cikopajo Objavljeno Marec 18, 2009 Opozori Objavljeno Marec 18, 2009 Kakšen pa je potek uvoza iz VELIKE BRITANIJE? info.... tnx!!! :whistle:
mottomen Objavljeno Marec 22, 2009 Opozori Objavljeno Marec 22, 2009 pravkar pripeljal motor iz uk hmalu sledi homologacija ali ima mogoče kdo papirje za akrapoviča kawasaki zx6r 2005-2006 letnik lp renato
yamaha Objavljeno April 7, 2009 Opozori Objavljeno April 7, 2009 Zanima me v zvezi z overitvijo dokumentov, glede prepisa mi je jasno da potrebuješ prometno itd..Problem je nastal ker nisem naredil prepisa v nemčiji, zdaj pa nimam osebne od prodajalca..Kakšno oviro to predstavlja glede na to da imam prometno (plus homologacijo) in račun kupljenega motorja?Kupoprodajna pogodba bi se še nekak dala samo overitev je malce vprašljiva, ali pač ne? Razne ideje ali luknje v zakonu dobrodošle..
stenere Objavljeno April 7, 2009 Opozori Objavljeno April 7, 2009 (popravljeno) Daj se mal zberi in napiši, kaj imaš. Rabiš -obe nemški "prometni" -overjena kupoprodajna pogodba ALI račun (overitev ni potrebna) če si kupil od firme/hendlerja Kakšen račun imaš? če imaš samo neoverjeno pogodbo, močno dvomim, da ti bo uspelo registrirat. V tem primeru bo treba prodajalca prosit za overitev. Popravljeno April 7, 2009. Popravil stenere
yamaha Objavljeno April 7, 2009 Opozori Objavljeno April 7, 2009 -obe nemški "prometni"-overjena kupoprodajna pogodba ALI račun (overitev ni potrebna) če si kupil od firme/hendlerja če imaš samo neoverjeno pogodbo, močno dvomim, da ti bo uspelo registrirat. V tem primeru bo treba prodajalca prosit za overitev. obe nemški 'prometni' , račun pa ni od hendlerja na žalost pač pa od nemca (lastnika), kje ga je kupil..To pomeni da morm hendlerja povprašat, če mi pošlje račun sklenjen med mano in osebo, ki je navedena na nemški prometni??ali pa med mano in podjetjem, ki mi je prodalo motor-hendler (vključene so tri osebe)? ..
DR800 Objavljeno April 29, 2009 Opozori Objavljeno April 29, 2009 No na zgoraj že napisano pa me zanima sledeče. Kupil sem motor. vendar je brez papirjev.( kupiš od kolega, daš denar na roko) Edina listina, ki sem jo dobil, je nek spremljajoč dokument o prevozu iz Italje. Zanima me kako naj takšen motor prijavim v Sloveniji in kaj vse potrebujem. Motor je letnik 1991. Hvala za pomoč.
Stric Burek Objavljeno Maj 9, 2009 Opozori Objavljeno Maj 9, 2009 Kdo ve kako je za IZVOZ kros motorja na Hrvaško? Kaj rabim? Če pride hrvat po motor, rabi še kak papir?
Prevtzer Objavljeno Maj 26, 2009 Opozori Objavljeno Maj 26, 2009 obe nemški 'prometni' , račun pa ni od hendlerja na žalost pač pa od nemca (lastnika), kje ga je kupil..To pomeni da morm hendlerja povprašat, če mi pošlje račun sklenjen med mano in osebo, ki je navedena na nemški prometni??ali pa med mano in podjetjem, ki mi je prodalo motor-hendler (vključene so tri osebe)? .. Živjo, lani sem imel enak problem. Enostavno reči Nemcu naj naredi še eno kupoprodajno, da overit svoj podpis in ti vse skupaj pošlje po pošti. Če pa Nemc tega ne bo hotel (Bog ve zakaj) enostavno pokliči enega lokalnega odvetnika, mu razloži situacijo in bo potem on vse uredil. Pa še njemu bo računal haha :evilgrin:
simonsi Objavljeno September 28, 2009 Opozori Objavljeno September 28, 2009 Kako je pa recimo v primeru, da je motor uvožen, homologiran pa še ni. Potem bi ja z recimo rad kupil ta motor in homologiral. Prodajalec mora imeti odjavljeno prometno, overjeno kupoprodajno ali račun od handlerja, potem pa jaz naredim pogodbo s prodajalcem? A je še kaj treba?
