Skoči na vsebino

Kupujem Audi A 6 2,5 TDI Avant


Miki Mauss

Priporočene objave

Fotr si kupuje omenjeno kočijo.... Ima kdo kaj pojma o tem avtu? Audi foruma nisem našel na SLO straneh, baje so bli skup s Vw in se neki skregal...

Zanima me predvsem kako je z vzdržljivostjo, saj po nemških forumih nekaj jamrajo čez starejše 2,5 TDI(110kW, 114kW 129kW). Glede na željeni letnik 2003 ali če bo sreča 2004 (takrat je bila menda menjava z novim modelom) bi poiskal če je le možno pod 100000 km. Itak z garancijo in vse kar paše zraven (non crash, 1. lastnik itd., servisi) Z avtom, kolkor ata poznam, bo gotovo naredu vsaj 200000 km, zato me res zanima če ti stroji to zdržijo. Prav tako sem bral na nemških forumih, da je 1,9 TDI 130KM boljša izbira saj naj bi bil 2,5 TDI len in požre 3 litre več. A ni točno navedeno kateri 2,5. Mislem da 160 KM ni malo, tko da dvomim da je len. Je pa 130 KM gotovo ugodnejši.

Poraba? 8? 9?

Ja pa obvezno navadnega, nič steptronic, multitronic pa kaj vem kaj še vse.

Najrajš bi kaj prebral od kakega lastnika, kakšno nabijanje pa ni treba pisat.

Končno gre za 14.000 € do 17.000 €, kar je že soliden avto 2007 letnik z precej opreme, ampak pri današnjih idiotih na cesti je pametno imet ene dve toni okol sebe.

Alternativa je E 220 cdi T sam so dost dražji, pa še V 6 ni.

Thnx za vsak info.

BTW če kdo ve za kak link kje je kaj pametnega o tem za prebrat, se zahvaljujem.

Kaj pa servisi? Pri porscheju vzamejo 200 € če prideš samo vprašat kolk je ura, a?

Pa še ena slikca:

post-5941-1201300796_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fotr si kupuje omenjeno kočijo.... Ima kdo kaj pojma o tem avtu? Audi foruma nisem našel na SLO straneh, baje so bli skup s Vw in se neki skregal...

Audi forum boš našel pod Team Audi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... in če misli na 100000 še 200000 nardit je boljša izbira E 220 CDI pa tudi če je malo starejši :whistle:

Sam E ni glih lepota na pogled, sploh tastar. Sploh v primerjavi z A6....

sicer sem malo po tujih forumih gledal, vsi pravijo stran od 2,5 TDI jev.... so celo neke verzije k na 100000 odmične crkujejo. Zanimivo. Men je na 100.000 nazadnje crknil Yugo. Leta 1994.

Tolk o Audijih.... :evilgrin:

Popravljeno . Popravil Miki Mauss
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam E ni glih lepota na pogled, sploh tastar. Sploh v primerjavi z A6....

sicer sem malo po tujih forumih gledal, vsi pravijo stran od 2,5 TDI jev.... so celo neke verzije k na 100000 odmične crkujejo. Zanimivo. Men je na 100.000 nazadnje crknil Yugo. Leta 1994.

Tolk o Audijih.... :evilgrin:

če hočeš delat 200 tisč km+, kupi subaru legacy, ali outback, 2.0 ali 2.5 boxer mašina, podobn letnik ko tale audi...zelo lep avto na izgled in zelo zelo uporaben in vzdržljiv...

naprimer:

http://www.avtopikanet/2004/osebna/oglas.asp?ID=1784039

http://www.avtopikanet/2004/osebna/oglas.asp?ID=1836999

http://www.avtopikanet/2004/osebna/oglas.asp?ID=1582747

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mah, kaj pa vem. Sam nimam nekega dobrega mnenja o Audijih. Malo opreme za ogromno ceno. Vzdržljivost je zgolj povprečna, če ne celo podpovprečna. Kolega je imel z A6 neke probleme z zglobi (kar naprej je neko hrskanje prihajalo izpod koles), pri 200.000km ga je avto pustil na cesti, ker mu je crknila elektronika. Od drugega kolega A4-ka ga je srala z elektroniko 500 na uro. Ko je bremzal so se mu prižigali smerokazi :D Potem so ga serviserji kao popravli in je bil za nekaj časa mir, nakar je spet začel srat. Tudi po ADAC testih niso nevem kaj. Aja, mislim, da so Audiji prvi po lestvici v priljubljenosti kraj. Sledijo jim VW-ni.

