royal Objavljeno Avgust 26, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2014 (popravljeno) Menjava napenjalca verige,kontrola ventilov pri 75kkm in veselo gasa naprej,proti varaderu ki sem ga imel prej je ta poezija v vseh pogledih(zame). Popolnoma različna koncepta ...dobro delno se strinjam, zanima me iz določeni razlogov to iz spodnjega linka??? problem ni zanemarljiv!!! http://www.bestbits.org/ticking_overview.html Popravljeno Avgust 26, 2014. Popravil royal
crasher Objavljeno Avgust 26, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2014 Popolnoma različna koncepta ...dobro delno se strinjam, zanima me iz določeni razlogov to iz spodnjega linka??? problem ni zanemarljiv!!! http://www.bestbits.org/ticking_overview.html No, tole pa slišim prvič. Načeloma je agregat FJR problem free. Od meni znanih težav med kolegi FJR-aši, je enemu utrgalo napenjalec ampak ta ni mašine odpiral (kontrola zr. ventilov) do omenjenega dogodka (100000 km). Aja, še enemu prijatelju je crknila cinšpula ampak ta je kupil razbit motor in je okvara mogoče posledice karambola. Prevozil je 80000 km. Na moji je v 4 letih 60000km in do sedaj brez problemov (knock on wood). ciciban 1
royal Objavljeno Avgust 26, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2014 Kot je omenjeno se je ta napaka pojavi na izpušnih ventilih 1 in 2 cilinder na letnikih 2003,2004, 2005 kasneje pa ne več....kolega kopuje podoben letnik, pa me zanima, če bi imel kdo slučajno podobne probleme....sliši pa se baje zelo, ko je motor ogret ....kot pravijo "klopotec"
Dr. jkuki Objavljeno Avgust 27, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2014 Kot je omenjeno se je ta napaka pojavi na izpušnih ventilih 1 in 2 cilinder na letnikih 2003,2004, 2005 kasneje pa ne več....kolega kopuje podoben letnik, pa me zanima, če bi imel kdo slučajno podobne probleme....sliši pa se baje zelo, ko je motor ogret ....kot pravijo "klopotec" Motorji z manjšo oznako kot RP-08 naj bi v manjšem procentu imeli to napako - po besedah dobrega serviserja Yamah. Na to me je opozoril ko sem motor kupoval. FJR je za vzdrževanje res neproblematična. Svečke, olje, olje v kardanu na vsakih 10kkm in to je to. Varedero vs FJR pa je popolnoma neprimerljivo. Ta debata je za nekoga ki ne ve kaj hoče . Amper 1
royal Objavljeno Avgust 27, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2014 Motorji z manjšo oznako kot RP-08 naj bi v manjšem procentu imeli to napako - po besedah dobrega serviserja Yamah. Na to me je opozoril ko sem motor kupoval. FJR je za vzdrževanje res neproblematična. Svečke, olje, olje v kardanu na vsakih 10kkm in to je to. Varedero vs FJR pa je popolnoma neprimerljivo. Ta debata je za nekoga ki ne ve kaj hoče . Se pravi obstaja možnost, te napake, čeprav to pri nas ni bilo zaznano ali pač ......za model RP-o8 in višje je prekratek toraj naj se odloči z zavedanjem, da obstaja možnost te napake... hvala za odgovore
Cartman Objavljeno Avgust 27, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2014 Motorji z manjšo oznako kot RP-08 naj bi v manjšem procentu imeli to napako - po besedah dobrega serviserja Yamah. Na to me je opozoril ko sem motor kupoval. FJR je za vzdrževanje res neproblematična. Svečke, olje, olje v kardanu na vsakih 10kkm in to je to. Varedero vs FJR pa je popolnoma neprimerljivo. Ta debata je za nekoga ki ne ve kaj hoče . Morda imaš celo prav. imata pa skupne točke. Oba sta udobna in velika tourerja za dve osebi. in lepe primkerke dobiš za podoben budget. Nekako mi ni še uspelo kupit točno tistega motorja ki si ga želim, ampak vedno rešujem enačbo želje/potrebe/budget. Vara in FJR izpolnjujeta iste pogoje. Se pravi obstaja možnost, te napake, čeprav to pri nas ni bilo zaznano ali pač ......za model RP-o8 in višje je prekratek toraj naj se odloči z zavedanjem, da obstaja možnost te napake... hvala za odgovore glede na to, da je objavljen zapis star 6 let, da se nanaša na motorje stare okrog 10 let, in če drži, da se tiktakanje pojavi v prvih 20000km ali pa sploh ne, morda to ni tak bav bav, oziroma, bi moralo bit ropotanje po vsem tem času že zelo očitno.