Prevtzer Objavljeno September 29, 2009 Opozori Objavljeno September 29, 2009 Kako je pa recimo v primeru, da je motor uvožen, homologiran pa še ni. Potem bi ja z recimo rad kupil ta motor in homologiral. Prodajalec mora imeti odjavljeno prometno, overjeno kupoprodajno ali račun od handlerja, potem pa jaz naredim pogodbo s prodajalcem? A je še kaj treba? Isto kot če bi ga kupil v Italiji s tem, da bi imel motor prej 2 lastnika, rabiš samo eno kupoprodajno več (med prvim in drugim lastnikom). Drugo je pa klasika.
Barth Objavljeno Oktober 21, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2009 a so kakšne posebnosti z uvozom poškodovanih motorjev? Gledam motor, poškodovana maska, luč razbita, opraskan, iz Nemčije, 1 do 2 leti star. A se da homologirat še nepopravljen motor takoj oziroma ali lahko homologiraš šele par mesecev po uvozu (slučajno kakšna omejitev v kakem času po uvozu je potrebna homologacija)? tnx
AMMiklavc Objavljeno November 10, 2009 Opozori Objavljeno November 10, 2009 a so kakšne posebnosti z uvozom poškodovanih motorjev? Gledam motor, poškodovana maska, luč razbita, opraskan, iz Nemčije, 1 do 2 leti star. A se da homologirat še nepopravljen motor takoj oziroma ali lahko homologiraš šele par mesecev po uvozu (slučajno kakšna omejitev v kakem času po uvozu je potrebna homologacija)? tnx Motor mora biti tehnično brezhiben pri strokovnem pregledu (homologacija). Časovne omejitve med nakupom in pridobitvijo potrdila o skladnsoti in registracije vozila pa za vozila pridobljena iz države ki je v EU NI! LP Aleš
mamkabozja Objavljeno Januar 21, 2010 Opozori Objavljeno Januar 21, 2010 Uvoz novega motorja iz EU Tole pišem bolj za dviganje morale, če se bo kdo odločil za nakup novega motorja iz evropske skupnosti. Sicer je že vse napisal Nikola Tesla na prvi strani. Decembra sem iskal dobrotnika ki bi mi posodil Moto Guzzi Stelvio za kakšen krog. Ker ga v Sloveniji nisem našel so mi prijatelji svetovali CRM v Italiji Pordenone (Porcia). Prodajalec mi je bresplačno posodil motor. Kakšne dve uri sem se vozil naokoli in vse je bilo tako kot sem od motorja pričakoval. Povprašal sem za ceno in ugotovil da je približno 500 eur cenejši, takoj dobavljiv in še prvi servis je brezplačen. Po mojih izračunih: 500eur boljša cena + 300 eur prišparam pri novem DMV davku + 150 eur prvi servis = 950 eur V sloveniji sem prek banke nakazal prvo polovico denarja na račun firme. Drugo polovico sem prinesel v cashu ko sem prišel iskat motor. Ko sem prišel do firme me je že čakal motor. Odkeširal sem drugo polovico in dobil original račun poštempljan in podpisan iz strani prodajalca in coc dokument. S kombijem sem se odpeljal v Ljubljano na LPP kjer so sprejeli vlogo za homologacijo in pogledali motor in številke šasije. Kot so povedali motor ne sme biti prej registriran zato smo ga priperjali s kombijem. Čez tri dni sem dobil homologacijo ki je stala 96 eur. Nato sem oddal original račun, vlogo in skopiran coc na davčno kjer so mi zaračunavali DDV. To izračunavanje traja en teden. Osebno greš iskat položnico in jo plačaš na banki. Prineseš plačano položnico in ti poštemplajo original račun. Nato greš na registracijo kjer predložiš original račun in homologacijo. Tam plačaš registracijo, tablico, izdelavo prometne in že je čas za šraufanje tablice na motor. Vse skupaj je zelo enostavno samo malce trše živce rabiš z birokacijo. Nakup motorja v EU sem delal prvič in sigurno ne zadnjič. musaschi64, dotem, Robster in 3 others 6
