Provokator Objavljeno Marec 12, 2008 Opozori Objavljeno Marec 12, 2008 hehe, oprosti izrazu, ampak res si pokazal, da imaš dosti pameti. Mimogrede, moje žarnice so H7, ampak ne sveti na nitko ampak na plin. In kaj mi lahko policaj glede tega? Glavno da jo imaš ti še več. Pa pojdi na tehničnega s tvojimi žarnicami na plin in to povej tistemu tam. Če se bo držal zakonov, potem tehničnega pregleda ne boš naredil. Poleg tega mislim, da tisti H7 v tvojem primeru pomeni samo, da ima tvoja žarnica na plin obliko, ki je enaka žarnici H7. Če se ne motim tale H v imenu pomeni, da je žarnica halogenska. Sicer nisem prepričan, a mislim, da bi lahko bilo približno takole. V zakonu je namreč točno določeno, da moraš imeti, če uporabljaš xenonske žarnice avtomatsko regulacijo višine. In zato je protizakonito, če v avtomobilu, ki tega nima uporabljaš xenonke. A kot že rečeno, večini policistov se za to gladko jebe, ker raje stojijo z radarjem v koruzi, tistim ki delajo tehnične preglede, pa se ravno tako jebe, še posebej, če so to privatni koncesionarji, ki te v primeru, da ti bodo komplicirali za žarnice, tam več ne bodo videli in so raje tiho.......
Rok_R6 Objavljeno Marec 17, 2008 Opozori Objavljeno Marec 17, 2008 Lahko je malo :topic: , sam da nebi odpirou nove teme, če pa je kaj narobe, lahko premestiste kam drugam. No zanima me, če mi lahko kdo pomaga z montažo xenonk, (HID), na motor - Yamaha R6, namreč mal me kabli jebejo :whistle: .... Pa kar na PM, če lahko :rolleyes:
Guest Brumer Objavljeno Marec 17, 2008 Opozori Objavljeno Marec 17, 2008 Lahko je malo :topic: , sam da nebi odpirou nove teme, če pa je kaj narobe, lahko premestiste kam drugam. No zanima me, če mi lahko kdo pomaga z montažo xenonk, (HID), na motor - Yamaha R6, namreč mal me kabli jebejo :whistle: .... Pa kar na PM, če lahko :rolleyes: Nevem zakaj bi te kabli zajebaval,če so predogi jih zvij podalševat pa(vispkonapetostnega) itak nemoreš,če pa neznaš priključit,pa malo nariši ali poslikaj pa ti pomagamo.Lahko pa se enkrat popoldne pripelješ k meni ,če ti ni predaleč,pa to zmontirava.
Rok_R6 Objavljeno Marec 18, 2008 Opozori Objavljeno Marec 18, 2008 No sem malo poslikal... No na prvi sliki, venem kam tega ta zelenga prklopit... (ta mi je težavica) Na drugi sliki.... nevem kam bi priklopit tega, ki bi moral it v original vtičnico, če se ne motim... Na tretji sliki, pa mi je vse jasno... No zdej pa upam, da pride pomoč, da čimprej to pirihtam.... :) Ker te original luči ne svetijo kej preveč... :) Če je potrebno še kaj motor poslikat, pa žice...pa sam rečte..!!! Drugače, pa je motor v kosih, tako da...bi raj doma porihtau, če nebo druge, se bom pa res moral do koga zapeljat ... :unsure:
