Skoči na vsebino

Yamaha FJR 1300


Priporočene objave

Objavljeno

Pravijo da je goldwing lepse vodljiv kot fjr-jka.

Osebno sem primerjal s horneto 900, pa je bla yamaha tumpasta da bog pomagej. Pa ze hornetka ni nek biser, ko je polno nalozena

stari motorji,stara vzmetenja,pac tko je bilo pred tokimi leti.

Naj te potolazim,s tvojo yamaho ni nc narobe.

Urkoman, ljudje pravijo marsikaj. Najlažje je če se lahko prepričaš sam in samo te izkušnje veljajo resnico. Verjeti vsakemu modelu, ki mu je prijatelj od prijatelja dejal....

Mimogrede, že v osnovi se ta dva motorja precej razlikujeta in ju nikakor ne moreš primerjati. Zato ne prodajaj tukaj gnilih jajc. Pa slovenščino vsaj malo popravi, prosim.

Lep pozdrav izpod vinogradov!

Rocky

  • 5 mesecev pozneje...
Objavljeno

Kolegov FJR (04) popupa mal preveč olja... cca liter na 3000... Realni kilometri so po mojem sicer uganka, na števcu naj bi jih bilo enih 40000, je pa sicer zelo lepo ohranjen motor... Kaj bi blo za pogledat, kako se lotit? Kaka ideja, preden odpeljemo pozimi na kak servis?

Normalno verjetno to ni... moj XJR, pri bistveno več prevoženih ne pupa olja.

Objavljeno

Imam isti letnik, kilometrov 15k več, pa mi med intervali ni treba nič dolivati. Verjetno bo res kilometrina ali pa je mogoče vzrok nepravo olje, ker sem ga tudi sam polomil pri tej zadevi. Motilo me je, ker je motor glasno šklocal pri prestavljanju v 1. prestavo. Da bi to odpravil sem poizkusil z redkejšim oljem, res se je poznalo, vendar je bilo delovanje motorja glasnejše, zato sem ga zamenjal s predpisanim. No saj se človek vsega navadi. :OK:

lp

Objavljeno

...ja najprej bo verjetno treba znano olje not nalit... tip je kupil motor pred 2 mesecema, baje z narejenim servisom ...in potem smo na cca 2000 km dolil liter najcenejšga avtomobilskega olja, pač kar na pumpi v Bosni dobiš... res pa ne vemo kaj je bilo prej not...

Objavljeno (popravljeno)

Kolegov FJR (04) popupa mal preveč olja... cca liter na 3000... Realni kilometri so po mojem sicer uganka, na števcu naj bi jih bilo enih 40000, je pa sicer zelo lepo ohranjen motor... Kaj bi blo za pogledat, kako se lotit? Kaka ideja, preden odpeljemo pozimi na kak servis?

Normalno verjetno to ni... moj XJR, pri bistveno več prevoženih ne pupa olja.

93 000km, prvi lastnik, ne pije nič olja - L2003!

TANOVA LEPOTICA....

post-6249-0-40798400-1349536268_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Draksler
Objavljeno

TANOVA LEPOTICA....

Kje?! :unsure:

Objavljeno

Če je mogoče imel kdo podobno izkušnjo. Med 2000 in 3000 rpm (najbolj pri 2500) dobivam na levo stopalko vibracije, kot bi se čutilo od kardana. Vibracij je največ v 5 prestavi, v ostalih so zanemarljive. V manjšem obsegu so se pojavljale že pred enim letom a so kasneje ponehale. Motor je l. 2010 ima 40 tkm. Vibracij ni, ko stisnem sklopko, gume so pa mez8. Kakšni predlogi??

Objavljeno

Spet nou 6. prestave...

Beda!

Objavljeno

Če je mogoče imel kdo podobno izkušnjo. Med 2000 in 3000 rpm (najbolj pri 2500) dobivam na levo stopalko vibracije, kot bi se čutilo od kardana. Vibracij je največ v 5 prestavi, v ostalih so zanemarljive. V manjšem obsegu so se pojavljale že pred enim letom a so kasneje ponehale. Motor je l. 2010 ima 40 tkm. Vibracij ni, ko stisnem sklopko, gume so pa mez8. Kakšni predlogi??

Peta prestava, 80km na uro- tam je bilo najhuje. Zadeva se je začela pojavljati, ko sem zamenjal gume- prej Roadsmart, zdej Metzeler Z8 (obe). Vse skupaj se je nekoliko umirilo po cca 1500 prevoženih km, potolažil me je Primec, ko sem bila na servisu, da je vse v mejah normale.

Aja motor je tudi letnik 2010, prevoženih 30tkm.

A je možno, da so gume???

Objavljeno

Peta prestava, 80km na uro- tam je bilo najhuje. Zadeva se je začela pojavljati, ko sem zamenjal gume- prej Roadsmart, zdej Metzeler Z8 (obe). Vse skupaj se je nekoliko umirilo po cca 1500 prevoženih km, potolažil me je Primec, ko sem bila na servisu, da je vse v mejah normale.

