smasher Objavljeno Januar 21, 2020 Opozori Objavljeno Januar 21, 2020 Zdej sem v službi boma doma pigledal če imam kje zapusani, sem SP brez DDV, in dikler ni stranka tuje pidjetje ki hiče vrnjen ddv ni panike.
Snečer Objavljeno Januar 21, 2020 Opozori Objavljeno Januar 21, 2020 pred 43 minutami, smasher pravi: Zdej sem v službi boma doma pigledal če imam kje zapusani, sem SP brez DDV, in dikler ni stranka tuje pidjetje ki hiče vrnjen ddv ni panike. kako zahteva vračilo ddv, če nisi zavezanec in ga ne zaračunavaš?
smasher Objavljeno Januar 21, 2020 Opozori Objavljeno Januar 21, 2020 1 minute ago, Snečer said: kako zahteva vračilo ddv, če nisi zavezanec in ga ne zaračunavaš? Ne prehitevaj, torej, ja če dam račun fisični isebi ni problem. Problem nastane če dam račun podjetju v tujini, če hoče imet tako podjetje ločeno DDV. Je treba delat malce birokratske telovadbe, še najhuje je z italjani ker ne poznajo te oblike, vsi poslovni sunjekti imajo "partito iva". (tako da vsi ki delajo s tujimi podjetji pač obračunavajo DDV ločeno) Če se vrnemo na ta primer, o avtu mislim da ga davčna rahlo zeza, ker kaj je s tistim dogovorom med država da mi dvojne obdavčitve? Morda mora le njegov prodajalec dodat papir da ni zahteval vračilo ddvja v avstriji.
Snečer Objavljeno Januar 21, 2020 Opozori Objavljeno Januar 21, 2020 pred 24 minutami, smasher pravi: Ne prehitevaj, torej, ja če dam račun fisični isebi ni problem. Problem nastane če dam račun podjetju v tujini, če hoče imet tako podjetje ločeno DDV. Je treba delat malce birokratske telovadbe, še najhuje je z italjani ker ne poznajo te oblike, vsi poslovni sunjekti imajo "partito iva". (tako da vsi ki delajo s tujimi podjetji pač obračunavajo DDV ločeno) Če se vrnemo na ta primer, o avtu mislim da ga davčna rahlo zeza, ker kaj je s tistim dogovorom med država da mi dvojne obdavčitve? Morda mora le njegov prodajalec dodat papir da ni zahteval vračilo ddvja v avstriji. za tujino dobiš ddv id kot atipični davčni zavezanec, ddv pa jasno ne obračunaš
smasher Objavljeno Januar 21, 2020 Opozori Objavljeno Januar 21, 2020 @Snečer, pa kaj me pol zezaš, če veš vse, jaz sem se sedaj samo spomnil da bi moral nek dodatni papir od davčne zrihtat. Ampak itak smompol s tem šli rahlo oftopic.
selab Objavljeno Januar 30, 2020 Opozori Objavljeno Januar 30, 2020 Pozdravljeni lepo, odlocam se za uvoz starodobnika letnik 1982, Honda iz Belgije. Ali je mogoč in kaj potrebujem poleg spodaj nevedenih točk. Ker motor ni vozen bi ga sel iskat z kombijem. Potrebujem pa: 1. Dokument: Prometno ? 2. Dokument: Odjava ? 3. Kupoprodajna pogodba: Ali moa biti v slovenskem jeziku oz. je OK v angleškem? 4. ? Hvala za vaso pomoc. Lp. A.
