Zweizylinder Objavljeno April 21, 2014 Opozori Objavljeno April 21, 2014 pumpam tovarniško 2.7, mislim da ni tlak, mogoče mam tak stil vožnje. poglej si, imaš odgovor na vse http://www.rattlebars.com/tirewear/index.html lp,m
Zweizylinder Objavljeno April 21, 2014 Opozori Objavljeno April 21, 2014 Še to: jaz sem to odpravil s spremembo več dejavnikov (imam z1000sx): - zmanjšal sem trdoto vilic spredaj (iz super sport sem bil navajen na zelo trde) - povečal tlak spredaj za 0,2 bara glede na tovarniško nastavitev - slog vožnje skozi ovinke spremenil iz "kolenčkanja" v "polaganje z ritko" - zamenjal sem sprednjo gumo za tršo Original prvo gumo sem na obeh straneh zradiral v 3500km. Nova je po navedenih spremembah gor 3000km in ni vidne bočne stopničke ali druge obrabe. Ko bom 100% prepričan, da se guma obnese tudi v vseh pogojih vožnje jo napišem.
gody01 Objavljeno April 21, 2014 Opozori Objavljeno April 21, 2014 Občutiš razliko? S katero si bil bolj zadovoljen? Do zdaj sem vozil bt021 in RS2, problem je vedno bil v prvi gumi, mi jo požre na straneh... Se to dogaja na Metzelerju oz. ostalih gumah? Sem probal že vse sorte gum na FJR pa mi več ali manj vse požre v 5-6k. Tudi metzelerke (do z8, ki jo imam sedaj, ampak se s FJRjem bolj malo vozim). Zelo hitro grejo sport gume (Dunlop, Metzeler Mx...) in jih ne priporočam, ker imajo prešvoh karkaso - občutek hitro postane žvekast. Ko se mi je na sprednjih pojavila neenakomerna obraba, mi ni nihče znal povedat kaj bi lahko bilo, na koncu se je izkazalo, da so spustili semeringi na prednjih vilicah. Drugače pa ima FJR pri solo vožnji precej naprej pomaknjeno težišče in če ob tem še bremzaš na sprednjo globoko v ovinek precej hitro požre sprednjo gumo. Sam sem imel praktično vedno prej požrto prednjo, kot zadnjo (tudi predolgo bremzal v ovinek). Imam pa malo manj kot 110k na FJRki narejenih, tak oda je šlo že kar lepo število kompletov gum skozi
fanki Objavljeno April 21, 2014 Opozori Objavljeno April 21, 2014 poglej si, imaš odgovor na vse http://www.rattlebars.com/tirewear/index.html lp,m tudi to sem že prebiral, po tem gre za bremzanje v ovinek... Vilice so bolj mehke kot trde, višat tlak na več kot 2.7 mislim da ne blo glih dobro, polagam bolj z ritko če že sploh, ker vozim ST gume bo bolj težko dat gor trše gume. Vseeno ti najlepša hvala za trud. Vem da sam sebi že odgovarjam , ampak vseeno preverjam, če se enako na FJR dogaja še komu in na kateri znamki gum imate najboljše izkušnje. Sem probal že vse sorte gum na FJR pa mi več ali manj vse požre v 5-6k. Tudi metzelerke (do z8, ki jo imam sedaj, ampak se s FJRjem bolj malo vozim). Zelo hitro grejo sport gume (Dunlop, Metzeler Mx.. .) in jih ne priporočam, ker imajo prešvoh karkaso - občutek hitro postane žvekast. Ko se mi je na sprednjih pojavila neenakomerna obraba, mi ni nihče znal povedat kaj bi lahko bilo, na koncu se je izkazalo, da so spustili semeringi na prednjih vilicah. Drugače pa ima FJR pri solo vožnji precej naprej pomaknjeno težišče in če ob tem še bremzaš na sprednjo globoko v ovinek precej hitro požre sprednjo gumo. Sam sem imel praktično vedno prej požrto prednjo, kot zadnjo (tudi predolgo bremzal v ovinek). Imam pa malo manj kot 110k na FJRki narejenih, tak oda je šlo že kar lepo število kompletov gum skozi gody vse kar si napisal drži, tudi sam sem sumil na bremzanje. No bremza mašina, ker se do vrha ovinka pripeljem brez gasa, pol pa gas! Najtežje je pa spremenit navado (stil vožnje), še Rossi ma s tem probleme...
