Skoči na vsebino

Uvoz, homologacija in registracija rabljenega motorja iz tujine


Priporočene objave

Objavljeno
pred 1 uro, Quest pravi:

Ne najdem nikjer na forumu in googlu.

A se smeš z vozilom peljati po avtocesti z preizkusnimi probnimi tablicami? Nazadnje ko sem potreboval pred 30 leti nisi smel na avtocesto z preizkušnjami. Sedaj pa nikjer ne piše. Ne najdem.

Vozilo bo novo, zavarovano z vinjeto in preizkušnjami.

Del naše zakonodaje pravi tako:

1) Za udeležbo v cestnem prometu morajo motorna in priklopna vozila:

1.      biti registrirana,

2.      imeti veljavno potrdilo o tehnični brezhibnosti vozila, če gre za tovorno vozilo ali priklopno vozilo ali avtobus, s katerim se opravljajo prevozi v skladu s predpisi, ki urejajo prevoze v cestnem prometu,

3.      imeti veljavno prometno dovoljenje ali veljavno dovoljenje za preskusno vožnjo, razen vojaških vozil na gosenicah, in

4.      biti označena s predpisanimi registrskimi ali preskusnimi tablicami, izdanimi za njihovo označitev.

Objavljeno

Ker sem glih ta mesec uvozil iz Nemčije mojo novo mašinco, lahko napišem moje stroške, katere sem imel z samim uvozom.

Torej cena motorja je bila: 6.980,00EU

DMV: 698,00EU - 10%

Plačilo homologacije na AMZS - 80EU

Izposoja kombija: 150EU - 2 dni

Nafta: 160EU

Plačilo Tunelov v Avstriji: 40EU (če kdo želi se jim lahko tudi izogne (Štajerski konec) v kolikor se da komu vozit čez Schladming )

Ostali stroški: 50EU

 

Torej en dan sem pičil po motor gor in dol, nasljednji dan pa kar na AMZS. Gori sem dobil kupoprodajno pogodbo, potem Blatt 1 in 2 in še druge stvari, ki so spadale poleg (Servisna knižica,..). Pri nas potrebuješ samo kupoprodajno pogodbo pa Blatt 1 in 2.

 

Vglavnem nič zahtevnega, samo vsest se je treba pa peljat.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
Ob 16. 3. 2018 ob 12:33, vaupotic55 pravi:

Ker sem glih ta mesec uvozil iz Nemčije mojo novo mašinco, lahko napišem moje stroške, katere sem imel z samim uvozom.....

Koliko pa se spoh splača po "mašinco" v tujino? Je problem previsoka cena pri nas, ali dejstvo, da določenih modelov ni, so pa v tujini?

Objavljeno
1 minute ago, Kawalir said:

Koliko pa se spoh splača po "mašinco" v tujino? Je problem previsoka cena pri nas, ali dejstvo, da določenih modelov ni, so pa v tujini?

Jaz sem šel samo zato, ker sem hotel točno določen motor z točno določeno barvo shemo - MV Agusta Brutale 910R. V kolikor bi bil kakšen model pri nas bi ga šel vsekakor gledat prvo pri nas.

Objavljeno

Če bo kdo kaj v italijo v okolico milana hodil mu pomagam z računom za bencin, če bo auspuh dostavil :)

Objavljeno

Evo. Homologiral Hondo CB400N letnik 1978 in Nemčije. cca 100€ vse skupaj.

Objavljeno
pred 59 minutami, tomash pravi:

Evo. Homologiral Hondo CB400N letnik 1978 in Nemčije. cca 100€ vse skupaj.

