Popularna objava NikolaTesla Objavljeno Januar 30, 2008 Popularna objava Opozori Objavljeno Januar 30, 2008 (popravljeno) NAKUP (UVOZ), HOMOLOGACIJA IN REGISTRACIJA RABLJENEGA MOTORJA IZ TUJINE, EU Opis je narejen na podlagi proučitve zakonodaje in praktičnih izkušenj. Za registracijo v Sloveniji potrebujete sledeče dokumente. 1. ČE KUPITE RABLJEN MOTOR OD FIZIČNE OSEBE KJERKOLI V EU POTREBUJETE: - Pri notarju overjeno pogodbo!!! Izpolnite pogodbo katero mora prodajalec OBVEZNO overiti pri notarju. V tujini za ponovno registracijo motorja ne potrebujejo pri notarju overjene pogodbe ampak samo podpisano, zato vas bodo prodajalci na vse kriplje prepričevali, da tega ne rabite. Vztrajajte drugače ne boste mogli motorja registrirati v SLO! Notar overi podpis prodajalca na podlagi njegovega osebnega dokumenta z sliko. Postopek traja nekaj minut stane pa cca25€, kar (ponavadi) plača prodajalec.Pogodbo v Nemškem jeziku najdete tu: http://www.mobile.de/_pdf/kaufvertrag.pdf - COC (Certificate Of Conformiti) Za dvo in trikolesna vozila imamo popolnoma harmonizirane predpise z EU. Na kratko, kar je registrirano kjer koli v EU je lahko tudi pri nas. - Odjavljeno prometno dovoljenje Zakon pravi, da namesto COC lahko prinesete tudi SAMO originalno odjavljeno prometno dovoljenje, vendar boste imeli v praksi probleme, saj nimajo vsi računalniškega dostopa do homologacijskih podatkov v tujini. Vsekakor zahtevajte od prodajalca oboje (COC in odjavljeno-prometno). Prometno lahko odjavi lastnik že dan preden pridete po motor. Včasih potrebuje lastnik za odjavo tudi vaše osebne podatke (ime priimek, popoln naslov, datum rojstva) 2. ČE KUPITE RABLJEN MOTOR OD PRAVNE OSEBE (podjetja) KJER KOLI V EU POTREBUJETE: Rabljen motor je tudi, če ima prevožen samo 1km edini pogoj je, da je že bil predhodno registriran. Torej potrebujete: - Račun Prodajalec mora izdati račun opremljen z natančnim (svojim in vašim) naslovom, svojo davčno številko, navedbo blaga z OBVEZNO navedenimi številkami šasije podpisom, datumom in štampiljko. - COC (Certificate Of Conformiti) - Odjavljeno prometno dovoljenje 3. ČE MOTOR PRIPELJETE V KOMBIJU ALI NA PRIKOLICI Ko motor pripeljete v SLO je najbolje, da ga takoj še v kombiju peljete tudi na homologacijo, kajti drugače se pričnejo križi in težave še posebej če niste iz Kopra (ali Maribora). Za motor namreč ne morete dobiti preizkusne tablice kjer koli na tehničnih pregledih, ampak samo tam, kjer imajo računalniški dostop do tujih homologacijskih listin. Na večini tehničnih pregledov Vam ne bodo niti svetovali, da lahko dobite preizkušnjo kje drugje, ampak vsi molčijo, da ne bi šle stranke slučajno h konkurenci in zatrjujejo, da ni možno izdati preizkusnih tablic brez opravljene homologacije v SLO. Najprej sem obiskal (5) in po telefonu poklical večino tehničnih pregledov v Ljubljani in okolici in povsod so me samo na kratko odpravili ali pa sploh niso dvignili slušalke. Vsi so mi svetovali kaj napačnega ali pa me poslali na napačna vrata!!! BREZ IZJEME. Šele, ko me je prijatelj napotil v Škofljico v AC Žgajnar sem dobil pomoč kakršno sem potreboval in iskal. Vse zadeve so se nato uredile v enem dnevu vključno z homologacijo. Pojasnili so mi vse možnosti glede zavarovanja in odločil sem se, da