Skoči na vsebino

Uvoz, homologacija in registracija rabljenega motorja iz tujine


Priporočene objave

Objavljeno

Od poletja overovljena kopoprodajna pogodba ni več potrebna. Se morata pa obe stranki skupaj oglasiti na prepisu (npr. RTI, LPP)

Morda veš kakšen je delovni čas RTI(predvidevam da je to kot slovenski LPP)?

Objavljeno

Morda veš kakšen je delovni čas RTI(predvidevam da je to kot slovenski LPP)?

RTI je v Mariboru, LPP pa v Ljubljani. Delovni časi so pa na njihovih spletnih straneh.
Objavljeno (popravljeno)

RTI je v Mariboru, LPP pa v Ljubljani. Delovni časi so pa na njihovih spletnih straneh.

Kaj pa če bom kupil motor 500km od Slovenije? Stvar je v tem da bova vse uredila v italiji.

Popravljeno . Popravil Samorai
Objavljeno

To vse urediš v italiji ni tereba nobenega vlačit v slovenijo pač tam greš s prodajalcem na njihov urad in napišete kupoprodajno pogodbo in to je to (vedo pa prodajalci tako da naj te to ne skrbi)

Objavljeno

Ali kdo ve katero euro normo minimalno mora motor izpolnjevati,da ga lahko uvoziš, in pa koliko je maksimalno lahko motor star za uvozit?

Objavljeno

men se zdi da EURO 2 to je tam okoli leta 2000 (ne me pa za besedo držat). Če je pa motor starješi od 25 oz po novem 30 let (nekaj časa je še prehodno obdobje) pa narediš certifikat starodobnik in z tem uvoziš zadevo.

Objavljeno

Ali kdo ve katero euro normo minimalno mora motor izpolnjevati,da ga lahko uvoziš, in pa koliko je maksimalno lahko motor star za uvozit?

jaz tudi nisem čisto prepričan ali je možno uvoziti manj kot EURO2 vozilo v Slovenijo... Najbolje da pokličeš na DURS (na svojo izpostavo):

http://www.durs.gov.si/si/o_davcni_upravi/davcni_uradi_in_uradne_ure/

edino kar vem da je razlika je v ceni ki precej naraste med EURO3 in EURO2... kaj šele pri EURO1 ki je kr 13% vrednost pogodbe...!!!!!

za izračun davka si lahko pomagaš s tem:

http://www.durs.gov.si/fileadmin/durs.gov.si/pageuploads/Davki-predpisi_in_pojasnila/DMV/Izracun_DMV.xls

Kupujem motor iz Italije in me zanima kaj vse potrebujem in kaj je priporočljivo imeti sabo. Prosim če mi lahko nekdo podrobno opiše postopek kaj je treba vse naredit in na kaj vse je treba paziti pri nakupu iz tujine.

LP Samo

ti povem mojo izkušnjo. jaz sem kupil motor v Milanu od fizične osebe. na ACI-ju sva rešila vse:

- ukinitev lastništva motorja (Certificato di proprieta) --> Original je tvoj

- ukinitev prometnega dovoljenja motorja (Libretto di cricolazione) --> Original je tvoj

- Prodajalec je SAM sestavil kupoprodajno pogodbo na kateri je potrebna samo OVERITEV PODPISA PRODAJALCA (kupec se ne rabi podpisat!!!!) in ne overitev pogodbe. Pogodba mora tako kot običajno vsebovati vse podatke prodajalca,kupca in motorja (št. šasije, model, proizvajalec, ...itd). Poleg overitve pa je še strošek za nakup KOLEKA (ITA = BOLLO) v vrednosti 14,62€, to ti dajo kr na ACI-ju ali pa lahko kupi prodajalec sam in zalepi na kupoprodajno pogodbo.

Vse našteto lahko naredi prodajalec SAM, brez vaše prisotnosti. Stroške sem v mojem primeru kril sam kar je naneslo 180€ (tukaj bi lahko prišparal kakšen euro saj je "baje" overitev podpisa na upravni enoti kr zastonj storitev ki bi jo naj )

Ponavljam: overitev pogodbe ni potrebna ampak samo overitev podpisa prodajalca motorja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lahko pošljem te tri dokumente skenirane kdor bi želel. Lahko me kontaktirate na ZS.

Pa še nasvet: Kar se tiče zakonov ITA in SLO, tako pri njih kot pri nas, je zelo malo ljudi ki ve zares točno kaj rabijo (uradniki so večalimanj za en k**** ...preverjeno!!!). V Italiji vam bodo rekli da overitev ni potrebna, kar je res, ampak oni mešajo overitev podpisa z overitvijo pogodbeeeeeeeeeeeeeeee...

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Se pravi, da znese stroskov za uvoz motorja, ki stane recimo 10.000 evrov, pa ce ima euro 4 normo, kar pomeni 2.5% davka tam nekje 500 evrov?

Objavljeno

Oziroma napišesta na kupoprodajno pogodbo 5000 € in boš plačal manj davka :)

Objavljeno

Se pravi, da znese stroskov za uvoz motorja, ki stane recimo 10.000 evrov, pa ce ima euro 4 normo, kar pomeni 2.5% davka tam nekje 500 evrov?

Ne bom trdil, ampak mislim da so dvignili ta davek na 4,5%. Ce se prau spomnim so nam tako povedali pred kratkim na avtoplusu v kopru.

