Skoči na vsebino

Yamaha FJR 1300


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Menjava napenjalca verige,kontrola ventilov pri 75kkm in veselo gasa naprej,proti varaderu ki sem ga imel prej je ta poezija v vseh pogledih(zame).

 

Popolnoma različna koncepta ...dobro delno se strinjam, zanima me iz določeni razlogov to iz spodnjega linka??? problem ni zanemarljiv!!!

 

http://www.bestbits.org/ticking_overview.html

Popravljeno . Popravil royal
Objavljeno

Popolnoma različna koncepta ...dobro delno se strinjam, zanima me iz določeni razlogov to iz spodnjega linka??? problem ni zanemarljiv!!!

 

http://www.bestbits.org/ticking_overview.html

No, tole pa slišim prvič. Načeloma je agregat FJR problem free. Od meni znanih težav med kolegi FJR-aši, je enemu utrgalo napenjalec ampak ta ni mašine odpiral (kontrola zr. ventilov) do omenjenega dogodka (100000 km). Aja, še enemu prijatelju je crknila cinšpula ampak ta je kupil razbit motor in je okvara mogoče posledice karambola. Prevozil je 80000 km. Na moji je v 4 letih 60000km in do sedaj brez problemov (knock on wood).

Objavljeno

Kot je omenjeno  se je ta napaka pojavi na izpušnih ventilih 1 in 2 cilinder  na letnikih 2003,2004, 2005 kasneje pa ne več....kolega kopuje podoben letnik, pa me zanima, če bi imel kdo slučajno podobne probleme....sliši pa se baje zelo, ko je motor ogret ....kot pravijo "klopotec" :music4:

Objavljeno

Kot je omenjeno  se je ta napaka pojavi na izpušnih ventilih 1 in 2 cilinder  na letnikih 2003,2004, 2005 kasneje pa ne več....kolega kopuje podoben letnik, pa me zanima, če bi imel kdo slučajno podobne probleme....sliši pa se baje zelo, ko je motor ogret ....kot pravijo "klopotec" :music4:

 

Motorji z manjšo oznako kot RP-08  naj bi v manjšem  procentu imeli  to  napako - po  besedah dobrega serviserja Yamah. Na to me je opozoril ko sem  motor  kupoval.  FJR  je  za vzdrževanje  res  neproblematična. Svečke, olje, olje v kardanu na vsakih 10kkm in to je to.  Varedero vs FJR  pa je  popolnoma  neprimerljivo. Ta debata je za  nekoga  ki ne ve kaj  hoče .

Objavljeno

Motorji z manjšo oznako kot RP-08  naj bi v manjšem  procentu imeli  to  napako - po  besedah dobrega serviserja Yamah. Na to me je opozoril ko sem  motor  kupoval.  FJR  je  za vzdrževanje  res  neproblematična. Svečke, olje, olje v kardanu na vsakih 10kkm in to je to.  Varedero vs FJR  pa je  popolnoma  neprimerljivo. Ta debata je za  nekoga  ki ne ve kaj  hoče .

Se pravi obstaja možnost, te napake, čeprav to pri nas ni bilo zaznano ali pač ......za model RP-o8 in višje je prekratek toraj naj se odloči z zavedanjem, da obstaja možnost te napake...

hvala za odgovore

Objavljeno

Motorji z manjšo oznako kot RP-08  naj bi v manjšem  procentu imeli  to  napako - po  besedah dobrega serviserja Yamah. Na to me je opozoril ko sem  motor  kupoval.  FJR  je  za vzdrževanje  res  neproblematična. Svečke, olje, olje v kardanu na vsakih 10kkm in to je to.  Varedero vs FJR  pa je  popolnoma  neprimerljivo. Ta debata je za  nekoga  ki ne ve kaj  hoče .

 

Morda imaš celo prav. imata pa skupne točke. Oba sta udobna in velika tourerja za dve osebi. in lepe primkerke dobiš za podoben budget. Nekako mi ni še uspelo kupit točno tistega motorja ki si ga želim, ampak vedno rešujem enačbo želje/potrebe/budget. Vara in FJR izpolnjujeta iste pogoje.  

 

 

Se pravi obstaja možnost, te napake, čeprav to pri nas ni bilo zaznano ali pač ......za model RP-o8 in višje je prekratek toraj naj se odloči z zavedanjem, da obstaja možnost te napake...

hvala za odgovore

 

 

glede na to, da je objavljen zapis star 6 let, da se nanaša na motorje stare okrog 10 let, in če drži, da se tiktakanje pojavi v prvih 20000km ali pa sploh ne, morda to ni tak bav bav, oziroma, bi moralo bit ropotanje po vsem tem času  že zelo očitno. 

Objavljeno (popravljeno)

Če se je to odkrilo v prvih 20tkm  je moralo biti sanirano pod garancijo Yamahe, ker baje dolgo ta "klopotec" ne deluje in je potrebna takojšnja sanacija, ker lahko privede do večje okvare.......ok... zaključmo to temo.

lp

Popravljeno . Popravil royal
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Imam 95000 brez kakšnih težav. Težava samo bencinska črpalaka in ležaji v prednjem kolesu . Pa še to mi ni jasno zakaj ;) , Ja pa še nekaj v vednost . Prijatelj vozi 3-tjo FJR na prvi je nardil 290000 nakar se mu je zgodilo prav to kaj opisujete vendar je krivda njegova saj priznava da ni menjal tudi svečk več kod 50000, Brez strahu. kar kupi vse je ok.

