Skoči na vsebino

Uvoz, homologacija in registracija rabljenega motorja iz tujine


Priporočene objave

Objavljeno
  Citiraj
rabiš točno to kar si zvedel na forumu..

se pravi odjavljeno prometno, aci, in račun ali overjeno kupoprodajno..

če kupuješ od fizične osebe moraš to res plačat ti če se ne zmeniš drugače..če od dilerja pa je to ponavadi že v ceni motorja..

Ja sj to sm jst italjanu povedu, pa je reku da se je on pozanimu na neki agenciji, kjer delajo te prepise in podobne reči in tam so mu rekli da potrebujemo te dve reči ( "Atto di vendita" in "Radiazione" )

Jst bi predvsem rad da pridem čimcenej skoz in pa seveda da dobim vse potrebne papirje. Je pa problem če te nekdo prepričuje v nekaj in je povrh vsega to še informacija, ki jo je dobil direkt od "pooblaščene organizacije"...

Objavljeno

Italijani te bodo na vse kriplje prepričevali da rabiš samo 2 papirja, aci in odjavljeno prometno. Ko boš prišel domov se boš pa pod nosom obrisal. Rabiš še overjeno kupoprodajno pogodbo.

Stroškom, ki si jih zgoraj naštel prištej še homologacijo in DMV.

Iz Italije se motorje ne splača več vozit.

Objavljeno

Zanima me pod kaj se smatra pri nas "novo". Motor je iz ita, letnik 2008, prevoženih 1000km in prvi lastnik. Koliko se plača davka?

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno
  Ob 27. 1. 2011 ob 23:51, Hornet pravi:

Zanima me pod kaj se smatra pri nas "novo". Motor je iz ita, letnik 2008, prevoženih 1000km in prvi lastnik. Koliko se plača davka?

Napiši točne podatke motocikla pa ti lahko povem takoj. Oziroma tukaj imaš obrazec po katerem si izračunaš stopnjo DMV.

Homologacija pa te pride 98€.

KLIK

Jaz sem ga ravno včeraj spravil pod streho z vsemi papirji in imam homologacijo že doma.

Je pa bilo pri meni še toliko bolj jebeno, ker sem prej kompletnega obnovil in sem odstranil nalepko.

K sreči sem jo odstranil tako da se je še nekaj dalo prebrati iz nje tako da smo nekak rešl situacijo.

Problem je bil predvsem v tem ker v sloveniji takega motocikla "kao" še ni bilo prijavljenega in ga niso imeli

v bazi tako da so morali vse dokumente poslati na ministrstvo da so jim ga dodali v bazo podatkov.

Uglavnm skor sem že obupov.

LP

Objavljeno
  Ob 16. 2. 2011 ob 6:37, Kawl pravi:

Napiši točne podatke motocikla pa ti lahko povem takoj. Oziroma tukaj imaš obrazec po katerem si izračunaš stopnjo DMV.

Homologacija pa te pride 98€.

KLIK

Jaz sem ga ravno včeraj spravil pod streho z vsemi papirji in imam homologacijo že doma.

Je pa bilo pri meni še toliko bolj jebeno, ker sem prej kompletnega obnovil in sem odstranil nalepko.

K sreči sem jo odstranil tako da se je še nekaj dalo prebrati iz nje tako da smo nekak rešl situacijo.

Problem je bil predvsem v tem ker v sloveniji takega motocikla "kao" še ni bilo prijavljenega in ga niso imeli

v bazi tako da so morali vse dokumente poslati na ministrstvo da so jim ga dodali v bazo podatkov.

Uglavnm skor sem že obupov.

LP

Tistla KLIK ne dela.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Kako je pa z DDV-jem? Ko sem pripeljal en avtomobil iz Nemčije sem lahko izbiral kjer bom plačal davek, res pa sem ga kupil od dealerja. Kako je pa če kupiš motor od fizične osebe?

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno
  Ob 28. 2. 2011 ob 16:06, HondaXL pravi:

Kako je pa z DDV-jem? Ko sem pripeljal en avtomobil iz Nemčije sem lahko izbiral kjer bom plačal davek, res pa sem ga kupil od dealerja. Kako je pa če kupiš motor od fizične osebe?

