Skoči na vsebino

Cestna črno siva kronika


Priporočene objave

Objavljeno
baje danes v Prekmurju motorist mel nesrečo... ker ne vem več kot to, močno upam, da jo je kar se da najbolje odnesel... :cry:

motorist je mrtev, voznik avtomobila mu je izsilil prednost, ko je avto zavijal levo na stransko cesto.

r.i.p. :( :cry:

Objavljeno

29.6.2008, prekmurje, 30 LETNIK, Honda CBR. R.I.P.

Objavljeno (popravljeno)

Zadnje čase spremljam to črno kroniko in v dveh primerih so nesreče s smrtnim izidom povzročili ljudje ki imajo 60+, mislim da bi bilo fajn če bi pri 65 letih izpite odvzeli. Saj nočem biti nesramna samo imam tudi sama negativne izkušnje s starješimi in bi bilo bolj pametno in varno, če bi presedlali na kolesa. :krneki:

Popravljeno . Popravil TinaRR
Objavljeno

Kaj pa ko/če bomo tud mi enkrat tolko stari? Js za sebe vem da bi tud star rad vozil :krneki:

//NejcZ

Objavljeno
Zadnje čase spremljam to črno kroniko in v dveh primerih so nesreče s smrtnim izidom povzročili ljudje ki imajo 60+, mislim da bi bilo fajn če bi pri 65 letih izpite odvzeli. Saj nočem biti nesramna samo imam tudi sama negativne izkušnje s starješimi in bi bilo bolj pametno in varno, če bi presedlali na kolesa. :krneki:

Ne pretiravaj! A za delo pa so sposobni do 75 leta? Cel kup 65 letnikov je verjetno hudo vitalnejših in tudi mogoče bolj pozornih in sposobnih voznikov od tebe.

Se pa strinjam, da je avtomatsko podaljševanje do 85 leta neumnost. Po določeni starosti bi pač bilo potrebno rednejše preverjanje zdravstvenega stanja.

Objavljeno
Zadnje čase spremljam to črno kroniko in v dveh primerih so nesreče s smrtnim izidom povzročili ljudje ki imajo 60+, mislim da bi bilo fajn če bi pri 65 letih izpite odvzeli. Saj nočem biti nesramna samo imam tudi sama negativne izkušnje s starješimi in bi bilo bolj pametno in varno, če bi presedlali na kolesa. :krneki:

Pač bluziš tja v tri dni in hočeš generalizirati..........S tako izjavo me nisi ravno prepričala, da si vredna izpita in da imaš pošlihtano vse v glavi. In ja si nesramna in si nestrpna in si ne priznaš določenih stvari. In....lepo bi bilo, da bi presedlala na kolo.....boš manj škodila okolici..... :evilgrin:

Objavljeno

Problem ni v starosti ali zdravniških pregledih (ki služijo zaslužkarstvu) in v vseh mogočih preverjanjih znanja ampak v vozniški kulturi.

Po evropskih državah sem v nekaj letih naredil cca. 600.000km z avtomobilom in moram reči, da tako nesramnega obnašanja ter uvelavljanja absolutnih pravic prednosti, ki temeljijo prav na izpitih (če pride do nesreče bo kriv on drug, tudi če bi ga lahko upošteval in preprečil nezgodo) nisem srečal prav nikjer drugod.

Eden od takih vicev v vsakdanjiku je, ko človek v mestu gre iz stranske ceste na glavno, tisti na glavni, ki je pre vozil 40km/h pa prične pospeševati z vso silo proti tebi.

"Zaletavanj" na prehitevalnih pasih avtocest, ki se jih izvaja vsakodnevno pa ne bom niti omenjal.

Problem je v kulturi, neupoštevanju drugih, izživljanju frustracij in neurejenih osebnstih; tega pa ne bo rešil noben zdravniški pregled, razen če bi vsakemu vozniku predpisali pregled pred komisijo psihiatrov in kliničnih psihologov (kar je neizvedljivo; že zaradi stroškov ne; da posega v najbolj skrito zasebnost ne omenjamo-bi dokumentirali vse o vseh).

Antares

Objavljeno (popravljeno)

Ravno primer glede zdravniških pregledov.

Pri meni so si dajali opravka z vidom; slabo vidim na daleč in posledično povezano imam težave pri prehodu iz svetlega v temno (tuneli); drugim, ki so neurejeni sladkorni bolniki (se ne držijo nikaršnega reda) pa nihče ne dela težav, niti ko zaradi slednjega naredijo nesrečo; da alkoholikov in vsega drugega ne omenjam (kar se izključno zdravstvenih stanj tiče, ker se narod ne drži navodil zdravnika).

