Skoči na vsebino

Uvoz, homologacija in registracija rabljenega motorja iz tujine


Priporočene objave

Objavljeno

Zdravo,

Sicer ni čist povezano s tujino, ampak če bi mi kdo lahko svetoval.

Marca letos sva punci registrirala motor in ker še ni imela izpita, so njo v prometni zabeležili kot lastnico motorja in mene kot uporabnika. Punca je naredila izpit za motor in prejšni teden je prišla registracija motorja. Motor je dokaj nov, zato ji ni bilo potrebno narediti tehničnega pregleda, tako da je morala poleg zavarovanja plačati le cestno takso, ki znaša cirka 25€. (motor je do 25kW). Ker pa je vmes že naredila izpit, se je spremenil tudi uporabnik motorja. Iz mene na njo. Na tehničnem pregledu so zato motor odjavili od prometa (11€) in nazaj prijavili v promet (17,5€).

Sedaj pa moje vprašanje. Zakaj je potrebno motor odjaviti in na novo prijaviti v promet, če je bila punca že prej lastnica tega motorja. Se pravi lastnik ostane isti. Ne vidim potrebe.

Na koncu jo je vse skupaj stalo dobrih 60€, kar se meni zdi čisto preveč. Sem se probal pozanimati na tehničnih pregledih zakaj je tako, vendar gospa še sama ni vedla ali dela prav ali narobe :)

Če slučajno kdo ve, bi prosil za pojasnilo :)

hvala in lp

Objavljeno

Sicer ne znam odgovorit na tvoje vprasanje, me pa sedaj ze mocno zanima kako je z prepisi.

In sicer,ce kupim motor in se nimam izpita ali se mora tut men nekdo z izpitom podpisat?

Motor bi namrec pocival v garazi do opravljenga izpita.

Objavljeno

Sicer ne znam odgovorit na tvoje vprasanje, me pa sedaj ze mocno zanima kako je z prepisi.

In sicer,ce kupim motor in se nimam izpita ali se mora tut men nekdo z izpitom podpisat?

Motor bi namrec pocival v garazi do opravljenga izpita.

Če ga ne boš takoj registriral s prodajalcem naredita prepis (kupoprodajno), on ga odjavi ti pa motor odpelješ domov....ko opraviš izpit ga registriraš na svoje ime.

Objavljeno

Prepis ni problem. Registrirati ga ne moreš na svoj ime, če še nimaš izpita. Sicer ti pod lastnik motorja piše tvoj ime, pod uporabnik pa od osebe, s katerim sta podpisala pooblastilo.

lp

Objavljeno

Če ga ne boš takoj registriral s prodajalcem naredita prepis (kupoprodajno), on ga odjavi ti pa motor odpelješ domov....ko opraviš izpit ga registriraš na svoje ime.

Kolikor je meni znano, ti sedaj prejšni lastnik ne more veš pustiti registracije. Torej, ko skeneta kupoprodajno, se registracija prekini pri prepisu (na upravi). Registrirati pa se ga tudi ne da, razen če imaš nekoga, ki ima primeren izpit za primeren motor.. Torej, če ima motor več kot 35 kW in sam nimaš A kategorije, lahko kar pozabiš, da bi sam vse zrihtal.

Celo zmešnjavo so nardili..

Objavljeno

ja res je tudi zavarovanja ti ne more pustit več oz. lahko samo pod tem pogojem da se motor še ne napiše na kupca in prodajalec napiše da od dne xxx za vse prekrške in vse kar se na mopsu dogaja, odgovarja xx oseba:) torej ti daš prodajalcu keš "na lepe oči" in upaš da ga bo konc sezone hotu sploh prepisat( keš si mu že dal) in on tvega pač karkol se nardi se bo vleklo po sodiščih, klub temu da sta napisala izjavo in overla je to........za razmislit...

jaz sem kar prepis naredu, ni vredno jebanja...

Registriraš pa lahko, če se ti podpiše nekdo z izpitom Lp.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni,

Prebral sem že cel forum in nikjer nisem zasledil kako je ce kupis motor od fizicne in od pravne osebe. Pred petimi leti ko sem uvazal osebni avto iz nemčije sem kupoval od "hendlerja", kajti ce bi kupil od fizične osebe bi moral v Sloveniji plačati še 20% ddv. Ali bi mi kdo lahko povedal če je to še vedno isto ali pa se sedaj plača samo še DMV.

hvala in lp

Objavljeno

Je že napisano večkrat torej: ni važno ali je kupljen motor od fizične osebe alo od preprodajalca (za nov motor ne vem) plačaš samo dmv oziroma po novem če je čez 1000ccm še davek na luksuz :) pride pa dmv okrog 3% in tudi prej ne vem če je bilo kaj drugače ;) ker jaz zem kupil motor tudi pred 5 leti iz italije in sem plačal samo dmv

Objavljeno

Hvala. Le to me je zanimalo. Za avtomobile je verjetno drugače kot motorna kolesa.

