GoBobi Objavljeno Avgust 5, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2017 (popravljeno) Tako kot je napisal @fishy... Pomemben je sprednji del - na obe strani in malo naprej. Zategni trakove toliko, da se bodo vilice posedle največ ene dve tretjini svojega giba, saj bo tako motor imel še vedno malo prostora za amortiziranje in ne boš zjebal semeringov v vilicah. Motor imej v prestavi, kakšna elastika naj stiska ročico prednje zavore. Zadnji del ti tudi močno priporočam, da pritrdiš levo in desno, da ti ga ne spodnese pri kakšnem manevru izogibanja s kombijem ali pri vožnji v ovinek. Malo je tudi odvisno od tal v kombiju, a dva dodatna štrika ti ne bosta vzela veliko časa, boš pa imel dušni mir med vožnjo kombija. Zadaj ne rabiš zategovat tako kot spredaj, ker želiš edino preprečiti riti, da bi šla preveč levo ali desno in da bi tako spodnesla motor. Takole sem jo zvezal jaz, pa mislim, da je kar v redu. Ajd! P.S.: vsekakor ne uporabljaj centralnega stojala. Popravljeno Avgust 5, 2017. Popravil GoBobi DAMI34 in limabacje 1 1
fishy Objavljeno Avgust 5, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2017 4 minutes ago, GoBobi said: Tako kot je napisal @fishy... Pomemben je sprednji del - na obe strani in malo naprej. Zategni trakove toliko, da se bodo vilice posedle največ ene dve tretjini svojega giba, saj bo tako motor imel še vedno malo prostora za amortiziranje in ne boš zjebal semeringov v vilicah. Motor imej v prestavi, kakšna elastika naj stiska ročico prednje zavore. Zadnji del ti tudi močno priporočam, da pritrdiš levo in desno, da ti ga ne spodnese pri kakšnem manevru izogibanja s kombijem ali pri vožnji v ovinek. Malo je tudi odvisno od tal v kombiju, a dva dodatna štrika ti ne bosta vzela veliko časa, boš pa imel dušni mir med vožnjo kombija. Takole sem jo zvezal jaz, pa mislim, da je kar v redu. Ajd! P.S.: vsekakor ne uporabljaj centralnega stojala. tko sm ga jst, sam v kombiju, pa je bil tovorni, tko da je mel tiste "raile" obeh straneh po tleh in po stranicah razen zadnji trak je sel skoz felgo, tiste nozke za sopotnika so se mi zdele mal presvoh, sm pa mel odzad mal vec placa kot ti na prikolici, tko da je bil trak fiksiran bolj nazaj limabacje in GoBobi 2
davsc5 Objavljeno Avgust 12, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2017 Živjo, malo pomoči bi rabil - v Nemčiji imam ogledan motor, ki je po papirjih blokiran na 25kW vendar je blokada odstranjena (je pa priložena zraven). Kakšen je postopek doma, če ga želim registrirati brez blokade? Hvala!!!
ukica Objavljeno Avgust 12, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2017 tm kokr so mu vpisali 25kw, mu naj to tudi zbrisejo vn. Ce je pa tovarnisko blokiran pa nebo slo.
SMX17 Objavljeno Avgust 13, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2017 Js osebno se nebi šel jebat če ni točno definirano kaj in kako je.