crasher Objavljeno April 21, 2014 Opozori Objavljeno April 21, 2014 Občutiš razliko? S katero si bil bolj zadovoljen? Do zdaj sem vozil bt021 in RS2, problem je vedno bil v prvi gumi, mi jo požre na straneh... Se to dogaja na Metzelerju oz. ostalih gumah? Z obema sem enako zadovoljen, zdržale med 8 in 10 tkm, tudi meni ''ošpiči'' sprednjo, verjetno, zaradi bolj agresivnega vstopanja v zavoje. Me pa ne moti, glavno, da me še ni nikoli pustila na cedilu (Golica show, če veš kaj hočem reči ). blackscorpio-s 1
fanki Objavljeno April 21, 2014 Opozori Objavljeno April 21, 2014 Z obema sem enako zadovoljen, zdržale med 8 in 10 tkm, tudi meni ''ošpiči'' sprednjo, verjetno, zaradi bolj agresivnega vstopanja v zavoje. Me pa ne moti, glavno, da me še ni nikoli pustila na cedilu (Golica show, če veš kaj hočem reči ). Vem kaj misliš :grim Mene pa malo moti in sovražim občutek na balanci zadnjih 1-2.000 km. Odločitev je padla danes na blagoslovu, sem se zmenil za komplet Z6.
DAMI34 Objavljeno April 22, 2014 Opozori Objavljeno April 22, 2014 kot prednjo gumo vam predlagam Bridgestone T30 GT (je prav namenjena težjim motociklom).......vsaj meni se odlično obnese in je edina ki mi nudi dober oprijem in ne rata takoj trikotna. Hkrati z njo uspem narediti tudi 10000km. gsxf750 1
fanki Objavljeno April 22, 2014 Opozori Objavljeno April 22, 2014 kot prednjo gumo vam predlagam Bridgestone T30 GT (je prav namenjena težjim motociklom).......vsaj meni se odlično obnese in je edina ki mi nudi dober oprijem in ne rata takoj trikotna. Hkrati z njo uspem narediti tudi 10000km. DAMI, na podlagi tvojih testov sem bil blizu naročila t30, ampak sem dobil ponudbo za z6 ki je veliko bolj prijazna do moje denarnice. Bo pa naslednji komplet najverjetneje t30. LP DAMI34 1
blackscorpio-s Objavljeno April 30, 2014 Opozori Objavljeno April 30, 2014 Meni zdržale gume 12 k in sicer Michellin pilot road 3. Sedaj nov komplet gor pilot road 4 GT (priporočljivo za težje motorje zaradi trde sredice gume ). Prezadovoljen Dr. jkuki 1
RobertoG Objavljeno Julij 14, 2014 Opozori Objavljeno Julij 14, 2014 Imam vprašanje za lastnike frj 1300.Trenutno sem lastnik varadero, ker sva z ženo bolj težkokatagornika.Zanima me ali je yamaha sploh primeren motocikel. Koliko obremenitve lahko prenese? Kakšna naj bi bila realna cena letnika 2004 LP Robert
crasher Objavljeno Julij 15, 2014 Opozori Objavljeno Julij 15, 2014 (popravljeno) Imam vprašanje za lastnike frj 1300.Trenutno sem lastnik varadero, ker sva z ženo bolj težkokatagornika.Zanima me ali je yamaha sploh primeren motocikel. Koliko obremenitve lahko prenese? Kakšna naj bi bila realna cena letnika 2004 LP Robert Prenese sigurno več kot vara, pa tudi polno naložen se sigurno bolje pelje. Pač nastaviš vzmetenje svojim potrebam. Za cene pa avto net in zglihaš 200€ in to je to. S tem, da raje glej letnik 2006 in naprej. Popravljeno Julij 15, 2014. Popravil crasher
