royal Objavljeno April 8, 2013 Opozori Objavljeno April 8, 2013 Aja pa prav zanima me, koliko jih za tako ceno sploh prodali. Tole je vsaj dobre 3,5k€ preveč za to kaj nudi. Saj so samo malo zmanjšali zaostanek za konkurenco. V glavnem, ostaja kar stara v garaži S to trditvijo se ravno ne morem strinjat, kolega je kupil letos novo (ne vem za ceno)...prodal L2008 in razlika je malo več kot "malo" :grim ...kaj pa za ta denar ne nudi in s čim primerjaš...katera konkurenca?dejstvo je, da so vsi s cenami podivjali
Rocky Objavljeno April 20, 2013 Opozori Objavljeno April 20, 2013 Sem imel danes priliko sprobat novo FJR. Luštna stvar! Glede na njeno težo lahka vodljivost motocikla in dobra okretnost tudi pri zelo mali hitrosti, preprosta uporaba nastavitve elektronike, vetrobrana, stila vožne,.... Hitra, (zna bit tudi zelo hitra - preizkušeno). Lepa, pregledna armaturna plošča Še vedno žal 5 stopenjski menjalnik, glede na veliko moč motorja - navora bi lahko imela komot še 6 prestavo. Prijeten nizko rohneč zvok originalnih raufankov. Pohvaliti je treba dober sedež. Morda bi lahko bilo krmilo malenkost širše (stvar okusa in navade - Triumph Trophy, RT, PANEUR). Edino kar me je malo razočaralo je električno nastavljiv vetrobran, ki ga med vožnjo preveč trese, še posebej, ko je nastavljen na najnižjo točko. Po mojem okusu je veterna zaščita nekoliko slabša od pričakovanj. To je tudi edina stvar, ki ji moram oporekat. Treba je pohvaliti tudi odlične zavore, dobro vzmetenje. V glavnem motocikl s katerim lahko delaš dnevno na stotine potovalnih km, ki te zlepa ne bodo na tem lepotcu utrudili. To so pač bežni vtisi, saj je pol ure premalo, da bi lahko človek podal še kaj več o tej dobri, lepi kravici.<br /><br />Lep pozdrav izpod vinogradov!<br />Rocky
muki Objavljeno Avgust 2, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2013 Imam eno vprašanje. Čemu služita konektorja pod zadnjim sedežem? Namen imam narediti led stop luči v zadnjem kovčku, in me zanima, ali je to pripravljeno za to. Če je kdo to naredil, bi prosil za info iz kje je vlekel kontakte in kako je to naredil. Moti me, ko sem meril pole na štirioglatem konektorju, sem skuril varovalko za stop luči, samo nisem siguren ali sem se dotaknil sosednjega pola. Kakor sem opazil so vsi poli (-) razen enega na štirioglatem, ki je pozitiven. Sedaj pa me zanima, če se splača zaje...t s temi konektorji ali je lažje potegniti kable iz obstoječih stop luči. LP
maratonac Objavljeno Avgust 18, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2013 Imam eno vprašanje. Čemu služita konektorja pod zadnjim sedežem? Namen imam narediti led stop luči v zadnjem kovčku, in me zanima, ali je to pripravljeno za to. Če je kdo to naredil, bi prosil za info iz kje je vlekel kontakte in kako je to naredil. Moti me, ko sem meril pole na štirioglatem konektorju, sem skuril varovalko za stop luči, samo nisem siguren ali sem se dotaknil sosednjega pola. Kakor sem opazil so vsi poli (-) razen enega na štirioglatem, ki je pozitiven. Sedaj pa me zanima, če se splača zaje...t s temi konektorji ali je lažje potegniti kable iz obstoječih stop luči. LP ta zadeva je tudi mene že interesirala, če kaj zveš objavi lp hvala
Bremzer Objavljeno Avgust 18, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2013 Imam eno vprašanje. Čemu služita konektorja pod zadnjim sedežem? Namen imam narediti led stop luči v zadnjem kovčku, in me zanima, ali je to pripravljeno za to. Če je kdo to naredil, bi prosil za info iz kje je vlekel kontakte in kako je to naredil. Moti me, ko sem meril pole na štirioglatem konektorju, sem skuril varovalko za stop luči, samo nisem siguren ali sem se dotaknil sosednjega pola. Kakor sem opazil so vsi poli (-) razen enega na štirioglatem, ki je pozitiven. Sedaj pa me zanima, če se splača zaje...t s temi konektorji ali je lažje potegniti kable iz obstoječih stop luči. LP Res smešno vprašanje ! ! Vzemi brif lampico jo priključi na maso, daj kontakt in stisni eno od zavor in če ti lampica posveti je to +(kabel-šteker) za zavorno luč, minus pa vzameš kjerkoli na gištelu !
