Lukkkss Objavljeno Marec 16, 2008 Opozori Objavljeno Marec 16, 2008 Hey! Zanima me če se, da valjčke zamenjati brez tiste, zdi se mi, da se ji reče pnevmatska pištola. Tista kot je za gume menjat pri avtih. Ker sem malo bral na ameriških forumih in vsi s tem menjajo. Meni se pa ne daje ravno denarja za zadevo, ki bo razen za menjavo valjčkov neuporabna. Sicer imam pa aprilio sr50 r factory 2007, z leovincejem zx chrom. Mislite do bodo dobri tisti valjčki, ki sem jih dobil zraven (zdi se mi da so 4,5- 4,7- 4,9 ( eni izmed teh)) ? Ker trenutno je pospeševanje zelo slabo, zato tut redko pridem do končne, ki je pri meni okoli 82. ajd
k0ci Objavljeno Marec 16, 2008 Opozori Objavljeno Marec 16, 2008 valjčke ki si jih dobil zraven izpuha moraš dat zraven, če ne motor nikamor ne gre........in ja, lahko jih zamenjaš tudi brez pnevmatske pištole, samo znajti se je treba
Lukkkss Objavljeno Marec 16, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Marec 16, 2008 valjčke ki si jih dobil zraven izpuha moraš dat zraven, če ne motor nikamor ne gre........in ja, lahko jih zamenjaš tudi brez pnevmatske pištole, samo znajti se je treba Ja s čem pa naj zablokiram variomat..?
fossil Objavljeno Marec 16, 2008 Opozori Objavljeno Marec 16, 2008 Ja s čem pa naj zablokiram variomat..? če pa šraufncigr ne pomaga pa sešvasi :evilgrin: garantiram, da se ob dobrem švasu variomat ne bo več premikal :devil:
Runner_Tuner Objavljeno Marec 16, 2008 Opozori Objavljeno Marec 16, 2008 Brez pištole boš najlažje tako, da na drugi strani zablokiraš magnet z izvijačem. Ali pa si od enega mehanika sposodi pištolo če imaš možnost. Pa potem ko boš nazaj sestavljal moraš pazit da dovolj zategneš, sam sem imel namreč slabe izkušnje s tem. :rolleyes:
k0ci Objavljeno Marec 16, 2008 Opozori Objavljeno Marec 16, 2008 še ena možnost bi bila da namesto navadne svečke noter našraufaš tako ki ima daljši navoj (da ustaviš bat), ampak pri ditechu to ne pride v poštev ker svečka ni postavljena pravokotno na bat, ampak pod kotom lahko pa z rorcangami zagrabiš tisti obroček okoli matice na variomatu pa bo
Lukkkss Objavljeno Marec 16, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Marec 16, 2008 Se mi zdi da sem nekje zasledil, da z nekimi oljnimi ključi?? :whistle: Al sm mau falil tole?
k0ci Objavljeno Marec 16, 2008 Opozori Objavljeno Marec 16, 2008 oljni ključ---->ključ za oljni filter se uporabi pri sklopki
Lukkkss Objavljeno Marec 16, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Marec 16, 2008 Aha. Hvala! Sam magnet je na drugi strani mašine ane? Pol kaj morm odpret da ga zablokiram?
Matic M Objavljeno Marec 24, 2009 Opozori Objavljeno Marec 24, 2009 Zdravo! Imam Aprilo Sr50 1998 letnik, motor nima nič kilometrov, saj je stal dolga leta :D, vendar se mi zdi da je potrebno menjati valčke! Ve mogoče kdo na pamet dimenzije valjčkov za ta motor (to je moj prvi motor na vario, tk da ne poznam teh zadev lih 100%)? LP, MM!
Alen Došlič Objavljeno Maj 18, 2013 Opozori Objavljeno Maj 18, 2013 zdravo,zanima me kakšna teža valjčkov bi ustrezala za speedfight 2 ,ki je brez vseh blokad in ima original izpuh? original ali kaj lažji? LP
mravlinc Objavljeno Maj 19, 2013 Opozori Objavljeno Maj 19, 2013 Original. Če nimaš drugega izpuha, potem morajo valjčki ostati original. Razen če se voziš veliko po klancih Jaz sem imel malenkost lažje valjčke in je lepše šel v klanec, je pa dosti nižja končna. Pospeški so bili približno isti.
Alen Došlič Objavljeno Maj 19, 2013 Opozori Objavljeno Maj 19, 2013 hvala za odgovor,,, hja:) potem mam 3g prelahke
mravlinc Objavljeno Maj 19, 2013 Opozori Objavljeno Maj 19, 2013 Ja dokler imaš original izpuh ne boš z njimi nič pridobil Oz. izgubil boš na končni, kar pa itak noben noče
Alen Došlič Objavljeno Maj 23, 2013 Opozori Objavljeno Maj 23, 2013 kakšni bodo pa pospeški? :mellow:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se