Rock-46 Objavljeno Marec 18, 2008 Opozori Objavljeno Marec 18, 2008 No sem malo poslikal... No na prvi sliki, venem kam tega ta zelenga prklopit... (ta mi je težavica) Na drugi sliki.... nevem kam bi priklopit tega, ki bi moral it v original vtičnico, če se ne motim... Na tretji sliki, pa mi je vse jasno... No zdej pa upam, da pride pomoč, da čimprej to pirihtam.... :) Ker te original luči ne svetijo kej preveč... :) Če je potrebno še kaj motor poslikat, pa žice...pa sam rečte..!!! Drugače, pa je motor v kosih, tako da...bi raj doma porihtau, če nebo druge, se bom pa res moral do koga zapeljat ... :unsure: Ok ti jaz razlozim. Vse je tako kot si napisal. Tisti zeleni kabel nevem kaj je, ker se full slabo vidi. U glavnem, tisti podolgovat konektor ki neves kam ga vtaknes , gre v balast, itak drugam ne pase... Tam kjer imas pa rdec in crn kabelcek ORIGINAL si napisal, tisti gre v konektor od obstoječe žarnice... Tisti zeleni se mi zdi da imas zato, ce bi priklopil kak rele zaaradi nihanja napetosti, samo ce nisi dobil drugih kablov zravn, ga ne rabis oz ga ne mores priklopiti... Sem montiral ze veliko takih HID kitov, tako da ce ti se kaj ni jasno, kar vprasaj, ali ce rabis kakega, tudi reci...ugodno... LP;Rock
Rok_R6 Objavljeno Marec 18, 2008 Opozori Objavljeno Marec 18, 2008 Hvala za pomoč... Ampak še vedno mi ni jasno, ker sta dva podolgovata en gre s tistega kablovja, kjer so skupaj kabli od elektrike+en podolgovat gre pol direkt na balast+un zelen, k ti dodajam sliko, da boš vidu kak je ... ! Tisti črn in rdečbi mogu it na original...sam nima takega konektorja iz zgornje slike (modrega konektorja) pa gredo žice v original... kjer priklopim rdečo in črno v original... Al pa je možno, da gre uni podolgovat kabel ki gre direkt z baterije v ta modri vtič?!
danci1973 Objavljeno Marec 18, 2008 Opozori Objavljeno Marec 18, 2008 Po moje gre zeleni na original konektor za žarnico (namesto žarnice) - izgleda kot H7 žarnica... D.
Rok_R6 Objavljeno Marec 18, 2008 Opozori Objavljeno Marec 18, 2008 Hja, sam je sam en konektor tak .... zato mi ni jasno!!!
danci1973 Objavljeno Marec 18, 2008 Opozori Objavljeno Marec 18, 2008 (popravljeno) Hja, sam je sam en konektor tak .... zato mi ni jasno!!! Ta konektor se priklopi namesto žarnice na originalni konektor - tako HID elektronika ve, kdaj mora vklopit luči. Ker nikoli ne rabiš vklapljat leve in desne posebej, je en konektor za to dovolj... D. PS: A navodil nisi dobil zraven!? Popravljeno Marec 18, 2008. Popravil danci1973
Rok_R6 Objavljeno Marec 18, 2008 Opozori Objavljeno Marec 18, 2008 Ok, pol razumem use... Hja problem je k ni blo navodil zravn ... :headbang:
Rok_R6 Objavljeno Marec 18, 2008 Opozori Objavljeno Marec 18, 2008 No no.... zdej pa dela....razlika je fenomenalnaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... Komej čakam prvo nočno furo :naughty: Pa še enkrat vsem hvala :)
danci1973 Objavljeno Marec 18, 2008 Opozori Objavljeno Marec 18, 2008 No no.... zdej pa dela....razlika je fenomenalnaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... Komej čakam prvo nočno furo :naughty: Pa še enkrat vsem hvala :) Zelo verjetno boš moral luči na novo nastavit - vsaj pri meni so HID-i svetili huudo previsoko. Sem jih nastavil full nižje, pa so še vedno moteče (nasproti vozečim, pred mano vozečim, ... ). D.
