Skoči na vsebino

Yamaha FJR 1300


elbarto

Priporočene objave

Aja pa prav zanima me, koliko jih za tako ceno sploh prodali.

Tole je vsaj dobre 3,5k€ preveč za to kaj nudi. Saj so samo malo zmanjšali zaostanek za konkurenco.

V glavnem, ostaja kar stara v garaži :)

 

S to trditvijo se ravno ne morem strinjat, kolega je kupil letos novo (ne vem za ceno)...prodal L2008 in razlika je malo več kot "malo" :grim ...kaj pa za ta denar ne nudi in s čim primerjaš...katera konkurenca?dejstvo je, da so vsi s cenami podivjali :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Sem imel danes priliko sprobat novo FJR. Luštna stvar! Glede na njeno težo lahka vodljivost motocikla in dobra okretnost tudi pri zelo mali hitrosti, preprosta uporaba nastavitve elektronike, vetrobrana, stila vožne,.... Hitra, (zna bit tudi zelo hitra - preizkušeno). Lepa, pregledna armaturna plošča Še vedno žal 5 stopenjski menjalnik, glede na veliko moč motorja - navora bi lahko imela komot še 6 prestavo. Prijeten nizko rohneč zvok originalnih raufankov. Pohvaliti je treba dober sedež. Morda bi lahko bilo krmilo malenkost širše (stvar okusa in navade - Triumph Trophy, RT, PANEUR). Edino kar me je malo razočaralo je električno nastavljiv vetrobran, ki ga med vožnjo preveč trese, še posebej, ko je nastavljen na najnižjo točko. Po mojem okusu je veterna zaščita nekoliko slabša od pričakovanj. To je tudi edina stvar, ki ji moram oporekat. Treba je pohvaliti tudi odlične zavore, dobro vzmetenje. V glavnem motocikl s katerim lahko delaš dnevno na stotine potovalnih km, ki te zlepa ne bodo na tem lepotcu utrudili. To so pač bežni vtisi, saj je pol ure premalo, da bi lahko človek podal še kaj več o tej dobri, lepi kravici.<br /><br />Lep pozdrav izpod vinogradov!<br />Rocky

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Imam eno vprašanje. Čemu služita konektorja pod zadnjim sedežem? Namen imam narediti led stop luči v zadnjem kovčku, in me zanima, ali je to pripravljeno za to. Če je kdo to naredil, bi prosil  za info iz kje je vlekel kontakte in kako je to naredil. Moti me, ko sem meril pole na štirioglatem konektorju, sem skuril varovalko za stop luči, samo nisem siguren ali sem se dotaknil sosednjega pola. Kakor sem opazil so vsi poli (-) razen enega na štirioglatem, ki je pozitiven.

Sedaj pa me zanima, če se splača zaje...t s temi konektorji ali je lažje potegniti kable iz obstoječih stop luči.

LP

post-15704-0-10721700-1375421262_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Imam eno vprašanje. Čemu služita konektorja pod zadnjim sedežem? Namen imam narediti led stop luči v zadnjem kovčku, in me zanima, ali je to pripravljeno za to. Če je kdo to naredil, bi prosil  za info iz kje je vlekel kontakte in kako je to naredil. Moti me, ko sem meril pole na štirioglatem konektorju, sem skuril varovalko za stop luči, samo nisem siguren ali sem se dotaknil sosednjega pola. Kakor sem opazil so vsi poli (-) razen enega na štirioglatem, ki je pozitiven.

Sedaj pa me zanima, če se splača zaje...t s temi konektorji ali je lažje potegniti kable iz obstoječih stop luči.

LP

ta zadeva je tudi mene že interesirala, če kaj zveš objavi 

lp hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam eno vprašanje. Čemu služita konektorja pod zadnjim sedežem? Namen imam narediti led stop luči v zadnjem kovčku, in me zanima, ali je to pripravljeno za to. Če je kdo to naredil, bi prosil  za info iz kje je vlekel kontakte in kako je to naredil. Moti me, ko sem meril pole na štirioglatem konektorju, sem skuril varovalko za stop luči, samo nisem siguren ali sem se dotaknil sosednjega pola. Kakor sem opazil so vsi poli (-) razen enega na štirioglatem, ki je pozitiven.

Sedaj pa me zanima, če se splača zaje...t s temi konektorji ali je lažje potegniti kable iz obstoječih stop luči.

