Skoči na vsebino

Yamaha FJR 1300


Priporočene objave

Objavljeno

dobervečer mam težave z bredalom levo od armatore zgleda da se je mehanizem za odpirat polomil.Kaj mogoče kdo ve za kakšno razbito FJR ali kje bi se ta mehabizem dalo nabavit,hvala za odgovor

To boš težko našel, demontiraj mehanizem in ga nesi kakemu mojstru mehaniku ali ključavničarju pa ti koko uštima !

Objavljeno (popravljeno)

dobervečer mam težave z bredalom levo od armatore zgleda da se je mehanizem za odpirat polomil.Kaj mogoče kdo ve za kakšno razbito FJR ali kje bi se ta mehabizem dalo nabavit,hvala za odgovor

Ne bom solil pameti, vendar vseeno: motor mora imeti kontakt in obenem mora biti v leru, drugače ne moreš odpret predalčka(vsaj pri mojem je tako) :naughty: Če si ga pa polomil boš verjetno najprej zvedel na kakšnem servisu kje dobiti nadomestni del.

LP

Popravljeno . Popravil muki
Objavljeno

dobervečer mam težave z bredalom levo od armatore zgleda da se je mehanizem za odpirat polomil.Kaj mogoče kdo ve za kakšno razbito FJR ali kje bi se ta mehabizem dalo nabavit,hvala za odgovor

Ali si že ugotovil napako? :?

Objavljeno

dobervečer mam težave z bredalom levo od armatore zgleda da se je mehanizem za odpirat polomil.Kaj mogoče kdo ve za kakšno razbito FJR ali kje bi se ta mehabizem dalo nabavit,hvala za odgovor

Tole boš težko sam zamenjal, ker je kompleten zaklep plastičen, tako, da lahko samo še dodatno kaj polomiš :headbang: . Kakega domačega mojstra se pa tudi rajši ogni. Če ti ni predaleč (aja, saj imaš vendar FJR) se zapelji do Šterna, ti bodo z veseljem pomagali.

Objavljeno

Tole boš težko sam zamenjal, ker je kompleten zaklep plastičen, tako, da lahko samo še dodatno kaj polomiš :headbang: . Kakega domačega mojstra se pa tudi rajši ogni. Če ti ni predaleč (aja, saj imaš vendar FJR) se zapelji do Šterna, ti bodo z veseljem pomagali.

Ta rezervni del dobiš pi Delta tim Krško ,Šteren -Kranj ali pa KMC Ljubljana cena novega mehanizma pa je okoli 60-90 evrov .Jaz sem si ga sam popravil ko se mi je pokvaril (plastično vodilo) je problem ima pa seveda zraven še el. batek ki pritisne plastičo vodilo da se predalo zakleni in tukaj je problem..

Objavljeno

Ta rezervni del dobiš pi Delta tim Krško ,Šteren -Kranj ali pa KMC Ljubljana cena novega mehanizma pa je okoli 60-90 evrov .Jaz sem si ga sam popravil ko se mi je pokvaril (plastično vodilo) je problem ima pa seveda zraven še el. batek ki pritisne plastičo vodilo da se predalo zakleni in tukaj je problem..

Meni se je zlomil jeziček pod tistim gombom,katerim odpreš predal,tako da edina varjanta je da kupim cel predal in sem ga naročil

Objavljeno

Ne bom solil pameti, vendar vseeno: motor mora imeti kontakt in obenem mora biti v leru, drugače ne moreš odpret predalčka(vsaj pri mojem je tako) :naughty: Če si ga pa polomil boš verjetno najprej zvedel na kakšnem servisu kje dobiti nadomestni del.

LP

Točno tako!

  • 5 mesecev pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni FRJevci!

Že dolgo se ni nihče od vas oglasil.Prebral sem celo temo, počasi se odločam za zamenjavo letos spomladi in vem, da je to dober moped. Imam eno vprašanje oz. več in sicer; ve mogoče kdo, katerega leta je bila nazadnje prenovljena FJR, ali je že na vidiku kakšen nov oz. prenovljen model FJR in ali se splača kupiti zdaj, ko je cena znižana (na 14.500 eur), drugače je jurja dražja, ali je bolje počakati na nov model? Zanima me pa zato, da ne bi zdaj kupil, čez pol leta bo pa nov model zunaj. Za kakršnekoli info. bom zelo hvaležen.