Svetujem mu nekaj trpežnejšega in mogoče celo cenejšega. Accord, Legacy, Mondeo, Avensis, Mazda 6 itd. Vsaj opreme imajo za isti denar precej več.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mah, kaj pa vem. Sam nimam nekega dobrega mnenja o Audijih. Malo opreme za ogromno ceno. Vzdržljivost je zgolj povprečna, če ne celo podpovprečna. Kolega je imel z A6 neke probleme z zglobi (kar naprej je neko hrskanje prihajalo izpod koles), pri 200.000km ga je avto pustil na cesti, ker mu je crknila elektronika. Od drugega kolega A4-ka ga je srala z elektroniko 500 na uro. Ko je bremzal so se mu prižigali smerokazi :D Potem so ga serviserji kao popravli in je bil za nekaj časa mir, nakar je spet začel srat. Tudi po ADAC testih niso nevem kaj. Aja, mislim, da so Audiji prvi po lestvici v priljubljenosti kraj. Sledijo jim VW-ni.

Svetujem mu nekaj trpežnejšega in mogoče celo cenejšega. Accord, Legacy, Mondeo, Avensis, Mazda 6 itd. Vsaj opreme imajo za isti denar precej več.

Res je.Imel sem 2.5 TDI letnik 2000.Živa groza.Dvakrat sem se skoraj ubil ,ker je prešel v rezervno delovanje.Na servisih sem pustil celo premoženje.Pri 190 000 sem ga prodal z slabo vestjo, ker je bila odmična gred že na koncu.

Accord pa pri 120 000 servis 300 evrov in brez ene same napake.Pa še zadnja karavanska vrata se odpirajo in zapirajo s hidravliko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če hočeš delat 200 tisč km+, kupi subaru legacy, ali outback, 2.0 ali 2.5 boxer mašina, podobn letnik ko tale audi...zelo lep avto na izgled in zelo zelo uporaben in vzdržljiv...

Kaj čem govort, je že Nejko vse povedal. :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hmmm Audi no go. Sploh. Bomo še kak leto počakal pa E 220 CDI kupl. kak letnik 2005 ali 2006. za enih 22.000 € je vsaj kočija na mestu. Tastar merci so pregrdi, pa samo za drobiž cenejši od novih.

Kar se pa Scoobi Dooja tiče Lep avto. A ni diesel. Ne zanima me tankat 12 litrov. Hvala vseen

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jah, MB je boljša izbira. Čeprav se Audija drži renome pretižne znamke, je vzrok verjetno samo v prestižno visoki ceni. Ostalo je pa malo muzike.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Se dobro da si napisal verjetno ker se motis...Kar se mene tice bi pri VW grupi grajal samo drage servise in nadomestne dele.... Sicer pa tukaj je govora samo o Audiju in MB...a BMW pa ne pride v postev?

Popravljeno . Popravil Fabo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cena je že za osnovni model precejšnja. Še klima skoraj spada pod dodatno opremo, ko imajo drugi proizvajalci že vse serijsko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

naj omenim še, da imajo v6 tdi-ji serijsko napako na odmičnih gredeh in jih je treba po cca 150.000 kilometrih menjat, poleg vsega kar paše zraven. ne vem točno sicer, če je napaka konkretno na gredeh ali posledično zaradi česa drugega pride do pretirane obrabe. bi se blo dobro točno pozanimat, samo toliko v opozorilo! ;)

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je...pa ni to edina napaka 2,5TDI motorja te generacije...ni ravno najbolj posrecena verzija, prejsnja verzija in naslednja sta pa super motorja....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kolk jaz vem majo 2,5 TDI-ji zelo slabe motorje.noben "hendler" ga noče kupit.sploh čut nočejo za njih.če že audija pol rajši A4 al pa A6 1,9TDI.v nemčiji ga dobiš kar ugodno-letnik 2004.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje mnenje, A6 2,5 TDI je jama brez dna..., če kupuješ A6 vzemi 1,9 TDI.....z motorji so izjemne težave, če pa imaš še avtomatika potem pa sploh....Tudi sam sem se zanimal za ta avto, mi je mehanik za Audije povedal par "zanimivih" značilnosti omenjenega modela....me je vse minilo. Sicer jih pa tudi krasti več nočejo... :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Dvoinpol litrska TDI mašinca ima BMW-jevo zasnovo ("sposojena"), kolikor je meni znano. Moje skromno mnenje je, da je 1.9 litsrka mašinca, ki je domači izdelek, veliko boljša izbira.

