Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
Rude je isti dan, z enakim motorjem in gumami vozil še sekundo hitreje! Nekaj malega nad 1.13.

dobri ste nimaš kaj :worship: ...bi rad videl enkrat v živo kak to vozite, pomoje ti kar grejo dlake pokonci :worship:

Objavljeno
dobri ste nimaš kaj :worship: ...bi rad videl enkrat v živo kak to vozite, pomoje ti kar grejo dlake pokonci :worship:

kolena po tleh :whistle:

Objavljeno
kolena po tleh :whistle:

no take malenkosti tud sam znam :D

Objavljeno
no take malenkosti tud sam znam :D

pol bo pa kmal 1.13 :whistle:

Objavljeno (popravljeno)
pol bo pa kmal 1.13 :whistle:

ahh težka bo, zadnič si sicer nisem meril ko sem bil prvič na marofu in prvič na pisti sploh, ampak bi blo od oke tam okol 1:20, zdaj v soboto mi je cilj da pridem pod 1:20, pol pa bomo vidli če se da še kaj več iztisnit zaenkrat.. :D

Popravljeno . Popravil _Nejkoo_
Objavljeno
ahh težka bo, zadnič si sicer nisem meril ko sem bil prvič na marofu in prvič na pisti sploh, ampak bi blo od oke tam okol 1:20, zdaj v soboto mi je cilj da pridem pod 1:20, pol pa bomo vidli če se da še kaj več iztisnit zaenkrat.. :D

marof je treba po domače povedat "drkat do onemoglosti" pa še par krogov potem..

meni se zdi ta dolgi levi ovinek kraj kjer se največ zgubi ali dobi..

bojo pa tisti ki so več tam povedal kje se dobi

Objavljeno
marof je treba po domače povedat "drkat do onemoglosti" pa še par krogov potem..

meni se zdi ta dolgi levi ovinek kraj kjer se največ zgubi ali dobi..

bojo pa tisti ki so več tam povedal kje se dobi

ma ja, sicer pa jaz tak niam nekih ultra dirkaških ambicij, meni je pač fajn se malo ga znoret, glede na to kake so naše ceste se niam kje drugje ko pa na dirkališču...pol pa še pač malo merimo zraun da vidimo kje smo ne, pa če bi še lahko malo bolj... :D

Objavljeno
ahh težka bo, zadnič si sicer nisem meril ko sem bil prvič na marofu in prvič na pisti sploh, ampak bi blo od oke tam okol 1:20, zdaj v soboto mi je cilj da pridem pod 1:20, pol pa bomo vidli če se da še kaj več iztisnit zaenkrat.. :D

Če si peljal prvič blizu 1.20 in boš drugič pod, pol samo :worship:

Objavljeno
biker77 kolko pa maš ti kaj čas?

sem bil samo enkrat in je bilo 1.17.xx

če se prav spomnim

Objavljeno
Če si peljal prvič blizu 1.20 in boš drugič pod, pol samo :worship:

ma to je blo od oke rečeno, tam nekje no, pa tud en opazovalec je reko da bi blo tam okol 1:20, sicer pa bom v soboto zmeril, sicer z lap timerjem, ker kaj boljšega nimam...tak da neki ultra natančni rezultati nebojo, ampak pač tolk približno ne

Objavljeno (popravljeno)

kaj gre kdo v soboto 17.5 na marof in da še ima prostora za en motor na prikolici? se toplo priporočam :)

p.s.: okolica MB

Popravljeno . Popravil frk
Objavljeno
... sicer pa bom v soboto zmeril, sicer z lap timerjem, ker kaj boljšega nimam...tak da neki ultra natančni rezultati nebojo, ampak pač tolk približno ne

Meril boš z lap timerjem in ne bodo točni rezultati?! :eek:

Torej moramo mi vreči stran vso to nesnago laptimersko in ročno meriti, da bodo bolj točni rezultati... :lol1:

Kaj pa pokaže bolj točno kot lap timer?! :hmm:

Objavljeno
marof je treba po domače povedat "drkat do onemoglosti" pa še par krogov potem..

meni se zdi ta dolgi levi ovinek kraj kjer se največ zgubi ali dobi..

bojo pa tisti ki so več tam povedal kje se dobi

Imaš kar prav... če ti merilec na koncu tega kroga pokaže tam okoli 145-150, potem si blizu času okoli 1:15.xx :)