Lp vsem!

Objavljeno

Po podatkih iz zadnjega Motorista, so lani v SLO prodali sila malo novih FJR, namreč ni j, cifre so pa večinoma joj ... RT-18kos, K1600GT-15, K1600GTL-12, H.VFR1200-8, GTR1400-7; bi lahko cena še padla, npr. letnik 09 a novo so prodajali za dobrih 13k.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni FRJevci!

Že dolgo se ni nihče od vas oglasil.Prebral sem celo temo, počasi se odločam za zamenjavo letos spomladi in vem, da je to dober moped. Imam eno vprašanje oz. več in sicer; ve mogoče kdo, katerega leta je bila nazadnje prenovljena FJR, ali je že na vidiku kakšen nov oz. prenovljen model FJR in ali se splača kupiti zdaj, ko je cena znižana (na 14.500 eur), drugače je jurja dražja, ali je bolje počakati na nov model? Zanima me pa zato, da ne bi zdaj kupil, čez pol leta bo pa nov model zunaj. Za kakršnekoli info. bom zelo hvaležen.

Lp vsem!

Sorry za zapoznel odgovor, moje mišljenje:

zadnja omembe vredna prenova se je zgodila 2006, po tem letu so bili popravki samo kozmetični. Zaenkrat nič ne kaže, da bi Yamaha pripravljala novo FJR, pa če bi jo tudi, jaz motorja v prvem letu proizvodnje ne bi kupil (porodne napake se zgodijo). Za ceno 14500€ se po moje kje lahko še pogajaš, lahko pa tudi počakaš na novi model, samo lahko se zgodi, da se še drugo leto ne boš vozil :headbang:

Objavljeno

Po podatkih iz zadnjega Motorista, so lani v SLO prodali sila malo novih FJR, namreč ni j, cifre so pa večinoma joj ... RT-18kos, K1600GT-15, K1600GTL-12, H.VFR1200-8, GTR1400-7; bi lahko cena še padla, npr. letnik 09 a novo so prodajali za dobrih 13k.

Nič bat, to ne pomeni, da je FJR slab motor, mogoče se samo nivo inteligence v državi niža v razmerju z ekonomskim stanjem :? .
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Nič bat, to ne pomeni, da je FJR slab motor, mogoče se samo nivo inteligence v državi niža v razmerju z ekonomskim stanjem :? .

:grim :grim :grim
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni!

Sem nov na vašem forumu tako da se še malce lovim.

Zanima me namreč lega na cesti yamahe fjr.Pred dvema mescema sem kupil motor letnik 2003,izredno ohranjen z 37000 km.Lepo deluje samo pri hitrejsi voznji v dolge ovinke pa motor zacne nihati( neda se lepo polagati) kar se mi ne zdi ravno fajn.

Resda sem prej vozilyamaha R1,CBR 900RR....pa me mogoče zato moti.

Zdi se mi da je premehka,ali imajo ti motorji kakšne težave z zadnjim mortizerjem.na motorju imam vse tri original kovčke,pa slabše gume,ki jih imam namen čim prej zamenjat.

Hvala za morebitne odgovore!

Objavljeno

Pozdravljeni!

Sem nov na vašem forumu tako da se še malce lovim.

Zanima me namreč lega na cesti yamahe fjr.Pred dvema mescema sem kupil motor letnik 2003,izredno ohranjen z 37000 km.Lepo deluje samo pri hitrejsi voznji v dolge ovinke pa motor zacne nihati( neda se lepo polagati) kar se mi ne zdi ravno fajn.

Resda sem prej vozilyamaha R1,CBR 900RR....pa me mogoče zato moti.

Zdi se mi da je premehka,ali imajo ti motorji kakšne težave z zadnjim mortizerjem.na motorju imam vse tri original kovčke,pa slabše gume,ki jih imam namen čim prej zamenjat.