Kratkovidne tako lepo redno vabijo na zdravniške preglede; nekatere celo vsake 3 leta; specialisti medicine dela dajo denar v žep, ker so naredili pregled, ki sestoji iz tega, da pogledajo, ali si bil kaj pri okulistu, ki je tisti, ki predpisuje očala in nadzira vid. Delo specialista medicine dela je pregled dokumentacije drugih specialistov; če mu ni kaj jasno pošlje v obdelavo splošnemu zdravniku (ki se nato odloča ali je potrebna nadaljna specialistična obdelava ali če lahko reši zadevo sam).

Pri splošnem zdravniku bi samoplačniško stalo 1.500sit, s tem, da bi tudi nekaj naredil; koliko zaračuna medicna dela za to, da vas kvečjemu pošlje splošnemu pa vsi vemo.

Popravljeno . Popravil antares
Objavljeno
Kar bom napisala, bo :topic: , pa vendar se še kako dotika črne téme ... :(

Ob trku z avtomobilom umre motorist. Tisti, ki ne vozijo motorja, ne razumejo. Potem pa so pametni. Žalijo z idioti, kreteni, bedaki ... ob članku, kjer piše, da je pravilno pripeljal 26-letni motorist. Iz besedice pravilno izvijejo kup žaljivk in ob branju te začne boleti želodec. In vsi so pravi Einsteini ... me zanima, kaj bi pisali, če bi bil ta 26-letnik njihov sin, brat, vnuk, prijatelj?

Mnogo več nas je motoristov, ki vozimo tudi avtomobile, kot obratno. Bolj razumemo, kako deluje fizika pri vožnji avtomobila in kako motorja. Zato smo na cesti bolj pozorni na motoriste.

Pa vendar ... saj nismo supermani! Mnogi motoristi s(m)o za povprečne reakcije v avtomobilih prehitri.

In tudi motoristi žalimo ter pljuvamo po avtomobilistih.

"Kreten, bedak, idiot mu je vzel prednost!"

Vsi vemo, da pogledaš na desno ... nikogar ni. Pogledaš v levo, pa tudi ni nikogar. In redki, ki niso hkrati tudi motoristi ne pogledajo še enkrat na desno. In speljejo. Med tem časom dveh premikov glave pa je kot izstrelek že zdavnaj zapolnil desni prostor kakšen (pre)hiter SS ali tudi kakršenkoli drug motor.

In kaj zdaj?

Ob silovitem trku (ki je za motorista silovit že ob 60 - 70km/h), so vsi spet pravi Einsteini ... me zanima, kaj bi pisali, če bi bil avtomobilist njihov sin, brat, vnuk, prijatelj?

:cry:

Živimo pač v motoristom, avtomobilistom, skuteristom, starejšim, mlajšim, invalidom, bolnim in sploh državljanom neprijazni državi.

In dokler ne bodo razmere v prometni zakonodaji, pri vzgoji mladih za vključevanje v promet kakršnekoli oblike in sploh pri vrhu urejene, bomo polnili črne kronike, črne debate ter črne téme z novicami o mladih motoristih, ki so oddivjali v smrt in starih avtomobilistih, ki so jih spregledali. In o vsem, kar je vmes.

Pa čeprav so vozili tako ali drugače.

:cry:

motorista so morali rezati iz avta potem ko je prebil sredinski steber

ajde reci mi kolko ga je pripelal

stoposto po omejitvi

pa spet naj bi bil stari kriv kot v primeru v kranju ko sta se boksar i prijatelj zaletela u golfa

Objavljeno

Nesreča na Vinskogorskem klancu se je menda zgodila na delu, kjer je zaradi priključka stranske ceste omejitev 60.

Objavljeno
motorista so morali rezati iz avta potem ko je prebil sredinski steber

ajde reci mi kolko ga je pripelal

stoposto po omejitvi

pa spet naj bi bil stari kriv kot v primeru v kranju ko sta se boksar i prijatelj zaletela u golfa

Poglej si varnostno propagandni spot o tem, kaj naredi AVTOMOBILU drevo, ko se v njega zaleti s:

50, 70, 90.

Pri 70 je steber v vozniku, kljub vsem zmečkljivim conam etc ...

Tako, da ne presojaj o hitrosti na podlagi svoje domišljije.

