Jump to content

Uvoz motorja


vrho1679

Recommended Posts

Verjetn bo enga lepega dne tud homologacija odpadla,sam se bojim da si bojo naši uvozniki zmišleval razne finte,da bodo nategval za par let.2 al pa 3 leta star motor ni neč cenejši kot pr nas,se pa cena v D ali pa IT občutno zniža ko so motorji starejši(po mojih opažanjih na ebay-u in podobnih oglasih),in predvsem ti bi bili zanimivi za večino naših kupcev;stari od 3 do 6 let nekje.

Link to comment
Share on other sites

Kot smo v praksi navajeni je slovenska zakonodaja zelo bistra in iznajdliva ko gre za kakšno prepoved. Človek se sprašuje kaj je še sploh dovoljeno in pomoje je iluzija razmišljat da bomo lahko šli v trst po 10 let staro vespo ki dela isto kot nova jo kupili za 200 evrov jo registrirali v lj in vozili motor (vespo). Najbol pri tem me matra firbec kako to zdej prepovedat in tiso bistro glavo ki bo to prepovedala bi moral linčat al pa na javno kamenjanje garmado giljotino....ciganija jedna. Sam strižejo nas k ovce in 100% si bodo kaj izmislili da se to ne bo dalo 90% slovenčkov pa je za članstvo v EU glasovalo

sam zarad tega da si bodo kuplil kakšna plehnata stara jajca ki so jih zmeraj zavistno opazovali pri turistih al pa pri raznih šopingih v celovcu al pa v trstu pod šifro UGODNO

No pa ne se preveč sekirat ker za zdravje ni dobro sej ste itak navajeni da vas strižejo in pomoje bo pot do motorja še težja ker mamo pač tako srečo da smo vrhunski strokovnjaki za kompliciranje birokracijo in tlačenje ljudi ki že tako nič nimajo pa prcanje iz raznimi homologacijami in podobnim sranjem.

Bomo vidl kaj bo upam da sem se kaj zmotu

Pa še to Morali bi ustanovit društvo za homologacije ki bi jih zbiralo in šenkovalo naprej isto kot LINUX odprta koda pač pomoč en drugemu zato da nebi podpiral monopolističnih uvozniukov CIGANOV POKVARJENIH RITI NENASITNIH še pol bi radi služil k bomo že v EU sej tko je cigo ne more iz svoje kože sam delat pa ne vse druge fore probat. Sej bo tud za vas riti uvozniške trgovske prišla palca se bote moral pomatrat ne pa da vam država briše rit usrano.

Sori Vsi skupi zarad jeze pa nič osebnega al pa nacionalističnega ( Romi nimajo nič s tem ) sam tko pač razmišljam kot Hlapec prejšnjega sistema a v evropi bom pa Gospod :grrr edin v tolk k bodo poljakinje pa čehinje sem začele hodit na poslovne dopuste pa še to je sam strošek :yea2:

pa mal konkurece za slovenske fine damice ki jim bo ostalo manj cekina

Važno da bo konkurenca :grim

Link to comment
Share on other sites

REcimo kaj pa če bi hotu cross motor kupit v tujini po 1 maju. Kle pa ne bi smelo bit nič komplikacij ker ni registracije in podobnih tegom.

Greš tja, kupiš in pripelješ domov. Ker kakih papirjev ti motorji tudi nimajo.....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ali se splača počakat PRVI MAJ??? :?

Včeraj sem v Avstriji kupil novi motor (Honda XR 125 L), ki sem ga plačal 2160 EUR (izdelan v Braziliji!).

Zanima me:

- koliko stroškov me še čaka do registracije?

--> carina (koliko %)

--> ostali stroški... :hmm:

Kaj bo po prvem maju? Se mi splača čakat?

Hvala za odgovore!

LP Martin

Link to comment
Share on other sites

dragi Vrag, ce zi ze zacel prebijati led z nakupom motorja, pa ga lahko prebijes do konca in se za tvoj konkreten primer pozanimas kaki so dejansko stroski in potem vse ugotovitve lepo napises tule.... sicer bo vse prevec nepotrebnega ugibanja in mahanja z rokami.

ce si motor ze kupil in se ti ne caka na maj, bos med samim postopkom uvoza gotovo izvedel kaj te caka po 1.5. in si premislil.

tocno to pa potrebuje tale tema - izkusnjo iz prve roke.

pa obilo srece...

Link to comment
Share on other sites

Tale omenjeni NOVA davek v AUT, je tudi v Sloveniji, vendar se mu seveda ne reče tako, plačaš pa menda + 13% (davek za motorna vozila). Torej vse skupaj DDV (20%)+13%. DDV v tujini (Mwst) pa dobiš nazaj.

...sam najbrš dobiš tud "novo" ki je v ceni v avtriji nazaj in plačaš slovensko "novo" :hmm:

Link to comment
Share on other sites

Torej praviš moj dragi Lorenzo, da bolje počakati na maj :? :)

Ne čakaj pomladi, ne čakaj na maj... :devil:

Edited by VraG
Link to comment
Share on other sites

No, jasz bom vsekakor pocakal na maj. Najbrz bi me pa hudo srbeli prsti, ako bi cez mejo name cakal ze kupljeni motorcek takole enkrat konec marca ko posije soncek...