plačam obvezno zavarovanje za celo leto, saj sem tako ali tako nameraval registrirati motor takoj, ko dobim homologacijo. Z tem sem prihranil na stroških zavarovanja za preizkusnjo tablico. Bili so zelo prijazni in po mojem mnenju najbolj podkovani v svojem poslu še posebej glede nas motoristov. Povezava na AC Žgajnar v Škofljici: http://www.aczgajnar.si/page.asp?src=documents/stran2_1.htm 4. ČE SE V SLO PRIPELJETE Z KUPLJENIM MOTORNIM KOLESOM Preizkušnjo tablico kupite v tujini in se z motorjem mirno pripeljete v Slovenijo, seveda pa je treba imeti pri sebi OBVEZNO vse dokumente (pogodba (ki ni nujno, da je že overjena kajti v tujini podpis nekaj pomeni) ali račun, če ste kupili motorno kolo pri pravni osebi, COC in originalno odjavljeno prometno dovoljenje.Pred iztekom preizkusne tablice opravite homologacijski pregled najverjetneje v Kopru. Za ostale glej spisek pooblaščenih organizacij v nadaljevanju. 5. HOMOLOGACIJA V SLO. KDO DEJANSKO LAHKO HOMOLOGIRA IN KAJ? Homologacijski REDNI pregledi (razen predelav) dvo in trokoles !!! AVTOPLUS d.d., Istrska cesta 55, 6000 Koper - kontaktni osebi: Bruno Bržan, Luka Rebolj - tel.: 05 / 61 37 000, faks.: 05 / 61 37 060 - pooblastila: ... - pregledi vozil pri posamicnih odobritvah vozil za kategorije M1 in L (L=motorna kolesa) Po objavljenih podatkih javne uprave RS je AVTOPLUS edini, ki preglede za motorna kolesa izvaja REDNO! Homologiranje samo predelav dvo in trokoles !!! 1. JP LPP TEHNICNI PREGLEDI, Celovška 160, 1000 Ljubljana - kontaktne osebe: Viljem Lovec, Franci Zajec, Ciril Baškovc - tel.: 01 / 58 22 700, faks.: 01 / 51 93 288 - pooblastila: - pregledi vozil pri homologacija tipa vozila za kategorije N1, O1,O2, T4, T5, C4,R in S - pregledi vozil pri posamicnih odobritvah vozil za kategorije M1, N1, O1, O2, T, C, R in S - pregledi predelav vozil za kategorije L, M, N,O, T, C, R in S. Za motorna kolesa se redno opravljajo pregledi vozil (razen predelav) v Kopru, samo pregledi predelav pa v Ljubljani. Vse strokovne organizacije pa po predhodnem dogovoru opravljajo preglede na terenu tudi na vseh lokacijah po Sloveniji, kar pa je brezpredmetno saj nima smisla čakati inšpektorja potem pa še na papirje. Tak postopek se lahko zavleče tudi do meseca dni !?! Pooblaščene organizacije za opravljanje homologacije motornih koles: http://www.dc.gov.si/fileadmin/dc.gov.si/p...izacije.pdf Homolagacijske preglede v Kopru opravljajo vsak delavnik (pon-pet) od 8h-12h. Pregled v Kopru je opravljen hitro. Z seboj pa morate imeti vse prej naštete dokumente ter osebno izkaznico (matično številko) in DAVČNO ŠTEVILKO. Pregled stane 96€. Če boste prišli zgodaj v ponedeljek ali torek in ste rojeni pod srečno zvezdo imate celo šanso dobiti homologacijski dokument še isti dan do 16h. Drugače pa vam ga bodo poslali po pošti. Dobite ga (če) najkasneje tretji delavni dan od opravljenega pregleda po pošti. 