drmr69 Objavljeno November 6, 2018 Opozori Objavljeno November 6, 2018 Zdravo @norc 16 in @gas gas zadnjič se nisem nič oglašal, ker sem bil sam v podobni situaciji in nisem vedel kako in kaj.... Zdaj pa sem uredil in sicer sledeče..... kupil sem namreč motor, ki je bil v Nemčiji najprej prvo leto registriran, potem pa predelan za SB dirke in odjavljen iz prometa Kupil sem ga od 2. lastnika v SLO. Midva sva naredila samo kupoprodajno pogodbo, predal pa mi je tudi kupoprodajno med njim in prejšnjim Slo lastnikom in nemško odjavljeno prometno (prvi in drugi del). S temi papirji sem potem odšel na prepise (v mojem primeru Regia Center Labore) šalter Homologacije, tu pa so mi brezplačno izdali tole potrdilo, ki naj bi zadoščalo če pelješ motor čez mejo. Lp sesir in Joker 2
gas gas Objavljeno November 12, 2018 Opozori Objavljeno November 12, 2018 pozdravljen @drmr69 ! hvala za odgovor. jaz imam se vedno tezavo, saj motor nikoli ni bil prijavljen v promet (se pravi je kot nek KROSS motor). verjetno najbolje da se oglasim na tehnichnem da mi sporocijo kaj narediti.
spuzvica Objavljeno November 19, 2018 Opozori Objavljeno November 19, 2018 Pozdravljeni, zanima me kako je z nakupom+uvozom novega motorja iz Italije. V soboto grem namrec v italijo in ce bo testna voznja ok bi nov motor kar nalozil in pripeljal v Slovenijo. Moram biti kaj posebno pazljiv? Kaj moram dobiti od prodajalca? Racun+homologacijo? Kaj je prvi korak v Sloveniji, DMV potem pa homologacija? Hvala
smasher Objavljeno November 19, 2018 Opozori Objavljeno November 19, 2018 3x preveri številke na motorju, in prometni, znajo bit šlampasti italjani pri številkah okvirja ali motorja. Račun in papirja od PRA / ACI o odjavi in prometno. Potem na homologacijo kjer dobiš en list ki ga neseš na davčno, ko davčna zrčuna dmv, plačaš in greš s potrdilom o plačanem dmvju dvignit homologacijo in pol na tehnični... Bostjan L 1
spuzvica Objavljeno November 19, 2018 Opozori Objavljeno November 19, 2018 @smasher, si morda spregledal da gre za nov motor iz stacune? Prometne ne bo, odjave prav tako ne,itd ne?
smasher Objavljeno November 19, 2018 Opozori Objavljeno November 19, 2018 res je, pol pa nič ne vem se opravičujem sem površno prebral
gas gas Objavljeno November 20, 2018 Opozori Objavljeno November 20, 2018 pred 13 urami, spuzvica pravi: Pozdravljeni, zanima me kako je z nakupom+uvozom novega motorja iz Italije. V soboto grem namrec v italijo in ce bo testna voznja ok bi nov motor kar nalozil in pripeljal v Slovenijo. Moram biti kaj posebno pazljiv? Kaj moram dobiti od prodajalca? Racun+homologacijo? Kaj je prvi korak v Sloveniji, DMV potem pa homologacija? Hvala mislilm da to ne gre kar tako. dobro se pozanimaj. za uvoz motorja more biti motor vsaj 1 leto staro in imeti 5k prevozenih, drugace te bodo davki pokopali! lih zato se novih motorjev ne splaca vec kupovati v tujini. ampak naj kdo pove k tocno ve. mene so samo opozorili k sem svojega uvazal na kaj moram biti pozoren.