Ja, vem da bi me srbeli prsti...

Lorenzo

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Za vse potencialne uvoznike vozil po 1. maju je verjetno smiselno, da si preberejo Pravilnik o ugotavljanju skladnosti vozil (Ur. list RS številka 30/2004).

Notri piše, kako bo izgledala papirologija pri uvozu nove ali stare robe iz EU.

Link to comment
Share on other sites

Sam da se bo dalo kej pripeljat pa da si ne bojo česa zmislili pa komplicirali. Kar mislim da že počnejo, ampak upam da ne.

Če je kdo kej na tekočem, se priporočam za info.

Kako bo z motorji starimi 25 let ali več in mlajšimi...

LP

Link to comment
Share on other sites

Vozila, starejša od 25 let štejejo v starodobnike.

Starodobniki so vozila, starejša od 25 let, ki niso namenjena redni uporabi, temveč za udeležbo na prireditvah starodobnikov.

Morajo imeti ustrezne starodobniške papirje.

Tudi to piše v zgoraj omenjenem pravilniku.

Link to comment
Share on other sites

Kako pa se ugotavlja in kdo določa, koliko se sme starodobnik voziti? Tole z redno uporabo me bega.

Link to comment
Share on other sites

Bega, ne bega, piše takole:

Fizična ali pravna oseba, ki uvozi rabljeno starodobno vozilo (starodobnik), mora pri strokovni organizaciji vložiti zahtevo za identifikacijo vozila.

Status starodobnika podeli vozilu organ za posamično odobritev vozil po predhodnem mnenju Tehničnega muzeja Slovenije.

Status starodobnika se lahko podeli vozilu, ki je starejše od 25 let (v izjemnih primerih, na primer omejena serija, inovativne tehnične rešitve, je lahko vozilo starejše od 20 let), ohranjeno in tehnično vzdrževano tako, da je skladno z originalno konstrukcijsko sestavo in obliko, in ki zaradi tega svojega zgodovinskega in tehničnega pomena ni namenjeno redni uporabi, ampak se uporablja predvsem na prireditvah, posebej organiziranih za starodobna vozila.

Link to comment
Share on other sites

Okej, tisti predvsem pove vse o tem. Uporabljam ga vsak dan, predvsem pa za prireditve. Drugo vprašanje pa je, kdo bo svojega zrihtanega in nemalo cekinov vrednega oldtimerja vsak dan vozil v prometno džunglo. Nezrihtani itak ne dobijo plakete in ostanejo pozabljene podrtije po skednjih.

Link to comment
Share on other sites

Za vse potencialne uvoznike vozil po 1. maju je verjetno smiselno, da si preberejo Pravilnik o ugotavljanju skladnosti vozil (Ur. list RS številka 30/2004).

Notri piše, kako bo izgledala papirologija pri uvozu nove ali stare robe iz EU.

A bi lahko mogoče v treh stavkih napisal, kaj v UL piše? Če si se prebil čez pravilnik? Plis? O:-)

Greš v Avstrijo, kupiš rabljeno Yamaho FZR 500 za 2500 eur, in kaj potem? Kolko jebe do SLO tablic in prometne? In kolko stroškov?

Res hvala za odgovor. No, saj drugač pa si lahko grem tut sam pogledat v UL... :)

Urbi

Link to comment
Share on other sites

Greš v Avstrijo, kupiš rabljeno Yamaho FZR 500 za 2500 eur, in kaj potem? Kolko jebe do SLO tablic in prometne? In kolko stroškov?

...kako dejansko zadeva poteka in kolikšni so stroški z nakupom motorja v EU bo znano šele, ko bo nekdo dejansko pripeljal motor in ga registriral - do takrat pa lahko samo ugibamo, na kakšen način bodo zadevo tolmačili naši uradniki ... torej junaki, ki ste čakali na 1.5. - poročajte...

Edited by MaraudeR
Link to comment
Share on other sites

a mogoce kdo ve za kak web z oglasi v avstriji?

pa ne bom kupu FZR 500, tko da se ne bat za konkurenco :)

pozdrav pa tnx

Link to comment
Share on other sites

Če kupiš rabljeno ropotijo, potem rabiš

kupoprodajno pogodbo, kot smo danes že nekje prebrali, mora biti prodajalčev podpis overjen pri notarju (če kupuješ od fizične osebe), kar je v D in A menda nenavadno, če kupuješ od pravne osebe je pa dovolj račun,

rabiš zadnje prometno dovoljenje (avstrijsko),

zna biti dobro, da dobiš zraven tudi homologacijski karton (avstrijski) vendar mislim, da to ni obvezno,

in to je približno to v treh stavkih.

Link to comment
Share on other sites

Še nekaj stavkov.

Piše:

Fizična ali pravna oseba, ki uvozi rabljeno vozilo, predhodno začasno ali trajno registrirano v drugi državi članici, mora pri strokovni organizaciji vložiti zahtevo za identifikacijo in oceno tehničnega stanja vozila.