Malo te imam na sumu, da boš iz te hondičke spet kakšno predelavo delal... :OK:

Objavljeno
pred 8 minutami, izibajker pravi:

Malo te imam na sumu, da boš iz te hondičke spet kakšno predelavo delal... :OK:

Itak. Ta bo pa sexy

Objavljeno
pred eno uro, tomash pravi:

Itak. Ta bo pa sexy

Se pravi, da ne bo samo hondička ampak prava hudička... Evo, pa imaš code name za novo predelavo:P

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Kaj mi zna kdo svetovat,kdo v Sloveniji je zaupanja vreden uvoznik rabljenih motornih koles iz Nemčije!?
Namreč,gledam za GS-i 1100,kateri se pri nas,vsaj kolikor vem,ne prodajajo kot ostali novejši GS-i,v Nemčiji pa jih je kot listja in ker nimam časa na pretek,bi mi zelo prav prišla pomoč nekoga,ki se s tem ukvarja in me ne bi odrl kot kravo za izpeljan postopek uvoza v Slovenijo.

Hvala za odgovore in srečno vožnjo

Objavljeno (popravljeno)
Ob 16. 3. 2018 ob 12:56, Kawalir pravi:

Koliko pa se spoh splača po "mašinco" v tujino? Je problem previsoka cena pri nas, ali dejstvo, da določenih modelov ni, so pa v tujini?

Veliko večja izbira...in lazje najdes za malo nižjo ceno model v stanju,ki si ga želiš...realno,če greš po en mopi si ne računaš nafte,cestnin,dneva,hrane....in se na koncu bolj tolažiš,da si ceneje skozi prišu kot si realno....imaš pa izlet in če naletiš na slab mopi,pač še nekaj primernih za pogledat na poti...

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno

Pozdravljeni. Da ne berem vseh 42 strani. 

Po vsej verjetnosti bom šel po Tmaxsa v Italio ker je ogromna izbira kot pri nas.

Na kaj morem  bit pazljiv. 

To da mora prodajalec odjavit motor in meni dat originalno prometno (odjavljeno ) mi je jasno..

Kere papirje morem še imet preden pripeljem motor v koper na homologacijo. ? 

z leti so se spremenila pravila . Bi prosil za pomoč.

hvala.

 

V pričakovanju na odgovor.

S spoštovanjem. 

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Jao,jaz sem pred par leti uvozil iz Italije v lastni režiji, vendar sem vse pozabil, spomin kot.. da ne rečem.

Vem samo da ni bilo nobenih posebnosti, spomnim se da so mi pri prepisu ponudili2  opciji, in je blo treba zbrat dražjo. Strošek cca 100€. Z tem sem dobil vse potrebne papirje.

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Hey,

je ze kdo uvazal enosledno vozilo iz UK? Kaj vse potrebujem (kupoprodajno, odjavljeno prometno, se kaj)? Oni imajo MOT, kot tehnicno? Kako je v primeru, da mi transport ureja 3. oseba? -glede kupoprodajne itd. ?

Pozna kdo koga, ki ima transport EU-UK? Da bi sel sam, mi je mal dalec....

vse info. dobrodosle....!

Hvala,lp

Objavljeno

No, da se navezem na zgornje vprasanje; glede na to, da mi bo vrjetno 3.oseba pripeljala enosledno vozilo iz VB. 

Kako je s kupoprodajno pogodbo? Mene ob prevzemu ne bo poleg...a je KPP v anglescini veljavna v SLO? Prodajalec mi da zraven se potrdilo odjavljene prometne in pa nek V5 certifikat!

hvala, lp

Objavljeno

Jaz bi na tvojem mestu vprašal tam, kjer boš motor homologiral in na tisti izpostavi furs, kjer boš vložil za dmv. Ker je malo predrago oz. predaleč, če se zmotiš.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Všeč mi je en motocikel, letnika 1991 - predvsem bi ga rad imel za oldtimerja., kar bo že čez 3 leta

Ali lahko sploh uvozim ta motocikel, saj ni Euro2?

Objavljeno

Morda kdo tukaj z foruma uvaža? :)

Objavljeno
On 6/9/2018 at 12:57 PM, suntrace14 said:

Všeč mi je en motocikel, letnika 1991 - predvsem bi ga rad imel za oldtimerja., kar bo že čez 3 leta

Ali lahko sploh uvozim ta motocikel, saj ni Euro2?

 

:hmm: To bo neka huda zadeva, ce racunas na certifikat s 25 leti? Uvozis komot karkoli, le dmv zna bit mal zleht. 