6. DMV – Davek na Motorna Vozila Za rabljena motorna kolesa ga ni!!! DDV se plača le v primeru nakupa NOVEGA motorja. Na forumu sem prebral, da naj bi bila potrebna neka prijava na davčno, vendar o tem nihče od kompetentnih na davkariji ne ve nič! 7. REGISTRACIJA Ko imaš v roki homologacijo moraš še na tehnični pregled, če je motorno kolo starejše od štirih let. V kolikor je motorno kolo mlajše od štirih let greš lahko registrirati motorno kolo le z papirji. Torej ne pozabi vzeti: Overjene pogodbe ali računa, COC-ja, po možnosti originalnega odjavljenega prometnega dovoljenja (ali kopije – kakor kje!?), osebnega dokumenta in denarja. STROŠKI: Registrska tablica 7,82€, povprečnina za uporabo cest (za 1200ccm) 21,35€, prometno dovoljenje 1,23€, tehnični pregled 16,69€, storitev registracije 14,19€. SKUPAJ 61,63€ + ZAVAROVANJE. Zavarovanje lahko sklenete na samem pregledu ali pri svojem agentu, če ga imate, ker vam bo verjetno lahko prenesel bonus z avta. To pa pomeni, kar nekaj €€ prihranka. 8. IN KAKO ODGOVARJA DRŽAVA NA VPRAŠANJE - Želim uvoziti vozilo iz tujine Preberite odgovor na:http://e-uprava.gov.si/e-uprava/dogodkiPrebivalci.euprava?zdid=967&sid=795 9. NAKUP NOVEGA MOTORJA Z nakupom novega motorja v tujini nimam izkušenj, zato upam bo kdo v nadaljevanju te teme le to natančno opisal. Moje osebno mnenje pa je da je za nakup novega motorja smiselno poiskati ponudbe tudi doma, zaradi bližine urejanja servisov, eventuelnega reševanja reklamacij in navsezadnje homologacije, katero je dolžan priskrbeti prodajalec. Izkazalo se je, da so cene v najslabšem primeru popolnoma primerljive še posebej če primerjate vse spremljajoče stroške kot je transport, čas...z cenami v tujini. Določena oprema in novi motorji pa so celo cenejši pri nas. 10. SKLEP:Ta dopis sem napisal zato, da postopek registracije v tujini kupljenega rabljenega motorja izpeljete z čim manj tveganja in porabljenega časa, energije in denarja. Na momente sem bil kar besen, saj so me pošiljali od vrat do vrat in to ljudje, ki bi v državni upravi in na tehničnih servisih postopke morali imeti v malem prstu pa nekateri o pravilnem postopku niso imeli niti najmanjšega pojma. Pošiljali so me plačati DMV, na homologacijo na LPP, pa po preizkušnjo tja in tja itd. Izgubil sem približno dva delovna dneva, dokler nisem našel prave poti. Žalostno je, da mora vsak sam iskati in odkrivati pravo pot in da se nimaš na koga obrniti, ki bi znal ali bil pripravljen pravilno in strokovno svetovati. No sedaj vem, da se bom po nasvete in na tehnični pregled redno vračal na Škofljico v AC Žgajnar.Pametni se uči na tujih napakah, neumni na lastnih. Lep pozdrav Nikola Tesla (ne teslo) Popravljeno Januar 30, 2008. Popravil NikolaTesla birdybirdy, HyperJack, Fantocci in 11 others 14
Sam dePihlja Objavljeno Januar 30, 2008 Opozori Objavljeno Januar 30, 2008 NAKUP (UVOZ), HOMOLOGACIJA IN REGISTRACIJA RABLJENEGA MOTORJA IZ TUJINE, EUOpis je narejen na podlagi proučitve zakonodaje in praktičnih izkušenj. Za registracijo v Sloveniji potrebujete sledeče dokumente. 1. ČE KUPITE RABLJEN MOTOR OD FIZIČNE OSEBE KJERKOLI V EU POTREBUJETE: - Pri notarju overjeno pogodbo!!! Izpolnite pogodbo katero mora prodajalec OBVEZNO overiti pri notarju. V tujini za ponovno registracijo motorja ne potrebujejo pri notarju overjene pogodbe ampak samo podpisano, zato vas bodo prodajalci na vse kriplje prepričevali, da tega ne rabite. Vztrajajte drugače ne boste mogli motorja registrirati v SLO! Notar overi podpis prodajalca na podlagi njegovega osebnega dokumenta z sliko. Postopek traja nekaj minut stane pa cca25€, kar (ponavadi) plača prodajalec.Pogodbo