Rocky Objavljeno April 5, 2012 Opozori Objavljeno April 5, 2012 Pravijo da je goldwing lepse vodljiv kot fjr-jka. Osebno sem primerjal s horneto 900, pa je bla yamaha tumpasta da bog pomagej. Pa ze hornetka ni nek biser, ko je polno nalozena stari motorji,stara vzmetenja,pac tko je bilo pred tokimi leti. Naj te potolazim,s tvojo yamaho ni nc narobe. Urkoman, ljudje pravijo marsikaj. Najlažje je če se lahko prepričaš sam in samo te izkušnje veljajo resnico. Verjeti vsakemu modelu, ki mu je prijatelj od prijatelja dejal.... Mimogrede, že v osnovi se ta dva motorja precej razlikujeta in ju nikakor ne moreš primerjati. Zato ne prodajaj tukaj gnilih jajc. Pa slovenščino vsaj malo popravi, prosim. Lep pozdrav izpod vinogradov! Rocky
ferek Objavljeno September 29, 2012 Opozori Objavljeno September 29, 2012 Kolegov FJR (04) popupa mal preveč olja... cca liter na 3000... Realni kilometri so po mojem sicer uganka, na števcu naj bi jih bilo enih 40000, je pa sicer zelo lepo ohranjen motor... Kaj bi blo za pogledat, kako se lotit? Kaka ideja, preden odpeljemo pozimi na kak servis? Normalno verjetno to ni... moj XJR, pri bistveno več prevoženih ne pupa olja.
muki Objavljeno Oktober 1, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2012 Imam isti letnik, kilometrov 15k več, pa mi med intervali ni treba nič dolivati. Verjetno bo res kilometrina ali pa je mogoče vzrok nepravo olje, ker sem ga tudi sam polomil pri tej zadevi. Motilo me je, ker je motor glasno šklocal pri prestavljanju v 1. prestavo. Da bi to odpravil sem poizkusil z redkejšim oljem, res se je poznalo, vendar je bilo delovanje motorja glasnejše, zato sem ga zamenjal s predpisanim. No saj se človek vsega navadi. lp
ferek Objavljeno Oktober 1, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2012 ...ja najprej bo verjetno treba znano olje not nalit... tip je kupil motor pred 2 mesecema, baje z narejenim servisom ...in potem smo na cca 2000 km dolil liter najcenejšga avtomobilskega olja, pač kar na pumpi v Bosni dobiš... res pa ne vemo kaj je bilo prej not...
Draksler Objavljeno Oktober 6, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2012 (popravljeno) Kolegov FJR (04) popupa mal preveč olja... cca liter na 3000... Realni kilometri so po mojem sicer uganka, na števcu naj bi jih bilo enih 40000, je pa sicer zelo lepo ohranjen motor... Kaj bi blo za pogledat, kako se lotit? Kaka ideja, preden odpeljemo pozimi na kak servis? Normalno verjetno to ni... moj XJR, pri bistveno več prevoženih ne pupa olja. 93 000km, prvi lastnik, ne pije nič olja - L2003! TANOVA LEPOTICA.... Popravljeno Oktober 6, 2012. Popravil Draksler trebor 1
danci1973 Objavljeno Oktober 6, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2012 TANOVA LEPOTICA.... Kje?! :unsure:
Draksler Objavljeno Oktober 7, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2012 Kje?! :unsure: http://www.yamaha-motor.eu/uk/products/motorcycles/sport-touring/index.aspx http://www.cycleworld.com/olgallery/78033/78045 http://www.akrapovic.com/en/Motorcycle/Products/Pages/ProductList.aspx?BrandId=a81d7ef6-f3ec-459c-9611-0874b0d816ff&DisplayName=Yamaha%20FJR+1300 Končno ..... LP
crasher Objavljeno Oktober 9, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2012 Če je mogoče imel kdo podobno izkušnjo. Med 2000 in 3000 rpm (najbolj pri 2500) dobivam na levo stopalko vibracije, kot bi se čutilo od kardana. Vibracij je največ v 5 prestavi, v ostalih so zanemarljive. V manjšem obsegu so se pojavljale že pred enim letom a so kasneje ponehale. Motor je l. 2010 ima 40 tkm. Vibracij ni, ko stisnem sklopko, gume so pa mez8. Kakšni predlogi??
Đorek Objavljeno Oktober 9, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2012 Če je mogoče imel kdo podobno izkušnjo. Med 2000 in 3000 rpm (najbolj pri 2500) dobivam na levo stopalko vibracije, kot bi se čutilo od kardana. Vibracij je največ v 5 prestavi, v ostalih so zanemarljive. V manjšem obsegu so se pojavljale že pred enim letom a so kasneje ponehale. Motor je l. 2010 ima 40 tkm. Vibracij ni, ko stisnem sklopko, gume so pa mez8. Kakšni predlogi?? Peta prestava, 80km na uro- tam je bilo najhuje. Zadeva se je začela pojavljati, ko sem zamenjal gume- prej Roadsmart, zdej Metzeler Z8 (obe). Vse skupaj se je nekoliko umirilo po cca 1500 prevoženih km, potolažil me je Primec, ko sem bila na servisu, da je vse v mejah normale. Aja motor je tudi letnik 2010, prevoženih 30tkm. A je možno, da so gume???