Fazer03 Objavljeno September 13, 2013 Opozori Objavljeno September 13, 2013 Yamaha je predstavila modelno leto 2014: http://www.motoblog.it/post/248171/yamaha-fjr1300ae-2014-con-sospensioni-elettroniche PS: gledan slikce in kolikor mi je poznana Dalmacija, se je to zgodilo skupaj s premiero MT 09 v Splitu in okolici. Za tiste akcijske ovinke pa pravijo, da je to "onaj novi komad ceste od Omiša gori prema Gatima" ?
Dr. jkuki Objavljeno Januar 25, 2014 Opozori Objavljeno Januar 25, 2014 Spoštovani FJR-jovci, prosim za nasvet : sem precej nov lastnik krasnega stroja, narejenih imam samo cca 1000 km ob zaključku sezone. Prej imel enduro ( če se V stromu lahko tako reče ) in pri vseh stvareh ki jih je Yamaha res dobro naredila pri tem stroju, me moti slaba vetrna zaščita v predel glave. Na Stromu vetra in hrupa do 150km praktično ni bilo čutiti ( imel sem zmontiran dodatni kratki MRA usmerjevalnik ),ko pa se z FJR peljeva okoli 120km/h, pa komunikacije z ženo praktično ne moreva uporabljati in tudi začne pihati. Saj ne da sem tako natančen in prav je da piha, ampak mislim da kar preveč. Ko dvigujem vizir mi veter pojenja samo v zgornji poziciji, in še to samo v primeru da sklonim glavo za par cm . Z dvignjeno šipo pa se mi zdi da sem kot poštar.....menim da je meni uporabna zgornja pozicija samo v dežju . Zavedam se tudi dejstva da moja čelada ni najbolj aerodinamična in primerna za ta motor( Shubert C3), vendar jo vsaj za sedaj ne mislim menjati, ker mi dobro služi že nekaj let. Gledal sem MRA usmerjevalnik ali GIVI povišano šipo, a se bolj nagibam k MRA dodatku. Visok sem 178cm. Kako naj se pravilno lotim zadeve in kakšno je vaše mnenje ? Hvala za konstruktivne nasvete in pomoč.
Bremzer Objavljeno Januar 25, 2014 Opozori Objavljeno Januar 25, 2014 Spoštovani FJR-jovci, prosim za nasvet : sem precej nov lastnik krasnega stroja, narejenih imam samo cca 1000 km ob zaključku sezone. Prej imel enduro ( če se V stromu lahko tako reče ) in pri vseh stvareh ki jih je Yamaha res dobro naredila pri tem stroju, me moti slaba vetrna zaščita v predel glave. Na Stromu vetra in hrupa do 150km praktično ni bilo čutiti ( imel sem zmontiran dodatni kratki MRA usmerjevalnik ),ko pa se z FJR peljeva okoli 120km/h, pa komunikacije z ženo praktično ne moreva uporabljati in tudi začne pihati. Saj ne da sem tako natančen in prav je da piha, ampak mislim da kar preveč. Ko dvigujem vizir mi veter pojenja samo v zgornji poziciji, in še to samo v primeru da sklonim glavo za par cm . Z dvignjeno šipo pa se mi zdi da sem kot poštar.....menim da je meni uporabna zgornja pozicija samo v dežju . Zavedam se tudi dejstva da moja čelada ni najbolj aerodinamična in primerna za ta motor( Shubert C3), vendar jo vsaj za sedaj ne mislim menjati, ker mi dobro služi že nekaj let. Gledal sem MRA usmerjevalnik ali GIVI povišano šipo, a se bolj nagibam k MRA dodatku. Visok sem 178cm. Kako naj se pravilno lotim zadeve in kakšno je vaše mnenje ? Hvala za konstruktivne nasvete in pomoč. Jaz imam še starejšo Šubertko kot ti in z MRA vizirjem+ nastavljivi špojlerček nimam problema tudi nad 200Km/h visok sem 185cm.Zato bi ti svetoval probaj namontirat-dodat samo ta nastavljivi špojlerček to ti je tudi najcenejša varijanta !