Hvala za morebitne odgovore!

Nepozabi da imaš zdaj potovalca in ne več SS je pa res,če so slabe gume in premehki amortizerji se sigurno v ovinke težko pelje.Probaj najprej z novimi gumami (Metzeler roadteck ali Michelin Pilot Pover),če še nebo bolje bo potrebno menjati olje v prednjih amortizerjih saj je že staro 8 let.

Objavljeno

Bremzer - kolk so pa te gume Metzeler res dobre (resno vprašam)?

Objavljeno

Bremzer - kolk so pa te gume Metzeler res dobre (resno vprašam)?

Stari, a ti resno misliš, da Bremzer ne bi kupil najboljših gum?

Objavljeno

Lega fjr je glede na namembnost motorja poezija :OK: ...tako, da gume ali fedre ali oboje!!!!!

Objavljeno

Pravijo da je goldwing lepse vodljiv kot fjr-jka.

Osebno sem primerjal s horneto 900, pa je bla yamaha tumpasta da bog pomagej. Pa ze hornetka ni nek biser, ko je polno nalozena

stari motorji,stara vzmetenja,pac tko je bilo pred tokimi leti.

Naj te potolazim,s tvojo yamaho ni nc narobe.

Objavljeno

Stari, a ti resno misliš, da Bremzer ne bi kupil najboljših gum?

Stari, jaz vem, da mal preveč provociraš ljudi po forumu!!!
Objavljeno

v osnovi se FJR pelje več kot solidno, najprej poglej kaj se da z nastaitvijo vzmetenja porihtat (čudežev ne pričakovat) pol pa gume oz. če so gume slabe jih kar menjaj

LP Bajsi

Objavljeno

Bremzer - kolk so pa te gume Metzeler res dobre (resno vprašam)?

Dobiš resen odgovor z mojim motorjem (174 Ps) sem prevozi z Danlop 2,5 K kil. ,Michelin (pilot pover) 7 K kil.,Bridgestone tudi ca 7 K kil.,z Metzererco 12K kil. zdaj je gor druga Metzelerka imam ca 10 K kil. je še po sredini ca 2 mm profila v kratkem naročim novo in jo zamenjam nekje Junija, ko bo servis 40 K kil. Neke velike razlike pri vožnji med zadnjimi tremi gumami nečutim je pa res, da se je najbolj držala Danlopka samo nebom letno 3X demontiral,menjal gumo centriral in si delal stroške za tistih borih hitrejših 5 Km/h v ovinku! Raje plačam gumo že v štartu ca 30% več zmanjša pa si stroške menjave gume.

Ps; sicer pa vsakomur svoje najbolje bo,da sam sprobaš ni prideš sam do prave rešitve - odločitve !

Objavljeno

Dobiš resen odgovor z mojim motorjem (174 Ps) sem prevozi z Danlop 2,5 K kil. ,Michelin (pilot pover) 7 K kil.,Bridgestone tudi ca 7 K kil.,z Metzererco 12K kil. zdaj je gor druga Metzelerka imam ca 10 K kil. je še po sredini ca 2 mm profila v kratkem naročim novo in jo zamenjam nekje Junija, ko bo servis 40 K kil. Neke velike razlike pri vožnji med zadnjimi tremi gumami nečutim je pa res, da se je najbolj držala Danlopka samo nebom letno 3X demontiral,menjal gumo centriral in si delal stroške za tistih borih hitrejših 5 Km/h v ovinku! Raje plačam gumo že v štartu ca 30% več zmanjša pa si stroške menjave gume.

Ps; sicer pa vsakomur svoje najbolje bo,da sam sprobaš ni prideš sam do prave rešitve - odločitve !

Hvala. Do sedaj sem bil na danlopkah, bom pa tudi te probal.
Objavljeno

Prva vgradnja na TDM je bila Dunlop. Potem sem na TDM zamenjal ene 6 parov ME z6 in še na FJR 3 pare. Za moje pojme METZELER :worship:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!