Roger G. Jagger Objavljeno November 20, 2018 Opozori Objavljeno November 20, 2018 Nov, nov motor: kupis, dobis racun in pripeljes v SLO. Nato se pa zacne.....ker motor nima min. 6.000km (1 leto), bos placal DDV + DMV + potrdilo CO2 + homologacija + zavarovanje + registracija . Pozanimaj se ali se ti financno splaca (ne dobis pri nas ceneje)!? Bostjan L 1
spuzvica Objavljeno November 20, 2018 Opozori Objavljeno November 20, 2018 Zal tega motorja ni na voljo v Sloveniji (AJP PR7). Po pogovoru z AMZS in FURSom je po mojem najvecji problem DDV, da ga ne placas dvakrat. Namrec v Sloveniji ga moras v vsakem primeru placat, vprasanje je kaj je z Italijanskim, ali poznajo italijanski dealerji proces, da ti izstavijo racun bred VAT/DDVja ali placas VAT v italiji in ga potem nekje (kje??) zahtevas nazaj po placilu DDVja v Sloveniji? Za CO2 in homologacijo rabis COC certifikat, ki ga mora dati proizvajalec, to bom ze dobil. DMV tudi ni problem ker je 600 kubov, 21kW in EURO4, torej 1%.
Bostjan L Objavljeno November 21, 2018 Opozori Objavljeno November 21, 2018 On 11/19/2018 at 8:14 PM, spuzvica said: Pozdravljeni, zanima me kako je z nakupom+uvozom novega motorja iz Italije. V soboto grem namrec v italijo in ce bo testna voznja ok bi nov motor kar nalozil in pripeljal v Slovenijo. Moram biti kaj posebno pazljiv? Kaj moram dobiti od prodajalca? Racun+homologacijo? Kaj je prvi korak v Sloveniji, DMV potem pa homologacija? Hvala Zdajšnji motor sem kupil na podoben način kot ga boš..... Najprej sem šel z ženo na brezplačno testno vožnjo. Po končani vožnji se z prodajalcem vsedeva za mizo. Jaz pokažem naš ljubljanski cenik motorja (13500e), on napiše na mali listek svojo export ponudbo (10000e). Takoj sem vedel da bom moral motor uvoziti. Nato mi je še ponudil prvi brezplačen servis (cca 340e) in 50% popust na vso dodatno opremo (vzel kovčka, crash bare, ogrevane ročke). Motor je bil pripravljen čez kakšen mesec in pol. Pol plačaš na bančni račun, pol pa na roko. Dobil papirje, račun in (pozabil kaj še) in motor naložil v kombi. Do večera sem prišel v Lj in zadnji hip ujel LPP za homologacijo. Pregledajo motor številke, plačaš malo manj kot 100e. Motor odpeljem domov. Najeti kombi oddam. Na Furs oddam papirje za davek. Davek dobim za približno en teden. Plačam in registriram. To je vse Enkrat moram še napisat o njihovem servisu (in podpori) ki je super dober. Bmflar, DAMI34 in sesir 3
spuzvica Objavljeno November 21, 2018 Opozori Objavljeno November 21, 2018 Zivjo @Bostjan L, hvala za izkusnjo! Tudi jaz danes cakam ponudbo brez VATa (DDVja), prodajalec je rekel da to lahko stori. Motorje imajo na zalogi, jaz imam testno voznjo v soboto in ce me motor navdusi ga takoj nalozim, upam da prejema cash za placilo in odpeljem k nam. Cakam edino se tale COC, ki ga bi rad poslal na AMZS homologacijski center da preverijo da je vse ok. Ko zakljucim proces bom zgodbo delil tudi tu, oz morda kar v novo temo, glede na to da gre za uvoz novega motorja, morda se komu koristi. Fadil in Bostjan L 2
3nity Objavljeno November 21, 2018 Opozori Objavljeno November 21, 2018 @spuzvica Si že sam kar prav naračunal. 9.000€ --> neto ob 22% ivi je 7.377,05€ + 147,54€ DMV + 1.655,41€ DDV = 9.180€ + 960€ (najbrž na drug račun, zraven ti podpiše potrdilo o strokovni vgradnji) + homologacija 98€ + enostavne spremembe 33€ = 10.271€ Omejitev za plačilo v gotovini je 2.999,99€. Torej boš moral v primeru nakupa najti odprto banko. Vprašaj prodajalca, če imaš slučajno še kakšne dodatne stroške z dokumenti. Btw, na FB piše, da je testna na javni cesti oz. na zbitem terenu za njihovo stavbo oz. po dogovoru z inštruktorjem (na dan testne vožnje) po vnaprej določeni trasi. sesir 1
spuzvica Objavljeno November 21, 2018 Opozori Objavljeno November 21, 2018 @3nity od kje pa info o 2999eur? Meni je Luca rekel da lahko celoto placam v gotovini... Rok
3nity Objavljeno November 22, 2018 Opozori Objavljeno November 22, 2018 To ureja zakon (Legge di Stabilita'). Ni pa rečeno, da dela omenjeni Luca mimo zakona sesir 1
celjan89 Objavljeno December 22, 2018 Opozori Objavljeno December 22, 2018 Ho ho ho.. Mene pa zanima, če kdo ve kakšni bi bili stroški papirologije itd za ktm1190.. Hvala!