Seveda moraš ohranjati tempto tudi v notranjem delu... seveda z ustrezno nižjo hitrostjo... :D

Objavljeno
gregs vidim, da si lepo zrihtal Zebro všečno

...v bistvu so jo drugi... :whistle: ... midva z Bladzom jo samo uporabljava... :D

Objavljeno
Meril boš z lap timerjem in ne bodo točni rezultati?! :eek:

Torej moramo mi vreči stran vso to nesnago laptimersko in ročno meriti, da bodo bolj točni rezultati... :lol1:

Kaj pa pokaže bolj točno kot lap timer?! :hmm:

mislil sem tisti lap timer na motorju gor na števcu, ker drugač sn vido da majo eni prave merilce ko ga gor na motor date, pa tam neki ob strani ob ciljni črti nek senzor pa ti točno zazna kdaj greš mimo (pa na nekaterih drikališčih če plačaš ti baje oni merijo, ko na pravih dirkah)...ker tisti svoj lap timer ko ga stiskaš na motorju ni ravno najbolj natančno, ker neveš če si ti ravno takrat stisno, glih ko si šou čez ciljno črto....

Objavljeno
Imaš kar prav... če ti merilec na koncu tega kroga pokaže tam okoli 145-150, potem si blizu času okoli 1:15.xx :)

Seveda moraš ohranjati tempto tudi v notranjem delu... seveda z ustrezno nižjo hitrostjo... :D

no pol sem še kar daleč od tega ja- men je namreč tam okol 130 kmh

Objavljeno

Lej, pravi lap timer (transponder, merilec časa) je samo tak, ko imaš dve enoti: eno na motorju in drugo na ciljni črti (ali kje drugje). Ostalo je samo približek časa in tisto knof na motorju ni lap timer, je pa merilec časa na roke. Kot si že sam ugotovil: z njim lahko dobiš zelo dober približen čas (odvisno od stiskača knofa), vendar točnega ne.

Objavljeno (popravljeno)
Lej, pravi lap timer (transponder, merilec časa) je samo tak, ko imaš dve enoti: eno na motorju in drugo na ciljni črti (ali kje drugje). Ostalo je samo približek časa in tisto knof na motorju ni lap timer, je pa merilec časa na roke. Kot si že sam ugotovil: z njim lahko dobiš zelo dober približen čas (odvisno od stiskača knofa), vendar točnega ne.

no to sem mislil ja, reče se mu pa kao uradno lap timer tut temu na roke, ker kao lahko meri vsak krog posebej (moj jih največ 99) , pa si lahko pol to pogledaš...točnost pa je bolj tak ja :D

Popravljeno . Popravil _Nejkoo_
Objavljeno
Ti raj tisto kosilnico v red spravi pa nam pridi družbo delat. :yea2:

Aha, pol te je zahaklala. :P :D

Brez kosilnice pa ne smem? :unsure: :P

nope, ni me zahaklala :rolleyes: :winkiss:

Objavljeno

eno vprašanje...kolk mate kaj gume napumpane tisti s 600kami za na marof??...jaz sem mel zadnjič za 0,1 spuščeno sprednjo in zadnjo gumo od tovarniške nastavitve, se pravi 2,4 kPa spredaj in 2,8kPa zadaj...je to vredu al bi moral še malo spustit??? guma pa je dunlop qualifier

Objavljeno
eno vprašanje...kolk mate kaj gume napumpane tisti s 600kami za na marof??...jaz sem mel zadnjič za 0,1 spuščeno sprednjo in zadnjo gumo od tovarniške nastavitve, se pravi 2,4 kPa spredaj in 2,8kPa zadaj...je to vredu al bi moral še malo spustit??? guma pa je dunlop qualifier

jaz vozim po cesti že 2,3/2,5 pa tud na marofu sem tak fural sicer z 208RR in Pilot Power pa je blo vredu ampak 2,4/2,8 je vsaj za moj stil vožnje preveč ker motor ni stabilen

Objavljeno
eno vprašanje...kolk mate kaj gume napumpane tisti s 600kami za na marof??...jaz sem mel zadnjič za 0,1 spuščeno sprednjo in zadnjo gumo od tovarniške nastavitve, se pravi 2,4 kPa spredaj in 2,8kPa zadaj...je to vredu al bi moral še malo spustit??? guma pa je dunlop qualifier

2.1 spredaj, 2.0 zadaj

Objavljeno

se pravi moram malo spustit :yes:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!