JANI_S Objavljeno Januar 21, 2010 Opozori Objavljeno Januar 21, 2010 Zakaj pa izračunava DDV traja nekaj dni? :blink: Meni so dnar v par minutah pobrali. Na davčni sem dobil položnico jo plačal na banki in čez par minut sem dobil potrjeno plačilo davka na hrbtni strani računa. Je pa res enostavno. Edino težavo/čakanje sem jaz imel z homologacijo. Delal sem jo kar v Sežani na Kraškemu, pol sem pa moral klicarit na LPP da so mi poslali ta božji papir. dotem 1
mamkabozja Objavljeno Januar 21, 2010 Opozori Objavljeno Januar 21, 2010 Zakaj pa izračunava DDV traja nekaj dni? :blink: Meni so dnar v par minutah pobrali. Na davčni sem dobil položnico jo plačal na banki in čez par minut sem dobil potrjeno plačilo davka na hrbtni strani računa. Je pa res enostavno. Edino težavo/čakanje sem jaz imel z homologacijo. Delal sem jo kar v Sežani na Kraškemu, pol sem pa moral klicarit na LPP da so mi poslali ta božji papir. Verjetno je na davčni v Ljubljani taka vrsta. Sem bil že prej informiran da bom čakal za položnico cel teden. Zato pa so na LPPju bili hitrejši, čeprav sem prišel uro in pol po koncu delavnega časa za homologacijo. Pomagal so mi izpolnit formular in bili izjemno hitri. Hitri tudi pri izdaji računa. dotem 1
aquariumwild Objavljeno Januar 27, 2010 Opozori Objavljeno Januar 27, 2010 Pozdravljeni Odločam se za uvoz kawasaki zzr 1400 iz nemčije. Na razpolago imam kar nekaj zelo dobrih motorjev z malo kilometri letnika 2007. letnik 2007 imajo EURO 2. sedaj me pa zanima, če EURO 2 še ustreza ali mora bit EURO 3 za pridobitev homologacije v sloveniji ? hvala za odgovore lp marko
Darko3g Objavljeno Februar 4, 2010 Opozori Objavljeno Februar 4, 2010 Avstrijci imajo t.i. NOVA davek na motorna vozila "Normverbrauchsabgabe", ki je menda za motorje v višni (ccm-100)*0,02 %. Za 1000ccm bi to znašalo 18%. Zanima me ali je podoben davek tudi v Nemčiji in kako se imenuje, ter seveda ali pri nabavi novega motorja in izvozu v Slovenijo ta davek odračunajo.
aquariumwild Objavljeno Februar 23, 2010 Opozori Objavljeno Februar 23, 2010 Pozdrav Ali bo ob uvedbi novega DMV-ja potrebno ta davek plačati tudi za rabljene uvožene motorje? lp marko
profesor Objavljeno Februar 24, 2010 Opozori Objavljeno Februar 24, 2010 Pozdrav vsem skupaj... Želel bi uvoziti motor letnik 1986 (24 let) iz nizozemske. Kljub prebrani celotni temi nisem dobil jasnega odgovora za motor te starosti. 1. Ali ga lahko sploh uvozim 2. Ali ga lahko uvozim kot starodobnika? 3. v pimeru da 1. in 2. vprašanje ne gresta čez.... ali lahko uvozim 25let star motor kot starodobnik? hvala za odgovore!