Kot se spomnim, je potrebno v EU plačati DDV le enkrat. Če je že bil plačan v Nemčiji, ga ne rabiš še pri nas. Kvečjemu posredniki (podjetja) ti lahko ponudijo nakup brez DDV. Ker pa so drugod po EU DDV običajno nižji ali enaki kot v Sloveniji se ponavadi ne splača (preveri kakšen je DDV v državi kjer kupuješ). Pri nakupih od privatnih prodajalcev pa tako dobiš že z DDV in ga pri nas ne plačaš.

Objavljeno
  Ob 11. 3. 2011 ob 7:19, Darko3g pravi:

Kot se spomnim, je potrebno v EU plačati DDV le enkrat. Če je že bil plačan v Nemčiji, ga ne rabiš še pri nas. Kvečjemu posredniki (podjetja) ti lahko ponudijo nakup brez DDV. Ker pa so drugod po EU DDV običajno nižji ali enaki kot v Sloveniji se ponavadi ne splača (preveri kakšen je DDV v državi kjer kupuješ). Pri nakupih od privatnih prodajalcev pa tako dobiš že z DDV in ga pri nas ne plačaš.

Vse to velja, razlika je samo v kolikor ima vozilo manj kot 6 mesecev ali manj kot 6000km. V tem primeru MORAŠ DDV plačati pri nas, fizična oseba iz EU, ki ti je motor prodal, pa je v svoji državi upravičen do vrnitve DDVja.

Objavljeno
  Ob 11. 3. 2011 ob 18:45, Jann pravi:

Vse to velja, razlika je samo v kolikor ima vozilo manj kot 6 mesecev ali manj kot 6000km. V tem primeru MORAŠ DDV plačati pri nas, fizična oseba iz EU, ki ti je motor prodal, pa je v svoji državi upravičen do vrnitve DDVja.

Tudi , če je motor naprimer star 2 leti in ima cca. 3500 km, je potrebno plačati DDV? Mislim da ne!? Na netu je kar nekaj motorjev, ki so stari manj kot cca. 2-3 leti in imajo 2000-3000km! Tukaj je bil DDV 100% že plačan kakorkoli! Prosim za točne informacije!

Objavljeno (popravljeno)

DDV je bil že plačan, pri tistih starih 3 leta ter tistih starih 3 mesece. Če ima motor manj kot 6000km bo treba DDV plačati pri nas (da, še enkrat, skupaj 2x), prodajalec iz tujine pa bo nato upravičen do njega vrnitve (tedaj bo DDV spet plačan samo 1x).

Popravljeno . Popravil Jann
Objavljeno
  Ob 12. 3. 2011 ob 19:15, Jann pravi:

DDV je bil že plačan, pri tistih starih 3 leta ter tistih starih 3 mesece. Če ima motor manj kot 6000km bo treba DDV plačati pri nas (da, še enkrat, skupaj 2x), prodajalec iz tujine pa bo nato upravičen do njega vrnitve (tedaj bo DDV spet plačan samo 1x).

Ne vem, kje si našel to odredbo, na tem linku DURSa piše med drugim tole:

  1. ...
  2. ...
  3. Če kupec, ki nabavi rabljeno vozilo v drugi državi članici Evropske unije, ni identificiran za namene DDV v Sloveniji in bo torej nastopal kot končni potrošnik, bo takšno vozilo obdavčeno po načelu porekla, torej v državi nakupa vozila. To pomeni, da bo kupec, ki ni identificiran za namene DDV v Sloveniji in bo nabavil rabljeno vozilo v drugi državi članici Evropske unije, plačal DDV v tej državi članici (po njenih predpisih) in ne v Sloveniji; pri tem pa kupec ne bo več mogel zahtevati vračila DDV v tej državi članici. Od takšne pridobitve rabljenega vozila bo moral v Sloveniji plačati DMV, ki mu ga bo na podlagi njegove napovedi odmeril pristojni davčni organ. Ob registraciji tako pridobljenega rabljenega vozila bo moral predložiti še dokazilo o plačilu DMV oziroma odločbo davčnega organa o oprostitvi plačila DMV. Pri uvozu prevoznih sredstev iz tretjih držav z vstopom Republike Slovenije v Evropsko unijo spremembe režima obdavčevanja z DDV in DMV niso predvidene. Tako bo DDV in DMV še naprej obračunaval carinski organ, zahtevana dokumentacija, ki jo bo treba predložiti ob registraciji vozila, pa ostaja nespremenjena.

