Bremzer Objavljeno Avgust 28, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2011 dobervečer mam težave z bredalom levo od armatore zgleda da se je mehanizem za odpirat polomil.Kaj mogoče kdo ve za kakšno razbito FJR ali kje bi se ta mehabizem dalo nabavit,hvala za odgovor To boš težko našel, demontiraj mehanizem in ga nesi kakemu mojstru mehaniku ali ključavničarju pa ti koko uštima ! Cartman in Coban 1 1
muki Objavljeno Avgust 29, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2011 (popravljeno) dobervečer mam težave z bredalom levo od armatore zgleda da se je mehanizem za odpirat polomil.Kaj mogoče kdo ve za kakšno razbito FJR ali kje bi se ta mehabizem dalo nabavit,hvala za odgovor Ne bom solil pameti, vendar vseeno: motor mora imeti kontakt in obenem mora biti v leru, drugače ne moreš odpret predalčka(vsaj pri mojem je tako) :naughty: Če si ga pa polomil boš verjetno najprej zvedel na kakšnem servisu kje dobiti nadomestni del. LP Popravljeno Avgust 29, 2011. Popravil muki
PERO58 Objavljeno September 1, 2011 Opozori Objavljeno September 1, 2011 dobervečer mam težave z bredalom levo od armatore zgleda da se je mehanizem za odpirat polomil.Kaj mogoče kdo ve za kakšno razbito FJR ali kje bi se ta mehabizem dalo nabavit,hvala za odgovor Ali si že ugotovil napako?
crasher Objavljeno September 1, 2011 Opozori Objavljeno September 1, 2011 dobervečer mam težave z bredalom levo od armatore zgleda da se je mehanizem za odpirat polomil.Kaj mogoče kdo ve za kakšno razbito FJR ali kje bi se ta mehabizem dalo nabavit,hvala za odgovor Tole boš težko sam zamenjal, ker je kompleten zaklep plastičen, tako, da lahko samo še dodatno kaj polomiš . Kakega domačega mojstra se pa tudi rajši ogni. Če ti ni predaleč (aja, saj imaš vendar FJR) se zapelji do Šterna, ti bodo z veseljem pomagali.
lcancar Objavljeno September 4, 2011 Opozori Objavljeno September 4, 2011 Tole boš težko sam zamenjal, ker je kompleten zaklep plastičen, tako, da lahko samo še dodatno kaj polomiš . Kakega domačega mojstra se pa tudi rajši ogni. Če ti ni predaleč (aja, saj imaš vendar FJR) se zapelji do Šterna, ti bodo z veseljem pomagali. Ta rezervni del dobiš pi Delta tim Krško ,Šteren -Kranj ali pa KMC Ljubljana cena novega mehanizma pa je okoli 60-90 evrov .Jaz sem si ga sam popravil ko se mi je pokvaril (plastično vodilo) je problem ima pa seveda zraven še el. batek ki pritisne plastičo vodilo da se predalo zakleni in tukaj je problem..
petek123 Objavljeno September 9, 2011 Opozori Objavljeno September 9, 2011 Ta rezervni del dobiš pi Delta tim Krško ,Šteren -Kranj ali pa KMC Ljubljana cena novega mehanizma pa je okoli 60-90 evrov .Jaz sem si ga sam popravil ko se mi je pokvaril (plastično vodilo) je problem ima pa seveda zraven še el. batek ki pritisne plastičo vodilo da se predalo zakleni in tukaj je problem.. Meni se je zlomil jeziček pod tistim gombom,katerim odpreš predal,tako da edina varjanta je da kupim cel predal in sem ga naročil
rposed Objavljeno September 11, 2011 Opozori Objavljeno September 11, 2011 Ne bom solil pameti, vendar vseeno: motor mora imeti kontakt in obenem mora biti v leru, drugače ne moreš odpret predalčka(vsaj pri mojem je tako) :naughty: Če si ga pa polomil boš verjetno najprej zvedel na kakšnem servisu kje dobiti nadomestni del. LP Točno tako!
merkur Objavljeno Februar 14, 2012 Opozori Objavljeno Februar 14, 2012 Pozdravljeni FRJevci! Že dolgo se ni nihče od vas oglasil.Prebral sem celo temo, počasi se odločam za zamenjavo letos spomladi in vem, da je to dober moped. Imam eno vprašanje oz. več in sicer; ve mogoče kdo, katerega leta je bila nazadnje prenovljena FJR, ali je že na vidiku kakšen nov oz. prenovljen model FJR in ali se splača kupiti zdaj, ko je cena znižana (na 14.500 eur), drugače je jurja dražja, ali je bolje počakati na nov model? Zanima me pa zato, da ne bi zdaj kupil, čez pol leta bo pa nov model zunaj. Za kakršnekoli info. bom zelo hvaležen. Lp vsem!
