Skoči na vsebino

Ford S-Max


nemo

Priporočene objave

Osvežitev med manjšimi enoprostorci. Prosim za SWOT analizo, sem tik pred nakupom. Oprema Titanium, cena cca 32K€, diesel, avt. menjalnik + še nekaj manjših dodatkov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na, če boš kaj bolj srečen:

Evropski avto leta: Enoprostorec, ki bo navdušil tudi tiste družinske očete, ki so do sedaj prisegali le na limuzine. Test.

103 kW (140 KM), 196 km/h, 10,2 s, 8,5 l/100 km, 31.961 €

Nekoč je veljalo, da so enoprostorci predvsem nekoliko lepše oblikovani in zaobljeni kombiji. Danes temu res ni več povsem tako, a o športnem izgledu vseeno nismo ravno vajeni govoriti. No, vsaj do prihoda S-MAX-a nismo bili.

Dinamična in športna zunanjost.

Markanten nos, z velikimi glavnimi žarometi ter dvema manjšima, v katerih se hkrati skrivajo parkirne luči in meglenka. Nakazane prezračevalne reže na blatnikih in še kakšen detajl, ki sodi prej na mali dirkalnik kot na vozilo, namenjeno prevažanju družin.

Verjetno ne boste verjeli, če zapišemo, da je S-MAX za več kot tri centimetre višji od tourana? Ob pogledu nanj bi mu namreč prisodili kakšnih pet manj. Avto torej deluje optično precej nižji kot dejansko je!

Odlični sedeži, nenavadne kombinacije materialov.

Športnost se nadaljuje tudi v notranjosti. Školjkasti sedeži z usnjem na bokih in Alcantaro na sedalnem delu si zaslužijo oceno odlično. Ob tem velja omeniti le, da vaš obseg ne sme izstopati iz povprečja. V tem primeru se verjetno v njih ne boste najbolje počutili!

Zamera gre na račun izbire nekaterih materialov. Plastika na sredinski konzoli ter okoli stikala (električno krmiljene) ročne zavore spominja na ceneno plastiko mobilnih telefonov. Podobno kvalitetni so tudi njeni spoji – reže okoli radijskega sprejemnika so lahko tipičen primer, kako ne smejo izgledati spojna mesta v avtu, za katerega odštejete več kot trideset tisočakov.

Morda gre le za subjektivno mnenje, a žal ne razumem, da se na eni strani proizvajalci potrudijo s kakovostno plastiko, zanimivimi detajli in dobrimi kombinacijami, potem pa z dvema kosoma cenene plastike na osrednji konzoli pokvarijo celoten izgled.

Prostornost in uporabnost

Testni S-MAX je bil opremljen s petimi sedeži, kar pomeni, da je že v osnovni konfiguraciji ponujal več kot 600 litrov velik prtljažni prostor. Z vzdolžnim pomikom sedežev v drugi vrsti ali z njihovo odstranitvijo, pa se njegova prostornina poveča do natanko dveh kubičnih metrov – če vam ni škoda preprog in oblog v notranjosti, lahko z odstranitvijo druge sedežne vrste opravljate tudi manjše selitve!

Avto razveseljuje tudi s številnimi zaprtimi predali in drugimi odlagalnimi možnostmi. Nekaj graje si zaslužijo le predali pod rokonaslonom. Tam se skrivata (no, vsaj eden se dobesedno skriva!) dva predala: velik osrednji in manjši v samem rokonaslonu – žal je odpiranje le-tega izvedeno tako neposrečeno, da zaradi zatikajočega odpiranja marsikateri lastnik S-MAX nikoli ne bo ugotovil, da ta predal sploh obstaja.

Odličen motor!

Testno vozilo je poganjal dvolitrski stoštiridesetkonjski turbodizel, ki mu lahko mirno podamo oceno odlično. Zelo podobno velja za kombinacijo motorja in šetstsopenjskega ročnega menjalnika. Avto zvezno pospešuje že iz zelo nizkih vrtljajev in se ob odločnem pritisku na plin zavrti skoraj tako kot kakšen bencinc. Ob tem navdušuje tudi z več kot ugodno porabo. V povprečju se je namreč zadovoljil z okoli osmimi litri in pol – potovalni računalnik je ob tem sicer kazal več kot pol litra manj.