LP

Res smešno vprašanje ! ! Vzemi brif lampico jo priključi na maso, daj kontakt in stisni eno od zavor in če ti lampica posveti je to +(kabel-šteker) za zavorno luč, minus pa vzameš kjerkoli na gištelu !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Yamaha je predstavila modelno leto 2014:

 

http://www.motoblog.it/post/248171/yamaha-fjr1300ae-2014-con-sospensioni-elettroniche

 

PS: gledan slikce in kolikor mi je poznana Dalmacija, se je to zgodilo skupaj s premiero MT 09 v Splitu in okolici. Za tiste akcijske ovinke pa pravijo, da je to "onaj novi komad ceste od Omiša gori prema Gatima" ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Spoštovani FJR-jovci, prosim  za nasvet : 

sem precej  nov lastnik krasnega  stroja, narejenih imam samo cca 1000 km ob zaključku  sezone. Prej imel  enduro ( če se V stromu lahko  tako reče ) in pri vseh stvareh  ki jih je Yamaha res  dobro  naredila pri tem stroju, me moti slaba vetrna zaščita v predel  glave. Na Stromu  vetra  in hrupa  do 150km praktično ni bilo  čutiti ( imel sem zmontiran dodatni kratki MRA usmerjevalnik ),ko pa se z FJR peljeva  okoli 120km/h, pa  komunikacije z ženo   praktično  ne moreva uporabljati in tudi  začne  pihati.  Saj  ne da sem tako  natančen in prav je da  piha, ampak  mislim  da kar  preveč. Ko  dvigujem   vizir mi veter  pojenja samo  v zgornji poziciji,  in še to samo v primeru  da sklonim glavo za  par  cm . Z dvignjeno šipo pa  se mi zdi da sem kot poštar.....menim da je  meni uporabna zgornja pozicija  samo v dežju . Zavedam se tudi dejstva da  moja čelada  ni najbolj aerodinamična in primerna za ta  motor( Shubert C3), vendar  jo vsaj za sedaj  ne mislim menjati, ker mi dobro služi že nekaj let. 

Gledal sem MRA  usmerjevalnik  ali GIVI povišano  šipo, a se bolj  nagibam k MRA dodatku. Visok sem 178cm.

Kako naj se  pravilno lotim zadeve  in  kakšno  je vaše  mnenje ? 

 

Hvala za konstruktivne nasvete in pomoč. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spoštovani FJR-jovci, prosim  za nasvet : 

sem precej  nov lastnik krasnega  stroja, narejenih imam samo cca 1000 km ob zaključku  sezone. Prej imel  enduro ( če se V stromu lahko  tako reče ) in pri vseh stvareh  ki jih je Yamaha res  dobro  naredila pri tem stroju, me moti slaba vetrna zaščita v predel  glave. Na Stromu  vetra  in hrupa  do 150km praktično ni bilo  čutiti ( imel sem zmontiran dodatni kratki MRA usmerjevalnik ),ko pa se z FJR peljeva  okoli 120km/h, pa  komunikacije z ženo   praktično  ne moreva uporabljati in tudi  začne  pihati.  Saj  ne da sem tako  natančen in prav je da  piha, ampak  mislim  da kar  preveč. Ko  dvigujem   vizir mi veter  pojenja samo  v zgornji poziciji,  in še to samo v primeru  da sklonim glavo za  par  cm . Z dvignjeno šipo pa  se mi zdi da sem kot poštar.....menim da je  meni uporabna zgornja pozicija  samo v dežju . Zavedam se tudi dejstva da  moja čelada  ni najbolj aerodinamična in primerna za ta  motor( Shubert C3), vendar  jo vsaj za sedaj  ne mislim menjati, ker mi dobro služi že nekaj let. 

Gledal sem MRA  usmerjevalnik  ali GIVI povišano  šipo, a se bolj  nagibam k MRA dodatku. Visok sem 178cm.

Kako naj se  pravilno lotim zadeve  in  kakšno  je vaše  mnenje ? 

 

Hvala za konstruktivne nasvete in pomoč. 

Jaz imam še starejšo Šubertko kot ti in z MRA vizirjem+ nastavljivi špojlerček nimam problema tudi nad 200Km/h visok sem 185cm.Zato bi ti svetoval probaj namontirat-dodat samo ta nastavljivi špojlerček to ti je tudi najcenejša varijanta !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

 

Jaz imam še starejšo Šubertko kot ti in z MRA vizirjem+ nastavljivi špojlerček nimam problema tudi nad 200Km/h visok sem 185cm.Zato bi ti svetoval probaj namontirat-dodat samo ta nastavljivi špojlerček to ti je tudi najcenejša varijanta !