zan0088 Objavljeno Februar 2, 2020 Opozori Objavljeno Februar 2, 2020 Zdravo. Par vprasanj imam, na razne prebrane vodice... Drug teden imam dopust, do par prodajalcev grem se v SLO drugace pa DE. Prvo kot prvo zakaj taki, ki se ukvarjajo z uvozom, ne zelijo pripeljat avta, ki ga prodaja fizicna oseba? Kaj ni ok ce fizicna oseba od fizicne kupi? Provizije imajo tud lepe zato sem bolj za lastno rezijo. Kako je v tem primeru z DDV in mwst ce kupujem zase? V DE se verjetno ne placa, kaj pa SLO potem naredi? Kako je s placilom preko NLB. Na NLB kliku bi prenakazal in poklical takoj na banko, da je urgentno. Kako so hitri in ali gre za visoke provizije 100eur+? Osebne izkljucno NLB izkusnje me zanimajo tu. Kako je pa z osebnim dokumentom kupca. Je dovolj vozniska in osebna izkaznica ali se zahteva potni list? Hvala za info
markII Objavljeno Februar 2, 2020 Opozori Objavljeno Februar 2, 2020 (popravljeno) Pozdravljen, mogoče za začetek prebereš nekaj od tega, sicer je veliko, ampak se splača. Glede tvojih vprašanj pa na hitro takole: zakaj uvozniki nočejo kupovat od fizičnih oseb ne vem, morda prav zaradi davka kot so iva, mwst in wat. Fizična oseba na račune ne izkazuje davka posebej, njim pa to ne pride prav, ker kupujejo brez davka in ga zaračunajo ob prodaji. Za tiste, ki zunaj kupijo vozilo zase in nimajo prijavljene neke dejavnosti, je vseeno kako je specificiran račun ali pogodba, če bivši lastnik ni v sistemu davkov. Naredita pogodbo, uredita prepis, naložiš motor ali vzameš začasne tablice in z vsemi papirji domov. Potem pri pooblaščencu narediš prijavo za homologacijo, ki jo z ostalimi papirji odneseš na FURS in počakaš na sklep. Tam ti obračunajo dajatve (DMV) po znesku na računu, če se jim zdi, da je navedena cena primerna - drugače pa po njihovem kriteriju. Koliko boš plačal je odvisno prostornine motorja, euro norme in izpustov. Zunaj boš plačal njihov davek v vsakem primeru, če kupiš zase kot fizična oseba, kar je zate čisto vseeno. Plačilo preko banke ni problem, najbrž pa nakupa ne boš mogel izpeljati dokler nima prodajalec denarja na svojem računu. NLB kar hitro sprovede plačilo, kako hitro pa to gre bi moral vprašati tam, po moje težko v enem dnevu. Za urejanje dokumentov v EU ne rabiš potnega lista, gre z veljavno osebno izkaznico. https://www.recar.si/zmorem-sam/uvoz-avtomobila Popravljeno Februar 2, 2020. Popravil markII DAMI34, Joker, zan0088 in 1 other 4
zan0088 Objavljeno Februar 2, 2020 Opozori Objavljeno Februar 2, 2020 Ok super, hvala. Sicer gre za avto, BMW F30 LCI, ne vem pa cisto niti sam ali zaupati nekemu privat prodajalcu ali prekupcevalcu Semir Gerkhanu s firmo... Vsekakor grem jutri se do par nasih whitelistanih probat sreco
sergini Objavljeno Februar 2, 2020 Opozori Objavljeno Februar 2, 2020 Jst bom pa tega Hansa poklical kaj mu ni jasno. Za 83' letnik hoče met 11k. Dva jurčka mu dam, briga mene dodatna oprema. Zih je bil paden, ker tole ni original barva. Pa še vprašanje, če ga pri nas čez homologacijo spravim z unimi majhnimi lučkami. No, razen, če ne bo kak sixpack al pa dvajsetka v prometni. Res ne vem no.... https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=275106180&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelDescription=k100&pageNumber=5&scopeId=MB&sfmr=false&searchId=e7337ac7-63a1-a5a3-2922-319ac73b20a4 Shillien, Kugelschreiber in Zok 2 1
franc Objavljeno Februar 3, 2020 Opozori Objavljeno Februar 3, 2020 Resni (pre)prodajalci ne kupujejo od fizičnih oseb, ker nekaj dajo na svoj "ugled" in raje kupujejo od preverjenih (pre)prodajalcev. Nek povprečen slovenski preprodajalec "vtakne v žep" kakšnih 500€ več kot jih lahko sam iztržiš (večina pozablja priračunati stroške, pot... ) . S tem, da ti je prihranjena nepotrebna pot, če se izkaže, da je prodajalec nategun, nimaš poti z urejanjem dokumentov... Plačaš in voziš. Ve pa vsak za sebe kaj se mu splača. lp Bostjan L 1
