Jump to content

Utekanje novih gum


axilon

Recommended Posts

Upam de te teme nism preskoču kje, vendar sem z iskalnikom malo preiskal in nisme zasledil podobnega.

Kakorkoli že, danes na motor pri vulkanizerku nataknemo nove gume. Vžgem motor, ga ugrejem in štartam izpred delavnice. A glej ga zlomka, kljub povsem normalnemu štartu zadnjo gumo krepko spodnese in malo je manjkalo da se ne bi znašel pod težo svojega motorja. Srce je itak delalo bum di di bum di di bum. Vem da ma nova pnevmatika neke vrste film čez ter da je potrebno narediti 40 do 100km pred resno vožnjo, a vseeno. Sedaj me skrbi predvsem to, da ima guma proti robovom še vedno ta film...in če bom poskusu malo bolj položit bo enostavno crash bung bang. Mi lahko kdo obrazlož kako najbolje uteči novo gumo? Mogoče film izgine na robovih z ugretjem gume nad določeno temperaturo ne da bi prej vozil po tem delu gume?

Mogoče ta post reši kakega "kekca" pred padcem...hvala!

Link to comment
Share on other sites

Ne bi bil prvi, ki bi pogrnil na novih gumah. :krneki:

Drugače pa previdno stopnjuješ nagib v počasnih ovinkih, da gre obloga postopoma dol.

Sam sem doma rahlo pošmirglal gume z bolj finim papirjem, le toliko da gre glazura dol. Ziher je ziher. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Kot pravi motoristična legenda nad menoj: nova guma + neogreta + mrzla podlaga = "dobitna" kombinacija za zdrs

Kar se pa tiče "utekanja" novih gum: zlagoma in po pameti pa bo (kaj pa vem, kakšnih 100 km že po moje ... )

Edited by Fazer03
Link to comment
Share on other sites

En kolega je redno motor dajal na štender, poj je pa z tračnim brusilnikom gume šmirglal po robu.

Okrog se je pa hvalu da zalaga vedno do roba in nič manj :krneki:

U glavnem tudi sam sem včeraj preobul motor, in morm rečt, da se mi je prvič zdelo zdrsavanje nove gume očitno.

Na Dunlop (204, 205, 207, 208RR) sem to minimalno občutil, na ME Z6 tudi minimalno, včeraj pa z ME M3 se mi je zdelo kar precej.

Je pa res, da je še malo mraz, peljal sem se pa tudi samo od vulkanizerja domu...

Link to comment
Share on other sites

jaz sm namontiral nove gume, z nalepkami odpelal od doma, mimo Reke sm bol surfal kot vozil, na Kraljevici je blo že sonce in sva z oldijem začela drsat po tleh. gume ulaufane. painless and stressless. šmirglal jih najbrž nebom nikoli, ker se tako al tako same prehitro zbrusijo.... :wallbash:

Link to comment
Share on other sites

običajno moraš na začetku počasi, da se guma segreje in da se "ta gladka" površina obrabi , po kakih 10km postopoma globljih zavojih bi moralo bit že vredu. je pa odvisno od gume. pri mehkejših se prej obrabi kot pri kakih potovalnih.

večji problem kot zdrsavanje je ponavadi napačen občutek, ko preideš iz obrabljenih gum na nove (drugačna krivina....), ki prevede do kakih neumnostih v prvih kilometrih

Link to comment
Share on other sites

:topic:

Sicer nima neposredne veze s temo, ampak ko se že pogovarjamo o drseči zaščitni plasti na gumah. Pri nas imamo eno avtopralnico kjer so (ne vem če še) ob pranju motorja premazali gume z maxibrilom, da so bile bolj lepo črne :slap: :slap: To je bilo veselje pelat :D

Link to comment
Share on other sites

:topic:

Sicer nima neposredne veze s temo, ampak ko se že pogovarjamo o drseči zaščitni plasti na gumah. Pri nas imamo eno avtopralnico kjer so (ne vem če še) ob pranju motorja premazali gume z maxibrilom, da so bile bolj lepo črne :slap: :slap: To je bilo veselje pelat :D

hehe :headbang:

Link to comment
Share on other sites

Zakaj bi peljal motor prati v pralnico :blink: ?

Drugače pa lepo in počasi pa gre lepo dol, ko sem jih menjal me je dež zasačil,

pa med parkiranjem nisem nič opazil, ko pa sem naslednji dan pogledal gume

pred vožnjo, profila (zaščite) ni bilo več gor :doze: . (na robu je bila še cela in ne dotaknjena plast)

Link to comment
Share on other sites

Zakaj bi peljal motor prati v pralnico :blink: ?