tomash Objavljeno Avgust 18, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2017 menda ni v celju kaj dosti boljše. BMW popušča-očitno. pred 1 uro, GS3BE pravi: Spoštovani forumovci, Sem nov na forumu in se pač kar vključujem v najbolj svežo temo. Pregledoval sem tudi prejšnje teme, ker se odločam za zamenjavo modela gs 2010 za "novega" lc gsa. Ampak po debatah sodeč imajo lc modelj po petih letih še vedno porodne težave. Siced prisegam na gs-e ampak očitno je treba iskati do 2012. Ali ima kdo info da se kje prodaja gsa jubilarni model in ali ima kdoizkušnje z nakupkm rabljenega preko mobile.de? Baje na vzhodu nemčije ni za kupovat ker je tam en kup karamboliranih in popravljenih iz vzhodnega bloka. Opravičujem se ker sem zmotil servisne nasvete ampak saj se bom naučil veddenja nna forumu. Nekaj sem zasledil o servisu v grosuplju; pet let sem vozil tja, pet let sem prenašal neprijaznost "šefice" majde ter njen obupen okus za oblačenje, odnos s strankami, čiščenje ostankov hrane izza zob za delovnim pultom, njen neurejen videz... Pet let je bil svetla točka mehanik; do letos, ko sem po servisu in poti do rima in nazaj, zaradi slabih občutkov na motorju dal motor na kontrolni servis (privat ampak sicer bmw mehaniku). Po petih letih so me celo vprašali za osebne podatke, podatke o motorju... vse kar bi morali po petih letih definitivno imeti v sistemu (se jim je menda sesul sistem). Od letos dalje AVTOVAL NI VREDEN obiska in se zaradi mene lahko sistem sesede sam vase pa če je edini pooblaščeni na svetu. Sicer jih bo pa upam trg izučil. Verjamem da nisem edini s takšnimi izkušnjami. Pozdrav vsem. ni v celju kaj dosti bolje. Sva pa s kolegom pripeljala motor iz Nemčije-BMW Stuttgart. BP. cene normalne, motorji pa u nulo. https://gebrauchtfahrzeuge.bmw-motorrad.de/de/ergebnisse.cshtml
tomash Objavljeno Avgust 19, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2017 Sem že pozabil, ampak se mi zdi, da je cca 1000€ stroškov. Prevoz, davek in homologacija. V Nemčiji smo uredili nabavo in plačilo v eni uri, s tem, da so nam postregli s kavo, razkazali ostale motorje in delavnico... Nemci vejo kako se poslu streže. Res pa je, da smo prej cca 500 km višje, skoraj na severu Nemčije, šli samo gledat motor. En tak krš kot pri našem znanem prodajalcu ob Savi. No BMW Motorrad Stuttgart je bojda drugi največji prodajni center BMW, so pa na nivoju. Če mi rata prodat katerega od mojih motorjev, grem sigurno po naslednje v Nemčijo.
GS3BE Objavljeno Avgust 19, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2017 Se pravi tomash, če te prav razumem se da vse v naprej dogovoriti in potem greš lepo samo po motor gor. OK davek in homologacija (pač slovenski cesar mora živet a ne?) prevoz bom pa v lastni režiji. A si gotovino nesel ali si on -line nakazoval. Oprosti vem da veliko sprašujem ampak sem totalno nov za tak način nabave in malce cvikam saj gre za kar velik denar; pri nakazilu preko meje je še "keč" zakon o preprečevanju pranja denarja in terorizma, ko pride do zvončkov če nakazuješ preko 10k. Sicer se ti pa zahvaljujem za povezavo. Jaz sem že obupoval, ko sem na mobile.de našel največ do 10 motorjev tule pa... uau. In kaj hitro nekaj kar mi ustreza; gsa klasika, zračno/oljno hlajenje, letnik 2012... lep motorček. Sicer se mi nikamor ne mudi. Še tole; ali si se uspel kaj pogajati ali to kar vidiš to je to pa vzami ali pusti? Nočem narediti kakega slabega vtisa.
Scarabeo 500 Objavljeno Avgust 19, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2017 Tule sem se peljal pred par dnevi. https://goo.gl/maps/JLfqYtVFPew Polno motorjev, največ BMw - jev. Po moji oceni jih je bilo na parkingu okoli 20. Največ bavarcev.
GS3BE Objavljeno Avgust 19, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2017 Super hvala. Je pa neka informacija, da imajo v Avstriji malo pretirane cene.
tomash Objavljeno Avgust 20, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2017 (popravljeno) pred 15 urami, GS3BE pravi: Se pravi tomash, če te prav razumem se da vse v naprej dogovoriti in potem greš lepo samo po motor gor. OK davek in homologacija (pač slovenski cesar mora živet a ne?) prevoz bom pa v lastni režiji. A si gotovino nesel ali si on -line nakazoval. Oprosti vem da veliko sprašujem ampak sem totalno nov za tak način nabave in malce cvikam saj gre za kar velik denar; pri nakazilu preko meje je še "keč" zakon o preprečevanju pranja denarja in terorizma, ko pride do zvončkov če nakazuješ preko 10k. Sicer se ti pa zahvaljujem za povezavo. Jaz sem že obupoval, ko sem na mobile.de našel največ do 10 motorjev tule