Glede težav z avtomobilom pa tako... Nekaj se mi dozdeva, da je pri Audiju tako, da je odvisno od tega, kolikokrat se je voz znašel na "liniji popravil" v času proizvodnje, na kateri trg gre.

Menda je celo tako, da lahko spodaj pod zadnjim levim blatnikom preveriš, koliko je nalepk s črtno kodo (večje število pomeni več izrednih delovnih nalogov). Nekaj pa se celo govori, da če je voz prišel čez vseh 178 taktov na liniji brez napak, je na njem na sprednjem levem kolesu (če snameš diske) opaziti rumeno piko.

Resda so to samo govorice, ampak l. 2006, ko sem še programiral novo linijo za A5 so bile še točne. :hmm:

Popravljeno . Popravil PikiJapok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

Nej dvigne roko tisti, ki se oglaša v tej temi in je dejansko omenjeni avto videl od blizu.

Govora je o zadnji izvedbi 2.5 motorja. To je motor z 120 Kw, pred njim so bile izvedbe z 114 Kw ter 132 Kw. Pri zadnji izvedbi so težave, katere so se dejasnko pojavljale pri tem motorju, več ali manj vse odpravljene. Sicer je res, da je tudi pri tem motorju predpisan servis pri 180.000km, kateri zajema menjavo odmičnih gredi. Veliko težav, katere so se pojavljale je bila posledica nerednega in nepravilnega vdrževanja. Zelo pogosto se ni menjala visko sklopka katera vklaplja ventilator, oslabljena sklopka pa je imela poskrbela za nezadostno hlajenje in posledično kuhanje in pokanje glav. Zelo priljubljeno je bilo tudi čipiranje teh motorjev preko vseh zdravih mej in zopet je bil vsega kriv motor. .....

Ko sem se sam odločal za ta avtomobil, so mi vsi vedeli povedati, to kar se lahko prebere v tej temi. Mehaniki na Porsche Slovenija so se vsi križali in govorili, da samo tega ne, da bom obubožal se vozil z LPP-jem itd. Po končani službi pa so se taisti mehaniki na posedli v avte kateri imajo te motorje in odpeljali domov!

Navkljub vsem nasvetom sem se odločil za nakup in ga niti najmanj ne obžalujem. Avto z 2.5 litrskim motorjem je bil lani cca 4 do 5 tisoč evrov cenejši kot primerljiv z 1.9 litrskim VW mlinčkom. Z razliko katera mi je ostala pri nakupu sem na motorju preventivno zamenjal vse mogoče ( v. pupma, jermeni, šponarji, odmične .... ) plačal garažnemu mojstru 2 tisoč evrov. Precej podobno bi menjal tudi na 1.9 motorju, sicer za nekaj manj evrov vendar, V6 motor je vreden vsakega dodatnega evra.

Torej vozim Audi A6 2.5 TDI limuzina letni 03, uživam v vožnji in z največjim veseljem kažem izpuhe ponosnim lastnikom neuničljivega 1.9 motorja. V6 motor nudi ogromno moči in navora, to pa je tisto kar opraviči nekaj višje stroške ki so povezani z posedovanjem takšnega vozila. Pri nakupu sem bil pozoren samo na to, da je avto slovenskega porekla in ima znano servisno zgodovino. Preventivni servis katerega vedno opravim pri nakupu rabljenega vozila, je bil nakoliko dražji, vendar me je avto navklju temu strošku stal precej manj kot primerljivi z 1.9 motorjem.

Moje mnenje; če se avto kupuje za dalj časa je prava izbira, saj za malo denarja dobiš zelo veliko. Čez 5 let ko bo avto dosegel starost 10 let in bo imel okoli 400.000 prevoženih pa na trgu ne bo vreden nič oz. ravno toliko kot isti z 1.9 motorjem. Torej bom na avtu v tem času izgubil cca 14k€ oz. toliko kolikor sem za njega dal. Če bi kupil novega in ga prodal čez 5 let bi izgubil .... če bi kupil avto z 1.9 motorjem bi izgubil 18 -19k€ kolikor bi me tak avto stal.

lp g.