 

Hvala za informacijo;mi je zlata vredna. Sem se kar odločil za  MRA X-SCREEN*TOUR*SPOILER  in tole pritrditev MRA X-SCREEN MOUNTING KIT  - da ne bom originalnega  vizirja  luknjal.

Se mi zdi  da Japončki vse  bolj na svojo  velikost postave konstruirajo, pol pa mamo takšne problemčke ..... 

BJB-yamaha.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na viču poznam majstra (se ukvarjajo s pleksijem in podobnimi stvarmi), ki mi bo naredil kopijo MRA spoilerja, samo malo visjega, ker je ta dimenzija na mojem vizirju premala. Lahko da bos imel cez cas tudi ti tako zeljo, spoznal sem nekaj bajkerjev, ki si sami naredijo spoiler. Stvar je dokaj enostavna, rabis pleksi, nadrezkar, fen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja ciciban, MRA ni iz pleksija in nadomestni, ki ga bodo naredili, tudi ne bo iz pleksija. V tej firmi, ki jo omenjam se ukvarjajo s pleksijem in ostalimi umetnimi masami.

Home made varijante sem videl iz pleksija, v primeru padca, mislim da je MRA najmanji problem, ki bi te poskodoval.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Pozdravljeni ,   imam eno vprašanje ,  kam naj dam pregledati svojo fjr  letnik 2005 , ker že nekaj časa opažam nek čuden zvok ko je motor segret , vendar samo tam med 2000 in 3000 obrati ,    ko pa je motor hladen deluje čisto v redu .   Mimogrede ,ketno v mašini sem že menjal , tako da to sigurno ni.       Prosim če mi kdo lahko svetuje kakšnega dobrega strokovnjaka , ki se na zadeve res spozna ,

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni ,   imam eno vprašanje ,  kam naj dam pregledati svojo fjr  letnik 2005 , ker že nekaj časa opažam nek čuden zvok ko je motor segret , vendar samo tam med 2000 in 3000 obrati ,    ko pa je motor hladen deluje čisto v redu .   Mimogrede ,ketno v mašini sem že menjal , tako da to sigurno ni.       Prosim če mi kdo lahko svetuje kakšnega dobrega strokovnjaka , ki se na zadeve res spozna ,

Odvisno od kje si, v Elisi vem da je pravi majster za motorje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ti ni  predaleč pelji k Juretu Primcu  na Vič. Strokovnjak 1 A. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Zdravo!

 

V katere gume imate obute svoje yamahe in kakšni so vaši vtisi?

Z Yamaho V-maxom sem sprobal nešteto gum od: Mchelin,Bridgestone,Pireli,Dunlop itd.nerečem,da so bile slabe samo naredil sem z vsemi temi zelo malo kilometrov ca 5-6K in to še največ z Michelinko dokler nisem kupi prvo Metzelerko in z njo prevozil 10K kil od takrat vozim samo Metzelerke in to,če se rad malo bolj pelješ kupi Sporteck sicer pa Roadteck in narediš 10K+ kilometrov res,da so ca 20% dražje prišparaš to pri montaži in centriranju saj prevoziš z njo 2X toliko kilometrov !

Ps:sicer enkrat reskiraj sprobaj in boš videl,da moja trditev drži !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čisto sem zadovoljen z pilot road 2,naslednje bom probal pilot power(vem,čisto drug tip gume).A je že kdo menjal žarnice za osvetlitev števcev,namreč na desni strani (180-280kmh) mi ne dela osvetlitev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Metzeler, prej z6, zdaj z8.

 

Občutiš razliko? S katero si bil bolj zadovoljen?

 

Do zdaj sem vozil bt021 in RS2, problem je vedno bil v prvi gumi, mi jo požre na straneh... Se to dogaja na Metzelerju oz. ostalih gumah?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Občutiš razliko? S katero si bil bolj zadovoljen?

 

Do zdaj sem vozil bt021 in RS2, problem je vedno bil v prvi gumi, mi jo požre na straneh... Se to dogaja na Metzelerju oz. ostalih gumah?

Če se guma obrablja preveč iz obeh strani jo moraš malo bolj pumpat npr. vsaj + 0,3bara in redno kontroliraj VEDNO, ko je hladna (pred vožnjo) !

 

Ps; meni se Metzelerka popolnoma enakomerno troši ! Pumpam prednjo 2,5 in zadnjo 2,9 bara.

Popravljeno . Popravil Bremzer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!