pa... uau. In kaj hitro nekaj kar mi ustreza; gsa klasika, zračno/oljno hlajenje, letnik 2012... lep motorček. Sicer se mi nikamor ne mudi. Še tole; ali si se uspel kaj pogajati ali to kar vidiš to je to pa vzami ali pusti? Nočem narediti kakega slabega vtisa. Ker nama ni uspel nakup na severu sva se v tem motocentru ustavila slučajno. S seboj sva imela keš. Trajalo je nekaj časa, ker so po moje preverjali našo identiteto, potem pa je vse skupaj steklo. Pogajanja niso obrodila sadov. Verjetno gre vse tudi preko nakazila. Vsekakor je potrebno motor videt. Ker sva bila s kombijem, smo motor enostavno naložili. Edina hiba je bila, da je bil akumulator hin, kar pa ni vplivalo na nakup, saj je bil motor kot iz škatlice. Kupila sva BMW K1300R, z ful opremo, karbonom ..... Sem že tudi spraševal, v dotičnem centru, če vzamejo staro za staro, vendar jih to ni zanimalo. Vsekakor bom v primeru, da imam keš, šel k njim po naslednji motor. Verjetno je tudi v katerem drugem BMW motocentru v nemčiji podobno. Munchen naprimer. Plus 12-mesečna garancija. Popravljeno Avgust 20, 2017. Popravil tomash dodatek
Cletus Objavljeno Avgust 20, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2017 On 19/08/2017 at 0:48 AM, tomash said: Sva pa s kolegom pripeljala motor iz Nemčije-BMW Stuttgart. BP. cene normalne, motorji pa u nulo. https://gebrauchtfahrzeuge.bmw-motorrad.de/de/ergebnisse.cshtml Zanimiva tale spletna stran. Kako točno pa deluje - BMW ima nek centralni register kjer vsi handlerji lahko objavljajo motorje, ki jih prodajajo? Ali to pomeni, da imajo potem ti motorji kakšno BMW "garancijo", da ne gre za nateg, vpisani podatki so točni (unfallfrei, kilometri itd.)? Če te prav razumem si preko te strani našel motor, šel gledat in je bil krš potem pa našel drugega - tega, ki si ga kupil?
tomash Objavljeno Avgust 20, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2017 Bilo je takole. Preko Mobile de smo našli motor v Achnu. Manjša moto hiša. Motorji v glavnem iz Anglije, podobna scena kot pri nas iz Italije. Krš. Na poti nazaj smo se ustavili v Stuttgartu (BMW Mottorad center) in kupili motor. Vsi motorji v tem centru so bili po mojem mnenju bp. Običajno imajo 12 mesečno garancijo. Poudarjam gre za Bmw center, ne kr neki kot pri nas.
GS3BE Objavljeno Avgust 20, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2017 Tomash, hvala za informacije. So pomagale. Jaz imam nekaj nagledanega pri Martinu. Bom videl kaj bo.
miklavc Objavljeno Avgust 25, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2017 Zdravo! V Graz-u imam nagledan en motor, sedaj pa me zanima kje se da v avstriji overit kupoprodajno pogodbo oz kako se tam to reče, kot npr. pri nas AMZS, Avto Krka,... Motor je izpraven in ima vse ostale papirje ki jih potrebujem pri homologaciji v Sloveniji samo ta pogodba me se muci.
Sam dePihlja Objavljeno Avgust 27, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2017 (popravljeno) Pogodba za motor ne rabi overjanja, pred nekaj dnevi sem sam uvozil motor iz AT na osnovi neoverjene kupoprodajne pogodbe, zadostuje prodajalčev in tvoj podpis in seveda vsi potrebni ostali dokumenti. Če motor kupuješ na osnovi oglasa ti svetujem, da si shraniš kopijo oglasa. Meni je dacar kompliciral glede nizke nabavne cene, če bi imel shranjen oglas, bi šel postopek veliko hitreje Popravljeno Avgust 27, 2017. Popravil Sam dePihlja Bostjan L 1
davsc5 Objavljeno Avgust 27, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2017 pred 21 minutami, Sam dePihlja pravi: Pogodba za motor ne rabi overjanja, pred nekaj dnevi sem sam uvozil motor iz AT na osnovi neoverjene kupoprodajne pogodbe, zadostuje prodajalčev in tvoj podpis in seveda vsi potrebni ostali dokumenti. Če motor kupuješ na osnovi oglasa ti svetujem, da si shraniš kopijo oglasa. Meni je dacar kompliciral glede nizke nabavne cene, če bi imel shranjen oglas, bi šel postopek veliko hitreje Zdravo, tudi sam se odpravljam po motor v Avstrijo. Je Avstrijska prometna iz dveh delov (kot Nemška)? Imajo v Avstriji tudi COC dokument? Hvala!
Sam dePihlja Objavljeno Avgust 28, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2017 Avstrijska prometna je iz dveh delov, zraven sem dobil še homologacijsko izjavo AT uvoznika ter COC
honda2000 Objavljeno November 2, 2017 Opozori Objavljeno November 2, 2017 Pozdravljeni! Rabil bi info glede uvoza motorja iz Italije. Kupil bi ga privat ne v trgovini. Kolikor sem bral je potrebno naredit samo kupoprodajno pogodbo. Je ta lahko v SLO jeziku? Katere papirje mi mora dat prodajalec zraven, da lahko urejam homologacijo oziroma registracijo v SLO.