zan0088 Objavljeno Februar 3, 2020 Opozori Objavljeno Februar 3, 2020 (popravljeno) Informativno sem spraseval te, ki po narocilu vozijo. 1200 z DDV samo storitev plus vse ostalo posebej, tko da dodatna 2k k ceni za avto iz Münchna... S tem da mi gre na zivce, kako je hisa nad mojimi najdbami navdusena vedno in ne predlaga nic svojega, pa so samo primeri, kaj priblizno bi mel od opreme, pa nima veze al kljuko al sportni menjalnik al radar tempomat, dost je en bomboncek... In se vprasam res, zakaj pa nebi mogu sam Popravljeno Februar 3, 2020. Popravil zan0088
Popularna objava Bmflar Objavljeno Februar 3, 2020 Popularna objava Opozori Objavljeno Februar 3, 2020 (popravljeno) Ob 2. 2. 2020 ob 2:22, zan0088 pravi: Kako je v tem primeru z DDV in mwst ce kupujem zase? V DE se verjetno ne placa, kaj pa SLO potem naredi? Kako je s placilom preko NLB. Na NLB kliku bi prenakazal in poklical takoj na banko, da je urgentno. Kako so hitri in ali gre za visoke provizije 100eur+? Osebne izkljucno NLB izkusnje me zanimajo tu. Kako je pa z osebnim dokumentom kupca. Je dovolj vozniska in osebna izkaznica ali se zahteva potni list? Hvala za info Najdi vozilo sam in to obvezno pri pooblaščenem trgovcu v DE. Dogovori se vse, zahtevaj dodatne slike in nato potrdiš nakup. Davek plačaš v DE, pri nas te bo to stalo 2 % več in še papirologije je preveč. Plačal sem preko Klika - nobene provizije, tudi preko Klikin je brez provizije. Dovolj je osebna in vozniška, ne potrebuješ potnega lista. Prodajelc ti bo isti dan uredil vse dokumente - jaz sem vzel še začasne tablice za en mesec, prodajalec je vse šel z menoj in uredil vse ter namestil tablice. Tja sem šel v nedeljo popoldan z vlakom, zjutraj ob 07:30 sem bil pri trgovcu, ob 9h sem se že peljal proti LJ, ob 20:00 sem bil doma veseu k radio. Če gledam naše trgovčiče sem profitiral 10k. Nemci bolj slabo dajo dodatne popuste, pooblaščeni se kar držijo cene, poizkusi, meni ni ratalo ? Nato greš na tehnične kjer ti izdajo dokument izpusta CO2 in vložiš za homologacijo. Dokument CO2 z vlogo na FURS za obračun DMV, ki ga dobiš v 14dneh - PAZI, dokument te bo čakal v priptličju FURSA, nihče ti ne bo javil, da je tam, najbolje da greš po treh tednih sam tja in vprašaš kako in kaj. Nato registriraš pri nas in uživaš k radio. Pri nemcih dobiš COC, original prometno dovoljenje in original račun - s temi tremi dokumenti boš pri nas uredil vse - po koncu ti vse originale poberejo pri registraciji in ostanejo ti samo slovenski dokumenti. Ekola, simpl k pasulj, nikol več mi to ne bo delal nihče drug - karta za vlak je bila manj kot100 € ! Popravljeno Februar 3, 2020. Popravil Bmflar skalar36, misko1, Frenk 67 in 7 others 7 3
maus Objavljeno Februar 3, 2020 Opozori Objavljeno Februar 3, 2020 pred 2 urami, Bmflar pravi: Ekola, simpl k pasulj, nikol več mi to ne bo delal nihče drug če mi bo kdo to delal, mi boš ti to storu Bmflar in Bostjan L 1 1
Bmflar Objavljeno Februar 3, 2020 Opozori Objavljeno Februar 3, 2020 pred 16 minutami, maus pravi: če mi bo kdo to delal, mi boš ti to storu Z baso jo boš dubu maus 1
compaq Objavljeno Februar 3, 2020 Opozori Objavljeno Februar 3, 2020 pred 9 urami, Bmflar pravi: Davek plačaš v DE, pri nas te bo to stalo 2 % več in še papirologije je preveč. Lahko tole malo razlozis, kako si mislil, da davek placas v DE? Ne stekam teh kombinacij ? Se pogovarjamo za nov, ali rabljen motocikel?
