Skoči na vsebino

Uvoz motorja


vrho1679

Priporočene objave

Ali kdo ve, kaj vse moraš placat, uredit, itd., ce prepelješ motorno kolo (novo/rabljeno) iz npr. Nemcije.

Ali se še splaca ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cena npr. ZZR 600, ki sem ga gledal:

1991: SLO = 6.500 , D = 4.500

1992: SLO = 7.500 , D = 4.500-5500

1993: SLO = 8.500 , D = 5.200-6.500

1997: SLO = rajš ne bi , D = 8.000

Povrhu vsega pa pri nas še nimaš ne vem kakšne izbire.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a ne obstaja moznost,da ga uvozis po delih? kot "rezervne" dele za motor.pogojuje najbrz,da ze imas papirje za ta model.

best

Ice

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne bi se šel kakšnega razstavljanja na prafaktorje in spreminjanja serijskih številk.

Mislil sem na legalen nacin. (ce seveda ne bo šlo pa bo drugi tud OK, sam de bo motor)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne rok.sem mislil,da masino kot celo in sasijo,vilice itd. uvozis brez pretolcevanja stevilk.normalni rezervni del.moras dokazati,da imas ze tak model doma,ali tako nekako.to ne gre?

best

Ice

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako je, poleg DDV moraš placati še carino...

Oz. je tako, da placaš carino na osnovno vrednost (brez davka), nato pa na OW+carino placaš še 19% DDV...

//0iSe />aTa

-=> //otos/et.co//

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Zadeva igleda ZELO STARO hehe

_________________________

Quemadmodum desiderat cervus at fontes aquarium item desiderat anima mea at te DUCATI

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

in dvakrat letno moraš na tehnicni pregled

Eh, le zakaj??? Saj ga tako ali tako lahko vozis samo pol leta, potem ga das pa spat...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz vozim tudi pozimi. Od oktobra 2000 do konca januarja 2001 naredil 1000 km, potem pa je itak pricela pomlad.

Brrrm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pohvalno, Brrrm. Jaz ga na zimo ene dvakrat zapeljem (brez registracije, pa ne okol govort!), da ga zluftam, drugace pa kar malo pociva, zato pa smucke toliko vec delajo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Jaz vozim tudi pozimi. Od oktobra 2000 do konca januarja 2001 naredil 1000 km, potem pa je itak pricela pomlad.

Brrrm

Jest sem febrarja board-al na bližnjem hribu, ti se se pa januarja okol vozu-z motorjam!? A ni to mal cudn? Ce ni snega, oz. poledice na cesti, ga pa najbl zebe!!!???

By zohi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še nisem imel motoristicnih cot (usnje in ostala krama), zato sem vozil v smucarskih cotah, pa dolge gate in štrampli etc.

Brrrm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ce je pozimi kak lep dan in so ceste suhe, je prav prijetno narediti kakšen krog po okolici. Res se moraš bolj obleci in biti še bolj previden (predvsem zaradi avtomobilistov, ki niti pod razno ne pricakujejo kakšnega motorista na cesti), je pa obcutek enkraten. Sicer pa imajo Celjani (MK Savinja) navado, da se 1. januarja zberejo na kavici in naredijo skupinsko otvoritveno vožnjo po bližnji okolici. Imaš pa tudi drugo skrajnost: 3. sobota v januarju Elefantentreffen v Nemciji, kjer se zbere nekaj 1000 motoristov iz cele Evrope ne glede na vremenske in vozne razmere (tudi ce sneži).

lp Easyrider

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uf, v take skrajnosti pa vseeno ne bi sel... Je dovolj dvakrat v zimi, ko je res lepo in malce toplejse vreme.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

A kdo ve kako je z uvozom rabljenega motorja (npr. iz nemcije)? Kako je z uvozom rabljenih delov?

THX

Nekaj na to temo je bilo že povedano v "Splošno -> Uvoz rabljenega motorja".

hotschko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj, pa vseeno nic pametnega, tako da še sedaj ne vem ali bi motor uvozil, ali kupil tu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Nekaj, pa vseeno nic pametnega, tako da še sedaj ne vem ali bi motor uvozil, ali kupil tu.

Mislim, da je bila vecina nasvetov bolj v smeri nakupa v SLO.

hotschko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo da je pri nas izbira zelo slaba, nekaterih modelov pa sploh ne dobiš.

Mislil sem, da bi nekdo ki ima s tem že izkušnje

OPISAL CELOTEN POSTOPEK ISKANJA NAKUPA, PREVOZA IN UREJANJA PAPRJEV.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja.Se strinjam z Rokom.

Sam imam yamaho XJ750 F. Baje je bil ta model delan predvsem za Kanado. Take informacije sem nasel na netu. Je pa letnik 1984. In mam totelne probleme najti rezervne dele. Auspuh se dobi, pa zmigouci tud kaj vec pa je res problem.

Fino bi bilo, ce bi na motosvetu pod nasveti res opisali postopek uvoza rabljenega motorja.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja imam infrmacije kako je s prevozom motorja iz Nemcije do nase meje. Tablica "preizkusnja" stane 23 DEM. Potem je treba placat 150 DEM za zavarovanje pa se 23 DEM je nekih dodatnih stroskov. Se pravi prevoz neregistriranega motorja iz Nemcije do meje pride skupaj cca. 200 DEM + bencin.

Ce pa ima kdo prikolico mu ti stroski odpadejo.

Iscem naprej kako je s carino in ostalim birokratskim sranjem na nasi meji in znotraj nje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zadnjic vam dam eno zamisel: pred leti smo "uvazali" motorje kot rezevne dele; motor si v tujini kupil,ga tam razstavil (masina,vilice,kolesa,ogrodje itd.) in ga po delih pripeljal v SLO.naj se kdo pozanima,ce to se gre.

-----

chrome won´t get you home

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!