Hytech Objavljeno November 7, 2017 Opozori Objavljeno November 7, 2017 Mene pa zanima ena zadeva če mi lahko kdo pomaga, namreč gre se za skutič iz Italije,prodajalec je napisal tole: Passaggio di proprietà a carico dell'acquirente. To verjetno pomeni stroške prepisa krije kupec? A kdo ve kako je s tem stroškom, a se to plača glede na ceno,kw,letnik na aciju al kako?
Marjanček Objavljeno November 12, 2017 Opozori Objavljeno November 12, 2017 Juhu! Ali je komu znano v kolikšnem času od nakupa motorja moraš oddat vlogo za odmero DMV-ja? V navodilih na strani FURS-a piše, da kot davčni obvezanec je treba vlogo oddat v 15ih dneh od izstavitve računa. Ali je v tem primeru fizična oseba tudi davčni zavezanec?? LP
Kajmipoje Objavljeno November 12, 2017 Opozori Objavljeno November 12, 2017 Ja. O 15.ih dneh sem bil kot fizična oseba obveščen na davčnem uradu. Malo sem se izgovarjal, ker sem motor kupi 24. 12., pa prazniki v mes...niso nič komplicirali 20. dan. GoBobi 1
jany Objavljeno November 14, 2017 Opozori Objavljeno November 14, 2017 Katere mototrgovine v nemčiji priporočate za rabljene motorje ? Predvsem bmwje ? Naj me prosim kdo popravi če se kje motim pri postopku za uvoz... Grem v nemčijo kupim motor ga naložim in dobim kupoprodajno in kopijo prometnega, pridem domou s tem grem na tehnične kjer mi naredijo papirje za dmv in te nesem na davčno, ko mi davčna da za plačat dmv z vsemi papirji grem naredit identifikacijo in homologacijo ter zadevo registriram ? Nekdo mi je omenil da naj bi rabu papir da je motor pripeljal nekdo ki ima podjetje za uvoz avtov/motorjev, je to res ? Na izračunih za dmv nikjer ne zasledim koliko se poveča stopnja za euro 3 ali euro 4 normo ? Hvala vsem za odgovore ;-)
Gonca Objavljeno November 15, 2017 Opozori Objavljeno November 15, 2017 Dobiš kupoprodajno ali račun (mora biti naveden motor in VIN) in original prometne (teil 1 in 2), prideš domov, s tem greš na homologacijo, kjer ti naredijo papirje za dmv in te neseš na davčno, ko na davčni odmerijo in plačaš dmv, greš na homologacijo z vsemi papirji, ter zadevo registriraš. Nekdo mi je omenil da naj bi rabu papir da je motor pripeljal nekdo ki ima podjetje za uvoz avtov/motorjev, je to res ? Iz nemčije ne rabiš. Na izračunih za dmv nikjer ne zasledim koliko se poveča stopnja za euro 3 ali euro 4 normo ? Ni razlike.
boych Objavljeno November 15, 2017 Opozori Objavljeno November 15, 2017 pred 9 urami, jany pravi: Katere mototrgovine v nemčiji priporočate za rabljene motorje ? Predvsem bmwje ? Naj me prosim kdo popravi če se kje motim pri postopku za uvoz... Grem v nemčijo kupim motor ga naložim in dobim kupoprodajno in kopijo prometnega, pridem domou s tem grem na tehnične kjer mi naredijo papirje za dmv in te nesem na davčno, ko mi davčna da za plačat dmv z vsemi papirji grem naredit identifikacijo in homologacijo ter zadevo registriram ? Nekdo mi je omenil da naj bi rabu papir da je motor pripeljal nekdo ki ima podjetje za uvoz avtov/motorjev, je to res ? Na izračunih za dmv nikjer ne zasledim koliko se poveča stopnja za euro 3 ali euro 4 normo ? Hvala vsem za odgovore ;-) Greš, kupiš -> dobiš kupoprodajno, oba dela odjavljene prometne -> greš na urad za homologacijo, narediš pregled, dobiš vlogo za plačilo DMV -> odneseš na Furs, počakaš, da Fursov mlin zamelje, dobiš položnico, plačaš, dvigneš papirje -> registriraš. Vse kaj rabiš je podpisana kupoprodajna in odjavljeno prometno (oba dela), vse ostalo so govorice ... do EURO3 plačaš 5% davka, nad pa 0% ...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se