Frenk 67 Objavljeno December 22, 2018 Opozori Objavljeno December 22, 2018 pred eno uro, celjan89 pravi: Ho ho ho.. Mene pa zanima, če kdo ve kakšni bi bili stroški papirologije itd za ktm1190.. Hvala! Ne bodi len in si mal preberi. Sploh je pa odvisno ali je nov ali rabljen. Bmflar 1
gebre Objavljeno December 31, 2018 Opozori Objavljeno December 31, 2018 Kje pa kaj preverjate zgodovino motorjev iz tujine? Lastništvo in podobne zadeve...
dlicen Objavljeno December 31, 2018 Opozori Objavljeno December 31, 2018 Na italijanskih dokumentih so vpisani vsi prejšnji lastniki vozila. sesir 1
motolover Objavljeno December 31, 2018 Opozori Objavljeno December 31, 2018 On 11/21/2018 at 7:38 AM, Bostjan L said: Jaz pokažem naš ljubljanski cenik motorja (13500e), on napiše na mali listek svojo export ponudbo (10000e). Takoj sem vedel da bom moral motor uvoziti. Vprašanje, če si prišel skozi ceneje. Primerjaš redno ceno pri nas in ceno s popustom v Italiji. Tudi pri nas se da zmeniti ceneje in še dela in stroškov nimaš s prevozom, uvozom in vsem skupaj.
dlicen Objavljeno December 31, 2018 Opozori Objavljeno December 31, 2018 To je zelo odvisno od prodajalca in seveda če je motor na zalogi. Eni posel obvladajo, pri drugih je odnos porazen. sesir 1
Buschi Objavljeno Januar 9, 2019 Opozori Objavljeno Januar 9, 2019 Eno vprašanje. Zna se zgoditi, da bom uvozil motor iz hrvaške. Postopek je verjetno isti, kot na uvoz iz npr nemčije, me pa zanima, a velja hrvaška homologacija pr nas? Sicer ne vem, kolko košta za motor, za uvožen avto iz nemčije sem lansko leto dal 120 €. Hvala.
dlicen Objavljeno Januar 9, 2019 Opozori Objavljeno Januar 9, 2019 Zelo dvomim, da si s hrvaško homologacijo kaj pomagaš. Če ni dovolj niti evropska...
Roger G. Jagger Objavljeno Januar 9, 2019 Opozori Objavljeno Januar 9, 2019 Na podlagi hrvaske homologacije, bos lahko opravil slovensko homologacijo. Oziroma bolj pomembna je odjavljena hrvaska prometna. V vsakem primeru pa potrebujes slovensko homologacijo opravit! lp
zenith Objavljeno Januar 29, 2019 Opozori Objavljeno Januar 29, 2019 Zdravo. Ima ze kdo izkusnjo z uvozom honde dominator in homologacije te? Kako se je izslo z emisijsko ustreznostjo? Moja izkusnja je da niso nasli podatka tako da je osnova za obracun dmv 30% od cene motorja. Z sesir 1
DAMI34 Objavljeno Januar 29, 2019 Opozori Objavljeno Januar 29, 2019 pred eno uro, zenith pravi: Zdravo. Ima ze kdo izkusnjo z uvozom honde dominator in homologacije te? Kako se je izslo z emisijsko ustreznostjo? Moja izkusnja je da niso nasli podatka tako da je osnova za obracun dmv 30% od cene motorja. Z preden se odpira nove teme je priporočljivo prebrskati forum pa preveriti če tema že obstaja in če mogoče obstaja celo odgovor na vprašanje.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se