Skoči na vsebino

Yamaha FJR 1300


Priporočene objave

Objavljeno

Še to: jaz sem to odpravil s spremembo več dejavnikov (imam z1000sx):

- zmanjšal sem trdoto vilic spredaj (iz super sport sem bil navajen na zelo trde)

- povečal tlak spredaj za 0,2 bara glede na tovarniško nastavitev

- slog vožnje skozi ovinke spremenil iz "kolenčkanja" v "polaganje z ritko"

- zamenjal sem sprednjo gumo za tršo

Original prvo gumo sem na obeh straneh zradiral v 3500km. Nova je po navedenih spremembah gor 3000km in ni vidne bočne stopničke ali druge obrabe. Ko bom 100% prepričan, da se guma obnese tudi v vseh pogojih vožnje jo napišem.

Objavljeno

Občutiš razliko? S katero si bil bolj zadovoljen?

 

Do zdaj sem vozil bt021 in RS2, problem je vedno bil v prvi gumi, mi jo požre na straneh... Se to dogaja na Metzelerju oz. ostalih gumah?

Sem probal že vse sorte gum na FJR pa mi več ali manj vse požre v 5-6k. Tudi metzelerke (do z8, ki jo imam sedaj, ampak se s FJRjem bolj malo vozim).

Zelo hitro grejo sport gume (Dunlop, Metzeler Mx...) in jih ne priporočam, ker imajo prešvoh karkaso - občutek hitro postane žvekast.

 

Ko se mi je na sprednjih pojavila neenakomerna obraba, mi ni nihče znal povedat kaj bi lahko bilo, na koncu se je izkazalo, da so spustili semeringi na prednjih vilicah.

 

Drugače pa ima FJR pri solo vožnji precej naprej pomaknjeno težišče in če ob tem še bremzaš na sprednjo globoko v ovinek precej hitro požre sprednjo gumo. Sam sem imel praktično vedno prej požrto prednjo, kot zadnjo (tudi predolgo bremzal v ovinek).

 

Imam pa malo manj kot 110k na FJRki narejenih, tak oda je šlo že kar lepo število kompletov gum skozi :)

Objavljeno

poglej si, imaš odgovor na vse http://www.rattlebars.com/tirewear/index.html

lp,m

 

tudi to sem že prebiral, po tem gre za bremzanje v ovinek... Vilice so bolj mehke kot trde, višat tlak na več kot 2.7 mislim da ne blo glih dobro, polagam bolj z ritko če že sploh, ker vozim ST gume bo bolj težko dat gor trše gume.

 

Vseeno ti najlepša hvala za trud. Vem da sam sebi že odgovarjam :blush: , ampak vseeno preverjam, če se enako na FJR dogaja še komu in na kateri znamki gum imate najboljše izkušnje.

 

Sem probal že vse sorte gum na FJR pa mi več ali manj vse požre v 5-6k. Tudi metzelerke (do z8, ki jo imam sedaj, ampak se s FJRjem bolj malo vozim).

Zelo hitro grejo sport gume (Dunlop, Metzeler Mx.. .) in jih ne priporočam, ker imajo prešvoh karkaso - občutek hitro postane žvekast.

 

Ko se mi je na sprednjih pojavila neenakomerna obraba, mi ni nihče znal povedat kaj bi lahko bilo, na koncu se je izkazalo, da so spustili semeringi na prednjih vilicah.

 

Drugače pa ima FJR pri solo vožnji precej naprej pomaknjeno težišče in če ob tem še bremzaš na sprednjo globoko v ovinek precej hitro požre sprednjo gumo. Sam sem imel praktično vedno prej požrto prednjo, kot zadnjo (tudi predolgo bremzal v ovinek).

 

Imam pa malo manj kot 110k na FJRki narejenih, tak oda je šlo že kar lepo število kompletov gum skozi :)

 

gody vse kar si napisal drži, tudi sam sem sumil na bremzanje. No bremza mašina, ker se do vrha ovinka pripeljem brez gasa, pol pa gas! :)

 

Najtežje je pa spremenit navado (stil vožnje), še Rossi ma s tem probleme... ;)

Objavljeno

Občutiš razliko? S katero si bil bolj zadovoljen?

 

Do zdaj sem vozil bt021 in RS2, problem je vedno bil v prvi gumi, mi jo požre na straneh... Se to dogaja na Metzelerju oz. ostalih gumah?

Z obema sem enako zadovoljen, zdržale med 8 in 10 tkm, tudi meni ''ošpiči'' sprednjo, verjetno, zaradi bolj agresivnega vstopanja v zavoje. Me pa ne moti, glavno, da me še ni nikoli pustila na cedilu (Golica show, če veš kaj hočem reči :OK: ). 

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Z obema sem enako zadovoljen, zdržale med 8 in 10 tkm, tudi meni ''ošpiči'' sprednjo, verjetno, zaradi bolj agresivnega vstopanja v zavoje. Me pa ne moti, glavno, da me še ni nikoli pustila na cedilu (Golica show, če veš kaj hočem reči :OK: ). 

