Skoči na vsebino

Uvoz motorja


vrho1679

Priporočene objave

Sedaj bi pa se jaz nekaj vprasal, ali ima kdo mogoce kaksno pametno stra z rabljenimi motorji npr. v A, D, I, ali ste se kar na pamet odpravili v tujino po motor.

Hvala za odgovor.

Lp, simi!

www.moto.it/usato/usato01.asp

Pozdrav od Roberta

Popravljeno . Popravil Robert
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!

Pred desetimi dnevi sem uvozil nov Suzuki SV1000S iz Italije, ker sem imel probleme pri dogovoru z 'našim' O:-) uvoznikom!

Tko:

- greš čez mejo, se zmeniš s prodajalcem, in odšteje IVO 20%, plačaš, OBVEZNO VZAMEŠ 'COC' CERTIFIKAT IN RAČUN, brez teh dveh ni motorja!

- motor daš na prikolico in pelješ čez mejo (z preizkušnjami so vedno problemi)

- pri nas zavaruješ motor, ter na 'občini' nabaviš preizkušnjo

-isti dan kot dobiš preizkušnjo (če ne se ne ujema datum na nalepki in zavarovanju) se pelješ Z MOTORJEM v Koper na Avtoplus (potreben dogovor v naprej če ne, mal komplicirajo; tip se kliče LUKA, je ful vredu), plačas 26.400 sit za homologacijo, ter hkrati opraviš tehnični pregled, plačaš cestnino, ter nabbaviš nalepko 11.000 sit

-greš do uradnega prevajalca iz ITALJANŠČINE v SLOVENŠČINE ter prevedeš račun, ceno iz EVROV SPREMENIŠ V TOLARJE PO SREDNJEM TEČAJU BS NA DAN NAKUPA, (jest sem ga sam, nato pa sem ga nesel sam potrdit - je veliko hitreje), plačaš 1.000 sit! (prevod rabijo na davčni in občini vsaj v POSTOJNI - vendar se razlikuje od kraja do kraja, POZANIMAJ SE!!!)

- se pripelješ na davčno, plačas DDV 20% na nabavno ceno, izpolniš nek obrazec, oni ti izdajo potrdilo! (DMV, in EKOLOŠKE TAKSE za motorna kolesa NI!!!!)

-davek je možno plačati tudi v Italiji, ker je iste stopnje, v tem primeru ti prodajalec ne odšteje IVE (zaradi 'morebitnih' problemov te verzije ne priporočam)

-greš na občino, neki komplicirajo, ti izdajo prometno in tabljice, vzamejo račun, prevod, plačaš 5.000 sit

-se pripelješ domov, odlepiš preizkušnjo, pritrdiš tablico, nalepiš nalepko, se pelješ do obale!!!!

STROŠKI:

- cena motorja v tujini (-IVA + DDV) v evrih x 240,5 sit

+ 26.400 homologacija

+ 11.000 tehnični

+ 1.000 prevod

+ 5.000 občina (upravna enota, za Ljubljančane)

-----------------------------------------------------------

= 43.400 skupaj + 15.000 za bencin (ogled motorja, prevoz, avtoceste,...)

SKUPNI STROŠKI (DDV IN IVA SE ODŠTEJETA) SO + cca. 60.000 sit na ceno NOVEGA MOTORJA V ITALIJI!

LP :grupni:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No zdej ste obširno razložil, kako se da uvažati!!

...sam mam jst drug problem...ker ne bi mogu homoloogirat :(

Kupil bi Yamaho FJ1200 l.91, zdej me pa zanima, če jo lahko v nemčiji registriram, ker je tuki nebi mogu zaradi tistga ku*****a 97/:unsure: Obstaja še kakšna druga možnost, razen vožnja z neregistriranim?

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj problem je podoben...

Kupil sem motor l.1992 in ni šans ga prijaviti.

V Nemčiji lahko prijaviš motor, če imaš koga, ki tam dela. S pooblastilom "lastnika" ga nato lahko voziš tudi s slovenskim izpitom.

Lahko pa poskusiš tudi dobiti okvir s papirji pri nas in nato vse ostalo premontirati. Bo pa traaaaaaajjjjaaaaallllloooooooooo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

mam pa eno vprasanje. a je ze v prometnem, ki ga ima lastnik (pravis mu povzetek) kje vidna 97/24, ali je to samo v fahrzeugbriefu, originalu ki ga dobis v upravni enoti pri odjavi motorja? fino bi bilo namrec ze pred nakupom/odjavo vedeti ali se motor sploh da uvozit.

...

ali ima kdo odgovor na to vprašanje?

nujno bi rabil....nemci nimajo pojma o tem...od r6 letnik 00 (ki bi po mojih ocenah že mogla to met notr) do zx 636 l.02 (ki bi zazihr mogu met) -> nič, nikjer

ali ima kdo tisti povzetek doma in bi lahko to pogledal?

