Skoči na vsebino

Uvoz, homologacija in registracija rabljenega motorja iz tujine


NikolaTesla

Priporočene objave

Zdravo, jaz imam podoben primer kot zgoraj navedeni vendar se nekaj stvari sprasujem...

Lp,

Oi,

včasih je bilo govora, da mora biti motor starejši (prva reg.) od 6-ih mesecev in nekih par tisoč km narejenih...dejansko naj bi nekateri imeli probleme ob registraciji uvoženih mopedov, če niso imeli plačanega davka ob neizpolnjevanju teh pogojev...

Meni je pa takrat ženska na AMZS v Kranju dejala, da je pri njih samo en pogoj - da je bil moped vsaj enkrat že registriran in jih km ne zanimajo.

Najbolje, da vprašaš na davčno in tam kjer ga imaš namen reg.

Lep pozdrav,

flight

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No če bo komu uporabno...

poklical sem na davčno in so mi rekli, da motor mora biti vsaj 6 mesecev registriran ali prevoženih 6000km (kar je pomojem popolnoma neumno za motorna kolesa, razumem za avtomobile).

Tako, da sem tale deal pustil, no na davčni so mi rekli, da bi jaz potem lahko vložil vlogo za povrnitev Italjanske IVE (njihov DDV), vendar bi moral založit slovenski DDV in potem upat in čakat da mi Italjani povrnejo IVO - kar zna trajat mesece, če sploh.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uvoz novega motorja iz EU

Tole pišem bolj za dviganje morale, če se bo kdo odločil za nakup novega motorja iz evropske skupnosti.

Sicer je že vse napisal Nikola Tesla na prvi strani.

...

Kako si se pa zmenil za DDV v IT? So takoj odbili, al si naknadno zahteval?

Tks za info!

Lp,

Flight

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri homologaciji rabljenega motorja iz tujine sedaj zahtevajo tudi potrdilo o plačilu davka na rabljena motorna vozila, ki naj bi ga plačal na davčni! Ve kdo koliko znaša?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4.2 Motorna kolesa (tudi mopedi), kolesa z motorjem, trikolesa in štirikolesa

Davčna stopnja je odvisna od moči motorja v kW:

Moč motorja (kW)

Stopnja davka

(%) od davčne osnove

do vključno 25

1,5

Nad 25 do vključno 50

2

nad 50 do vključno 75

3

nad 75

5

Prav tako se za določitev stopnje dodatno upoštevajo še EURO standardi stopnje izpusta (EURO 3, EURO 4, EURO 5…).

Za motorna vozila iz te točke z dvotaktnim motorjem se stopnja davka poveča za tri odstotne točke.

Za motorna vozila iz te točke na izključno električni pogon je stopnja davka 0,5 %.

Vir: DURS

Lep pozdrav,

Flight

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej ta davek je začel veljati z 1.3.2010 kolikor razumem, torej če bi jaz teoretično sklenil kupoprodajno pogodbo overjeno pri notarju pred 1.3 bi bil tega davka oproščen?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bojim se, da bi ga moral teoretično prvič registrirati v RS pred tem datumom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4.2 Motorna kolesa (tudi mopedi), kolesa z motorjem, trikolesa in štirikolesa

Davčna stopnja je odvisna od moči motorja v kW:

Moč motorja (kW)

Stopnja davka

(%) od davčne osnove

do vključno 25

1,5

Nad 25 do vključno 50

2

nad 50 do vključno 75

3

nad 75

5

Prav tako se za določitev stopnje dodatno upoštevajo še EURO standardi stopnje izpusta (EURO 3, EURO 4, EURO 5…).

Za motorna vozila iz te točke z dvotaktnim motorjem se stopnja davka poveča za tri odstotne točke.

Za motorna vozila iz te točke na izključno električni pogon je stopnja davka 0,5 %.

Vir: DURS

Lep pozdrav,

Flight

Tole je bilo tudi zame zanimivo :)

Vendar tega ne znam izračunati recimo da ima motor 80kw koliko potem to v € znaša davek? Oziroma kako to izračunat ? :?

Lp, Kawc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole je bilo tudi zame zanimivo :)

Vendar tega ne znam izračunati recimo da ima motor 80kw koliko potem to v € znaša davek? Oziroma kako to izračunat ? :?

Lp, Kawc

Tkole majo napisan... ( za 80Kw - 5% od nakupne cene, če odstopa od povprečja,verjetno vzamejo v roke EuroTax ?) :

DAVČNA OSNOVA

Dodana je določba, da se kot prodajna cena pri pridobitvi motornega vozila iz druge države članice Evropske unije šteje nakupna cena, pri uvozu pa vrednost, določena v prvem do četrtem odstavku 38. člena Zakona o davku na dodano vrednost – ZDDV-1 (Uradni list RS, št. 10/10 – UPB-2).