Res pa je pojasnilo iz leta 2004, čeprav sem ga poiskal danes.

Objavljeno (popravljeno)

To je vse res, ampak govori o rabljenih vozilih. DDV pa moraš pri nas plačati pri nakupu novega vozila, za novo vozilo pa se šteje tudi rabljeno, ki ne izpolnjuje določenih pogojev (dveh konkretno)

Navajam:

Prevozno sredstvo se v skladu z Zakonomo o davku na dodano vrednost šteje za rabljeno, če izpolnjuje naslednje pogoje:

- kopensko motorno vozilo je bilo dobavljeno po preteku šestih mesecev od datuma, ko je bilo prvič dano v uporabo, plovilo in zrakoplov pa po preteku treh mesecev od datuma, ko je bilo prvič dano v uporabo, in

- s kopenskim motornim vozilom je prevoženih več kot 6000 kilometrov, s plovilom preplutih več kot 100 ur in z zrakoplovom preletenih več kot 40 ur.

Torej mora vozilo imeti vsaj 6000 prevoženih kilometrov IN več kot 6 mesecev (od prve registracije), da se ga obravnava kot rabljeno.

Popravljeno . Popravil Jann
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Na žalost imaš res :wallbash: .

Ko sem leta 2007 kupil EN500 s 4289 km (star 4 leta) še ni bilo tega - tudi DMV ne. Novi zakon pa to ima: http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp?urlid=201113&stevilka=554

Bo treba pripeljati motor domov okoli ovinka ali pa zahtevati vračilo davka od prodajalca. Pri dealerjih to menda ni težava. V večini evropskih držav je DDV od 18-25% zato razlike niso prevelike.

Hvala za pojasnilo.

Objavljeno

Stvar ni tako problematična. V bistvu je edinikrat, ko od tebe zahtevajo podatek o prevoženih kilometrih, pri napovedi za odmero DMV-ja. Gre za obrazec (konkretno ta: http://www.durs.gov.si/fileadmin/durs.gov.si/pageuploads/Davki-predpisi_in_pojasnila/DMV/Napoved_za_odmero_DMV.pdf), katerega sam izpolneš na davčni, po obisku homologacije.

Problem lahko nastane, v kolikor se davčni zahoče vozilo videti ter preveriti dejansko stanja kilometrov (koliko, ter ali sploh se to dogaja, ne vem).

Pri vozilih mlajših od 6 mesecev pa seveda krajšnjic ni.

Objavljeno

Menda so kilometri napisani že na računu.

Zanima pa me, kdaj se šteje, da si vozilo uvozil v Slovenijo. Lahko bi se npr. dva meseca vozil v tujini in ga šele potem pripeljal domov. V tem primeru, bi lahko nabil kilometre in starost. Ali velja datum nakupa ali datum prijave na davčni upravi?

Ko sem klical na davčni urad, so mi rekli, da moram v tem primeru zahtevati vračilo njihovega DDV od prodajalca. Pri privatni prodaji lahko pozabiš na to, pri dealerjih pa menda to uspeva.

Objavljeno

Tukaj pa nisem več prepričan. Rekel bi, da se bo štel datum nakupa, ne pa datum prijave na davčno.

Glede kilometrov pa, v primeru nakupa od fizične osebe kilometrov v kupoprodajni ni potrebno pisati, pri nakupu od podjetja pa ne poznam postopka.

Objavljeno

Halo !

Ker sem tudi sam prišel do točke uvoza od fizične osebe, bi želel samo še enkrat na kratko preleteti postopek, pa vas prosim, da mi nekdo potrdi.

Gre za motor letnik 2005, prevoženih 19500 km cena pa je 2000 EUR:

1. Ko grem v ITA po motor moram zraven dobiti 3 stvari:

- overjeno kupoprodajno pogodbo (me zanima v katerem jeziku mora biti in če v italijanskem, ali pri nas potrebujem prevod?),

- ACI(certifikat o lastništvu),

- carta di circolazione(odjavljena prometna).

2. Ko imam vse tri papirje izpolnim obrazec pridobitev IMV - s katerim opravim homologacijo

3. Grem na davčno, plačam DMV

4. Grem na tehnični pregled

5. Registriram vozilo

Koliko me približno to stane denarja in časa?

Hvala za odgovore in lp U.

Objavljeno

Vse je tako kot si napisal.