Enoprostorec za ovinke in ravno podlago.

Ko sedeš v S-MAX-a, lahko pozabiš na ostale enoprostorce. Vožnja skozi ovinke je bolj podobna vožnji športne limuzine kot enako velikega avtomobila drugih znamk. Nagibanje karoserije, kaj je že to?! Ford je še enkrat pokazal, da zna izdelati dobro podvozje. Za dodaten užitek poskrbi še zelo dober volanski mehanizem, ki zelo dobro posreduje informacije s podlage.

Žal na račun "športnega" podvozja in nizkopresečnih 17-palčnih pnevmatik trpi udobje potnikov. Davek na užitek vožnje skozi zavoje boste pač plačevali na luknjastih cestah in kratkih neravninah. Tam vas bo S-MAX prav robato opozarjal, da športnost in udobje ne gresta skupaj.

S-MAX je s svojimi 4,8 m sorazmerno velik avtomobil, zato ni ljubitelj ozkih uličic in tesnih parkirnih manevrov. A kljub vsemu, ob pomoči parkirnih senzorjev in sorazmerno velikih vzvratnih ogledal, večjih težav ni pričakovati.

Smerne luči

Nočna vožnja bo varnejša in tudi prijetnejša na račun smernih luči. Rešitev, ki jo uporablja Ford, je precej enostavna in zanimiva. Dodatni žarnici sta namreč vgrajeni pravokotno na ostale žarnice v vsakem izmed glavnih žarometov. Ob vožnji v zavoj se le-ta vklopi ter dodatno osvetli področje v smeri zavoja. Preprosto in uporabno!

Kup opreme, a brez tempomata!

V splošnem S-MAX s paketom opreme Titanium ne razočara. Vsa štiri stekla se odpirajo avtomatično, usnje na multifunkcijskem volanu in prestavni ročici, usnje in Alcantara na sedežih, električna ročna zavora s pomočjo speljevanja na klancu, senzorji za dež, ogrevano vetrobransko steklo, električno nastavljiv voznikov sedež, dvopodročna klimatska naprava, radio s CD/MP3-predvajalnikom in osmimi zvočniki ter možnostjo priključitve dodatnih audio naprav, sistem Bluetooth za prostoročno telefoniranje, panoramska streha (žal le z zaveso – ni možnosti popolnega zastrtja!), parkirni senzorji spredaj in zadaj ter še kakšna malenkost. Tesno vozilo žal ni imelo tempomata, a tega ne smemo preveč grajati, ker so aktualni novi modeli z oznako Titanium serijsko že opremljeni s tempomatom. Testno vozilo je takorekoč iz prve serije, kjer pa temu še očitno ni bilo tako!

Ford je z S-MAX-om postavil nova merila v razredu enoprostorcev. Naslov avto leta je šel v prave roke!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na, če boš kaj bolj srečen:

Evropski avto leta: Enoprostorec, ki bo navdušil tudi tiste družinske očete, ki so do sedaj prisegali le na limuzine. Test.

103 kW (140 KM), 196 km/h, 10,2 s, 8,5 l/100 km, 31.961 €

Nekoč je veljalo, da so enoprostorci predvsem nekoliko lepše oblikovani in zaobljeni kombiji. Danes temu res ni več povsem tako, a o športnem izgledu vseeno nismo ravno vajeni govoriti. No, vsaj do prihoda S-MAX-a nismo bili.

Dinamična in športna zunanjost.

Markanten nos, z velikimi glavnimi žarometi ter dvema manjšima, v katerih se hkrati skrivajo parkirne luči in meglenka. Nakazane prezračevalne reže na blatnikih in še kakšen detajl, ki sodi prej na mali dirkalnik kot na vozilo, namenjeno prevažanju družin.

Verjetno ne boste verjeli, če zapišemo, da je S-MAX za več kot tri centimetre višji od tourana? Ob pogledu nanj bi mu namreč prisodili kakšnih pet manj. Avto torej deluje optično precej nižji kot dejansko je!

Odlični sedeži, nenavadne kombinacije materialov.