Zakon določa možnost davčnega organa, da v vseh primerih preveri ustreznost davčne osnove oziroma prodajne cene glede na dejansko prometno vrednost motornega vozila. To pomeni, da v kolikor prodajna vrednost ne ustreza prometni vrednosti, ali če plačila ni, je davčna osnova prometna vrednost teh motornih vozil, ki jo ugotovi davčni organ. Davčni organ ugotavlja davčno osnovo na podlagi vseh okoliščin posameznega primera, pri čemer kot izhodišče za ugotavljanje prometne vrednosti, razen v primeru uvoza motornega vozila, uporabi orientacijske vrednosti iz katalogov za vrednotenje vozil.

Lep pozdrav,

Flight

Popravljeno . Popravil flight69
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tkole majo napisan... ( za 80Kw - 5% od nakupne cene, če odstopa od povprečja,verjetno vzamejo v roke EuroTax ?) :

DAVČNA OSNOVA

Dodana je določba, da se kot prodajna cena pri pridobitvi motornega vozila iz druge države članice Evropske unije šteje nakupna cena, pri uvozu pa vrednost, določena v prvem do četrtem odstavku 38. člena Zakona o davku na dodano vrednost – ZDDV-1 (Uradni list RS, št. 10/10 – UPB-2).

Zakon določa možnost davčnega organa, da v vseh primerih preveri ustreznost davčne osnove oziroma prodajne cene glede na dejansko prometno vrednost motornega vozila. To pomeni, da v kolikor prodajna vrednost ne ustreza prometni vrednosti, ali če plačila ni, je davčna osnova prometna vrednost teh motornih vozil, ki jo ugotovi davčni organ. Davčni organ ugotavlja davčno osnovo na podlagi vseh okoliščin posameznega primera, pri čemer kot izhodišče za ugotavljanje prometne vrednosti, razen v primeru uvoza motornega vozila, uporabi orientacijske vrednosti iz katalogov za vrednotenje vozil.

Lep pozdrav,

Flight

Najlepša ti hvala za obrazložitev :worship:

Verjetno bo kar držalo da uzamejo v roke eurotax :whistle:

Kaj pa recimo ostali paperji kok to pride v € vse skupaj, približno (homologacije in ostalo kar se potrebuje) če morda veš, ali pa kdo drug z foruma?:?

Lp, Kawc

Popravljeno . Popravil Kawc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najlepša ti hvala za obrazložitev :worship:

Verjetno bo kar držalo da uzamejo v roke eurotax :whistle:

Kaj pa recimo ostali paperji kok to pride v € vse skupaj, približno (homologacije in ostalo kar se potrebuje) če morda veš, ali pa kdo drug z foruma?:?

Lp, Kawc

Uf, je blo že v tej temi točno napisano, mal nazaj poglej...

Meni je trgovec v IT vse plačal, drugače ti posredniki tam to zrihtajo za okrog 150-200 eur.

Tisti, ki so pa sami s privat prodajalcem zadeve urejali, pa so prišli precej ceneje skoz - tko da res si preberi temo, boš vse zvedel...

Homologacija je pri nas zdaj pod 100 eur.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uf, je blo že v tej temi točno napisano, mal nazaj poglej...

Meni je trgovec v IT vse plačal, drugače ti posredniki tam to zrihtajo za okrog 150-200 eur.

Tisti, ki so pa sami s privat prodajalcem zadeve urejali, pa so prišli precej ceneje skoz - tko da res si preberi temo, boš vse zvedel...

Homologacija je pri nas zdaj pod 100 eur.

Najlepša ti hvala za odgovor :)

Sem si pa tudi vzel čas in prebral celotno temo in dobil vse potrebne informacije :)

Lp, Kawc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glihkar urejam vse to... s tem davkom je malo zbrke, namrec informativno mi na davcni ni mogla povedat izracuna, je pa rekla da se pri mojem vrti nekje okrog 5% (najvisji razred)! Finta je zdej ta da morm jaz motor prvo peljat na tehnicni kjer mi baje izmerijo emisije in napisejo potrdilo o moci motorja! S tem potrdilom in kupoprodajno grem nato na davcno, kjer mi odmerijo davek na motorna vozila! Ta pregled motorja se kao ne plača posebi in je vračunan v stroške homologacije... zdej se glih menim z enim znancem a morm dat zaradi emisij original lonce gor (namrec zdaj mam leovince), oz ali to kaj vpliva na rezultat....no in ko ti na davcni dajo potrdilo o placanem davku gres nazaj na homologacijo.... so kr malo zakompliciral, me pa prav zanima koliko davka mi bojo nabili...

sporocim ko bo zakljuceno, če ma kdo kak predlog pa na plan prosim :)

aci pride 67 eur, homologacija je 96 eur!

lp simon

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem tudi ravnokar uredil vse to. Včeraj končno registriral.