Zakaj bi peljal avto prati v pralico? :)

Pač nekateri imajo denar in se jim ne da doma pucat. Aja govorimo o ročni avtopralnici.

Link to comment
Share on other sites

:topic:

Sicer nima neposredne veze s temo, ampak ko se že pogovarjamo o drseči zaščitni plasti na gumah. Pri nas imamo eno avtopralnico kjer so (ne vem če še) ob pranju motorja premazali gume z maxibrilom, da so bile bolj lepo črne :slap: :slap: To je bilo veselje pelat :D

to je meni mama enkrat naredila na skuterju !! :slap:

še dobro, da sem to opazila takoj, ko sem še bila na grobi podlagi..

in že ki ji ni bilo dovolj, mi je naslednjič namazala sedež :slap:

:topic: mi je pa prisegla, da me hoče živo :wacko:

kakšne pa imate nekateri.. brušenje gum z brus papirjem, LOL!

Link to comment
Share on other sites

jah tak primer avtopralnice je bil tud pr nas...na srečo razen padca ni bilo hujših posledic za tisto ničhudega slutečo punco.

Jah, ta kombinacija vremena + temperature + neogreta guma + nova guma ni lih najbujš. Tko de bom kr lagano vozu prvih 100km, kr zdej po tem dogodku sploh več nimam zaupanja...call me beginner :)

Pa pole pomaga kej če opereš z vodo gume?

(S)mejte se!

Link to comment
Share on other sites

Ne bi bil prvi, ki bi pogrnil na novih gumah. :krneki:

Drugače pa previdno stopnjuješ nagib v počasnih ovinkih, da gre obloga postopoma dol.

Sam sem doma rahlo pošmirglal gume z bolj finim papirjem, le toliko da gre glazura dol. Ziher je ziher. :rolleyes:

Brusni papir se mi zdi preveč grob. Jaz to naredim z zobno krtačko (tudi vse fuge od profila lepo spucam). :trance_33_sleep: Probaj tudi ti. :unsure: ampak mora bit firma Curaprox.

Edited by hirabbit
Link to comment
Share on other sites

Brusni papir se mi zdi preveč grob. Jaz to naredim z zobno krtačko (tudi vse fuge od profila lepo spucam). :trance_33_sleep: Probaj tudi ti. :unsure: ampak mora bit firma Curaprox.

Mislim, a se vi zajebavate al kaj :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Jes sm tud ravnokar zadnjo gumo zamenou na fazerju, pa sm za vsak slučaj rajš ene 20km bol pa jajcih pelou, pol pa že mal bl korajžno :whistle: . Zihr je zihr...bolš počakat da se guma lepo uteče, kot pa reskirat padc :closedeyes: .

Link to comment
Share on other sites

Pomoje bi šlo tudi z tisto gobico za pranje posode (oblika kvadra), ki ima na eni strani malo bolj grob črn material, da bi z tisto vredu zdrgnil robove. Nekateri se smejete, ko pa boste 1x(upam da ne) na tleh zaradi tega, boste pa lepo prebirali to temo :D.

Link to comment
Share on other sites

Mislim, a se vi zajebavate al kaj :rolleyes:

Ma ne a...

Pomoje bi šlo tudi z tisto gobico za pranje posode (oblika kvadra), ki ima na eni strani malo bolj grob črn material, da bi z tisto vredu zdrgnil robove. Nekateri se smejete, ko pa boste 1x(upam da ne) na tleh zaradi tega, boste pa lepo prebirali to temo :D.

Ma potem moraš to gobico nosit s sabo k vulkanizerju in tam zdrsat ?? :unsure:

Je vseeno ščetka bolj priročna !

Link to comment
Share on other sites

Jaz ko grem menjat gumo obvezno vzamem zraven ščipalec, da z njim odstranim "ježeke" ki so na novi gumi. Znajo bit zelo nevarni :evilgrin: :whistle:

Link to comment
Share on other sites

Da se jo pa tudi s čevljem(podplatom) lepo sčistit, je najmanj zajebavanja!!!

Kar se pa tiče utekanja je pa meni qualifire-ca spustila po 260 kilometrih od tega je blo ene 100 mokrih!

Link to comment
Share on other sites

Mislm, da je tale "glazura" na novi gumi nevarna predvsem na mokrem cestišču. :hmm:

Drgač pa: ja, mal z brusnim papirjem in ni panike .)

Link to comment
Share on other sites

kako misliš spustila? Zdrslna in posledično padec?

Jap!!!sem bil zadnji v koloni petih motorjev pa me je spodneslo!! hvala bogu nič hujšega! Shit happens! :krneki:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!