Objavljeno

Aja, no dobr, pol pa motor za 5000, pa 4,5% davka, pa smo na istem skor. :smoke: Sej priblizno me zanima, ce ze gledam motorje po tujini, da priblizno vem kok bo znesl vse skupej.

Objavljeno

Najboljše je da pokličeš na davčno saj se davek odmeri tudi na moč motorja. Jaz sem ga lani decembra plačal 3% in sem padel v najvišji razred

Objavljeno

@DIN & @ludiluka : problem pri vrednosti pogodbe je ta, da če bo dosti odstopalo od realne tržne cene, bodo izračun naredili na podlagi EUROTAX. Za vsako večje odstopanje od okvirne cene vozila na trgu , moraš predložiti dokaze, s katerimi jasno prikažeš vzrok nižjega ovrednotenja (npr.: karambolirano vozilo, poškodovana barva, motor v okvari, manjkajoči kosi, itd...) . Jaz sem si pomagal malo z EUROTAX izračunom malo pa z razponom vrednosti vozila na AVTO_net in italijanskem MOTO_IT ... in seveda izbral nekje najnižjo glede na enake parametre PROIZVAJALEC/MODEL/LETO/KM ;)

Objavljeno

Se strinjam z zgoraj napisanim ampak jaz sem vedno na pogodbo napisal polovično ceno motorja in mi je še vedno šlo skozi itak zgubit nimaš kaj :)

Lp Luka

Objavljeno

kje v savinskem koncu slovenije je mozno homologirat predelavo na motorju (kategorija L3). vsi majo napisan da izvajajo take postopke. ko jih pa klices pa recejo da samo za vozila kategorije M1. se pravi za avtomobile.

  • 5 tedne pozneje...
Objavljeno

Kje bi lahko našel TUV za Arrow izpuh ta hondo cbr fireblade 954 letnik 03? na izpuhu je številka e13 0222

Sem pisal na Arrow pa ni nobenega odgovora...

Hvala!

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Osebno sem uvozil motor iz Anglije in pri tem nabral kar veliko izkusenj in obrabil zivce skoraj do konca :)

no prvo kar priporocam, ne urejat DMV-ja v Ljubljani, pejte raje v Kranj. V Ljubljani so mi rekl da bo trajal 1 mesc,

tko da sm su pol v Kranj in je blo v 2 dneh. Motor sem kupil po znatno nizji ceni kot bi to pri nas ali kot je ocenjen po eurotax,

zato me je tudi poklicala usluzbenka z davcnega urada in me vprasala ce imam kako dokazilo, da sem motor res kupil po taki ceni...

Poslal sem ji e-majle kjer sem se dogovarjal za nakup, ni tezila, in mi upostevala nakupno ceno s pogodbe.

lp, Bojan

Objavljeno

kako pa stvar zgleda glede pošiljanja? in koliko te je prišlo da so ti ga poslali?

Objavljeno

prevoz: Manchester -> Dover => ene 100 euro (je bil sneg uzun, drgac bi se pelu na mopedu)

prevoz: Dover => Ljubljana => zastonj (fotr avto prevoznik).

Za sosednje drzave se splaca najet prikolco za moped in gres sam iskat... al pa zacasne tablce (sam s tem nimam izkusenj).

Objavljeno

js gledam za nemčijo ,ker je dost izbire gor sam nisem čist siguren kolk se lahk z nakupom bol nategnem, kot pri nas? Verjetno najboljš gor motor na servis peljat pa da ga pregledajo al kako?

Objavljeno

nc bol se ne mors nategnt kot pr ns po mojm... jest sm si ga najprej pogledu po fotkah (da ni ocitno kej narobe), potem naredu doma seznam

vsega kar morm prevert (ker nisem imel in se vedno nimam dost pojma o sraufanju motorja), letel gor, pregledal motor, iskal najmanjse praske,

da bi ugotovil ce je motor letel kdaj po tleh, pogledal obrabo verige, gum, v glavnem cel seznam stvari. Nato pa obvezna testna voznja, motor

je lepo predel, filing super... tko da sm laicno bil mnenja da je vse ok in kupil motor. Na sreco sm kupil najboljsi motor kar se je dalo za tisti denar.

Z1000 ABS 2007 letnik (prva registracija 2008) za 5200 euro. V nemciji sm gledu take motorje za 7.000+. (ok res da sm mogu pol spredno luc menat).

Zihr je pa zihr, zato ni odvec kak strokovnjak zravn, al pa tko kot si reku na servis tm nekje, nebi smel bit drago...

lp, Bojan

Objavljeno

najlepša hvala za info! a mi še lahk poveš kako je z plačilom davka? ali si gor oproščen davka in ga pol pri nas plačaš al kako je s tem?

Objavljeno

Pri nas ga plačaš-greš na DURS pa zrihtaš.

Objavljeno (popravljeno)

Mal mi je slo iz glave ampak naceloma ce kupujes nove stvari mors po mojm placat DDV, tm pa kupis brez davka (VAT-a). Za rabljen moped pa bos placal samo DMV, za moj moped je blo to mislm da 5% od vrednosti nakupa. (mislm da gre po moci motorja). Uredis vse na DURS-u, priporocam izpostavo Kranj.

lp, Bojan

Popravljeno . Popravil bboyspin

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!