 

Vem kaj misliš  :grim

 

Mene pa malo moti in sovražim občutek na balanci zadnjih 1-2.000 km. Odločitev je padla danes na blagoslovu, sem se zmenil za komplet Z6.

Objavljeno

kot prednjo gumo vam predlagam Bridgestone T30 GT (je prav namenjena težjim motociklom).......vsaj meni se odlično obnese in je edina ki mi nudi dober oprijem in ne rata takoj trikotna. Hkrati z njo uspem narediti tudi 10000km.

Objavljeno

kot prednjo gumo vam predlagam Bridgestone T30 GT (je prav namenjena težjim motociklom).......vsaj meni se odlično obnese in je edina ki mi nudi dober oprijem in ne rata takoj trikotna. Hkrati z njo uspem narediti tudi 10000km.

 

DAMI, na podlagi tvojih testov sem bil blizu naročila t30, ampak sem dobil ponudbo za z6 ki je veliko bolj prijazna do moje denarnice. Bo pa naslednji komplet najverjetneje t30.

 

LP

Objavljeno

Meni zdržale gume 12 k  in sicer Michellin pilot road 3.  Sedaj nov komplet gor  pilot road 4 GT (priporočljivo za težje motorje zaradi trde sredice gume ). Prezadovoljen :)

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Imam vprašanje za lastnike frj 1300.Trenutno sem lastnik varadero, ker sva z ženo bolj težkokatagornika.Zanima me ali  je yamaha sploh primeren motocikel. Koliko obremenitve lahko prenese?  Kakšna naj bi bila realna cena letnika 2004

 

LP Robert

Objavljeno (popravljeno)

Imam vprašanje za lastnike frj 1300.Trenutno sem lastnik varadero, ker sva z ženo bolj težkokatagornika.Zanima me ali  je yamaha sploh primeren motocikel. Koliko obremenitve lahko prenese?  Kakšna naj bi bila realna cena letnika 2004

 

LP Robert

Prenese sigurno več kot vara, pa tudi polno naložen se sigurno bolje pelje. Pač nastaviš vzmetenje svojim potrebam. Za cene pa avto net in zglihaš 200€ in to je to. S tem, da raje glej letnik 2006 in naprej.

Popravljeno . Popravil crasher
Objavljeno

Prenese sigurno več kot vara, pa tudi polno naložen se sigurno bolje pelje. Pač nastaviš vzmetenje svojim potrebam. Za cene pa avto net in zglihaš 200€ in to je to. S tem, da raje glej letnik 2006 in naprej.

Hvala za iskren odgovor

Objavljeno (popravljeno)

Še eno vpraša  za lastnike FRJ ....slišal sem da je potrebno na xxxkm  menjat verigo pogona odmičnih gredi to drži ali je bolj gostilniška

 

še odgovor RobertoG

Vozil sem FRJ od kolega (L2010) nekaj 100km ... vozim  varadero in prvi občutek, ko se vsedeš na FRJ  dobiš občutek ko da sediš na mopedu, čeprav ta občutek počasi izgine, drugače motor 1A bo zdržal tudi 

večje obremenitve brez skrbi :grim

 

crasher

vsak motor ima svoj namen....nisem pa prepričan, da se vsepovsod bolje pelje :grrr

Popravljeno . Popravil royal
Objavljeno

Imam vprašanje za lastnike frj 1300.Trenutno sem lastnik varadero, ker sva z ženo bolj težkokatagornika.Zanima me ali  je yamaha sploh primeren motocikel. Koliko obremenitve lahko prenese?  Kakšna naj bi bila realna cena letnika 2004

 

LP Robert

 

Kaj te pa na Vari moti? 

 

Ćist tresno, mam podobn "problem s tonažo", in v naslednjih par sezonah bo menjava motorja možna. Letos pač ni. Prav Vara in FJR sta dostopna in dovol prostorna/udobna stroja. Vara ima zelo soliden V2, ki ga že poznam iz mojga VTR, in je OK. FJR še nism peljal, ampak sem 100% da motor ni podhranjen,. 4 valjnik pa mi je bol všeč kot V2.

 

 

Prenese sigurno več kot vara, pa tudi polno naložen se sigurno bolje pelje. Pač nastaviš vzmetenje svojim potrebam. Za cene pa avto net in zglihaš 200€ in to je to. S tem, da raje glej letnik 2006 in naprej.

 

 

Zakaj?

Objavljeno

2006 (gen.2)vrsta izboljšav,ABS/UBS serijsko

2007 porihtali težave na večjih nadm.višinah

Objavljeno

Kaj te pa na Vari moti? 

 

Ćist tresno, mam podobn "problem s tonažo", in v naslednjih par sezonah bo menjava motorja možna. Letos pač ni. Prav Vara in FJR sta dostopna in dovol prostorna/udobna stroja. Vara ima zelo soliden V2, ki ga že poznam iz mojga VTR, in je OK. FJR še nism peljal, ampak sem 100% da motor ni podhranjen,. 4 valjnik pa mi je bol všeč kot V2.