Objavljeno

Živjo.

Jaz pa bom v kratkem imela opravljen izpit :blush: . Za 1. motor pa si zelo želim Kawasaki ER6-F letnik 2009 ali 10. Ker pa je moja denarnica bolj ozke narave, o novem motorju

ni govora. Iščem zato rabljenega. Ima kdo kakšno idejo, kje se ga da dobiti, saj tu v Sloveniji izbira rabljenih ER6-f ni ravno velika.(ali pa jo jaz ne najdem :BUA:)

Aja v avtošoli vozim ER6-N letnik 2007.

Objavljeno

Poglej v italiji in nemčiji ker je teh motorjev ogromno in posledično imajo tudi nižjo ceno čeprav poš dosti lažje dobila er6n kot pa f :)

Objavljeno

Al pa počakaj še kak mesec ali dva, pa bo motorjev ko blata za male pare tut pr nas.

Objavljeno

subito.it, ebay.it , yakaz.it, donkiz.it, motousate.it pa še kej bi se našlo čene u nemčiji pa mobile.de

Objavljeno

Kje v v Italiji pa naj gledam?

moto.it pod "usato". Prištej še cca. 500eu stroškov..

Objavljeno

Zakaj pa 500 € stroškov ??? jaz sem uvozil dva motorja in sem imel 300€ stroškov v to je všteta homologacija prevoz in dmv

Objavljeno

Zakaj pa 500 € stroškov ??? jaz sem uvozil dva motorja in sem imel 300€ stroškov v to je všteta homologacija prevoz in dmv

napisal sem cca. Italija ni Slovenija. Če bo dobila poceni motor v Palermu vrjetno ne bo isto kot če bi ga dobila v Udinah..

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Eno vprašanje....

Kdo tule gor je kupil motor iz Nemčije direkt od fizične osebe (ne preko trgovine)?

Torej, da ima overjeno kupoprodajno pogodbo.

Objavljeno

Eno vprašanje....

Kdo tule gor je kupil motor iz Nemčije direkt od fizične osebe (ne preko trgovine)?

Torej, da ima overjeno kupoprodajno pogodbo.

Jaz ...

Objavljeno

Lahko napišeš kaj več ? in ali je omejitev Euro 2 ali ne za motorje?

Objavljeno

Zakaj pa 500 € stroškov ??? jaz sem uvozil dva motorja in sem imel 300€ stroškov v to je všteta homologacija prevoz in dmv

Ker ne misli uvažati 50ccm kot ti.90eu je homologacija se pravi dve je 180eu.Vsaj kesl bencina 70eu,vinjeta 10eu,cestnina v italiji vsaj 30eu se pravi za 5eu dmv na mopi kaj druga kot 50ccm nisi kupo.

Objavljeno (popravljeno)

Ker ne misli uvažati 50ccm kot ti.90eu je homologacija se pravi dve je 180eu.Vsaj kesl bencina 70eu,vinjeta 10eu,cestnina v italiji vsaj 30eu se pravi za 5eu dmv na mopi kaj druga kot 50ccm nisi kupo.

Zdej si pa povedu eno zgodbico pomoje sem uvozil oziroma drugim pomagal uvoziti več motorjev kot si jih ti kadarkoli imel in to ne samo iz italije ampak tudi anglije nemčije avstrije belgije,.... in 50 kubičnega motorja nikoli nisem imel ;)

Ne vem kje si ti dobil dve homologaciji ?? in kje 5% davka jaz sem do sedaj vedno plačal 3% edino če se je v zadnjem letu kaj spremenilo;)

Popravljeno . Popravil ludiluka
Objavljeno

Torej za avte sem videl da je minimalna zahteva letnik '98 in euro2 (če e ni kaj na novo spremenilo)? Kako je z motornimi kolesi? velja enako ker piše nek čuden standard iz katrega ne morem razbrat kakšne so če so emisijske zahteve ?

LP

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!