če bi vedu da bom zazihr dobu homologacijo v SLO bi šel že jutri v DE, zdaj pa :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, delno odgovarjam na svoje vprasanje...

Ko sem klical v Nemcijo so vsi imeli doma fahrzeugbrief, vendar v njem ni bilo oznake 97/24, tako kot na scanu, ki je objavljen nekaj strani nazaj. Ce je pri tebi ista zgodba, se obrni na slovenskega uvoznika, ki ti bo za primerno "odskodnino" sprintal slovensko homologacijo z oznako 97/24. V koncni fazi se meni ta strosek ni zdel tako katastrofalen v primerjavi z ostalimi, sploh pa z bistveno nizjo ceno rabljenih v tujini. Vsekakor pa velja poklicati uvoznika, da ti obljubi, da za ta letnik papirje z 97/24 lahko res dobis.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ali ima kdo odgovor na to vprašanje?

nujno bi rabil....nemci nimajo pojma o tem...od r6 letnik 00 (ki bi po mojih ocenah že mogla to met notr) do zx 636 l.02 (ki bi zazihr mogu met) -> nič, nikjer

par strani nazaj je nekdo skeniral fahrzeugbrief (na 3. straneh) in na 2. strani je ta oznaka notri.

mislm, da bi ta oznaka pri takem letniku skoraj mogla bit. Jest sem dons klicu na Avtoplus, pa vprašal, kaj se rabi za motor letnik 2001 in kaj je s tem potrdilom 97/24, pa je teta na telefonu rekla, da s takim letnikom ni problema, da je problem za starejše. Najbolje da pokličeš in se še sam prepričaš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hja, tete tam čisto vse vejo, nasplošno, ko pa prašaš bolj točno pa ne vejo al majo nemci povzetek fahrzeugbrief-a al ne, sam da mora u unmu "taglavnemu" to pisat...in jaz naj letim gor, prpelem motor, pol se bomo pa preganjali zarad papirjev :xx:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kličite na Avtoplus v Koper in zahtevajte Luka!!!

On je glavni pri homologacijah in ti lahk pove točno kateri letnik in model je možno uvozit. Jest sem bil zadnjićč zdraven ku se je z enimi mulci pogovarjal, reku je da motorji od letnika 97 naprej nebi smeli bit problem!

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Luka na Avtoplusu je špica, preverjeno. Ima vse, česar pa nima, pa dobi. Pa ogromno se da z njim zmenit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Morda je sicer že bilo obdelano, pa vendar. Postopek je takšen:

1. postaja: Nakup motorja s Fahrzeugbriefom ter pogodbo, ki mora, če gre za nakup v Nemčiji, OBVEZNO biti na ADAC-ovem formularju. Ni ga potrebno žigosati, dovolj je podpis obeh, vendar pa ti neadacovega pri nas ne priznajo (lahko notarsko overjena pogodba, a to so gori novci in novci).

2. postaja: Avtoplus KP (Luka), kjer na osnovi Fahrzeugbriefa dobiš homologacijo (cca. 25.000 SIT), medtem ko čakaš, pa lahko opraviš tudi T.P. (tudi če je novejši od treh let, ga boš moral delti vsako leto, če ga uvoziš sam :BUA: ).

3. postaja: DURS, kjer na osnovi SI homologacije plačaš DMV (1,4% od brutto vrednosti motocikla, pardon, od NAPISANE brutto vrednosti motocikla - torej pazi, kaj pišeš na ADAC-ov formular <_< ) ter ekološko takso, ki je nekih 23 SIT na kg žive teže (tukaj smo pri motociklih na boljšem).

4. postaja: Zavarovalnica. Zanima jih homologacija.

5. postaja: Upravna enota (oz. AMZS ter podobni). Fahrzeugbrief (ga zadržijo), homologacija, zapisnik T.P., zavarovanje, ter ADAC-ov formular. Dobiš prometno dovoljenje in tablice (če nimaš ADAC formularja, omenjenega ne dobiš, kličeš prodajalca in ga prosiš, da ti pošlje podpisan ADAC formular, v katerega potem doma vpišeš še svoje podatke - medtem se pač voziš malo na podaljšane preizkusne tablice :D )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če gre za nakup v Nemčiji, OBVEZNO biti na ADAC-ovem formularju.

kakšen formular je to, kje se ga dobi?

kaj to velja samo za nemčijo? kaj pa avstrija in italija?

meni so na avtoplusu rekli, da če ti vozilo proda pravna oseba, rabiš RAČUN, če pa fizična oseba pa OVERJENO POGODBO.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za ADACov formular kontaktiral Lorenza (ok, lahko ti ga tud jest pošljem, če on dovoli ;))

Če so ti rekli OVERJENO pogodbo....se pravi obvezno notar....ma sej nč več ne vem :cry:

In danes ob 8ih kao štartam v DE po motor (že vse zmenjeno s prodajalcem, sam še čakam na kakšno dobro dušo da mi da v najem kombi -> povsod že vse zasedeno za ta ponedeljek :( :angry: )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja jest prvič slišim za kakšen ADAC formular. Sej če je to res, potem hvala bogu, en strošek (notar) manj.