crasher Objavljeno Oktober 10, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2012 Peta prestava, 80km na uro- tam je bilo najhuje. Zadeva se je začela pojavljati, ko sem zamenjal gume- prej Roadsmart, zdej Metzeler Z8 (obe). Vse skupaj se je nekoliko umirilo po cca 1500 prevoženih km, potolažil me je Primec, ko sem bila na servisu, da je vse v mejah normale. Aja motor je tudi letnik 2010, prevoženih 30tkm. A je možno, da so gume??? Gume težko, ker vibracij ni, ko je stisnjena sklopka, motor pa vibrira tudi na cent. st. v 5 prestavi
Cartman Objavljeno Oktober 10, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2012 Če je mogoče imel kdo podobno izkušnjo. Med 2000 in 3000 rpm (najbolj pri 2500) dobivam na levo stopalko vibracije, kot bi se čutilo od kardana. Vibracij je največ v 5 prestavi, v ostalih so zanemarljive. V manjšem obsegu so se pojavljale že pred enim letom a so kasneje ponehale. Motor je l. 2010 ima 40 tkm. Vibracij ni, ko stisnem sklopko, gume so pa mez8. Kakšni predlogi?? Delajo vsi 4je cilindri? taki veliki in močni stroji imajo moči in navora dovolj, da solidno delajio tud samo po treh. najlažje testiraš, če užgeš mrzlega in hitro začneš šlatat izpušna kolena iz motorja. če je en hladen tud ko so drugi že topli, je to razlog. Če imaš tist dalinjski termometer, je stvar še bol enostavna, pa še opeklinam se 100% izogneš.
crasher Objavljeno Oktober 10, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2012 Delajo vsi 4je cilindri? taki veliki in močni stroji imajo moči in navora dovolj, da solidno delajio tud samo po treh. najlažje testiraš, če užgeš mrzlega in hitro začneš šlatat izpušna kolena iz motorja. če je en hladen tud ko so drugi že topli, je to razlog. Če imaš tist dalinjski termometer, je stvar še bol enostavna, pa še opeklinam se 100% izogneš. Agregat deluje brezhibno.
Cartman Objavljeno Oktober 10, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2012 Agregat deluje brezhibno. Če si izčrpal vse enostavne možnosti.... Elisa, al pa Primec....oziroma oficial servis ki mu zaupaš. Morda pa lahko v kaki BMW temi vprašaš, kako se diagnozira kake probleme s kardanom.
Đorek Objavljeno Oktober 10, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2012 Gume težko, ker vibracij ni, ko je stisnjena sklopka, motor pa vibrira tudi na cent. st. v 5 prestavi Pri meni je isto, ko stisnem sklopko, vibracij ni več spljoh. Primec po deset minutni vožnji pravi, da je vse normalno, nič bat. Je pa zanimivo, da ima kolega, ki ima RT letnik 2011, 10tkm iste probleme, ko je dal gor Z8 interact, ma vibracije pri 80 km/h v šesti prestavi :blush:
BLACKACES Objavljeno Oktober 11, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2012 Zdravo Ali je kdo že montiral Go pro kamero na FJR in kam? lp
crasher Objavljeno Oktober 11, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2012 Zdravo Ali je kdo že montiral Go pro kamero na FJR in kam? lp
petek123 Objavljeno Oktober 12, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2012 Zdravo Ali je kdo že montiral Go pro kamero na FJR in kam? lp narediš rosfraj nosilček in na kateri koli vijak na yamahi
Đorek Objavljeno Oktober 13, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2012 Crasher, na spodnjem linku (nemški forum FJR) ima nekdo enake probleme, kot midva, če te zanima... Zdej smo pa že štirje, torej so krive gume! http://www.fjr-1300.de/?fokid=6813
dejci Objavljeno Oktober 13, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2012 (popravljeno) ... po "občutku" so se tudi meni na cbr xx pojavile neke vibracije pri tej hitrosti po menjavi zadnje z8. Imel pa sem prej tudi z8 komplet in ni nič treslo. Popravljeno Oktober 13, 2012. Popravil dejci
RSTDRIVER Objavljeno Oktober 14, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2012 čist tko, a kolo po menjavi je centriran tako kot mora bit?
crasher Objavljeno Oktober 14, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2012 čist tko, a kolo po menjavi je centriran tako kot mora bit? Kolo je bilo ok centrirano, sem ga peljal k Širniku še 1x na kontrolo in bp.
RSTDRIVER Objavljeno Oktober 14, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2012 Kolo je bilo ok centrirano, sem ga peljal k Širniku še 1x na kontrolo in bp. če misliš, da je guma----->reklamiraj (je pa tko..... (vsaj kar se mojih izkušenj tiče)..... metzler z6 in sedaj z8, uporabljam, kar imam futuro (11leto) in še nisem naletel na tresočo gumo....)
dejci Objavljeno Oktober 14, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2012 ...tudi moja zmontirana pri Širniku. Narejenih nekaj cez 500km s to gumo in pri višjih hitrostih je vse ok. Tresenje občutim, kot da bi bil asfalt rahlo narebren. Je pa moteče, ker se to dogaja ravno pri najbolj uporabni hitrosti. Bi bilo mogoče bolje prestavit tole o gumah v pravo temo in tistim ki jim trese, naj se pogledajo kateri DOT je na gumi, da malo raziščemo zadevo.
alen1 Objavljeno Oktober 15, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2012 Pozdravljeni. Nimam sicer ravno FJR (ena črka fali) imam XJR. Meni se ne glede na gume pojavljajo vibracije in to se začne pri 3000 obratih pa tja do 4200 nekje. Prestave ne igrajo vloge. Jih je pa kar močno čutiti v stopalkah, tanku, čisto malo na krmilu. Očitno je to neka hiba teh motorjev. Jaz se brskal malo po drugih forumih in nisem edini s to težavo. Predvsem je bilo govora o centralnem stojalu, izpušnih loncih karburatorjih.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se