Skoči na vsebino

Uvoz motorja


vrho1679

Priporočene objave

O hvala desert soul.

Pase kaka lepa beseda. :lol: Sej lih studiram kaj pomeni to, da ga prou ne morem dobit. Al pomeni, da je stala motor in bulse da ga pustim stat, al samo da mi bo potem vec pomenil, ker sm se moru tolko trudit... :unsure:

Na AS mi zal ne bo ratalo it ker ze tko mi oni (ja, oni) podrazajo motor za 30k, se vozit se 100km se mi samo se manj splaca. Mimogrede.. glede te cene. Vceri sm klicu na AS in me je tko matru firbc, da sm prou prasu zakaj stane tolko. Gospa mi je rekla: "Ja, kolega ima dosti dela s tem, mora ful iskat po racunalniku, potem poslat v Belgijo..." <_< Dosti iskanja v letu 2004? V casu racunalnistva iskanje problem?? Grrrr :angry: :angry: :angry:

Zdej sm ratu prou jezn.

Se slismo v ponedeljek.

LP

duhec

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobil danes mail od italijanske concessionarie (ku je po slovensko? :unsure: ) z dokumentom ki pravi kako direktivo spostuje moj (not quite yet) motor. In pise da spostuje direktivo 95/1, kar je "manj" kot 94/27.

Misliste da mi bo AS odobril da jo pripeljem cez? Sej bom itak zvedu, cez <24h samo vseeno.. bom lazje spal. :rolleyes: :P

LP

duhec

Edit: čaki malo! 95/1 je VEC kot 94/27! Kej mi je? :blink: :wacko: In zakaj mi niso vpisali v... Wait a minute! Ah! Jutri bom moru spet klicarit okoli. Damnit!

LP še enkrat in oprostite za zmešnjavo!

duhec O:-)

Popravljeno . Popravil duhec
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

concessionarea-venditore je prodajalna motociklov-simeplele :P Dejmo rečt d bo kej s tega. Pa to čimprej... d se gremo še kam peljat :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eh sm zaril. Namesto 97/24 sm napisu 94/27 in pol zaril še bolj in pole so me prevzela čustva in.. se zgodi. Se opravičujem. :ph34r:

Zdej za kazen 1 mesc ne bom pisu na motosvet. Se grem zakopat v zemljo... :wacko:

LP

duhec

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma Duhec, ne tako črno!

Morda s temo prehajava že malo preveč na področje filozofije, ampak jaz sem se mnogokrat spraševal isto: ali pustiti vse skupaj ali pa se potruditi, da bom znal bolj ceniti. Izkušnje 2004: PUSTIIIII!!!!!

Ampak to so moje izkušnje. Svoje si boš moral sam nabrati, c'est la vie.

A res ni nobene druge na vidiku (mašince)?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

duhec počaki še malo...sej motor se ne kupi čez noč...čez zimo se bo v sloveniji ziher prodajala kaka vtr-jka...ne smeš se zaletavat preveč....pri nakupu...sej se ti ne mudi...zdej bo konec sezone in to, zima in boš imel veliko časa in priložnosti za nakup omenjenega motorina

moje mnenje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Konec. :cry: Motor je PRESTAR za uvoz. :doze: Poleg tega onesnažuje preveč in sploh ni kompatibilen z našimi cestami. Država pravi, da takega motorja ne moreš uvozit in to je to. End of the story. Direktiva 97/24 rules! :xx:

LP

duhec

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Konec. :cry: Motor je PRESTAR za uvoz. :doze: Poleg tega onesnažuje preveč in sploh ni kompatibilen z našimi cestami. Država pravi, da takega motorja ne moreš uvozit in to je to. End of the story. Direktiva 97/24 rules! :xx:

LP

duhec

Duhec, zdej smučke kupi .) , do spomladi boš pa že kakšnega druzga najdu..

BTW: Katere papirje potrebujem, da čez mejo pripeljem motor, brez da imam komplikacije s policisti na meji? A njih zanima koliko je motor star al to zanima samo osebje na homologaciji?

Ali je delno razstavljen motor lahko problem pri prevozu čez mejo?

THX!

LP,T :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BTW: Katere papirje potrebujem, da čez mejo pripeljem motor, brez da imam komplikacije s policisti na meji? A njih zanima koliko je motor star al to zanima samo osebje na homologaciji?

Ali je delno razstavljen motor lahko problem pri prevozu čez mejo?

Thundercat ti je zelo pametno svetoval.

Sicer pa nisi povedal, čez katero mejo: Turško-bolgarsko, hrvaško-slovensko, štajersko-kranjsko, domžalsko-ljubljansko? Procedure se razlikujejo. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  Thundercat ti je zelo pametno svetoval.

Sicer pa nisi povedal, čez katero mejo: Turško-bolgarsko, hrvaško-slovensko, štajersko-kranjsko, domžalsko-ljubljansko? Procedure se razlikujejo.  .)