 

 

 

 

Zakaj?

Z mojega stališča je FRJ zelo dober stroj v zakup treba vzet da je bolj naravnana na sport turing, vendar se na vari čeprav  po moči proti FRJ "podhanjena" je zame bolj komfortna vožnja in praktično neuničljiva :grim ........sicer pa, ne z enim ali drugim ne moreš zgrešit. 

Objavljeno

Z mojega stališča je FRJ zelo dober stroj v zakup treba vzet da je bolj naravnana na sport turing, vendar se na vari čeprav  po moči proti FRJ "podhanjena" je zame bolj komfortna vožnja in praktično neuničljiva :grim ........sicer pa, ne z enim ali drugim ne moreš zgrešit. 

Kaj pa je bilo narobe z letniki 2003 ki se prodajajo na netu

LP RObert

Objavljeno

Kaj pa je bilo narobe z letniki 2003 ki se prodajajo na netu

LP RObert

Načeloma ni bilo narobe nič. Motorji še danes z 100+ tkm vozijo bp. So pa od l.2006/7 izboljšali par stvari in dodali nekaj opreme serijsko (gretje ročk, vtičnica, kovčki), uredili so zgoraj omenjene težave pri večjih nadmorskih višinah.... FJR starejših letnikov so, kolikor sem jaz spremljal teste, zelo kuhale prašnike, potem so zrak speljali drugače in teh težav ni več.
Objavljeno (popravljeno)

Še eno vpraša  za lastnike FRJ ....slišal sem da je potrebno na xxxkm  menjat verigo pogona odmičnih gredi to drži ali je bolj gostilniška

 

še odgovor RobertoG

Vozil sem FRJ od kolega (L2010) nekaj 100km ... vozim  varadero in prvi občutek, ko se vsedeš na FRJ  dobiš občutek ko da sediš na mopedu, čeprav ta občutek počasi izgine, drugače motor 1A bo zdržal tudi 

večje obremenitve brez skrbi :grim

 

crasher

vsak motor ima svoj namen....nisem pa prepričan, da se vsepovsod bolje pelje.

 

Se strinjam, upoštevaj pa, da sta motorja iz različnih segmentov in glede na to, da RG kupuje motor v ST segmentu, se najbrž tudi z Varo ni vozil kaj dosti po makadamu ali gozdnih cestah. 

Popravljeno . Popravil crasher
Objavljeno (popravljeno)

Imam vprašanje za lastnike frj 1300.Trenutno sem lastnik varadero, ker sva z ženo bolj težkokatagornika.Zanima me ali  je yamaha sploh primeren motocikel. Koliko obremenitve lahko prenese?  Kakšna naj bi bila realna cena letnika 2004

 

LP Robert

Ko si vprašal glede verige... Ne, verige ni treba menjat, se pa pri 80tkm, ob kontroli zračnosti ventilov ponavadi menja napenjalec verige.

Popravljeno . Popravil crasher
Objavljeno

Se strinjam, upoštevaj pa, da sta motorja iz različnih segmentov in gledea to, da RG kupuje motor v ST segmentu, se najbrž tudi z Varo ni vozil kaj dosti po makadamu ali gozdnih cestah. 

Ja vozim se večinoma po cestah in v dvoje samo se mi zdi, da so cene pri nas malce pretirane

Objavljeno

Ja vozim se večinoma po cestah in v dvoje samo se mi zdi, da so cene pri nas malce pretirane

Cene pri nas se ne razlikujejo dosti od tistih v Italiji, če seveda hočeš motor z znano zgodovino in znanim lastnikom. Kot povsod tudi tukaj velja pregovor o denarju in muziki.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Je imel kdo probleme na izpušnih ventilih, ta problem se je pojavljal sicer v manjšem obsegu na Let- 2003-2005 

Objavljeno

Menjava napenjalca verige,kontrola ventilov pri 75kkm in veselo gasa naprej,proti varaderu ki sem ga imel prej je ta poezija v vseh pogledih(zame).

Objavljeno

Načeloma ni bilo narobe nič. Motorji še danes z 100+ tkm vozijo bp. So pa od l.2006/7 izboljšali par stvari in dodali nekaj opreme serijsko (gretje ročk, vtičnica, kovčki), uredili so zgoraj omenjene težave pri večjih nadmorskih višinah.... FJR starejših letnikov so, kolikor sem jaz spremljal teste, zelo kuhale prašnike, potem so zrak speljali drugače in teh težav ni več.

Imam  l. 2003  in na motorju sem dobil  orig. kovčke. Senzor  so menjali  pod  tovarniško  garancijo  na pooblaščenih servisih. Poznam  motoriste  ki imajo s  FJR   narejenih krepko  čez 160 tkm .  Kuha  prašnike prav  nič, edino  pri zelo počasni  vožnji in  vročini čutim toploto v  levo  golen. Moped  je vreden  greha ..... 

  • Všeč mi je 1

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!