. Vetrna zaščita je bila zamenjana z malo višjo, ta pa opravlja delo odlično. Sam merim 188 cm in mi na najvišji poziciji vetrne zaščite, prav nad glavo piha, tako da bobnenje okoli čelade popolnoma utihne. :yes:

Sicer pa kaj bi vam razlagal, saj sami dobro veste, da je FJR zakon in pika!!!!!!

Upam, da se kje srečamo in kakšno rečemo!!!

LP, RPOSED

P.S. moja lepotička :010

zelo lepo, lepa, :hooray: SREČNO vožnjo, pa kaj na koroško se prpel, da pogledamo zverino. Upam, da ti bo dolgo in zadovoljno služila.

Vidim, da si presrečen, tudi jaz oklevam med oan-ko in fjr-ko, bomo videli.

Če ni skrivnost za kake € si jo kaufnil? A so original kufri vsi trije.

Še enkrat happy drive...

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

Pozdravljeni rabim nekaj nasvetov glede fjr 1300 rad bi jo kupil pa me zanima naslednje.Koko je z servisi so dragi intervaki so verjetno na 6000km,koliko porabi na 100 km pa realno,lepa vožnja in dirkalna,a ma motor kakšno hibo,koliko so gume za motor, in če je drago vzdrževanje skratka vse

Objavljeno

Pozdravljeni rabim nekaj nasvetov glede fjr 1300 rad bi jo kupil pa me zanima naslednje.Koko je z servisi so dragi intervaki so verjetno na 6000km,koliko porabi na 100 km pa realno,lepa vožnja in dirkalna,a ma motor kakšno hibo,koliko so gume za motor, in če je drago vzdrževanje skratka vse

Vsi odgovori so že večkrat opisani v tej temi :wallbash:

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

dobervečer mam težave z bredalom levo od armatore zgleda da se je mehanizem za odpirat polomil.Kaj mogoče kdo ve za kakšno razbito FJR ali kje bi se ta mehabizem dalo nabavit,hvala za odgovor

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!