RobertoG Objavljeno Julij 15, 2014 Opozori Objavljeno Julij 15, 2014 Prenese sigurno več kot vara, pa tudi polno naložen se sigurno bolje pelje. Pač nastaviš vzmetenje svojim potrebam. Za cene pa avto net in zglihaš 200€ in to je to. S tem, da raje glej letnik 2006 in naprej. Hvala za iskren odgovor
royal Objavljeno Julij 15, 2014 Opozori Objavljeno Julij 15, 2014 (popravljeno) Še eno vpraša za lastnike FRJ ....slišal sem da je potrebno na xxxkm menjat verigo pogona odmičnih gredi to drži ali je bolj gostilniška še odgovor RobertoG Vozil sem FRJ od kolega (L2010) nekaj 100km ... vozim varadero in prvi občutek, ko se vsedeš na FRJ dobiš občutek ko da sediš na mopedu, čeprav ta občutek počasi izgine, drugače motor 1A bo zdržal tudi večje obremenitve brez skrbi :grim crasher vsak motor ima svoj namen....nisem pa prepričan, da se vsepovsod bolje pelje :grrr Popravljeno Julij 15, 2014. Popravil royal
Cartman Objavljeno Julij 15, 2014 Opozori Objavljeno Julij 15, 2014 Imam vprašanje za lastnike frj 1300.Trenutno sem lastnik varadero, ker sva z ženo bolj težkokatagornika.Zanima me ali je yamaha sploh primeren motocikel. Koliko obremenitve lahko prenese? Kakšna naj bi bila realna cena letnika 2004 LP Robert Kaj te pa na Vari moti? Ćist tresno, mam podobn "problem s tonažo", in v naslednjih par sezonah bo menjava motorja možna. Letos pač ni. Prav Vara in FJR sta dostopna in dovol prostorna/udobna stroja. Vara ima zelo soliden V2, ki ga že poznam iz mojga VTR, in je OK. FJR še nism peljal, ampak sem 100% da motor ni podhranjen,. 4 valjnik pa mi je bol všeč kot V2. Prenese sigurno več kot vara, pa tudi polno naložen se sigurno bolje pelje. Pač nastaviš vzmetenje svojim potrebam. Za cene pa avto net in zglihaš 200€ in to je to. S tem, da raje glej letnik 2006 in naprej. Zakaj?
FLY Objavljeno Julij 15, 2014 Opozori Objavljeno Julij 15, 2014 2006 (gen.2)vrsta izboljšav,ABS/UBS serijsko 2007 porihtali težave na večjih nadm.višinah
royal Objavljeno Julij 15, 2014 Opozori Objavljeno Julij 15, 2014 Kaj te pa na Vari moti? Ćist tresno, mam podobn "problem s tonažo", in v naslednjih par sezonah bo menjava motorja možna. Letos pač ni. Prav Vara in FJR sta dostopna in dovol prostorna/udobna stroja. Vara ima zelo soliden V2, ki ga že poznam iz mojga VTR, in je OK. FJR še nism peljal, ampak sem 100% da motor ni podhranjen,. 4 valjnik pa mi je bol všeč kot V2. Zakaj? Z mojega stališča je FRJ zelo dober stroj v zakup treba vzet da je bolj naravnana na sport turing, vendar se na vari čeprav po moči proti FRJ "podhanjena" je zame bolj komfortna vožnja in praktično neuničljiva :grim ........sicer pa, ne z enim ali drugim ne moreš zgrešit.