Aja motor je tudi letnik 2010, prevoženih 30tkm.

A je možno, da so gume???

Gume težko, ker vibracij ni, ko je stisnjena sklopka, motor pa vibrira tudi na cent. st. v 5 prestavi :hmm:
Objavljeno

Če je mogoče imel kdo podobno izkušnjo. Med 2000 in 3000 rpm (najbolj pri 2500) dobivam na levo stopalko vibracije, kot bi se čutilo od kardana. Vibracij je največ v 5 prestavi, v ostalih so zanemarljive. V manjšem obsegu so se pojavljale že pred enim letom a so kasneje ponehale. Motor je l. 2010 ima 40 tkm. Vibracij ni, ko stisnem sklopko, gume so pa mez8. Kakšni predlogi??

:hmm: Delajo vsi 4je cilindri? taki veliki in močni stroji imajo moči in navora dovolj, da solidno delajio tud samo po treh. najlažje testiraš, če užgeš mrzlega in hitro začneš šlatat izpušna kolena iz motorja. če je en hladen tud ko so drugi že topli, je to razlog.

Če imaš tist dalinjski termometer, je stvar še bol enostavna, pa še opeklinam se 100% izogneš.

Objavljeno

:hmm: Delajo vsi 4je cilindri? taki veliki in močni stroji imajo moči in navora dovolj, da solidno delajio tud samo po treh. najlažje testiraš, če užgeš mrzlega in hitro začneš šlatat izpušna kolena iz motorja. če je en hladen tud ko so drugi že topli, je to razlog.

Če imaš tist dalinjski termometer, je stvar še bol enostavna, pa še opeklinam se 100% izogneš.

Agregat deluje brezhibno.
Objavljeno

Agregat deluje brezhibno.

Če si izčrpal vse enostavne možnosti.... Elisa, al pa Primec....oziroma oficial servis ki mu zaupaš.

Morda pa lahko v kaki BMW temi vprašaš, kako se diagnozira kake probleme s kardanom.

Objavljeno

Gume težko, ker vibracij ni, ko je stisnjena sklopka, motor pa vibrira tudi na cent. st. v 5 prestavi :hmm:

Pri meni je isto, ko stisnem sklopko, vibracij ni več spljoh. Primec po deset minutni vožnji pravi, da je vse normalno, nič bat. Je pa zanimivo, da ima kolega, ki ima RT letnik 2011, 10tkm iste probleme, ko je dal gor Z8 interact, ma vibracije pri 80 km/h v šesti prestavi :blush: :blush: :blush:

Objavljeno

Zdravo

Ali je kdo že montiral Go pro kamero na FJR in kam?

lp

Objavljeno

Zdravo

Ali je kdo že montiral Go pro kamero na FJR in kam?

lp

Objavljeno

Zdravo

Ali je kdo že montiral Go pro kamero na FJR in kam?

lp

narediš rosfraj nosilček in na kateri koli vijak na yamahi
Objavljeno (popravljeno)

... po "občutku" so se tudi meni na cbr xx pojavile neke vibracije pri tej hitrosti po menjavi zadnje z8. Imel pa sem prej tudi z8 komplet in ni nič treslo.

Popravljeno . Popravil dejci
Objavljeno

čist tko, a kolo po menjavi je centriran tako kot mora bit?

Objavljeno

čist tko, a kolo po menjavi je centriran tako kot mora bit?

Kolo je bilo ok centrirano, sem ga peljal k Širniku še 1x na kontrolo in bp.
Objavljeno

Kolo je bilo ok centrirano, sem ga peljal k Širniku še 1x na kontrolo in bp.

če misliš, da je guma----->reklamiraj

(je pa tko..... (vsaj kar se mojih izkušenj tiče)..... metzler z6 in sedaj z8, uporabljam, kar imam futuro (11leto) in še nisem naletel na tresočo gumo....)

Objavljeno

...tudi moja zmontirana pri Širniku. Narejenih nekaj cez 500km s to gumo in pri višjih hitrostih je vse ok. Tresenje občutim, kot da bi bil asfalt rahlo narebren. Je pa moteče, ker se to dogaja ravno pri najbolj uporabni hitrosti. Bi bilo mogoče bolje prestavit tole o gumah v pravo temo in tistim ki jim trese, naj se pogledajo kateri DOT je na gumi, da malo raziščemo zadevo.

Objavljeno

Pozdravljeni. Nimam sicer ravno FJR (ena črka fali) imam XJR. Meni se ne glede na gume pojavljajo vibracije in to se začne pri 3000 obratih pa tja do 4200 nekje. Prestave ne igrajo vloge. Jih je pa kar močno čutiti v stopalkah, tanku, čisto malo na krmilu. Očitno je to neka hiba teh motorjev. Jaz se brskal malo po drugih forumih in nisem edini s to težavo. Predvsem je bilo govora o centralnem stojalu, izpušnih loncih karburatorjih.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!