bugy2004 Objavljeno Januar 25, 2014 Opozori Objavljeno Januar 25, 2014 Tukaj se da tudi nekaj urediti glede motoristov. Podjetje Krili d.o.o.. Cartman 1
Dr. jkuki Objavljeno Januar 26, 2014 Opozori Objavljeno Januar 26, 2014 Jaz imam še starejšo Šubertko kot ti in z MRA vizirjem+ nastavljivi špojlerček nimam problema tudi nad 200Km/h visok sem 185cm.Zato bi ti svetoval probaj namontirat-dodat samo ta nastavljivi špojlerček to ti je tudi najcenejša varijanta ! Hvala za informacijo;mi je zlata vredna. Sem se kar odločil za MRA X-SCREEN*TOUR*SPOILER in tole pritrditev MRA X-SCREEN MOUNTING KIT - da ne bom originalnega vizirja luknjal. Se mi zdi da Japončki vse bolj na svojo velikost postave konstruirajo, pol pa mamo takšne problemčke .....
urkoman Objavljeno Januar 27, 2014 Opozori Objavljeno Januar 27, 2014 Na viču poznam majstra (se ukvarjajo s pleksijem in podobnimi stvarmi), ki mi bo naredil kopijo MRA spoilerja, samo malo visjega, ker je ta dimenzija na mojem vizirju premala. Lahko da bos imel cez cas tudi ti tako zeljo, spoznal sem nekaj bajkerjev, ki si sami naredijo spoiler. Stvar je dokaj enostavna, rabis pleksi, nadrezkar, fen.
ciciban Objavljeno Januar 27, 2014 Opozori Objavljeno Januar 27, 2014 A ni kao, da ne sme bit iz pleksija? Kao, da zaradi primera, da imaš nesrečo... ve kdo kaj več?
urkoman Objavljeno Januar 27, 2014 Opozori Objavljeno Januar 27, 2014 ja ciciban, MRA ni iz pleksija in nadomestni, ki ga bodo naredili, tudi ne bo iz pleksija. V tej firmi, ki jo omenjam se ukvarjajo s pleksijem in ostalimi umetnimi masami. Home made varijante sem videl iz pleksija, v primeru padca, mislim da je MRA najmanji problem, ki bi te poskodoval. ciciban 1
Dr. jkuki Objavljeno Februar 6, 2014 Opozori Objavljeno Februar 6, 2014 Fotka primerna zaključku tega tedna Dr. jkuki 1
mgotovnik Objavljeno Februar 8, 2014 Opozori Objavljeno Februar 8, 2014 Pozdravljeni , imam eno vprašanje , kam naj dam pregledati svojo fjr letnik 2005 , ker že nekaj časa opažam nek čuden zvok ko je motor segret , vendar samo tam med 2000 in 3000 obrati , ko pa je motor hladen deluje čisto v redu . Mimogrede ,ketno v mašini sem že menjal , tako da to sigurno ni. Prosim če mi kdo lahko svetuje kakšnega dobrega strokovnjaka , ki se na zadeve res spozna ,
muki Objavljeno Februar 9, 2014 Opozori Objavljeno Februar 9, 2014 Pozdravljeni , imam eno vprašanje , kam naj dam pregledati svojo fjr letnik 2005 , ker že nekaj časa opažam nek čuden zvok ko je motor segret , vendar samo tam med 2000 in 3000 obrati , ko pa je motor hladen deluje čisto v redu . Mimogrede ,ketno v mašini sem že menjal , tako da to sigurno ni. Prosim če mi kdo lahko svetuje kakšnega dobrega strokovnjaka , ki se na zadeve res spozna , Odvisno od kje si, v Elisi vem da je pravi majster za motorje Cartman 1
Dr. jkuki Objavljeno Februar 10, 2014 Opozori Objavljeno Februar 10, 2014 Če ti ni predaleč pelji k Juretu Primcu na Vič. Strokovnjak 1 A. gsxf750 in trebor 2
fanki Objavljeno April 19, 2014 Opozori Objavljeno April 19, 2014 Zdravo! V katere gume imate obute svoje yamahe in kakšni so vaši vtisi?