Temo sem prebral celo..zanima me samo, ali mejne policiste na meji Ita-Slo zanima starost motorja? in ali zna biti delno razstavljen motor problem?

turško-bolgarska meja :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prodajalci v ITA sicer trdijo, da potrebuješ dokumente o odjavi - uničenju tablic (demolizione), ampak to je bolj njihova kaprica, da ti cajt kradejo. Saj je hotel še papirje za vračilo IVA naredit. Pa pod mizo je padu, ko smo povedali, da je SLO v EU. Pa da carinikov ni več. Ma ja, beži no, od kdaj pa.....

Pri dealerju : faktura (dokazuje lastništvo) in kopija prometne z navedeno skladnostjo z direktivo EU 97/24. Za letnik 2001 v ITA to piše v prometni 2x.

Kar je tvoje, ni ukradeno in lahko voziš v kombiju naokrog, magar čez F, CH, A do SLO. Za takšne prevoze ne potrebuješ sicer nič drugega kot fakturo, saj lahko 1970 letnik razstaviš in uporabiš za dele npr., če hočeš registrirati pa velja, da mora imeti 97/24 in romanje na Avtoplus KP (ne delajo vsak dan, zato sproti telefoniraj!)

Stanje : 13. 9. 2004

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mejne policiste na IT-SI meji zanima le, če si državljan EU. In pika. Če si turški, ti bodo težili za tvoje dokumente, motor bodo pa gledali le, če ti bodo zavidali nakup in jih bo zanimalo, koliko rabi do stotke. :lol1:

Dober nakup!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo sem prebiral po tej temi in me je kar groza kako naši komplicirajo pri uvozu.

Po tem kar sem prebral je možno sklepati, da motorjev ki so starejši in so bili proizvedeni preden je začela veljati direktiva 97/24 sploh ni mogoče uvoziti.

Skoraj ne morem verjeti, da je to res.

Vprašal sem na enem od angleških forumov, kako je s tem pri njih. In kot bi si človek lahko spet mislil, je uvoz starejših vozil pri njih možen, pri nas pa komplicirajo na vsakem vogalu.

Nekaj mi ni jasno, kako lahko zahtevajo skladnost z neko direktivo, če pa ta takrat ko so vozilo proizvedli, še sploh ni veljala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

balti, vš kej ti rečem: tku je. :doze:

Jst, kukr si lahko verjetno prebral, bi lahko prisparal celih 200k SIT pri nakupu motorja ampak ne bom. Zanimivo, da motorji letnika 97 se lahko vozijo po Kokoški, uvoženi 97 pa ne smejo. <_<

Mah, da ne bo ratu spet jezn raje grem... :xx:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako pač je.

Direktivo 97/24 so vzeli za mejo. Lahko bi tudi kaj drugega, naprimer, vsa vozila, narejena pred 13. marcem 2000.

To je čisto enostavno varovalka, da ljudstvo ne bi trošilo težko zasluženega denarja za raznorazno ropotijo, ki jo je moč najti pri prodajalcih starih vozil.

Saj vemo, kako je zgledalo tam sredi devetdesetih let, ko so na pol razpadle stoenke in jugeci in golfi 1 romali na jug, lade pa v Ukrajino in Moldavijo. Za našo državo čisti profit, ker se je znebila ropotije, ki zavržena močno obremenjuje okolje.

Seveda pa zato še vedno velja, da ropotija, ki jo imamo pri nas kupljeno in zabeleženo že od prej in ki ne ustreza direktivi 97/24, po naših cestah lahko vozi.

Le na novo pridobivati take robe ne smemo. kar je po mojem mnenju popolnoma smiselno in v redu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam s tabo, da je potrebno varovati naše okolje.

Vendar bi lahko bili malo bolj prizanesljivi do tistih, ki si želijo starejših modelov.

Jaz bi se omejil na prepoved uvoza 2T mašin, ki so najhojše za okolje, 4T pa če je dobro nastavljen ... samo bluzim, ker tak ali tak ne morem nič pomagati.

Samo še nekaj okrog onesnaževanja s starimi 2T mašinami: sodelavec mi je opisal, kako se je bilo peljati za mano, ko sem ga s polnim gasom prehitel in izginil za prvim ovinkom - dušil se je v vonjavah Castrol olja. :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi 2T morajo izpolnjevati iste predpise kot 4T, če jih želi proizvajalec prodajati in je nesmiselno prepovedati tehnologijo (2T), smiselno je prepovedati čezmerne emisije toplogrednih plinov s predpisi (EURO1, EURO2,..).

Če bi v splošnem prepovedali 2T, bi ti hodil peš (vsi tankerji in ostale velike ladje so 2T dizel).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dule, mogoče sem bil nejasen. Mislil sem na prepoved uvoza starih 2T motorjev, ne pa na splošno prepoved uporabe 2T mašin.

Če bi se znašel za mojo 26 let staro Yamaho, bi vedel kaj mislim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vozilo starejše od 25 let pa spada pod oldtimerje, ti pa se uvažajo brez potrdil 97/24 ipd.Obrni se na oldtimer klub na vranskem(ali LJ) in ti bodo povedali postopek za uvoz oldtimerjev.Tako lahko tudi tisti ki "ljubijo starejša vozila" tudi kupijo v tujini vozilo.Zoran

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!