Bmflar Objavljeno Februar 4, 2020 Opozori Objavljeno Februar 4, 2020 (popravljeno) pred 13 urami, compaq pravi: Lahko tole malo razlozis, kako si mislil, da davek placas v DE? Ne stekam teh kombinacij ? Se pogovarjamo za nov, ali rabljen motocikel? Rabljen, za novega se moraš prepričati kako in kaj... Popravljeno Februar 4, 2020. Popravil Bmflar
vandrovec Objavljeno Februar 4, 2020 Opozori Objavljeno Februar 4, 2020 pred 58 minutami, Dr_Jakob pravi: Prevoz: mene poklic, se usedes zadaj na Grisa, pa greva skp iskat jajco v Ita. Bas problem zabi v vodo ane. Je varianta, da se lahko kar pripelješ z njim gor...avto sem moral s prikolico pripeljat? A niso včasih v Italiji policaji take Guzzije na dražbah prodajali?
Dr_Jakob Objavljeno Februar 4, 2020 Opozori Objavljeno Februar 4, 2020 pred eno uro, vandrovec pravi: Je varianta, da se lahko kar pripelješ z njim gor...avto sem moral s prikolico pripeljat? A niso včasih v Italiji policaji take Guzzije na dražbah prodajali? Dokler v Sloveniji ne sprožiš homologacijskega postopka (in s tem uradno dokažeš, da je vozilo dejansko odpeljano iz države), vozilo ostaja prijavljeno v Italiji. Če ima zraven še veljavno registracijo in zavarovanje, se da z bivšim lastnikom zmenit, da ti registracijo pusti kar na vozilu. Odjavit ga itak ne more, dokler se ti ne zapelješ na homolo, od takrat naprej pa se zadeve urejajo same.
smasher Objavljeno Februar 4, 2020 Opozori Objavljeno Februar 4, 2020 ni res, lahko napišeš CMR.. neki avto klubi v italji jih prau boli K.. majo nek papir poštemplajo in komaj čakajo da spizdiš.
Kugelschreiber Objavljeno Februar 4, 2020 Opozori Objavljeno Februar 4, 2020 27 minutes ago, Dr_Jakob said: Dokler v Sloveniji ne sprožiš homologacijskega postopka (in s tem uradno dokažeš, da je vozilo dejansko odpeljano iz države), vozilo ostaja prijavljeno v Italiji. Če ima zraven še veljavno registracijo in zavarovanje, se da z bivšim lastnikom zmenit, da ti registracijo pusti kar na vozilu. Odjavit ga itak ne more, dokler se ti ne zapelješ na homolo, od takrat naprej pa se zadeve urejajo same. Napacni, morda stari podatki. Ko gres na agencijo uredit/overit prepis, med 50 in 200€, tam pustis svoje dokumente*, prometno in tablico. Ker so dokumeti le redko kdaj urejeni isti dan, dobis potrdilo/papir za prevoz. Na prkoli/v kombiju. Ko taljani uredijo, jih gres lahko iskat, al se zmenis, de posljejo po posti. Iz italije, Legalno po cesti ne mors pripeljat nic. *valda ne puscas svoje osebne, jo pa skopirajo. 5 hours ago, thumper said: sem primerjal cene pri nas in v italiji.. tam-tam.. če bi mi v italiji ratalo kaj zdilat bi dal to za pot in naše papirje.. potem pa povrhu vsega najdeš tak oglas ko prodajajo pod 8v 2016 dejansko 2008 prvič registriran 2016 - pa še 4v je.. https://www.moto.it/moto-usate/moto-guzzi/norge-1200/norge-1200-gt-8v-2011-16/7815635 Lahko bi rekli, drobni tisk. Il prezzo dedicato ai privati con garanzia 12 mesi è di 6200 euro.
