Skoči na vsebino

Uvoz, homologacija in registracija rabljenega motorja iz tujine


Priporočene objave

Objavljeno

mene pa zanima koliko bi potem plačal DMV-ja za motor v vrednosti 5000 euro

prva varianta 150hp

druga 130hp

Ker 1x se govori da gre na KW 1x da gre na vrednost na računu.

Za obe varianti boš plačal 5% od 5000 EUR. Do 75kW plačas 3% nad 75 kW pa 5%...

Objavljeno

Pozdravljeni,sem nov na forumu in imel bi par vprašanj kar se tiče homologacije motorja.Stvar je taka, da sem kupil motor, ki je bil 20.11.06 pripeljan v SLO iz IT.In sicer so motor uporabljali rekreacijsko za na pisto tako, da homologacijo niso uredili se,sem se pa sam odločil, da ga bom zrihtal za cesto in sem sel na LPP po informacije:potrebno je imeti vso dokumentacijo katero seveda imam, kar se pa tiče davka itd. pa naj nebi bilo, ker je bil motor uvozen leta 2006 ko tega se ni bilo.Potrebno je, da ima motor luči,smernike,odsevnike,ustrezne gume ki so v vpisane v homologaciji.Zdaj plastike originalne in večino sem že zrihtal,manjkajocče stvari so se smerniki, ogledala, in zadnji nosilec tablice ter odsevnik.Zanima me ali te zadnje navedene stvari, morajo biti originalne ali je mogoce ,tudi kupiti kakšno univerzalno zadevo ki gre normalno čez na homologaciji?Hvala vnaprej za odgovore.lp

Objavljeno

Za homologacijo mora biti motor v popolnoma originalnem stanju. Že LED žmigavci ne gredo čez.

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

živjo,

zanima me če se je kdo ukvarjal z registracijo starodobnika brez papirjev? torej, v originalnem stanju, brez nekih modifikacij, na voljo pa imaš zgolj overjeno kupoprodajno pogodbo?

LP

Objavljeno

živjo,

zanima me če se je kdo ukvarjal z registracijo starodobnika brez papirjev? torej, v originalnem stanju, brez nekih modifikacij, na voljo pa imaš zgolj overjeno kupoprodajno pogodbo?

LP

obrni se na SVAMZ...

Objavljeno

žal na njihovi spletni strani ne najdem odgovora na moje vprašanje...

Objavljeno

žal na njihovi spletni strani ne najdem odgovora na moje vprašanje...

zato pa moraš njih kontaktirat..

nekako na hitro zgleda takole..

najprej je treba preverit da motor ni ukraden, odpisan ali kaj podobnega..

potem ti na svamzu napišejo priporočilo/potrdilo da se starodobnika splača registrirat..

ker je starodobnik ne rabiš plačat nobenega davka, ne vem pa točno kako je s homologacijo..najbrž jo je treba narest in to tisto za starodobnika..kar je v bistvu isto..

seveda boš moral plačat certifikat..

potem pa najbrž ne bo problema to tudi legalno vozit..

pokliči in vprašaj..jutri naj bi bili v pisarni..

Objavljeno

najlepša hvala za vso pomoč.... res uporaben forum za n00be kot sem sam.

LP

Objavljeno

Pozdravljeni,sem nov na forumu in imel bi par vprašanj kar se tiče homologacije motorja.Stvar je taka, da sem kupil motor, ki je bil 20.11.06 pripeljan v SLO iz IT.In sicer so motor uporabljali rekreacijsko za na pisto tako, da homologacijo niso uredili se,sem se pa sam odločil, da ga bom zrihtal za cesto in sem sel na LPP po informacije:potrebno je imeti vso dokumentacijo katero seveda imam, kar se pa tiče davka itd. pa naj nebi bilo, ker je bil motor uvozen leta 2006 ko tega se ni bilo.Potrebno je, da ima motor luči,smernike,odsevnike,ustrezne gume ki so v vpisane v homologaciji.Zdaj plastike originalne in večino sem že zrihtal,manjkajocče stvari so se smerniki, ogledala, in zadnji nosilec tablice ter odsevnik.Zanima me ali te zadnje navedene stvari, morajo biti originalne ali je mogoce ,tudi kupiti kakšno univerzalno zadevo ki gre normalno čez na homologaciji?Hvala vnaprej za odgovore.lp

Smerniki, ogledala, ... so lahko neoriginal, samo morajo imeti pa CE oznako, če je nimajo ne bo šlo skozi.

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Men ni čist nič kompliciral glede smernikov. Motor je daleč od originala. Tudi barva gaštela in plastik je čist druga.

Izpuhi so športni.

Uglavnm brez komplikacij.

LP Rok

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Če nimam homologacijskega kartončka oz. ga pri nakupu motorja nisem dobil zdraven, kje ga dobim na upravni enoti ali na recimo LPP-ju?

Objavljeno

Če nimam homologacijskega kartončka oz. ga pri nakupu motorja nisem dobil zdraven, kje ga dobim na upravni enoti ali na recimo LPP-ju?

Noben ne ve??? :(

Objavljeno

Noben ne ve??? :(

Na LPP-ju. Stane cca 100 EUR. :notworthy:

Objavljeno

Na LPP-ju. Stane cca 100 EUR. :notworthy:

100€ :eek: zaibavaš?

Objavljeno

100€ :eek: zaibavaš?

Če nimaš homologacijskega kartončka, potem moraš narediti homologacijo od začetka. In to pride cca 100 EUR. Kartonček dobiš po pošti v dveh-treh dneh.