royal Objavljeno Avgust 27, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2014 (popravljeno) Če se je to odkrilo v prvih 20tkm je moralo biti sanirano pod garancijo Yamahe, ker baje dolgo ta "klopotec" ne deluje in je potrebna takojšnja sanacija, ker lahko privede do večje okvare.......ok... zaključmo to temo. lp Popravljeno Avgust 27, 2014. Popravil royal Cartman 1
blackscorpio-s Objavljeno September 5, 2014 Opozori Objavljeno September 5, 2014 (popravljeno) Imam 95000 brez kakšnih težav. Težava samo bencinska črpalaka in ležaji v prednjem kolesu . Pa še to mi ni jasno zakaj , Ja pa še nekaj v vednost . Prijatelj vozi 3-tjo FJR na prvi je nardil 290000 nakar se mu je zgodilo prav to kaj opisujete vendar je krivda njegova saj priznava da ni menjal tudi svečk več kod 50000, Brez strahu. kar kupi vse je ok. Popravljeno September 5, 2014. Popravil blackscorpio-s
royal Objavljeno September 5, 2014 Opozori Objavljeno September 5, 2014 Imam 95000 brez kakšnih težav. Težava samo bencinska črpalaka in ležaji v prednjem kolesu . Pa še to mi ni jasno zakaj , Ja pa še nekaj v vednost . Prijatelj vozi 3-tjo FJR na prvi je nardil 290000 nakar se mu je zgodilo prav to kaj opisujete vendar je krivda njegova saj priznava da ni menjal tudi svečk več kod 50000, Brez strahu. kar kupi vse je ok. Samo v info ta "klopotec" je tov. napaka in ne vpliva nobeno vzdrževanje in se lahko zgodi ne glede na vse okoliščine......dobro nabirate km lp
royal Objavljeno September 23, 2014 Opozori Objavljeno September 23, 2014 Vprašanje za lastnike, katero olje je najbolj primerno po izkušnjah tega ki priporoča tovarna 20/40 ali kakšna druga gradacija ?
PERO58 Objavljeno September 25, 2014 Opozori Objavljeno September 25, 2014 Uporabljam Motul 5100 -10-40 :notworthy: Menjava olja je pa na 10 000km :naughty: Motor deluje odlično,prevozil je pa že preko 100000km,brez okvare! :grim Hura za Yamaho Fjr ciciban 1
royal Objavljeno September 27, 2014 Opozori Objavljeno September 27, 2014 Uporabljam Motul 5100 -10-40 :notworthy: Menjava olja je pa na 10 000km :naughty: Motor deluje odlično,prevozil je pa že preko 100000km,brez okvare! :grim Hura za Yamaho Fjr OK..kakšna je približno cena sevisa kontrola ventilov?
crasher Objavljeno September 28, 2014 Opozori Objavljeno September 28, 2014 OK..kakšna je približno cena sevisa kontrola ventilov? 300€ + - 50 €, prej -...