v Nemškem jeziku najdete tu: <a href="http://"http://www.mobile.de/_pdf/kaufvertrag.pdf"" target="_blank">http://www.mobile.de/_pdf/kaufvertrag.pdf </a> - COC (Certificate Of Conformiti) Za dvo in trikolesna vozila imamo popolnoma harmonizirane predpise z EU. Na kratko, kar je registrirano kjer koli v EU je lahko tudi pri nas. - Odjavljeno prometno dovoljenje Zakon pravi, da namesto COC lahko prinesete tudi SAMO originalno odjavljeno prometno dovoljenje, vendar boste imeli v praksi probleme, saj nimajo vsi računalniškega dostopa do homologacijskih podatkov v tujini. Vsekakor zahtevajte od prodajalca oboje (COC in odjavljeno-prometno). Prometno lahko odjavi lastnik že dan preden pridete po motor. Včasih potrebuje lastnik za odjavo tudi vaše osebne podatke (ime priimek, popoln naslov, datum rojstva) 2. ČE KUPITE RABLJEN MOTOR OD PRAVNE OSEBE (podjetja) KJER KOLI V EU POTREBUJETE: Rabljen motor je tudi, če ima prevožen samo 1km edini pogoj je, da je že bil predhodno registriran. Torej potrebujete: - Račun Prodajalec mora izdati račun opremljen z natančnim (svojim in vašim) naslovom, svojo davčno številko, navedbo blaga z OBVEZNO navedenimi številkami šasije podpisom, datumom in štampiljko. - COC (Certificate Of Conformiti) .... A to za rabljene tudi velja? Do sedaj sem mislil, da samo za nova oz. še neregistrirana vozila rabiš COC. V primeru, da od prodajalca ne moreš dobit COC, kakšna je procedura za pridobitev oz.duplikat?
NikolaTesla Objavljeno Januar 30, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Januar 30, 2008 COC rabiš nujno. Brez njega ni homologacije v SLO. - Lahko ga prineseš sam. Kar pospeši postopek. - ali pa ga poiščejo v sistemu s pomočjo podatkov iz prometne. V prvi točki sem pojasnil, da zakon pravi, da lahko namesto COCja prineseš tudi SAMO originalno odjavljeno prometno dovoljenje, vendar so v praksi lahko problemi, če COCja ne najdejo v sistemu ali če podatki niso vpisani ali pa če so vpisani napačni. To je pomembno še posebej za redke motocikle izdelane v majhnih serijah. Vsekakor zahtevajte oboje, COC in odjavljeno ORIGINALNO prometno dovoljenje. LP Nikola Tesla
xr800 Objavljeno Januar 31, 2008 Opozori Objavljeno Januar 31, 2008 (popravljeno) Za vse tiste, ki uvažate iz Italije, zna biti tudi ta link sila, sila uporaben........da ne bo potem kakšnih negativnih presenečenj (Schengenski inf.sistem-SIS) na UE ali tehničnem pregledu http://coordinamento.mininterno.it/servpub...erca_targhe.htm :naughty: Targe so tablice, telaio je šasija, Ricerca pa mislim da veste kaj pomeni..... Popravljeno Januar 31, 2008. Popravil xr800
Sam dePihlja Objavljeno Januar 31, 2008 Opozori Objavljeno Januar 31, 2008 (popravljeno) A lahko malo bolj podrobno, kakšen sistem obstaja za iskanje COCja. A se kot COC šteje tudi "Ausnahmegenemigung"? Popravljeno Maj 1, 2008. Popravil Brrrm