Objavljeno
Nesreča na Vinskogorskem klancu se je menda zgodila na delu, kjer je zaradi priključka stranske ceste omejitev 60.

Kolikokrat se točno tam peljemo 60? :hmm:

Objavljeno
... da bi bilo fajn če bi pri 65 letih izpite odvzeli ...

Ne vem kaj se razburjaš, če pa živiš na Marsu !?! :naughty:

Objavljeno

vredno prebrati in mislim, da kar drži :closedeyes:

Miha Mazzini - Slovenci in avti

> Ob novem prometnem zakonu lahko poslušamo strokovnjake, ki začno razlagati

> našo prometno vsakdanjost odločno in vase prepričano, a dlje ko govorijo,

> bolj plahnijo in pogosteje se jim zatika - je mar mogoče, da nihče zares

> ne ve, zakaj Slovenci vozijo vsaj nervozno in agresivno, če ne

> samomorilsko? Mar ni čas za razlago?

>

> Kazni v novem prometnem zakonu so neprimerno strožje kot do sedaj in z

> vsakim naslednjim zakonom bodo še strožje. Privrženci strogosti zahtevajo

> posredovanje dveh močnih sil, policije in tehnologije.

>

> Policaji na cestah

>

> Pred leti sem 14 dni vozil po ZDA in srečal eno samo policijsko zasedo,

> nato priletel v Slovenijo in ko sem se iz Brnika peljal v Ljubljano, sem

> videl kar dve. Presenetilo me je in postal sem pozoren. Ko sem leto

> kasneje prevozil Nemčijo (nobene zasede), Avstrijo (nobene) in prišel v

> Slovenijo (2 zasedi) sem začel prositi znance, ki se odpravljajo na daljše

> poti, naj preštejejo policaje, ki jih bodo spotoma videli in v vseh

> primerih so bili rezultati podobni mojim. V Evropskih državah policaji ne

> čepijo v grmovju vsakih deset kilometrov, a vendar na cestah ni takega

> klanja kot pri nas.

>

> Ravno pred uvedbo novega zakona je potekala velika akcija, med katero je

> policija dala na ceste vse razpoložljive sile (med Ljubljano in Radovljico

> sem naletel na tri (3!) zasede). In rezultat: najbolj krvav vikend leta -

> na cestah je bilo 546 patrulj, 1.029 policistov in 6 mrtvih udeležencev v

> prometu.

>

> Policijska prisotnost očitno ne pomaga, a tega navdušenci represije ne

> bodo nikoli priznali, raje poreko, da so policaji slabo razporejeni,

> morali bi biti povsod. Kar jih poveže s tehnološkimi navdušenci.

>

> Tehnika nad nami

>

> Slovenija namerava prva opremiti avte z satelitsko navigacijo (GPS

> sistemi). Če oblast točno vsak trenutek ve, kje ste, potem lahko tudi

> izračuna, s kakšno hitrostjo se gibljete med dvema točkama. Ker je taista

> oblast na tej poti postavila omejitev, tudi ve, če ste jo prekršili.

> Tehnično gledano je povsem enostavno ob vsaki prekoračitvi hitrosti

> izstaviti položnico.

>

> Ker je možnost slediti tudi lokaciji telefona in oblast ve, kdaj je

> telefon v uporabi, boste dobili še položnico za govorjenje med vožnjo.

>

> Ker oblast združuje osebno in zdravstveno izkaznico, kjer so vpisana

> zdravila, lahko položnica pade tudi v primeru, če ste pojedli kakšno od

> tistih tablet, pri katerih ne smete za volan.

>

> In tako naprej. Skratka, varni bomo, policaj se bo vozil z vami sleherni

> trenutek, pravijo represivno-tehnološki navdušenci.

>

> Pomislek: v Evropi obstaja narod, ki je na tehnološko pot že krenil in

> svoje ceste na gosto posejal s kamerami in samodejnimi položnicami.

> Angleži so njega dni vozili prislovično umirjeno in prometno so bili ena

> najbolj varnih držav. Nakar je vlada hotela dobro stanje še izboljšati in

> je posegla po represiji. Ceste gosto opremila s kamerami in radarji - zdaj

> jim pa ni jasno, zakaj je mrtvih vsako leto več. Anglija pada po lestvici

> varnosti, promet postaja vedno bolj agresiven, represivci se čudijo in

> izgovarjajo na priseljence, ki naj bi s seboj prinesli slabe manire in

> razbili angleško trdo zgornjo ustnico.