ponikipo Objavljeno Februar 14, 2012 Opozori Objavljeno Februar 14, 2012 Po podatkih iz zadnjega Motorista, so lani v SLO prodali sila malo novih FJR, namreč ni j, cifre so pa večinoma joj ... RT-18kos, K1600GT-15, K1600GTL-12, H.VFR1200-8, GTR1400-7; bi lahko cena še padla, npr. letnik 09 a novo so prodajali za dobrih 13k.
crasher Objavljeno Februar 23, 2012 Opozori Objavljeno Februar 23, 2012 Pozdravljeni FRJevci! Že dolgo se ni nihče od vas oglasil.Prebral sem celo temo, počasi se odločam za zamenjavo letos spomladi in vem, da je to dober moped. Imam eno vprašanje oz. več in sicer; ve mogoče kdo, katerega leta je bila nazadnje prenovljena FJR, ali je že na vidiku kakšen nov oz. prenovljen model FJR in ali se splača kupiti zdaj, ko je cena znižana (na 14.500 eur), drugače je jurja dražja, ali je bolje počakati na nov model? Zanima me pa zato, da ne bi zdaj kupil, čez pol leta bo pa nov model zunaj. Za kakršnekoli info. bom zelo hvaležen. Lp vsem! Sorry za zapoznel odgovor, moje mišljenje: zadnja omembe vredna prenova se je zgodila 2006, po tem letu so bili popravki samo kozmetični. Zaenkrat nič ne kaže, da bi Yamaha pripravljala novo FJR, pa če bi jo tudi, jaz motorja v prvem letu proizvodnje ne bi kupil (porodne napake se zgodijo). Za ceno 14500€ se po moje kje lahko še pogajaš, lahko pa tudi počakaš na novi model, samo lahko se zgodi, da se še drugo leto ne boš vozil
crasher Objavljeno Februar 23, 2012 Opozori Objavljeno Februar 23, 2012 Po podatkih iz zadnjega Motorista, so lani v SLO prodali sila malo novih FJR, namreč ni j, cifre so pa večinoma joj ... RT-18kos, K1600GT-15, K1600GTL-12, H.VFR1200-8, GTR1400-7; bi lahko cena še padla, npr. letnik 09 a novo so prodajali za dobrih 13k. Nič bat, to ne pomeni, da je FJR slab motor, mogoče se samo nivo inteligence v državi niža v razmerju z ekonomskim stanjem .
PERO58 Objavljeno Marec 15, 2012 Opozori Objavljeno Marec 15, 2012 Nič bat, to ne pomeni, da je FJR slab motor, mogoče se samo nivo inteligence v državi niža v razmerju z ekonomskim stanjem . :grim :grim :grim
yamahamaha fjr Objavljeno Marec 31, 2012 Opozori Objavljeno Marec 31, 2012 Pozdravljeni! Sem nov na vašem forumu tako da se še malce lovim. Zanima me namreč lega na cesti yamahe fjr.Pred dvema mescema sem kupil motor letnik 2003,izredno ohranjen z 37000 km.Lepo deluje samo pri hitrejsi voznji v dolge ovinke pa motor zacne nihati( neda se lepo polagati) kar se mi ne zdi ravno fajn. Resda sem prej vozilyamaha R1,CBR 900RR....pa me mogoče zato moti. Zdi se mi da je premehka,ali imajo ti motorji kakšne težave z zadnjim mortizerjem.na motorju imam vse tri original kovčke,pa slabše gume,ki jih imam namen čim prej zamenjat. Hvala za morebitne odgovore!
Bremzer Objavljeno Marec 31, 2012 Opozori Objavljeno Marec 31, 2012 Pozdravljeni! Sem nov na vašem forumu tako da se še malce lovim. Zanima me namreč lega na cesti yamahe fjr.Pred dvema mescema sem kupil motor letnik 2003,izredno ohranjen z 37000 km.Lepo deluje samo pri hitrejsi voznji v dolge ovinke pa motor zacne nihati( neda se lepo polagati) kar se mi ne zdi ravno fajn. Resda sem prej vozilyamaha R1,CBR 900RR....pa me mogoče zato moti. Zdi se mi da je premehka,ali imajo ti motorji kakšne težave z zadnjim mortizerjem.na motorju imam vse tri original kovčke,pa slabše gume,ki jih imam namen čim prej zamenjat. Hvala za morebitne odgovore! Nepozabi da imaš zdaj potovalca in ne več SS je pa res,če so slabe gume in premehki amortizerji se sigurno v ovinke težko pelje.Probaj najprej z novimi gumami (Metzeler roadteck ali Michelin Pilot Pover),če še nebo bolje bo potrebno menjati olje v prednjih amortizerjih saj je že staro 8 let.
spaceback Objavljeno April 2, 2012 Opozori Objavljeno April 2, 2012 Bremzer - kolk so pa te gume Metzeler res dobre (resno vprašam)?