Bremzer Objavljeno April 19, 2014 Opozori Objavljeno April 19, 2014 Zdravo! V katere gume imate obute svoje yamahe in kakšni so vaši vtisi? Z Yamaho V-maxom sem sprobal nešteto gum od: Mchelin,Bridgestone,Pireli,Dunlop itd.nerečem,da so bile slabe samo naredil sem z vsemi temi zelo malo kilometrov ca 5-6K in to še največ z Michelinko dokler nisem kupi prvo Metzelerko in z njo prevozil 10K kil od takrat vozim samo Metzelerke in to,če se rad malo bolj pelješ kupi Sporteck sicer pa Roadteck in narediš 10K+ kilometrov res,da so ca 20% dražje prišparaš to pri montaži in centriranju saj prevoziš z njo 2X toliko kilometrov ! Ps:sicer enkrat reskiraj sprobaj in boš videl,da moja trditev drži !
crasher Objavljeno April 20, 2014 Opozori Objavljeno April 20, 2014 Zdravo! V katere gume imate obute svoje yamahe in kakšni so vaši vtisi? Metzeler, prej z6, zdaj z8.
alfie Objavljeno April 20, 2014 Opozori Objavljeno April 20, 2014 Čisto sem zadovoljen z pilot road 2,naslednje bom probal pilot power(vem,čisto drug tip gume).A je že kdo menjal žarnice za osvetlitev števcev,namreč na desni strani (180-280kmh) mi ne dela osvetlitev.
fanki Objavljeno April 20, 2014 Opozori Objavljeno April 20, 2014 Metzeler, prej z6, zdaj z8. Občutiš razliko? S katero si bil bolj zadovoljen? Do zdaj sem vozil bt021 in RS2, problem je vedno bil v prvi gumi, mi jo požre na straneh... Se to dogaja na Metzelerju oz. ostalih gumah?
Bremzer Objavljeno April 20, 2014 Opozori Objavljeno April 20, 2014 (popravljeno) Občutiš razliko? S katero si bil bolj zadovoljen? Do zdaj sem vozil bt021 in RS2, problem je vedno bil v prvi gumi, mi jo požre na straneh... Se to dogaja na Metzelerju oz. ostalih gumah? Če se guma obrablja preveč iz obeh strani jo moraš malo bolj pumpat npr. vsaj + 0,3bara in redno kontroliraj VEDNO, ko je hladna (pred vožnjo) ! Ps; meni se Metzelerka popolnoma enakomerno troši ! Pumpam prednjo 2,5 in zadnjo 2,9 bara. Popravljeno April 20, 2014. Popravil Bremzer
fanki Objavljeno April 20, 2014 Opozori Objavljeno April 20, 2014 pumpam tovarniško 2.7, mislim da ni tlak, mogoče mam tak stil vožnje. fanki 1
fanki Objavljeno April 20, 2014 Opozori Objavljeno April 20, 2014 bom dal gor metzelerke... tak kot mi je že kolega rekel - nimam kaj zaj.......!
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se