:rolleyes:

Objavljeno (popravljeno)

Če nimaš homologacijskega kartončka, potem moraš narediti homologacijo od začetka. In to pride cca 100 EUR. Kartonček dobiš po pošti v dveh-treh dneh.

:rolleyes:

Pa sej je motor registriran in tudi v prometni piše neka številka homologacije, po tem takem sklepam da je motor homologiran. Recimo, če bi rekel da sem homolgacijski katronček izgubil bi lahko dobil dvojnik ali ne? Ni mi jasno zakaj bi moral plačevat 100€ za homologacijski kartonček. :angry:

Popravljeno . Popravil BIZKIT
Objavljeno (popravljeno)

Pa sej je motor registriran in tudi v prometni piše neka številka homologacije, po tem takem sklepam da je motor homologiran. Recimo, če bi rekel da sem homolgacijski katronček izgubil bi lahko dobil dvojnik ali ne? Ni mi jasno zakaj bi moral plačevat 100€ za homologacijski kartonček. :angry:

Kartonček boš dobil pri AS Domžale v Trzinu, ker je najbrž bil uvoznik ta(če še maš hondo). Se pa vseeno nekaj plača, mislim da cca 20€... Greš pa tja s prometno(ali pa pokliči pa se pozanimaj), pa ti kasneje pošljejo homologacijo domov.

:rolleyes: Traja pa lahko do 3 mesce, kolikor so si vzeli cajta za mojo bivšo hondo...

Popravljeno . Popravil Robster
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni

Sem nov na forumu in me zanima naslednje - prebral sem že kar nekaj forumov in izkušenj uporabnikov pri uvozu motocikla iz tujine, ampak ne najdem pravega odgovora in sicer kakšno motorno kolo se lahko uvozi po 1.7. 2011, ko je stopil veljavo nov zakon o motornih vozilih. Sprememba "starodobnik 30 in več let" nisem pa zasledil komu morajo ustrezati novejši motorji, zasledil sem direktivo EU 24/97, jo pregledal vendar ne razumem ali je potrebno, da ima motorno kolo EURO 2 in je novejše od letnika 99 ali lahko uvoziš starejše motorno kolo, ki prav tako izpolnjuje EURO 2 normo. Med drugim sem zasledil, da ta direktiva EU 24/97 v bistvu določa EURO 1 normo in ne Euro 2???

Na kratko povedano me zanima od katerega letnika (razen starodobnikov) lahko uvozim motocikel. Zanima me pa Honda Goldwing letnik 1993.

Lp, Mitja

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdrav,

Sem iskal po forumu, po (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.), po ......, pa vendar nisem zasledil nikjer nobenega mnenja o uvoznikih iz tujine - konkretno iz Nemčije.

Se zanimam za nakup starodobnika, vendar bi vse posle prepustil uvozniku (transport, papirologija, registracija,...).

Ali mi lahko kdo priporoči (iz lastne izkušnje) poštenega uvoznika, ki naredi vse tako kot se dogovoriš in te ne nateguje kot čigumi...

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Imam sledeč problem: V ZDA sem dobil rabljenega ducatija 1098S letnik 2008 in sedaj me zanima kako je z uvozom v slovenijo. Kot vedno predstavlja največji problem homologacija, luči ter števec ker je v miljah (za števec prvič slišim) Sedaj pa me zanima ali je že kdo uspešno uvozil kak motor iz amerike ki ni starodobnik in bi lahko napisal postopek. Problem je v tem ker ne vem ali motor ustreza evropskim normativom. (če ustreza je homologacija najmanjši problem) če pa ne ustreza je treba homologirati motor po delih, potrebna je zamenjava svetlobnih teles. s tem se ukvarjajo nemši podjetji TUV ter Dekra.

Še enkrat prosil bi da komentirate le tisti ki imate izkušnje z uvozom iz amerike oziroma če poznate kakšno firmo ki je motor pripravljena prevzeti po prihodu v slovenijo ter zrihtati vse papirje

Lp Luka Kralj

Objavljeno

Še enkrat prosil bi da komentirate le tisti ki imate izkušnje z uvozom iz amerike oziroma če poznate kakšno firmo ki je motor pripravljena prevzeti po prihodu v slovenijo ter zrihtati vse papirje

za njega vem da je iz ZDA vozil že vse od motorjev, avtov, čolnov itd. probaj vprašat http://www.motorcycletemple.com/Default.aspx

Objavljeno

Ugotovil vse kar me je zanimalo o uvozu motorja , avtomobilov v slovenijo. Vsi so strašili kako zajeb---- je uvozit stvari iz amerike vendar sem po 1 tednu raziskovanja po internetu ugotovil da niti luči ni treba zamenjati na motorju, avtu edino žmigovci morajo utripati v oranžni barvi :)

Tako da v kratkem pride iz amerike ducati 1098 s letnik 2008 :kva2:

Objavljeno

Mene pa zanima ce je kaka vrjanta npr. prpelem motor iz italije tablce ostanejo itljanske pa motor tam registriram? Je to mozno?

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Ali ima kdo mogoce izkusnje z uvozom motocikla iz Poljske?? Tam so motorji dokaj poceni.. Je pa res, da jih je vecina iz Nemcije, najde se pa tudi kaksen, ki je tam kupljen nov... Se link do strani: www.otomoto.eu

Lep pozdrav!{M}

Popravljeno . Popravil Marjanček

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!