ImenitnaPriložnost Objavljeno April 3, 2012 Opozori Objavljeno April 3, 2012 Bremzer - kolk so pa te gume Metzeler res dobre (resno vprašam)? Stari, a ti resno misliš, da Bremzer ne bi kupil najboljših gum? lasagna, trebor, Cartman in 2 others 5
crasher Objavljeno April 3, 2012 Opozori Objavljeno April 3, 2012 Lega fjr je glede na namembnost motorja poezija ...tako, da gume ali fedre ali oboje!!!!!
urkoman Objavljeno April 3, 2012 Opozori Objavljeno April 3, 2012 Pravijo da je goldwing lepse vodljiv kot fjr-jka. Osebno sem primerjal s horneto 900, pa je bla yamaha tumpasta da bog pomagej. Pa ze hornetka ni nek biser, ko je polno nalozena stari motorji,stara vzmetenja,pac tko je bilo pred tokimi leti. Naj te potolazim,s tvojo yamaho ni nc narobe.
spaceback Objavljeno April 3, 2012 Opozori Objavljeno April 3, 2012 Stari, a ti resno misliš, da Bremzer ne bi kupil najboljših gum? Stari, jaz vem, da mal preveč provociraš ljudi po forumu!!!
bajsi Objavljeno April 3, 2012 Opozori Objavljeno April 3, 2012 v osnovi se FJR pelje več kot solidno, najprej poglej kaj se da z nastaitvijo vzmetenja porihtat (čudežev ne pričakovat) pol pa gume oz. če so gume slabe jih kar menjaj LP Bajsi
Bremzer Objavljeno April 3, 2012 Opozori Objavljeno April 3, 2012 Bremzer - kolk so pa te gume Metzeler res dobre (resno vprašam)? Dobiš resen odgovor z mojim motorjem (174 Ps) sem prevozi z Danlop 2,5 K kil. ,Michelin (pilot pover) 7 K kil.,Bridgestone tudi ca 7 K kil.,z Metzererco 12K kil. zdaj je gor druga Metzelerka imam ca 10 K kil. je še po sredini ca 2 mm profila v kratkem naročim novo in jo zamenjam nekje Junija, ko bo servis 40 K kil. Neke velike razlike pri vožnji med zadnjimi tremi gumami nečutim je pa res, da se je najbolj držala Danlopka samo nebom letno 3X demontiral,menjal gumo centriral in si delal stroške za tistih borih hitrejših 5 Km/h v ovinku! Raje plačam gumo že v štartu ca 30% več zmanjša pa si stroške menjave gume. Ps; sicer pa vsakomur svoje najbolje bo,da sam sprobaš ni prideš sam do prave rešitve - odločitve !
spaceback Objavljeno April 4, 2012 Opozori Objavljeno April 4, 2012 Dobiš resen odgovor z mojim motorjem (174 Ps) sem prevozi z Danlop 2,5 K kil. ,Michelin (pilot pover) 7 K kil.,Bridgestone tudi ca 7 K kil.,z Metzererco 12K kil. zdaj je gor druga Metzelerka imam ca 10 K kil. je še po sredini ca 2 mm profila v kratkem naročim novo in jo zamenjam nekje Junija, ko bo servis 40 K kil. Neke velike razlike pri vožnji med zadnjimi tremi gumami nečutim je pa res, da se je najbolj držala Danlopka samo nebom letno 3X demontiral,menjal gumo centriral in si delal stroške za tistih borih hitrejših 5 Km/h v ovinku! Raje plačam gumo že v štartu ca 30% več zmanjša pa si stroške menjave gume. Ps; sicer pa vsakomur svoje najbolje bo,da sam sprobaš ni prideš sam do prave rešitve - odločitve ! Hvala. Do sedaj sem bil na danlopkah, bom pa tudi te probal.
crasher Objavljeno April 5, 2012 Opozori Objavljeno April 5, 2012 Prva vgradnja na TDM je bila Dunlop. Potem sem na TDM zamenjal ene 6 parov ME z6 in še na FJR 3 pare. Za moje pojme METZELER
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se