>

> Osnove psihologije

>

> Kar je seveda neumnost: kako lahko kateregakoli vlada, angleška ali naša,

> samo privija represivne ukrepe, ne ponudi pa nikakršne olajšave? Ljudje

> smo narejeni kot para - ne morete nas privijati in privijati, ne da bi kje

> počilo in izbruhnilo na najbolj nenavaden način! Korenček in palica, pravi

> ljudski pregovor in prav ima. Namesto zviševanja kazni v nedogled bi

> morala oblast subvencionirati nižja zavarovanja za tiste, ki so celo leto

> brez prekrška in podobno. Da ne govorim o tem, da je na avtocestah treba

> ukiniti omejitve, tako kot v Nemčiji. Vsak voznik bo lažje zdržal počasno

> drsenje skozi naselje, če se bo tolažil, da lahko na avtocesti pohodi gas.

> Kjer jih velika večina ne bo čisto nič bolj drvela kot sedaj, kar kažejo

> izkušnje iz Nemčije.

>

> Slovenska posebnost

>

> Zgoraj napisano velja na splošno, a Slovenci imamo neko posebnost in ta je

> vir zadrege za prometne strokovnjake. Zaznavajo jo nezavedno, saj so del

> naroda, a razumsko ubesediti je ne morejo. Tudi jaz je nisem, dokler ...

>

> ... se enkrat lani nisem ustavil v enem tistih nizkocenovnih tujih

> diskontov, ki so zrasli v naših predmestjih. Sprehajal sem se med robo,

> zloženo na paletah in doživel sem občutek ponavljanja: da sem nekoč že šel

> skozi to, da ... spomnil sem se! Ko sem se v Ameriki vozil od kraja do

> kraja, sem v predmestnih marketih nakupil popotnico in nekajkrat sem

> prišel tudi v trgovine, kjer nakupujejo najbolj revni. ZDA so namreč svoj

> socialni mir ohranile tako, da obstajajo cele verige, namenjene siromakom.

> Če v središču Seattla plačate 7 dolarjev za sendvič, se lahko v predmestju

> za isti znesek prenažirate v "vse-kar-lahko-poješ" restavraciji. Pogledal

> sem po naši trgovini in res: ista govorica telesa, cenena oblačila,

> preračunavanje cen. Posebej mi je v oči padel človek, ki se je sklanjal

> nad hladilnikom in okleval nad vakumsko pakiranim kosom najcenejše salame,

> v moji mladosti imenovane pasja radost. Vzel jo je, gledal, obračal, videl

> ceno, vrnil, že stopil korak proč, pa spet vzel v roke in znova okleval.

> Adamovo jabolko se je trdo premikalo, goltal je slino. Moram reči, da se

> mi je vse skupaj zdelo tako žalostno, da sem odkorakal na blagajno.

>

> Zunaj me je prešinilo, da je nekaj hudo narobe. To, kjer sem sedaj, se

> začenja razlikovati od mojega ameriškega spomina. Ustavil sem se in

> mozgal. Trajalo je, preden sem doumel: odklepam najcenejši avto na celem

> parkirišču! V Ameriki ni bilo tako: ne zato, ker bi vozil dragocen

> izposojen avto, marveč ker so tamkajšnji reveži sedali v take podrtije, da

> jih v Evropi ne vidiš. Pri nas pa sploh ne.

>

> Osuplo sem gledal po vrstah parkiranih vozil. Čakaj, čakaj, je to mogoče?

>

> Sklenil sem počakati človeka, ki je travmatiziral nad pasjo radostjo.

> Prišel je in sedel v novega audija.

>

> Ne vem, če je kupil salamo ali ne.

>

> Slovenski avti

>

> Ko so nekaj mesecev kasneje odpirali še eno od nizkocenovnih veleblagovnic

> in so se kupci zbrali nekaj ur prej, se stepli za robo, prihranili nekaj

> evrov, je TV posnetek zaokrožil tudi po internetu. Nek prijatelj mi ga je

> poslal s pripisom, glej te idiote. Pogledal sem in mu odpisal: ti pa glej

> avte, ki so parkirani za njimi. Njegovo začudenje je preseglo okvire

> e-pošte in moral me je poklicati: Miha, to je neverjetno, saj so za

> prerivajočo množico parkirani za tak obup daleč predobri avtomobili!