 

http://www.dmvportal.net/Dmv#/Calculator

 

Da izracunas za motor, moras vcasih kliknit  DMV razsirjen izracun. 

 

Mal sm sucker na 90’s motorje. Kaj to gledas?

Objavljeno

Gledam ZXR-ja, letnik 91. Ne računam na certifikat pri 25 letih, ampak pri 30, torej regularen.

Nekako dvomim, da se da uvozit, glede na poplavo italijanskih endur na avto.net-u, ki nimajo urejenih papirjev :?

Objavljeno

Baje se da, vprašanje če je toliko volje in denarja. Prvo če je še vedno registriran v IT in ima vse dokumente vredu baje je postopek kot naveden v dokumentaciji samo te znajo upalit pri ekološki taksi, sicer tam piše nekaj v procentih, ampak to ne vem če je vrednost motorja pri nas ali dejanska cena ki jo plačaš. Enkrat sem šel do garaže eenega od članov foruma kjer je urejal 250cc suzikija 93al 94 letnik in čeprav je imel majhno kupbikažo inc eno, ampak ker je bil euro 0, je baje plačal 300€ dajatev (za motor ki ga je stal manj kot 500€).

Če je slučajno motor "uničen" v IT, pol je pa jeba, če je oldtajmer moreš it preko zveze in ga na novo hoomologirat z izrednim pregledom..... v glavnem sao denar vlečejo iz tebe. (sem gledal sedaj bo že kakšno leto nazaj lepo CB400 za cca 400€ letnik 79 se mi zdi, ampak sem obupal ko sem zvedel za količino birokracije)

 

LP 

Objavljeno

Dobro, razumem da te cuzajo do kosti  - bolj me zanima ali je sploh možno.

Če bi poklical AMZS, bi dobil informacijo, ali je to izvedljivo ali ne? Oziroma, kdo sploh pozna koga, ki je to izvedel do konca in uvozil ter registriral pri nas?

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Zivijo sem nov na forumu:)

Da bi postal vas enakopraven clan, si moram samo se motor pripeljat, in sicer uvozit iz Italije:D

Sicer imam za sabo ze 100.000 km + prevozenih na sportnih cestnih motorjih, tako, da nisem ravno novinec,

je pa za mano kar nekajletna pavza.

 

Ker so danes prioritete drugacne kot nekoc, gledam po evropskih oglasnikih za kaksno zanimivo masinco, ki bi bila vredna, da si vzmamem par dni casa in si jo pripeljem domov za duso - ravno toliko, da jo vsake toliko pogledam, ce ze casa za voznjo ne bo na pretek.

Motor sem nasel v Italiji in z prodajalcem (fizicna oseba) sva se vse zmenila in dorekla. Iskat ga bom sel sam, z prikolico oz. kombijem.

Prodajalec se je pozanimal o postopkih prenosa lastnistva in pravi, da je mozno prenos lastnistva na osebo ki ni Italjnaski drzavljan samo v primeru, da se predlozi prevozni dokument (CMR) s katerim bo motor zapustil Italijo.

 

Mogoce ima kdo kaj izkusenj s tem? 

 

Objavljeno

Poišči po tej temi, so detajlni podatki.

 

Objavljeno (popravljeno)

Pozdravljeni.

 

Potrebujem prosim pomoč. Sam sem pred 3 letim uvozil avto iz nemčije, tako, da malo mi je znano. Me pa zanima kako je za motor?

Yamaha r1 2007. Šel bi z kombijem. Kako je z papirji? Verjetno je isto DMV kot za avto? Zdej tablic nebi rabil, če grem itak z kombijem. Kaj vse potem potrebujem? Kakšni so stroški? Koliko me stane DMV? Za avto sem tej namreč dal 256€ DMV. Sedaj resno razmišljam, da bi šel še iskat po motor. Je mogoče kdo tukaj pripravljen pomagat? Nekdo izkušen, ter zaželen Nemški jezik, da bi mogoče šel zraven? Normalno, nemorem pričakovat, karkoli zastonj, zato sm pripravljen nekako tudi v neki zmernosti plačat za te usluge.

 

Hvala!

Popravljeno . Popravil Anonimnez

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!