Rok_R6 Objavljeno Marec 18, 2008 Opozori Objavljeno Marec 18, 2008 No zdaj pa še ta udarec :naughty: :whistle: Hja sej morm uštimat da bo isto ko zdej, ja jih bom dau čimniže, da nebo slepelo drugih.... sam, sem pa veseu, k bom vsaj kej vidu, k prej sem biu res razočaran nad lučmi :evilgrin: Sej zdej morm še štromarijjo mal povezat, lepo skrit, pa polepit... drugače pa brez panike :naughty:
pzero Objavljeno Avgust 27, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2009 ojla , mene pa zanima kako zgleda ko crkne ksenon , ker ko prizgem luci mi gorijo oba zarometa ,cez nekaj minut pa mi desna luc zacne slabse svetit in pol crkne. Ce kdo kaj ve hvala za informacije
TOMTECH Objavljeno Avgust 28, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2009 ojla , mene pa zanima kako zgleda ko crkne ksenon , ker ko prizgem luci mi gorijo oba zarometa ,cez nekaj minut pa mi desna luc zacne slabse svetit in pol crkne. Ce kdo kaj ve hvala za informacije Jaz sem imel podoben primer, zato najprej premenjaj zarnici in ce bo spet tista crknila kot prej je kriva zarnica. Drugace je pa kriv balast, ker ne more drzati napetosti na nivoju potrebnem, da deluje zarnica! Sitko in Fritz 2
shark90 Objavljeno Julij 7, 2013 Opozori Objavljeno Julij 7, 2013 Pozdravljeni, imam en problem z HID-om. In sicer na VW golf 6 sem zamenjal H7 žarnice z xenonom (kratke luči), naredil sem "obvoz" kar pri konektorju. Torej problem je če je avto prižgan in ko vklopim luči se mi desna po 10sekundah izklopi in javi napako, če pa luči prižgem preden prižgem avto pa dela normalno brez napake. problem je samo desna žarnica, leva dela normalno. zamenjal sem že levo desno vse ( žarnico, blast) pa je vedno problem samo na desni strani... Kaj bi lahko bilo to?
Coban Objavljeno Julij 7, 2013 Opozori Objavljeno Julij 7, 2013 Pozdravljeni, imam en problem z HID-om. In sicer na VW golf 6 sem zamenjal H7 žarnice z xenonom (kratke luči), naredil sem "obvoz" kar pri konektorju. Torej problem je če je avto prižgan in ko vklopim luči se mi desna po 10sekundah izklopi in javi napako, če pa luči prižgem preden prižgem avto pa dela normalno brez napake. problem je samo desna žarnica, leva dela normalno. zamenjal sem že levo desno vse ( žarnico, blast) pa je vedno problem samo na desni strani... Kaj bi lahko bilo to? Po vsej verjetnosti ima avto can-buss instalacijo in računalnik zazna premajhno porabo kot, če bi bila (original) žarnica defektna. Moral se boš obrniti na servis po vsaej verjetnost obstaja kak pred upor tako da can-buss instalacija tega problema nezazna.
shark90 Objavljeno Julij 10, 2013 Opozori Objavljeno Julij 10, 2013 Po vsej verjetnosti ima avto can-buss instalacijo in računalnik zazna premajhno porabo kot, če bi bila (original) žarnica defektna. Moral se boš obrniti na servis po vsaej verjetnost obstaja kak pred upor tako da can-buss instalacija tega problema nezazna. nebi smelo biti to, ker je 55w hid, kod drugo pa imam od starega 35w hid-a "škatlico" ki se priklopi zraven da ne zazna napake, preverjeno ta škatlica deluje ampak v tem primeru žal ne... Kot sem napisal če se luči vklopijo preden se prižge avto dela normalno...
danci1973 Objavljeno Julij 10, 2013 Opozori Objavljeno Julij 10, 2013 Balast napajaš direktno iz akumulatorja ali preko originalnega konektorja? Ob zagonu balast potrebuje bistveno več moči / toka, da ionizira plin v HID žarnici in morda to elektronika zazna kot napako (če napajaš preko orig. konektorja). D.
shark90 Objavljeno Julij 10, 2013 Opozori Objavljeno Julij 10, 2013 Balast napajaš direktno iz akumulatorja ali preko originalnega konektorja? Ob zagonu balast potrebuje bistveno več moči / toka, da ionizira plin v HID žarnici in morda to elektronika zazna kot napako (če napajaš preko orig. konektorja). D. napajam ga iz originalnega konektorja. Kako pa bi drugače naredil?
danci1973 Objavljeno Julij 10, 2013 Opozori Objavljeno Julij 10, 2013 napajam ga iz originalnega konektorja. Kako pa bi drugače naredil? Kable za balast napelješ direktno do akumulatorja, originalne konektorje pa uporabiš samo kot 'signal' za vklop. D.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se