Popravljeno . Popravil blackscorpio-s
Objavljeno

Imam 95000 brez kakšnih težav. Težava samo bencinska črpalaka in ležaji v prednjem kolesu . Pa še to mi ni jasno zakaj ;) , Ja pa še nekaj v vednost . Prijatelj vozi 3-tjo FJR na prvi je nardil 290000 nakar se mu je zgodilo prav to kaj opisujete vendar je krivda njegova saj priznava da ni menjal tudi svečk več kod 50000, Brez strahu. kar kupi vse je ok.

Samo v info  ta "klopotec" je tov. napaka in ne vpliva nobeno vzdrževanje in se lahko zgodi ne glede na vse okoliščine......dobro nabirate km :OK:

 

lp

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Vprašanje za lastnike, katero olje je najbolj primerno po izkušnjah tega ki priporoča tovarna 20/40 ali kakšna druga gradacija ?

Objavljeno

Uporabljam  Motul 5100 -10-40 :notworthy: Menjava olja je pa na 10 000km :naughty:    Motor deluje odlično,prevozil je pa že preko 100000km,brez okvare! :grim  Hura za Yamaho Fjr :kva2:

Objavljeno

Uporabljam  Motul 5100 -10-40 :notworthy: Menjava olja je pa na 10 000km :naughty:    Motor deluje odlično,prevozil je pa že preko 100000km,brez okvare! :grim  Hura za Yamaho Fjr :kva2:

OK..kakšna je približno cena sevisa kontrola ventilov?

Objavljeno

OK..kakšna je približno cena sevisa kontrola ventilov?

300€ + - 50 €, prej -...

  • 5 mesecev pozneje...
Objavljeno

Motorno kolo Yamaha fjr je motor ki ne rabi veliko vzdrževanja olje v motorju +filter ,olje v kardanu,svečke in pa zračni filter pa seveda ne pozabiti tankati bencin pa samo voziš brez vseh problemov a ni tako kolegi FJR-AŠI LP.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Motorno kolo Yamaha fjr je motor ki ne rabi veliko vzdrževanja olje v motorju +filter ,olje v kardanu,svečke in pa zračni filter pa seveda ne pozabiti tankati bencin pa samo voziš brez vseh problemov a ni tako kolegi FJR-AŠI LP.

 

To velja tudi za ostale Yamahe :yes: .

 

Yamaha je preprosto :OK:  :hooray: .

 

Pozdrav od kolega Fejzraša.

Objavljeno

Motorno kolo Yamaha fjr je motor ki ne rabi veliko vzdrževanja olje v motorju +filter ,olje v kardanu,svečke in pa zračni filter pa seveda ne pozabiti tankati bencin pa samo voziš brez vseh problemov a ni tako kolegi FJR-AŠI LP.

115000km pa dela ko "singerica"

post-32136-0-50768800-1426201846_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

115000km pa dela ko "singerica"

attachicon.gifimage.jpg

pri teh km se še je komaj dobro utekel :grim

  • Všeč mi je 2
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Sem malo pregledal forum pa nisem izsledil. Če lahko pomagate.

Motor se mi zaganja pri mirni vožnji recimo 50 kmh 2k obratov. Bil pri serviserju, ga je "predihal", sicer je sedaj malo manj tega vendar ga še čutim, še posebaj, ko se do dobra segreje in mi celo na mestu obrati padajo, skačejo od 800 do 1000.

Hvala

Objavljeno

kako misliš "predihal"? Kateri letnik imaš?

Objavljeno

Sem malo pregledal forum pa nisem izsledil. Če lahko pomagate.

Motor se mi zaganja pri mirni vožnji recimo 50 kmh 2k obratov. Bil pri serviserju, ga je "predihal", sicer je sedaj malo manj tega vendar ga še čutim, še posebaj, ko se do dobra segreje in mi celo na mestu obrati padajo, skačejo od 800 do 1000.

Hvala

 

Dvigni minimum obratov. Meni se je na Fejzrci pojavljalo nihanje obratov pri segretem motorju zaradi prenizkih obratov minimuma (pri hladnem jih je že sam motor držal malo višje). Sem jih dvignil, tako da so sedaj okrog 1200 - 1300 in nimam več problemov.

Objavljeno

kako misliš "predihal"? Kateri letnik imaš?

Razstavil mašino pregledal ventile, nekaj dajal na nek ultrzvok itd... Drgač je pa letnik 2004

Objavljeno

Razstavil mašino pregledal ventile, nekaj dajal na nek ultrzvok itd... Drgač je pa letnik 2004

Nastavil ventile in naredil sinhronizacijo, pelji nazaj ..naj preveri senzorje  (tps)  :grim

Objavljeno

Tudi jaz sem pomislil na TPS, ker me je pred leti serviser opozoril, da so možne težave s tem senzorjem na letnikih 2006 in 2007, nisem pa slišal nič za predhodni model. Jaz sem imel 2007, vendar brez problemov. Vseeno daj preveriti še to, ker tvoj opis ustreza TPS težavam.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!