Pa še eno tako bolj splošno vprašanje za vse, ki ste kupovali motor v DE (ali Austriji, Italiji). A je mel kdo kakšne neprijetne izkušnje s prodajalci - npr. da oglas motorja ni odražal resničnega stanja, ohranjenosti itd... A je hodil že kdo zastonj v DE? Problem je namreč, če prideš 500 ali več km daleč, potem pa namesto "odlično" ohranjenega motorja vidiš razvalino. Ne vem, kakšna je kultura v teh deželah glede teh stvari, tako da sprašujem precej teoretične stvari.

Pa kako je s cenami.. najbrž se da za kakšne 100€ popusta še kaj zmenit?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brez panike!!!

Overjena pogodba pri notarju stane (tarife malo drugačne kot pri nas). Jaz sem najprej naredil formular, ki ga dobiš na www.mobile.de, sprintan z neta, podpisan od obeh. Prodajalec (fizična oseba) mi je rekel, da pri njih delajo samo to. Motor pripeljal dol, plačal vse DMV in podobne pi*****je, potem se je pa zataknilo na upravni enoti. Formular ni bil ok.

Hoteli so ali overjeno notarsko pogodbo ali pa ADAC formular (dobiš ga pač v vsaki ADAC bazi, si vsaj predstavljam, da je tako, pa še zastonj je - tako si vsaj mislim, glede na to, da mi tip zanj ni nič računal, prodal pa bi še svojo lastno mamo). Brez panike, vse je ok - ali notar ali ADAC, to omenil, ker je neskončno cenejši.

Če je prodajalec firma, potem rabiš njihov račun, pa pri njih DDV ne plačaš, temveč pri nas višjega, ne vem pa, kako je v tem primeru z DMV.

Aleron: kupil od prijaznega, a skopuškega možakarja v svojih štiridesetih, delal "dolge ture, lepo vpeljal motor, vedno prvih 15 min počasi ogreval, itd. itd. itd." Potem pa sem na prvem servisu po 1000 km... saj me je sram priznati... moral narediti generalko. Pa mašina je imela 8900 km (realnih, servisna knjižica, prva reg. 06/03).

Torej, ne pusti se nategnit, bodi frajer pa ti nategni unega "ubogega, ki prodaja, ker nujno rabi denar za otrokovo preživnino..." Bullshit!

Ceno sem jaz s 5.500 eur že po netu zbil na 5.100, potem pa še na licu mesta malo dol, ker je "izgubil" orodje, ki paše zraven.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ta "formular" je poenoten pogodbeni obrazec A4 velikosti, ki se dobi v AUT pri OEAMTC ali ARBOE in v ostalih dezelah pri avtoklubih, ce so ti clani evropske avto-moto-klub zveze (npr. ADAC, OEAMTC, AA, RAC, STC itd.) in je namenjen brezbirokratskemu poteku kupo-prodaje. edina "birokratska" ovira je stempelj kluba na obrazcu, kateri potrdi verodostojnost podatkov na pogodbi.

med ostalim tudi olajsa pogoje kupo-prodaje, da kdo koga ne zafrkne pri poslu.

bom probal enega dobiti in ga skenirati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ice, pri meni niso zahtevali žiga ADAC. Prav zato se mi je zdelo butasto, da en obrazec brez žiga ni ok, drugi pa je. Konec koncev na obbrazcu niti ni bilo prostora za kakšen žig. Na upravni enoti so potrdili, da notarsko overjena pogodba potrebuje žig, slednji obrazec pa je v redu tudi brez njega.

Vsekakor se pred nakupom prepričajte tudi sami, govorim o izkušnjah iz druge polovice maja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej...CBR 600 FS je doma (sicer ne v garaži, a to je že druga zgodba :angry: ), zdej me čaka birokracija. Notarsko overjene pogodbe nimam, je pa na ADACovemu formularju.

Klical sem Luko v Koper, ki je najprej rekel da je za njega to OK, ko sm ga pa vprašal kje sploh potrebujejo overjeno, je rekel da pri nadaljnem postopku, in da bi bilo najbolje da tudi njemu prinesem kopijo overjene. Zdaj pa ne vem več...kje točno potrebujejo overjeno (UE, davčni urad, ...)? Ali je to od UE do UE različno?...mislim...kir balkan če je to res :xx:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!