Športnost se nadaljuje tudi v notranjosti. Školjkasti sedeži z usnjem na bokih in Alcantaro na sedalnem delu si zaslužijo oceno odlično. Ob tem velja omeniti le, da vaš obseg ne sme izstopati iz povprečja. V tem primeru se verjetno v njih ne boste najbolje počutili!

Zamera gre na račun izbire nekaterih materialov. Plastika na sredinski konzoli ter okoli stikala (električno krmiljene) ročne zavore spominja na ceneno plastiko mobilnih telefonov. Podobno kvalitetni so tudi njeni spoji – reže okoli radijskega sprejemnika so lahko tipičen primer, kako ne smejo izgledati spojna mesta v avtu, za katerega odštejete več kot trideset tisočakov.

Morda gre le za subjektivno mnenje, a žal ne razumem, da se na eni strani proizvajalci potrudijo s kakovostno plastiko, zanimivimi detajli in dobrimi kombinacijami, potem pa z dvema kosoma cenene plastike na osrednji konzoli pokvarijo celoten izgled.

Prostornost in uporabnost

Testni S-MAX je bil opremljen s petimi sedeži, kar pomeni, da je že v osnovni konfiguraciji ponujal več kot 600 litrov velik prtljažni prostor. Z vzdolžnim pomikom sedežev v drugi vrsti ali z njihovo odstranitvijo, pa se njegova prostornina poveča do natanko dveh kubičnih metrov – če vam ni škoda preprog in oblog v notranjosti, lahko z odstranitvijo druge sedežne vrste opravljate tudi manjše selitve!

Avto razveseljuje tudi s številnimi zaprtimi predali in drugimi odlagalnimi možnostmi. Nekaj graje si zaslužijo le predali pod rokonaslonom. Tam se skrivata (no, vsaj eden se dobesedno skriva!) dva predala: velik osrednji in manjši v samem rokonaslonu – žal je odpiranje le-tega izvedeno tako neposrečeno, da zaradi zatikajočega odpiranja marsikateri lastnik S-MAX nikoli ne bo ugotovil, da ta predal sploh obstaja.

Odličen motor!

Testno vozilo je poganjal dvolitrski stoštiridesetkonjski turbodizel, ki mu lahko mirno podamo oceno odlično. Zelo podobno velja za kombinacijo motorja in šetstsopenjskega ročnega menjalnika. Avto zvezno pospešuje že iz zelo nizkih vrtljajev in se ob odločnem pritisku na plin zavrti skoraj tako kot kakšen bencinc. Ob tem navdušuje tudi z več kot ugodno porabo. V povprečju se je namreč zadovoljil z okoli osmimi litri in pol – potovalni računalnik je ob tem sicer kazal več kot pol litra manj.

Enoprostorec za ovinke in ravno podlago.

Ko sedeš v S-MAX-a, lahko pozabiš na ostale enoprostorce. Vožnja skozi ovinke je bolj podobna vožnji športne limuzine kot enako velikega avtomobila drugih znamk. Nagibanje karoserije, kaj je že to?! Ford je še enkrat pokazal, da zna izdelati dobro podvozje. Za dodaten užitek poskrbi še zelo dober volanski mehanizem, ki zelo dobro posreduje informacije s podlage.

Žal na račun "športnega" podvozja in nizkopresečnih 17-palčnih pnevmatik trpi udobje potnikov. Davek na užitek vožnje skozi zavoje boste pač plačevali na luknjastih cestah in kratkih neravninah. Tam vas bo S-MAX prav robato opozarjal, da športnost in udobje ne gresta skupaj.

S-MAX je s svojimi 4,8 m sorazmerno velik avtomobil, zato ni ljubitelj ozkih uličic in tesnih parkirnih manevrov. A kljub vsemu, ob pomoči parkirnih senzorjev in sorazmerno velikih vzvratnih ogledal, večjih težav ni pričakovati.

Smerne luči

Nočna vožnja bo varnejša in tudi prijetnejša na račun smernih luči. Rešitev, ki jo uporablja Ford, je precej enostavna in zanimiva. Dodatni žarnici sta namreč vgrajeni pravokotno na ostale žarnice v vsakem izmed glavnih žarometov. Ob vožnji v zavoj se le-ta vklopi ter dodatno osvetli področje v smeri zavoja. Preprosto in uporabno!