Dalje piše:

identifikacija je namenjena ugotovitvi istovetnosti vozila glede na podatke v priloženih dokumentih.

Pri oceni tehničnega stanja vozila se vizualno preverita njegova celovitost (vgrajenost vseh zahtevanih sestavnih delov) in sposobnost za varno vožnjo. Preveri se ali je bilo vozilo morebiti predelano.

Zahtevi za identifikacijo in oceno stanja rabljenega vozila je potrebno priložiti:

izvirnik ali kopijo veljavnega registracijskega dokumenta oziroma prometnega dovoljenja.

Pri novih vozilih je potrebno priložiti izvirnik potrdila o skladnosti izdanega v državi izvora vozila

Link to comment
Share on other sites

ce sem prav razumel je vse skupaj catch-22:

brez identifikacije vozila ne mores vozila registrirati, brez registracije ne mores iti identificirati vozilo ........or is it just me?! :blink:

Link to comment
Share on other sites

To je v primeru nakupa rabljenega motorja.

Če je motor rabljen, je bil v tujini, denimo A, registriran.

Ker je bil registriran ima registracijo/odjavo iz prometa.

Na podlagi registracije/odjave sledi identifikacija

in potem registracija pri nas.

Nič zapleteno, nič kavljasto.

Če pa kdo kupuje rabljeno robo brez registracijskih/odjavnih papirjev je pa itak naivko in takega je potrebno malo izučiti. :devil:

Link to comment
Share on other sites

brez identifikacije vozila ne mores vozila registrirati, brez registracije ne mores iti identificirati vozilo

tu gre za nakup (in registracijo v SLO) rabljenega vozilo, ki je že bilo registrirano v tujini - ima torej tuje prometno dovoljenje,

Edited by MaraudeR
Link to comment
Share on other sites

aaaaaaaa...........ok. :grim

po mojih izkusnjah tukaj lahko dobis samo potrdilo o odjavi motorja iz prometa s podatki o prejsnjem lastniku. ti enaki (ali mogoce malce podorbnejsi) podatki so tudi v AUT fahrzeugschein-u (hmmm, nekako tisti osnovni podatki z homologacijo vred o vozilu), kjer so noter vsi pretekli lastniki vozila navedeni.

registriranega vozila se tukaj ne prodaja, ker ni prenosa tablic z ene osebe na drugo. tudi meddruzinskih prenosov ni. ko vozilo zamenja lastnika se menjajo tablice. lahko pa ima en voznik isto stevilko pri vec vozilih (ne naenkrat, zaporedoma).

Link to comment
Share on other sites

tu gre za nakup (in registracijo v SLO) rabljenega vozilo, ki je že bilo registrirano v tujini - ima torej tuje prometno dovoljenje,

aaaamm... tocno tukaj je problem. ima lahko zacasno dovoljenje (aka "carinske" tablice) vsekako pa ne bo imelo veljavne registracije v tujini. tablice se morajo (vsaj v AUT) pri prodaji vrniti policiji ali UE, katera izda potrdilo o odjavi vozila iz prometa. s tem vozilo tudi nima vec prometnega dovoljenja (zulassungsschein).

fahrzeugschein = homologacijski in podatkovni zvezek.

zulassungsschein = prometno dovoljenje.

prvo dobi kupec od prodajalca, drugo od policije ali UE.

namrec osebam brez avstrijskega VD ni dovoljeno upravljati z vozili z AUT registracijo (zavarovalnice itd.), razen z nameskimi vozili kot so rent-a-car ipd.

v nasprotnem primeru lahko nastrada prodajalec.

Link to comment
Share on other sites

...če sem zadevo prav zastopil prodajalec v A proda vozilo SLO kupcu, ter ga odjavi iz prometa - dobi potrdilo o odjavi, ki vsebuje vse podatke o vozilu in dotedanjem lastniku - SLO kupec pa to potrdilo, ki dokazuje, da je bilo vozilo v A že registrirano predloži pri identifikaciji in registraciji vozila v SLO...

zadeva glede prometnih dovoljenj in homologacijskih kartonov pa se bo v EU kmalu poenotila:

"Na mednarodni konferenci CITA izvajalcev tehničnih pregledov vozil, ki je potekala od 16. do 19. septembra 2003 v Belfastu in Dublinu, je bil predstavljen nov harmoniziran registracijski dokument, ki bo dopolnil zahteve direktive 1999/37/EC. Na nov registracijski dokument, ki bo v obliki kartice bo vgrajen čip, na katerega bo mogoče shraniti predpisane podatke o vozilu in lastniku vozila ter druge podatke. Omenjena direktiva bo stopila v veljavo v letu 2004. Zaradi harmonizacije registracijskih dokumentov, ki se pripravljajo v evropski skupnosti, je smiselno, da se registracijsko potrdilo izda z neomejeno veljavnostjo (razen za začasno registracijo), zato je smiselno, da prometna nalepka označuje zgoraj navedene pogoje za udeležbo v cestnem prometu. Predvideno obliko registracijskega dokumenta prikazujejo spodnji dve sliki."

post-2-1083656611.gif

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!