Na homologacijah imej vse čim bolj originalno, niti ne zaradi emisij ampak zaradi zakona. Jaz sem imel vse original in nisem imel problemov, motorja sploh prižgal ni - zmeril je razdaljo med kolesi, dolžino, višino motorja in slikal serijsko številko. To je pa vse. S tem papirjem ki ti ga na homologaciji izdajo, greš na DURS kjer ti zaračunajo davek. DMV je odvisen od moči motorja (po KW), izpustnih normah (Euro3, Euro4, Euro5) in kolko "takten" je.

V mojem primeru (78KW) je bilo to 5%, če je tvoj motor nad 75 KW boš ravnotako obdavčen 5%. Torej stalo te bo: vrednost fakture +5% razen, če ne oceni da je faktura prenizka in ti dvigne ceno glede na eurotax. Tam dobiš položnico, plačas, greš nazaj na davčno kjer dobiš nazaj potrdilo o plačanem davku in pogodbo oz. račun, s tem greš nazaj na homologacijo, pustiš tam potrdilo in drugi dan dobiš papir. No potem pa samo še na registracijo, kjer rabis spet : homologacijo, kupoprodajno pogodbo ali račun da je motor tvoj, odjavljeno prometno in ACI (če je iz Italije). Plačaš cca. 40€ za tablice in prometno in to je to.

No v mojem primeru so me na DURSU še nategnili, ker so mi zaračunali še DDV. Ne glede na to da je pogodba bila narejena med dvema fizičnima oseboma in mi Italjan ni mogel odbiti DDV-ja. DDV je pa nastopil ker ima motor manj kot 6.000km, je pa starejši od 6mesecev. Zdaj se borim z Italjansko davčno upravo in našim DURS-om... bom poročal, kako bom tole rešil - ker sem zdaj dejansko 2x plačal DDV (1x v Italiji, 1x v Sloveniji).

Lp,

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ni v pravi temi se opravičujem

mene tud nekaj zanima z uvozm

dobim dosti poceni piaggio beverly 250 ali 500 ccm iz italije zarubljeno(z odpada) pa nima dokumentov

zdaj bi pa rabil enega poškodovanea beverlya 250 ali 500 ccm od l.2007 dalje pa ga nikjer ne najdem že neki časa

pa me zanima kje vse vi iščeete te motorje po spletu ali oglasnikih,razen

mobile.de

subito.it

autoscout24.de

Ali pa če se kdo ukvarja s tem da po naročilu pripelje motor

hvala za nasvete

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se da sploh registrirat motor brez kakršnihkoli papirjev, edini papir, je dokazilo da motor ni ukraden, s strani policije? Verjetno ne....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Če ni v pravi temi se opravičujem

mene tud nekaj zanima z uvozm

dobim dosti poceni piaggio beverly 250 ali 500 ccm iz italije zarubljeno(z odpada) pa nima dokumentov

zdaj bi pa rabil enega poškodovanea beverlya 250 ali 500 ccm od l.2007 dalje pa ga nikjer ne najdem že neki časa

pa me zanima kje vse vi iščeete te motorje po spletu ali oglasnikih,razen

mobile.de

subito.it

autoscout24.de

Ali pa če se kdo ukvarja s tem da po naročilu pripelje motor

hvala za nasvete

js sm isku še na moto.it, če pa še kir ve za kako stran...prosim,hvala

Se da sploh registrirat motor brez kakršnihkoli papirjev, edini papir, je dokazilo da motor ni ukraden, s strani policije? Verjetno ne....

Se vidi d nisi se potrudu niti prve 3 strani tega foruma prebrat...:\

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

a kdo ve, ce je pri motorju Euro3 se kj dodatnega davka, oz. ali se DMV kj dodatno poveca?

se ne poveča..vsaj pri motornem kolesu ne..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Mene pa zanima če obstaja kakšen rok za plačilo davka uvoženega motorja ? In kakšen ta rok je če oobstaja ?

Popravljeno . Popravil Kawc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

4.2 Motorna kolesa (tudi mopedi), kolesa z motorjem, trikolesa in štirikolesa

Davčna stopnja je odvisna od moči motorja v kW:

Moč motorja (kW)

Stopnja davka

(%) od davčne osnove

do vključno 25

1,5

Nad 25 do vključno 50

2

nad 50 do vključno 75

3

nad 75

5

Prav tako se za določitev stopnje dodatno upoštevajo še EURO standardi stopnje izpusta (EURO 3, EURO 4, EURO 5…).

Za motorna vozila iz te točke z dvotaktnim motorjem se stopnja davka poveča za tri odstotne točke.

Za motorna vozila iz te točke na izključno električni pogon je stopnja davka 0,5 %.

Vir: DURS

Lep pozdrav,

Flight

Torej ce prav razumem vso to logiko je nekako tako:

Kupis motor za 1000eur v drzavi EU in nato sledi:

+20% DDV-ja

+x% DMV-ja (odvisno od dejavnikov ki so nasteti)

+ cca 150eur homologacija

Sem kaj pozabil?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!