NikolaTesla Objavljeno Februar 1, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Februar 1, 2008 Pozdravljen COC ja sam kot kupec niti ne moreš iskat, ker ga lastnik preprosto mora imeti. Nekje sem zasledil, da le lastnik lahko v domači državi zaprosi za duplikat v primeru izgube. Ob homologaciji imajo vpogled v bazo podatkov, kjer to lahko preverijo. Pokliči v AVTOPLUS za več informacij. Več ne vem, ker to ni moja profesija. Z več stotin prebranih strani sem namreč le izluščil seme in Vam to posredoval v obliki, kot sem jo jaz pričakoval in jo bil vajen iz drugih forumov o elektroniki, modelarstvu, letalstvu, radioamaterstvu, navtiki... Kadar kaj napišem ali naredim se vedno za to tudi potrudim. Kadar bi rad čvekal grem raje na pivo kot pa, da bi nabijal poste v smislu "da, ne, jutri, to, čestitam, vau...". Lep pozdrav Nikola Tesla
Sam dePihlja Objavljeno Februar 1, 2008 Opozori Objavljeno Februar 1, 2008 COC ja sam kot kupec niti ne moreš iskat, ker ga lastnik preprosto mora imeti. Nekje sem zasledil, da le lastnik lahko v domači državi zaprosi za duplikat v primeru izgube. Ob homologaciji imajo vpogled v bazo podatkov, kjer to lahko preverijo. Pokliči v AVTOPLUS za več informacij... Tnx za odgovor. COC certifikata lastniki nimajo :grrr , ta dokument izda proizvajalec uvozniku v EU samo na izrecno zahtevo kupca (ob nakupu, če gre za novo vozilo, ki bo registrirano izven države nakupa v drugi državi znotraj EU). V primeru registracije v državi nakupa oz uvoza v EU se homologacija oz. registracija vrši na podlagi tipske homologacije uvoznika, zato je COC v tem primeru brezpredmeten in ga lastnik ne zahteva, ker ga v bistvu ne rabi. Torej zadeva z COC certifikatom za rabljena vozila se mi zdi, da ne pije vode :hmm: Na Avtoplusu sem dobil informacijo, da COC zahtevajo samo v primeru novega vozila. LP
jakabmwdrei Objavljeno Februar 1, 2008 Opozori Objavljeno Februar 1, 2008 ....Za motor namreč ne morete dobiti preizkusne tablice kjer koli na tehničnih pregledih, ampak samo tam, kjer imajo računalniški dostop do tujih homologacijskih listin. Na večini tehničnih pregledov Vam ne bodo niti svetovali, da lahko dobite preizkušnjo kje drugje, ampak vsi molčijo, da ne bi šle stranke slučajno h konkurenci in zatrjujejo, da ni možno izdati preizkusnih tablic brez opravljene homologacije v SLO. Najprej sem obiskal .... Ob uvozu rabljenega dučeta iz italije v Novi Gorici na Autocommercu ni bilo težav s pridobitvijo preizkušnje in 5-dnevnega zavarovanja...
Gorazd11 Objavljeno Februar 1, 2008 Opozori Objavljeno Februar 1, 2008 (popravljeno) V Ljubljani na AMZS sem te stvari urejal konec novembra. Pridem na šalter in dialog poteka nekako takole: Jaz:"Dober dan, potrebujem preizkusno tablico za motorno kolo." Gospodična:"Ja, potrdilo o lastništvu prosim." Ji dam original račun, ki je bil seveda narejen v Munchnu in je zato v Nemščini. Gospodična:"Potrebujem račun v slovenščini." Jaz:"Z veseljem, vendar jih v Nemčiji ni možno dobiti." Gospodična:"Potem pa homologacijski kartonček, prosim." Jaz:"Gospodična, če bi homologacijski kartonček imel, ne bi rabil preizkusnih tablic." Seveda sem potreboval tablice za do Kopra in nazaj, na vlogo, ki sem jo izpolnil sem tudi napisal razlog za tablice. Gospodična me malo pisano pogleda in izgine v ozadnje. Pride čez nekaj minut nazaj, s seboj je imela tablico, prosi za COC, ki ga seveda dobi, dokončava papirje in veselo odskakljam domov. V srcu seveda prešerna radost, saj je to pomenilo, da greva z novo pridobitvijo naslednji dan na izlet na morje. Zaključek: Pridobiti preizkušnjo, ni bil noben problem. Lep pozdrav, Gorazd Popravljeno Maj 1, 2008. Popravil Brrrm damo1234 1