RobertoG Objavljeno Julij 15, 2014 Opozori Objavljeno Julij 15, 2014 Z mojega stališča je FRJ zelo dober stroj v zakup treba vzet da je bolj naravnana na sport turing, vendar se na vari čeprav po moči proti FRJ "podhanjena" je zame bolj komfortna vožnja in praktično neuničljiva :grim ........sicer pa, ne z enim ali drugim ne moreš zgrešit. Kaj pa je bilo narobe z letniki 2003 ki se prodajajo na netu LP RObert
crasher Objavljeno Julij 16, 2014 Opozori Objavljeno Julij 16, 2014 Kaj pa je bilo narobe z letniki 2003 ki se prodajajo na netu LP RObert Načeloma ni bilo narobe nič. Motorji še danes z 100+ tkm vozijo bp. So pa od l.2006/7 izboljšali par stvari in dodali nekaj opreme serijsko (gretje ročk, vtičnica, kovčki), uredili so zgoraj omenjene težave pri večjih nadmorskih višinah.... FJR starejših letnikov so, kolikor sem jaz spremljal teste, zelo kuhale prašnike, potem so zrak speljali drugače in teh težav ni več. spaceback 1
crasher Objavljeno Julij 16, 2014 Opozori Objavljeno Julij 16, 2014 (popravljeno) Še eno vpraša za lastnike FRJ ....slišal sem da je potrebno na xxxkm menjat verigo pogona odmičnih gredi to drži ali je bolj gostilniška še odgovor RobertoG Vozil sem FRJ od kolega (L2010) nekaj 100km ... vozim varadero in prvi občutek, ko se vsedeš na FRJ dobiš občutek ko da sediš na mopedu, čeprav ta občutek počasi izgine, drugače motor 1A bo zdržal tudi večje obremenitve brez skrbi :grim crasher vsak motor ima svoj namen....nisem pa prepričan, da se vsepovsod bolje pelje. Se strinjam, upoštevaj pa, da sta motorja iz različnih segmentov in glede na to, da RG kupuje motor v ST segmentu, se najbrž tudi z Varo ni vozil kaj dosti po makadamu ali gozdnih cestah. Popravljeno Julij 16, 2014. Popravil crasher
crasher Objavljeno Julij 16, 2014 Opozori Objavljeno Julij 16, 2014 (popravljeno) Imam vprašanje za lastnike frj 1300.Trenutno sem lastnik varadero, ker sva z ženo bolj težkokatagornika.Zanima me ali je yamaha sploh primeren motocikel. Koliko obremenitve lahko prenese? Kakšna naj bi bila realna cena letnika 2004 LP Robert Ko si vprašal glede verige... Ne, verige ni treba menjat, se pa pri 80tkm, ob kontroli zračnosti ventilov ponavadi menja napenjalec verige. Popravljeno Julij 16, 2014. Popravil crasher
RobertoG Objavljeno Julij 16, 2014 Opozori Objavljeno Julij 16, 2014 Se strinjam, upoštevaj pa, da sta motorja iz različnih segmentov in gledea to, da RG kupuje motor v ST segmentu, se najbrž tudi z Varo ni vozil kaj dosti po makadamu ali gozdnih cestah. Ja vozim se večinoma po cestah in v dvoje samo se mi zdi, da so cene pri nas malce pretirane
crasher Objavljeno Julij 16, 2014 Opozori Objavljeno Julij 16, 2014 Ja vozim se večinoma po cestah in v dvoje samo se mi zdi, da so cene pri nas malce pretirane Cene pri nas se ne razlikujejo dosti od tistih v Italiji, če seveda hočeš motor z znano zgodovino in znanim lastnikom. Kot povsod tudi tukaj velja pregovor o denarju in muziki.
royal Objavljeno Avgust 23, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2014 Je imel kdo probleme na izpušnih ventilih, ta problem se je pojavljal sicer v manjšem obsegu na Let- 2003-2005
alfie Objavljeno Avgust 25, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2014 Menjava napenjalca verige,kontrola ventilov pri 75kkm in veselo gasa naprej,proti varaderu ki sem ga imel prej je ta poezija v vseh pogledih(zame). gsxf750 1
Dr. jkuki Objavljeno Avgust 26, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2014 Načeloma ni bilo narobe nič. Motorji še danes z 100+ tkm vozijo bp. So pa od l.2006/7 izboljšali par stvari in dodali nekaj opreme serijsko (gretje ročk, vtičnica, kovčki), uredili so zgoraj omenjene težave pri večjih nadmorskih višinah.... FJR starejših letnikov so, kolikor sem jaz spremljal teste, zelo kuhale prašnike, potem so zrak speljali drugače in teh težav ni več. Imam l. 2003 in na motorju sem dobil orig. kovčke. Senzor so menjali pod tovarniško garancijo na pooblaščenih servisih. Poznam motoriste ki imajo s FJR narejenih krepko čez 160 tkm . Kuha prašnike prav nič, edino pri zelo počasni vožnji in vročini čutim toploto v levo golen. Moped je vreden greha ..... blackscorpio-s 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se