MARJA Objavljeno Februar 24, 2010 Opozori Objavljeno Februar 24, 2010 Pozdrav vsem skupaj... Želel bi uvoziti motor letnik 1986 (24 let) iz nizozemske. Kljub prebrani celotni temi nisem dobil jasnega odgovora za motor te starosti. 1. Ali ga lahko sploh uvozim 2. Ali ga lahko uvozim kot starodobnika? 3. v pimeru da 1. in 2. vprašanje ne gresta čez.... ali lahko uvozim 25let star motor kot starodobnik? hvala za odgovore! http://www.svamz.com/index.html Verjetno boš našel odgovoru na tem linku. Mislim da je starodobnik s 25 leti.
trebor Objavljeno Februar 24, 2010 Opozori Objavljeno Februar 24, 2010 Pozdrav vsem skupaj... Želel bi uvoziti motor letnik 1986 (24 let) iz nizozemske. Kljub prebrani celotni temi nisem dobil jasnega odgovora za motor te starosti. 1. Ali ga lahko sploh uvozim 2. Ali ga lahko uvozim kot starodobnika? 3. v pimeru da 1. in 2. vprašanje ne gresta čez.... ali lahko uvozim 25let star motor kot starodobnik? hvala za odgovore! Živjo! Pokiči na LPP v LJ. Tam ti bodo iz prve roke lahko povedali, kako je z uvozom toliko starega motorja. Če ga uvoziš sedaj, ko je star 24 let in ga ne moreš registrirati, bi mogoče moral potem čakati, da je moped star 25 let in ga takrat registriraš kot starodobnika. Ne me pa držati za besedo, ker nimam s tem nobenih izkušenj :blink: Še spletna stran: http://www.jh-lj.si/index.php?p=4&k=1488 LP Robert
bmwslo Objavljeno Februar 24, 2010 Opozori Objavljeno Februar 24, 2010 Pozdrav vsem skupaj... Želel bi uvoziti motor letnik 1986 (24 let) iz nizozemske. Kljub prebrani celotni temi nisem dobil jasnega odgovora za motor te starosti. 1. Ali ga lahko sploh uvozim 2. Ali ga lahko uvozim kot starodobnika? 3. v pimeru da 1. in 2. vprašanje ne gresta čez.... ali lahko uvozim 25let star motor kot starodobnik? hvala za odgovore! ad 1. Brez težav ga pripelješ dol - to ni uvoz - ampak papirjev NE BO mogoče nardit ad 2. Ne gre, ker še ni starodobnik ad 3. Starodobnik je 25 let, torej pripelješ lahko tudi mlajšega , vendar ga do njegovega 25 leta ne boš mogel registrirati, ker ne boš mogel uredit papirjev. Če boš čakal, da uni 24 letni postane 25 star, se bo pa vmes spremenila zakonodaja, da bo enotna z EU, kar pomeni, da bodo starodobniki postali šele s 30 leti. Za že priznane starodobnike ta sprememba ne bo imela vpliva. Najboljše če se za detajle obrneš kar na RTI v MB, so kar prijazni
Ice Objavljeno Februar 25, 2010 Opozori Objavljeno Februar 25, 2010 Avstrijci imajo t.i. NOVA davek na motorna vozila "Normverbrauchsabgabe", ki je menda za motorje v višni (ccm-100)*0,02 %. Za 1000ccm bi to znašalo 18%. Zanima me ali je podoben davek tudi v Nemčiji in kako se imenuje, ter seveda ali pri nabavi novega motorja in izvozu v Slovenijo ta davek odračunajo. 1. D tega nima. 2. NoVA se obracunava samo pri prodaji in registraciji vozila v avstriji. ergo da.