flight69 Objavljeno Februar 1, 2008 Opozori Objavljeno Februar 1, 2008 V Kranju na AMZS tehnicni bazi je bil dovolj racun v italijanscini in odjavljeno prometno. Brez kompliciranja. Lp! Flight
NikolaTesla Objavljeno Februar 11, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Februar 11, 2008 Pozdrav ZAKAJ NE IZDAJO NA VSEH TEHNIČNIH BAZAH PREIZKUSNIH TABLIC ZA ŠE (v SLO) NEHOMOLOGIRANO MOTORNO KOLO? Preveril sem in vsi še nimajo novejšega programa "AutoPeer" z katerim bi imeli vpogled v homologacijske listine (ali kar koli že), da bi lahko sklenili zavarovanje. Torej na tehničnih pregledih so me imeli res za bedaka, ker so me prepričevali, da sploh ni možno NIKAKOR izdati preizkusnih tablic za še nehomologirano vozilo pa ceprav jih rabis da bi uredil prav to. NE MOREJO GA IZDATI LE SLABO OPREMLJENI CENTRI! V kolikor tega ne priznajo in poleg tega še LAŽEJO, da zahtevam nemogoče, potem je to namerno zavajajoče, izredno nesramno in skrajno neposlovno. Po nesramnosti in nepripravljenosti pomagati sta še najbolj izstopala Center za tehnične preglede na Vodovodni cesti in Tehnični pregledi v Trzinu. Slednje sem klical celo nekaj ur pa se niti oglasili niso. Ko sem jim to povedal, ko sem jih obiskal, pa so rekli, da kličem verjetno napačno številko. Klical sem številko objavljeno na njihovi internetni strani 01/ 5623333. Brez komentarja. LP Nikola Tesla
NikolaTesla Objavljeno Februar 20, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Februar 20, 2008 DAJATVE PRI UVOZU MOTORNEGA KOLESA IZ ZDA? 1. Nakupna cena novega ali rabljenega 2. Prevozni stroški do EU (vsi) 3. Carina 6% na (1+2) 4. Na VSE SKUPAJ (1-3) 20% DDVja 5. Okoljska taksa cca 0,1€/ kg Primer: na dan 20.2.08, 1USD=0,69€ 1. NAKUP; 4.000 USD= 2.750,00€ 2. PREVOZ; cca 800€ 3. Carina 6% = 213€ 4. DDV (1+2+3)20% = 3763€ x0,2= 752,60€ 5. Taksa okoljska za 250kg= cca 25€ VSE SKUPAJ- (1+2+3+4+5)= 4.540,60€ Če ima še kdo kaj podatkov ali izkušenj naj javi. LP Nikola Tesla
e_boy Objavljeno Februar 25, 2008 Opozori Objavljeno Februar 25, 2008 kolikor vem, je do zdj blo mozno motor pelat na ogled na AvtoPlus u Kp. sam ob torkih in cetrtkih - je se vedno tako, ali po novem izvajajo preglede cel teden (pon-pet)??
lmperator Objavljeno Februar 25, 2008 Opozori Objavljeno Februar 25, 2008 od ponedeljka do petka od 8ih do 12ih. Danes sem pripeljal motor. Zdej se pa začne zafrkancija s papirji. Imam ACI, odjavljeno prometno in na hitr skp spacano kupoprodajno pogodbo. Fakturo mi bo poslal prek e-maila. Ali bo to vredu?
Čamac Objavljeno Februar 25, 2008 Opozori Objavljeno Februar 25, 2008 Ni več potrebno voziti v Koper, kar nekaterim, ki niso tako blizu, pride zelo prav. Recimo pri nas imaš v Mariboru na Teznu možnost opravljanja teh pregledov... KLIK1 KLIK2
lmperator Objavljeno Februar 28, 2008 Opozori Objavljeno Februar 28, 2008 Certificate of Conformity ni potreben pri uvozu! To velja le za nova vozila! Za rabljenega se ga tudi dobit ne da, ker se nahaja pri ministrstvu za promet.
Noise Objavljeno Februar 28, 2008 Opozori Objavljeno Februar 28, 2008 Vse zgodbice o nakupih se nahajajo na naslovu: http://www.motosvet.com/tabla/index.php?showtopic=4648 Tukaj bodo ostale samo pomembne informacije - dokumenti, spremembe zakonodaje, in podobno.