lcancar Objavljeno Marec 6, 2015 Opozori Objavljeno Marec 6, 2015 Motorno kolo Yamaha fjr je motor ki ne rabi veliko vzdrževanja olje v motorju +filter ,olje v kardanu,svečke in pa zračni filter pa seveda ne pozabiti tankati bencin pa samo voziš brez vseh problemov a ni tako kolegi FJR-AŠI LP. Dr. jkuki in igorkr 2
igorkr Objavljeno Marec 6, 2015 Opozori Objavljeno Marec 6, 2015 Motorno kolo Yamaha fjr je motor ki ne rabi veliko vzdrževanja olje v motorju +filter ,olje v kardanu,svečke in pa zračni filter pa seveda ne pozabiti tankati bencin pa samo voziš brez vseh problemov a ni tako kolegi FJR-AŠI LP. To velja tudi za ostale Yamahe :yes: . Yamaha je preprosto :hooray: . Pozdrav od kolega Fejzraša.
spaceback Objavljeno Marec 12, 2015 Opozori Objavljeno Marec 12, 2015 Motorno kolo Yamaha fjr je motor ki ne rabi veliko vzdrževanja olje v motorju +filter ,olje v kardanu,svečke in pa zračni filter pa seveda ne pozabiti tankati bencin pa samo voziš brez vseh problemov a ni tako kolegi FJR-AŠI LP. 115000km pa dela ko "singerica" igorkr in notranc 2
royal Objavljeno Marec 13, 2015 Opozori Objavljeno Marec 13, 2015 115000km pa dela ko "singerica" image.jpg pri teh km se še je komaj dobro utekel :grim igorkr in blackscorpio-s 2
royal Objavljeno Marec 13, 2015 Opozori Objavljeno Marec 13, 2015 Preprosto Yamaha =) http://www.yamahasupertenere.com/index.php?topic=12234.0 nič neobičanjnega!
spaceback Objavljeno Marec 24, 2015 Opozori Objavljeno Marec 24, 2015 Sem malo pregledal forum pa nisem izsledil. Če lahko pomagate. Motor se mi zaganja pri mirni vožnji recimo 50 kmh 2k obratov. Bil pri serviserju, ga je "predihal", sicer je sedaj malo manj tega vendar ga še čutim, še posebaj, ko se do dobra segreje in mi celo na mestu obrati padajo, skačejo od 800 do 1000. Hvala
Barth Objavljeno Marec 24, 2015 Opozori Objavljeno Marec 24, 2015 kako misliš "predihal"? Kateri letnik imaš?
igorkr Objavljeno Marec 25, 2015 Opozori Objavljeno Marec 25, 2015 Sem malo pregledal forum pa nisem izsledil. Če lahko pomagate. Motor se mi zaganja pri mirni vožnji recimo 50 kmh 2k obratov. Bil pri serviserju, ga je "predihal", sicer je sedaj malo manj tega vendar ga še čutim, še posebaj, ko se do dobra segreje in mi celo na mestu obrati padajo, skačejo od 800 do 1000. Hvala Dvigni minimum obratov. Meni se je na Fejzrci pojavljalo nihanje obratov pri segretem motorju zaradi prenizkih obratov minimuma (pri hladnem jih je že sam motor držal malo višje). Sem jih dvignil, tako da so sedaj okrog 1200 - 1300 in nimam več problemov. spaceback 1
spaceback Objavljeno Marec 25, 2015 Opozori Objavljeno Marec 25, 2015 kako misliš "predihal"? Kateri letnik imaš? Razstavil mašino pregledal ventile, nekaj dajal na nek ultrzvok itd... Drgač je pa letnik 2004
royal Objavljeno Marec 25, 2015 Opozori Objavljeno Marec 25, 2015 Razstavil mašino pregledal ventile, nekaj dajal na nek ultrzvok itd... Drgač je pa letnik 2004 Nastavil ventile in naredil sinhronizacijo, pelji nazaj ..naj preveri senzorje (tps) :grim spaceback 1
Barth Objavljeno Marec 25, 2015 Opozori Objavljeno Marec 25, 2015 Tudi jaz sem pomislil na TPS, ker me je pred leti serviser opozoril, da so možne težave s tem senzorjem na letnikih 2006 in 2007, nisem pa slišal nič za predhodni model. Jaz sem imel 2007, vendar brez problemov. Vseeno daj preveriti še to, ker tvoj opis ustreza TPS težavam. spaceback 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se