Popravljeno . Popravil skiper
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

lep pozdrav vsem

jaz sem lastnik audi A.6 2.5 tdi quattro 132kw kupil sem ga od 2 lastnika letnik avta je 2002 kupil sem ga 2008 avto je imel prevozenih 175.000 km zdaj jih ima 220.000 km brez nobenih tezav

enostavno receno avto je avion

mestna voznja z 18 col alu poraba je 9 litrov z 16 col je poraba 7.5litrov

avtocesta je poraba 5.5 litra na 100 km SEVEDA NORMALNA VOZNJA z tempomatom jaz zanj opravljam servise v celju pri nepooblascenem serviserju

sem prezadovoljen s tem avtom

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če imaš naraspolago 17K € si kupi za ta denar(skoraj) nov malo manjši avto in NEKUPUJ tako drage starine! :headbang:

Ps: vsak dan imam opravka z avti dobro razmisli in nepozabi eno MALO avtov iz te družine je, da ni števec manipuliran!!! :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lep pozdrav vsem

jaz sem lastnik audi A.6 2.5 tdi quattro 132kw kupil sem ga od 2 lastnika letnik avta je 2002 kupil sem ga 2008 avto je imel prevozenih 175.000 km zdaj jih ima 220.000 km brez nobenih tezav

enostavno receno avto je avion

mestna voznja z 18 col alu poraba je 9 litrov z 16 col je poraba 7.5litrov

avtocesta je poraba 5.5 litra na 100 km SEVEDA NORMALNA VOZNJA z tempomatom jaz zanj opravljam servise v celju pri nepooblascenem serviserju

sem prezadovoljen s tem avtom

Če imaš naraspolago 17K € si kupi za ta denar(skoraj) nov malo manjši avto in NEKUPUJ tako drage starine! :headbang:

Ps: vsak dan imam opravka z avti dobro razmisli in nepozabi eno MALO avtov iz te družine je, da ni števec manipuliran!!! :hmm:

tole ne paše skupaj... :hmm:

maco pravi da ima (recimo) avto dol zbite kilometre... avto mu pa dela ... potem je še toliko boljši , če je že več prevozil.... kot sem rekel ne gre skupaj...

pa ti audi-ji sploh niso več dragi ... pa če bi imel 17k€ bi vzel še tiste 4-5000€ kredita pa škodo superb karavan kupil...1,8tsi 160 konj...malo OT,sorry..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Edin problemčič zna bit, če je že komaj teh 17K spraskal skup :D

Audi je pa itak zakon hahahahha

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

iz lastnih iskušenj mu toplo priporočam audi a4 2.0 tdi 140KM 6 prestav. sam imam takega z 240.000km in starejšega 1.9 tdi 101KM z original čipom 125KM prevoženih 335.000km. z obema sem zelo zadovoljen,zelo veliko se vozimo z priklopljeno prikolico tja do 1500kg, velikokrat naletimo na radar (oba z ženo teško nogo) skratka z avtoma se ravna kot ,da smo ga dobili na probo :blush: . razen zamenjav zavornih ploščic,diskov,en kup žarnic (zunanjih)in opravljenimi redni servisi (jermeni, olje ,filtri) nismo do sedaj vložili v njiju....vozim ju k mehaniku v okolici vojnika (g.Jani) ki se spozna na audi bolje kot na a2s, ob vsaki menjavi olja mi pregleda ali je potrebno še kaj postoriti in na veselje do sedaj ni bilo potrebno nič.avto ima 335km in prve amortizeje,roke,končnike,zglobe itd v brezhibnem stanju, elektronika deluje odlično, le notranjost je obrabljena,predvsem volan,šalter za luči, gumirana plastika na vratih, nekaj gumbov....slaba prevleka plastike je edini problem v notranjosti, kar se mene tiče. no ja, ne smem pozabit povedat, da pa je avto ne glede na karavan izvedbo, zelo neprostoren noter,sploh če voziš otrški sedež za voznikovem.preglednost je omejena zaradi malih stekl, priporočljivi so park senzorji.glede motorja nebi izgubljal besed, saj nimam kaj slabega za povedat ,renično samo +++++.menjalnik z 5 prestavami odličen, z 6 pa se ti včasih zatakne ,ampak bolj zaradi nenavajanosti.

v tvojem primeru za 17 jurčkov bi pogledal raje za bmw kot pa za audi 6.ta audi nudi toliko kolikor ti zunanji videz pove....glede motorja itd pa so ti že veliko povedali.

za tiste .ki trdijo ,da je audi precenjena znamka, si jaz upam trdit ,da ga še niso vozili.verjetno imajo pod nastreškom renaulta al pa korejca.

audi je avto,men je to dokazal.

kar se pa tiče iskušenj z drugimi avti, pa mislim ,da mi jih ne primankuje ,saj tgujem z vsemi znamkami.

res je da se tud "švercerji" izogibamo a6.

po domače.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!