NikolaTesla Objavljeno Marec 3, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Marec 3, 2008 Pozdrav POGODBO LAHKO OVEROVIŠ: - pri notarju. Tarifa v Nemčiji je cca 20-25€ - na upravni enoti. Tarifa v Nemčiji je cca 2-4€ Ta podatek je posredoval BMW in stvar deluje sicer pa je logično saj tudi pri nas lahko pogodbo overovimo na občini. Lep pozdrav Nikola Tesla PS: Hvala za prestavitev teme v "sticky". babilon 1
GULI Objavljeno Marec 3, 2008 Opozori Objavljeno Marec 3, 2008 Ni več potrebno voziti v Koper, kar nekaterim, ki niso tako blizu, pride zelo prav. Recimo pri nas imaš v Mariboru na Teznu možnost opravljanja teh pregledov... KLIK1 KLIK2 Jest na njihovi strani nisem nikjer zasledil da opravljajo pregled tudi za motorna kolesa :?
Čamac Objavljeno Marec 6, 2008 Opozori Objavljeno Marec 6, 2008 Jest na njihovi strani nisem nikjer zasledil da opravljajo pregled tudi za motorna kolesa :? Saj sem prilepil dva linka, ki si ju tudi citiral. Ti še enkrat povem, da opravljajo za motorna kolesa, ker sem tudi sam tukaj opravil pregled. Pokliči in boš izvedel vse iz prve roke :)
Thor Objavljeno Marec 6, 2008 Opozori Objavljeno Marec 6, 2008 Sli obstajajo kakršnekoli omejitve glede starosti motorja? To da recimo ne bi smel pripeljati motorja starejšega od 10 ali 15 let. Glede na to da je schengen...pa vseeno je nekaj glede izpušnih plinov ali ne?
Prevtzer Objavljeno Marec 6, 2008 Opozori Objavljeno Marec 6, 2008 Pozdravljeni, povsod piše da rabim ODJAVLJENO prometno dovoljenje zanima pa me če je to kakšno POTRDILO da je odjavljeno ali je dovolj da oni vidijo da je prometno že POTEKLO (pač piše gor datum kdaj poteče) ali rabijo ta dokument? + Kje v Sloveniji imajo to da bi lahko preko računalnika izseldili in potem oni sami uredili (kako pa to izgleda)? Najlepša hvala
lmperator Objavljeno Marec 6, 2008 Opozori Objavljeno Marec 6, 2008 Če je poteklo ne pomeni, da je odjavljeno. Pri meni je en tak štempelj ANNULLATO čez celo prometno dovoljenje večkrat poštempljano. Zraven piše da je motor pripravljen za izvoz.
Prevtzer Objavljeno Marec 8, 2008 Opozori Objavljeno Marec 8, 2008 Evo vam mojo končno sodbo glede dokumentov: -te stvari so za enkrat še nepreverjene- 1.) Kzf-Brief = Fahrzeugbrief NE obstaja za moj motor- Ker je 125ka in ima napisani končno 80 km/h- za druge motorje Kzf-Brief = Fahrzeugbrief obstaja 2.) Do leta 2005 si moral imeti dokument im. Abmeldebescheinigung- ta dokument je potrjeval da je vozilo odjavljeno iz prometa- sedaj za to skrbi štemelj ungültig = NEVELJAVEN na Kzf-Schein = Fahrzeugschein 3.) Rabim tudi EURO potrdilo ker imajo v DE nižje predpise 3.) Meni torej zadostuje Kzf-Schein = Fahrzeugschein z štemplom ungültig = NEVELJAVEN + overjena kupoprodajna + Betriebserlaubnis + EURO potrdilo iz COC dokumenta Če bo še kdo uvažal 125ko iz DE naj si tole prebere in vse mu bo jasno! LP, P
mj130278 Objavljeno April 9, 2008 Opozori Objavljeno April 9, 2008 Mene pa tud zanima če je kej omejitev glede na starost,za pridobitev homologacije????
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se