Gloga Objavljeno Februar 25, 2010 Opozori Objavljeno Februar 25, 2010 Pozdrav vsem skupaj... Želel bi uvoziti motor letnik 1986 (24 let) iz nizozemske. Kljub prebrani celotni temi nisem dobil jasnega odgovora za motor te starosti. 1. Ali ga lahko sploh uvozim 2. Ali ga lahko uvozim kot starodobnika? 3. v pimeru da 1. in 2. vprašanje ne gresta čez.... ali lahko uvozim 25let star motor kot starodobnik? hvala za odgovore! 1. Lahko ga uvozis, ce imas euro2 normo 2. Lahko ga uvozis na starodobnika, ce prej nekajkrat obrnes telefon, odvisno od modela motorja in proizvodnje. Ce bi nastel nekaj avtov, ki imajo glede na leta certifikat, mi 98% bralcev tega foruma ne bo verjelo. Svamz je tvoja izhodiscna tocka, o Svs ne bom zgubljal besed. Govorim iz prve roke. 3. Skorajda ne verjamem, da ne bi slo cez, vsaj v 2. tocki.. 25let pa brez problema. Ce kaj rabis pisi na mail ali poklici, ker sem bolj malo na forumu. Se mehanika ti zrihtamo za te stare jajca Vse se da ce se hoce, res pa da se "obetajo" neke spremembe glede kulturne dediscine. blablabla...
brainatwork Objavljeno Marec 15, 2010 Opozori Objavljeno Marec 15, 2010 Uvoz novega motorja iz EU Tole pišem bolj za dviganje morale, če se bo kdo odločil za nakup novega motorja iz evropske skupnosti. Sicer je že vse napisal Nikola Tesla na prvi strani. Decembra sem iskal dobrotnika ki bi mi posodil Moto Guzzi Stelvio za kakšen krog. Ker ga v Sloveniji nisem našel so mi prijatelji svetovali CRM v Italiji Pordenone (Porcia). Prodajalec mi je bresplačno posodil motor. Kakšne dve uri sem se vozil naokoli in vse je bilo tako kot sem od motorja pričakoval. Povprašal sem za ceno in ugotovil da je približno 500 eur cenejši, takoj dobavljiv in še prvi servis je brezplačen. Po mojih izračunih: 500eur boljša cena + 300 eur prišparam pri novem DMV davku + 150 eur prvi servis = 950 eur V sloveniji sem prek banke nakazal prvo polovico denarja na račun firme. Drugo polovico sem prinesel v cashu ko sem prišel iskat motor. Ko sem prišel do firme me je že čakal motor. Odkeširal sem drugo polovico in dobil original račun poštempljan in podpisan iz strani prodajalca in coc dokument. S kombijem sem se odpeljal v Ljubljano na LPP kjer so sprejeli vlogo za homologacijo in pogledali motor in številke šasije. Kot so povedali motor ne sme biti prej registriran zato smo ga priperjali s kombijem. Čez tri dni sem dobil homologacijo ki je stala 96 eur. Nato sem oddal original račun, vlogo in skopiran coc na davčno kjer so mi zaračunavali DDV. To izračunavanje traja en teden. Osebno greš iskat položnico in jo plačaš na banki. Prineseš plačano položnico in ti poštemplajo original račun. Nato greš na registracijo kjer predložiš original račun in homologacijo. Tam plačaš registracijo, tablico, izdelavo prometne in že je čas za šraufanje tablice na motor. Vse skupaj je zelo enostavno samo malce trše živce rabiš z birokacijo. Nakup motorja v EU sem delal prvič in sigurno ne zadnjič. Zdravo, jaz imam podoben primer kot zgoraj navedeni vendar se nekaj stvari sprasujem... Jasno mi je kaj moram pridobiti od prodajalca (v mojem primeru Italija), Odjavljeno prometno, ACI in overjeno kupoprodajno pogodbo. Kar me pa zanima je kako je z DDV-jem? In sicer v mojem primeru je motor NOV - 0KM (prvo olje je se treba natociti), vendar je bil prodan iz strani dealerja privatniku (lastnik podjetja si je sam sebi prodal motor) in ga zdaj prodaja kot fizicna oseba. Torej motor je dejansko nov, ampak prodajan bo kot rabljen (v prometni bo naveden on kot prejsni lastnik). Ali v takem primeru placam tudi DDV ali ne? Nekako po moji logiki sklepam da NI POTREBNO, vendar si vcasih logiko razlicno razlagamo. Hvala lepa za komentarje, Lp,
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se