>

> V Sloveniji obstaja previsoka kritična masa ljudi, ki si je privoščila

> predrag avto glede na svoje finančne sposobnosti. Taki posamezniki

> obstajajo povsod, le pri nas pa jih je toliko, da vplivajo na celotno

> populacijo. Tak človek si je kupil avto na kredit (ali lizing) in MORA

> vsak mesec zbrati točno določeno količino denarja za odplačilo. Kar

> postane njegova môra. Ponavadi ne gre za strategijo posameznika, marveč za

> obsedenost družin, zato pišem v množini: ne privoščijo si počitnic,

> varčujejo na vseh koncih, tudi pri hrani, drug drugemu gledajo pod prste,

> očitajo si, se prepirajo in neprestano kalkulirajo, kako bodo zbrali za

> mesečni obrok. Hkrati pa že hrepenijo po novem avtu, novem kreditu!

>

> Kako bo mirno in zadovoljno peljal voznik, ki je pred vožnjo 10 minut

> okleval, preračunaval in sline cedil ob najslabši možni klobasi? Če jo je

> kupil, ima občutke krivde, kako bo pa sedaj odplačal kredit? Uničil je

> družinski proračun! Če je ni, podzavestno sovraži avto okoli sebe, za

> katerega se še hrani odreka! Nakar tak človek v takem razpoloženju pred

> seboj zagleda nekoga, ki vozi počasneje kot on! Kako bo trobil! Stiskal bo

> hupo in mislil, da gre za pravičniški bes odličnega voznika, v resnici pa

> gre le za človeka, ki bi raje stiskal pasjo radost kot volan.

>

> Ker smo ljudje s svojimi zrcalnimi nevroni narejeni za posnemanje, bodo

> taki kreditni zagrenjenci, če jih je zadosti veliko, diktirali obnašanje

> na cesti vsem ostalim (tudi turistom, dodajam za one, ki se sprašujejo,

> kako se tujci tako hitro navadijo lokalnih običajev).

>

> Slovenska nevroza

>

> Po psihiatru in nevrologu Erwinu Ringlu, ki je raziskoval lastnosti

> narodov nekdanje avstroogrske, sta koroška in slovenska duša nevrotična.

> Pritrdil mu je tudi dr. Trstenjak, ki govori o strašnem občutku krivde, ki

> je za Slovence značilen.

>

> Kaj, če ta dva učenjaka malce posodobimo? Občutek krivde in nevroza, če

> sta nezdravljena, morata najti svoje opredmetenje. Predrag avto je idealna

> oblika! Če bi si privoščili vozilo, ki ga kupijo brez težke vesti, in ki

> ga lahko zamenjajo z drugim brez joka, če ga razbijejo, kje bi bil potem

> prostor za nevrozo in krivdo? Predrag avto je sodobna rešitev za

> podaljševanje prislovičnega nevrotizma - en sam nakup omogoči, da

> nadaljujete tradicijo svojih prednikov.

>

> In ste, kot je zapisal Ringl: občutljivi, zamerljivi in prepirljivi, tako

> "polni zavisti, da bi drug drugemu izpraskali oči".

>

> Slovenec ne nabavi predragega avta zaradi užitka, marveč zaradi trpljenja,

> ki ga povzroča sebi in drugim.

>

> In njene posledice

>

> Kolikim pasjim radostim se je moral odreči človek, ki je zbil punčko na

> prehodu za pešce, izstopil, videl majhno poškodbo na odbijaču svojega

> avta, šel do na tleh ležečega telesca in ga obrcal? Resničen slovenski

> primer. Ali pa, in tole sem videl na lastne oči, avto zadane srno, potniki

> tečejo ven in gledajo odbijač, nihče pa še pogleda ne za živaljo, ki se

> opoteka v gozd.

>

> Ekstremni primeri?

>

> Kot med ljudstvom, tudi na estradi: Kaj pa slovenski pevec, ki v prvem

> intervjuju po prvi (in edini) uspešnici prostodušno izjavi, da je dobil

> prvi denar in z njim napolnil hladilnik lačne družine. V drugem intervjuju

> pa že pove, da je na kredit kupil drag avto.

>

> Da o dobrodelnosti ne govorimo: časopisna nabiralna akcija za reveže, ki

> so živeli ob kruhu in vodi, nezaposleni, nakar je oče dobil službo! Da! Za

> prvo plačo so vplačali kredit za avto, očeta je kap, druge plače ni več

> bilo. Prosijo za pomoč za hrano, da preživijo ob avtu.