compaq Objavljeno Februar 4, 2020 Opozori Objavljeno Februar 4, 2020 Morda kdo ve, ali je se neka fora s tem, da moa bit motor toliko pa tolik star, oz. met xy prevozenih km. Ce kupim rabljen motor, ki je kao samo za en dan registriran, a je to ze rabljen za nase birokrate, ali ne? Se pravi, da pri nas placam le dmv in homologacijo?
maus Objavljeno Februar 4, 2020 Opozori Objavljeno Februar 4, 2020 (popravljeno) pred 15 minutami, compaq pravi: Morda kdo ve, ali je se neka fora s tem, da moa bit motor toliko pa tolik star, oz. met xy prevozenih km. Ce kupim rabljen motor, ki je kao samo za en dan registriran, a je to ze rabljen za nase birokrate, ali ne? Se pravi, da pri nas placam le dmv in homologacijo? pol leta mora bit registriran in (kokr se spomnem 5000 km), da se smatra kot rabljen motor govorim na pamet... ampak tko je bilo Popravljeno Februar 4, 2020. Popravil maus
dlicen Objavljeno Februar 4, 2020 Opozori Objavljeno Februar 4, 2020 (popravljeno) pred 4 urami, Dr_Jakob pravi: Dokler v Sloveniji ne sprožiš homologacijskega postopka (in s tem uradno dokažeš, da je vozilo dejansko odpeljano iz države), vozilo ostaja prijavljeno v Italiji. To ne drži (več), razen če se v zadnjih 2 letih kaj spremenilo. Greš na ACI, kjer motor odjavijo iz prometa in tudi iz njihovega registra (tega mi nimamo), kjer zapišejo, da je motor šel v izvoz. Zato pa je potrebno priložiti prevozni list, da gre motor res v tujino. To so storili zato, ker je v Italiji vozilo obdavčeno, tudi če ni prijavljeno, zato so ljudje množično odjavljali vozila in jih uradno izvažali ali uničili na odpadu, dejansko pa so jih imeli na vrtu za kose ali za v hosto. S tem ukrepom (prilaganje prevoznih listov) se je to zajezilo. S prodajalcem podpišeš pogodbo in vse ostalo urediš na ACI uradu v dobre pol ure. Btw, v Italiji je prepovedano poslovanje v gotovini nad neko določeno vsoto €, zato je povsem mogoče, da bo prodajalec zahteval nakazilo. Jaz sem to rešil tako, da sva šla s prodajalcem na njegovo banko in jaz sem mu na okencu pač položil gotovino na njegov račun in navedel, da gre za plačilo motorja. Popravljeno Februar 4, 2020. Popravil dlicen DAMI34 in Joker 2
raza Objavljeno Februar 4, 2020 Opozori Objavljeno Februar 4, 2020 (popravljeno) pred 2 urami, maus pravi: pol leta mora bit registriran in (kokr se spomnem 5000 km), da se smatra kot rabljen motor govorim na pamet... ampak tko je bilo Napačno tolmačiš ali se slabo spomniš! Citat: Nakup novega vozila iz EU Kot novo EU vozilo je smatrano tisto, ki je staro manj kot 6 mesecev in ima manj kot 6000 prevoženih kilometrov. Večina držav ne zaračuna nobenega davka na uvoz v tem primeru, izjemi sta le Ciper in Portugalska. Vir:https://www.carfax.eu/sl/uvoz-avtomobila/iz-tujine Torej je rabljeno vozilo starejše od 6 mesecev in ima prevoženih vsaj 6000 km Popravljeno Februar 4, 2020. Popravil raza Bostjan L 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se