Kup opreme, a brez tempomata!

V splošnem S-MAX s paketom opreme Titanium ne razočara. Vsa štiri stekla se odpirajo avtomatično, usnje na multifunkcijskem volanu in prestavni ročici, usnje in Alcantara na sedežih, električna ročna zavora s pomočjo speljevanja na klancu, senzorji za dež, ogrevano vetrobransko steklo, električno nastavljiv voznikov sedež, dvopodročna klimatska naprava, radio s CD/MP3-predvajalnikom in osmimi zvočniki ter možnostjo priključitve dodatnih audio naprav, sistem Bluetooth za prostoročno telefoniranje, panoramska streha (žal le z zaveso – ni možnosti popolnega zastrtja!), parkirni senzorji spredaj in zadaj ter še kakšna malenkost. Tesno vozilo žal ni imelo tempomata, a tega ne smemo preveč grajati, ker so aktualni novi modeli z oznako Titanium serijsko že opremljeni s tempomatom. Testno vozilo je takorekoč iz prve serije, kjer pa temu še očitno ni bilo tako!

Ford je z S-MAX-om postavil nova merila v razredu enoprostorcev. Naslov avto leta je šel v prave roke!

ali je vse to res?? Pihaš mi na dušo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mel sluzbenega.

Vozim galaxya, ker mi je pač s-maxa litvanec v kompoljah malo po abc potiskal. :whistle:

Drugace 2.0 TDCI motor ogromno navora, zmerna poraba, glede na mojo tezko nogo nekje okrog 8 litrov. materiali v notranjosti 1A. hrup zanemarljiv. Z tak denar se tisti VW Pasatt ne more primerjat .

t titanium paketom si pa tako zmagal, dnevne luči so zakon...............

Aja bi ga kupil ampak rabim vecjega zato čakam na Galaxya.

lp m

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Slaba stran S-Maxa je dobavni rok za avtomatika (osem mesecev!!!)

:headbang: :headbang:

Ampak, jaz bi tudi imel rajši avtomatika :headbang: :headbang:

OK, si me prepričal, ostanem kar na svoji stari kripi :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Slaba stran S-Maxa je dobavni rok za avtomatika (osem mesecev!!!)

za avtomatika 8 mesecev , ročnega pa 6 :naughty: tak da.

ma odločitev je na tebi. avto rulla

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:headbang: :headbang:

Ampak, jaz bi tudi imel rajši avtomatika :headbang: :headbang:

OK, si me prepričal, ostanem kar na svoji stari kripi :whistle:

Jaz tudi, še kakšnih osem mesecev. Hvala, ki ste se potrudili napisati mnenja in poiskati teste.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa kaj smo v 80 letih ko se v oglasih prodjala mesta v čakalni vrsti :headbang: ali v času ko vsi govorijo o nekem just in time :headbang:

Ne čakam na avto 8 mesecev, razen če mi za ta čas dajo nadomestnega. :naughty:

POtem raje kupim malo rabljenega in ga dobiš takoj

Sicer pa super avto, sem ga dobro uro preganjal na testu, samo kaj ko je špag prekratka

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa kaj smo v 80 letih ko se v oglasih prodjala mesta v čakalni vrsti :headbang: ali v času ko vsi govorijo o nekem just in time :headbang:

Ne čakam na avto 8 mesecev, razen če mi za ta čas dajo nadomestnega. :naughty:

POtem raje kupim malo rabljenega in ga dobiš takoj

Sicer pa super avto, sem ga dobro uro preganjal na testu, samo kaj ko je špag prekratka

Imaš prav glede čakanja, tudi meni ni bilo jasno, da je kaj takega mogoče v današnjem času.

Malo rabljenih pri nas ni, na mobile.de jih je nekaj, a so cene v primerjavi z novimi, visoke, v kolikor ne upoštevam časovne preference.

Bom uporabil tehniko "ne razmišljaj o zadevi, ker če čakaš, se čas nikamor ne premakne"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!