>

> Nazadnje

>

> Ne vidim nobene realne možnosti za hitro spremembo slovenske avtomobilske

> nevrotičnosti: prodaja avtomobilov je cvetoča veja gospodarstva in moram

> reči, da sem v tem primeru nasprotnik kakršnegakoli omejevanja s strani

> oblasti - če nekdo hoče svoj denar zapraviti za avto namesto za hrano, pa

> naj. Problem je le v tem, da je avto lahko tudi (samo)morilsko orožje. Ker

> gre za nevrotično željo, nakup seveda ne razreši ničesar; bistvo je

> kredit, trpljenje in odrekanje, krivda, ki ga prinaša. In tako od avta do

> avta, od kredita do kredita, nakar telo, razjedeno od pritiskov,

> naveličano začaranega nevrotičnega kroga, naglo obrne volan. V kroniki

> lahko preberemo, da je nenadoma zavil na sosednji vozni pas, ubil sebe in

> še koga.

>

> Vzrok neznan.

Objavljeno

smo že, ker je nekdo ŽE nalimal link na njegov blog.

Objavljeno
smo že, ker je nekdo ŽE nalimal link na njegov blog.

mogoče nekateri še niso prebrali, pa je dobro, da preberejo ;)

drugče se pa opravičujem za smetenje po forumu, če je že tako :yes:

Objavljeno
Poglej si varnostno propagandni spot o tem, kaj naredi AVTOMOBILU drevo, ko se v njega zaleti s:

50, 70, 90.

Pri 70 je steber v vozniku, kljub vsem zmečkljivim conam etc ...

Tako, da ne presojaj o hitrosti na podlagi svoje domišljije.

pol naj na podlagi tvoje domišljije?

da še malo pišem pravljice zavorne poti ni mel

mogoče je delal samomor

Objavljeno
da še malo pišem pravljice zavorne poti ni mel

A ti voziš motor, ali kar tako malo teoretiziraš ?

Objavljeno

...to ni več normalno...že skoraj vsak dan bereš, da voznik avtomobila motoristu odvzame prednost :( se sploh ni več filing vozit po teh naših cestah... na žalost

Objavljeno
A ti voziš motor, ali kar tako malo teoretiziraš ?

vozim motor

pa teoretiziram tudi

kaj pa ti?

Objavljeno
...to ni več normalno...že skoraj vsak dan bereš, da voznik avtomobila motoristu odvzame prednost :( se sploh ni več filing vozit po teh naših cestah... na žalost

ja res je...včeraj v Ribnici me je nek star fotr s terencom spregledal in prečkal prednostno cesto tik pred mano...na srečo me je zadnji moment opazil in ustavil...sam se ne bi mogel v 20m...šel sem pa max 60km/h...tako da sem ga za las obvil...glede na to da je dokaj opazna barva motorja sem zgleda še vedno neopazen...

žal je takih primerov preveč...

Objavljeno
pol naj na podlagi tvoje domišljije?

da še malo pišem pravljice zavorne poti ni mel

mogoče je delal samomor

Predlagam en specialistični pregled zate. Če bi se pa nekdo od tvojih bližnjih ubil bi tudi klobasal take bedarije. Dej se mal zamisli nad seboj.

Objavljeno
Predlagam en specialistični pregled zate. Če bi se pa nekdo od tvojih bližnjih ubil bi tudi klobasal take bedarije. Dej se mal zamisli nad seboj.

Aha, a potem so zmeraj drugi krivi, da se nekdo ubije...star ata je ravno toliko kriv, kot taisti ki ga po znani ravnini domačega kraja prižehta 180 na uro.....en trpi celo življenje, pravtako njegova familija, ker si očita in mora s tem živeti do konc življenja, drug zaradi lastne nepremišljenosti zavije celo familijo v žalost, sam pa plača najvišjo ceno.........Ok, grem kar sam po napotnico za spec. pregled............ :evilgrin:

Objavljeno
Predlagam en specialistični pregled zate. Če bi se pa nekdo od tvojih bližnjih ubil bi tudi klobasal take bedarije. Dej se mal zamisli nad seboj.

se je že ubil ker je preceno svoje sposobnosti

možno da se bom enega dne tudi sam ker ne vozim po omejitvah samo ne bom za to reko da so krivi drugi

groblja so polna takih ki so pelali po prednostni cesti in mislili da jim ne bo noben vzel prednosti

đaba ti piše na spomeniku mel si prednost

Objavljeno
Se pa strinjam, da je avtomatsko podaljševanje do 85 leta neumnost. Po določeni starosti bi pač bilo potrebno rednejše preverjanje zdravstvenega stanja.

in pa kakšna ura v avtošoli tudi ne bi škodila!

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!