Kupoprodajno sem imel jaz v italijanščini in ni bilo nobenih problemov, res pa je da sem vse nadaljne papirje urejal na primorskem koncu. Pridobitev teh treh papirjev me je v Italiji stala mislim da dobrih 100 EUR.

Na homologaciji sem opravil v pol ure (cena 96 EUR), s papirjem iz homologacije šel na davčno, od koder so vse papirje poslali na davčno v Koper, tam so za izračun potrebovali teden, nato greš po položnico DMVja, plačaš (DMV je odvisen od moči motorja, 3%, morda 5%)ter naslednji dan (ko na davčni dobijo potrdilo, da si plačal) dvigneš ostale dokumente.

Najbrž da so tej časi, ki si jih davčna vzame, odvisni od kraja pa od tega koliko dela imajo, pa koliko sreče imaš ti.

Nato tehnični.

Objavljeno

Če bi imel motor recimo 5000 km, bi bilo rizično lagati in napisati , da jih ima več kot 6000!? Ker sem videl precej motorjev letnik 2007-08 z manj kot 6000 km! Letnik je vseeno starejši in mislim, da ne bi šli preverjati kilometre na davčni!?

Objavljeno
  Ob 17. 3. 2011 ob 17:42, Saladin pravi:

Če bi imel motor recimo 5000 km, bi bilo rizično lagati in napisati , da jih ima več kot 6000!? Ker sem videl precej motorjev letnik 2007-08 z manj kot 6000 km! Letnik je vseeno starejši in mislim, da ne bi šli preverjati kilometre na davčni!?

Po moje ne bi smelo biti prevelikih problemov.

Objavljeno

Hvala prijatelj, si mi velioko pomagal, grem v akcijo in ko uredim se javim...

  Ob 17. 3. 2011 ob 17:11, Jann pravi:

Vse je tako kot si napisal.

Kupoprodajno sem imel jaz v italijanščini in ni bilo nobenih problemov, res pa je da sem vse nadaljne papirje urejal na primorskem koncu. Pridobitev teh treh papirjev me je v Italiji stala mislim da dobrih 100 EUR.

Na homologaciji sem opravil v pol ure (cena 96 EUR), s papirjem iz homologacije šel na davčno, od koder so vse papirje poslali na davčno v Koper, tam so za izračun potrebovali teden, nato greš po položnico DMVja, plačaš (DMV je odvisen od moči motorja, 3%, morda 5%)ter naslednji dan (ko na davčni dobijo potrdilo, da si plačal) dvigneš ostale dokumente.

Najbrž da so tej časi, ki si jih davčna vzame, odvisni od kraja pa od tega koliko dela imajo, pa koliko sreče imaš ti.

Nato tehnični.

Objavljeno

Se pravi, da za motor ki stane v ITA 7k€ moram odšteti še cca 500€ za papirje do registracije in seveda brez prevoza.

Prevoz pa še nekje 200€ odvisno od lokacije.

Si prav predstavljam?

Zanima me namreč nekaj v ITA, pa pri nas na žalost je tud slaba izbira, tako da bo treba ta strošek požret oziroma prodajalca dol stisnit z ceno.

Ima kdo izkušnje, koliko se da kaj zmenit za ceno?

Objavljeno
  Ob 17. 3. 2011 ob 20:40, OrangePower pravi:

Se pravi, da za motor ki stane v ITA 7k€ moram odšteti še cca 500€ za papirje do registracije in seveda brez prevoza.

Prevoz pa še nekje 200€ odvisno od lokacije.

Si prav predstavljam?

Zanima me namreč nekaj v ITA, pa pri nas na žalost je tud slaba izbira, tako da bo treba ta strošek požret oziroma prodajalca dol stisnit z ceno.

Ima kdo izkušnje, koliko se da kaj zmenit za ceno?

Tako je. Računaj da bo samo DMV-ja, če ima motor več kot 80kW 350 EUR, plus papirji pa homologacija si na 600 hitro. 200 EUR prevoza sem imel jaz 700km daleč.

Pri italijanih je še vedno precej v navadi malo cenkat.

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

mene pa zanima koliko bi potem plačal DMV-ja za motor v vrednosti 5000 euro

prva varianta 150hp

druga 130hp

Ker 1x se govori da gre na KW 1x da gre na vrednost na računu.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!