Skoči na vsebino

Opcije prevoza ali vleke motorja (prikolice, kombi..)


Priporočene objave

Objavljeno

a ni cenej ena prikolica, lahko tudi tovorna. Je varno nanjo privežeš sesalec in je.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Seveda je ceneje, saj sem jaz na navadno oziroma klasično prikolico NDM 750kg dal deski, kateri sem oblikoval da motorno kolo stoji naravnost, poleg tega pa sem ga pripel z pasovi oziroma po domače gurtnami.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Kaj se priporoča za prevoz motorja na dolžini 500km, kombi ali prikolica? Ali je popolnoma vseeno?

Objavljeno
Pravkar, Hornet pravi:

Kaj se priporoča za prevoz motorja na dolžini 500km, kombi ali prikolica? Ali je popolnoma vseeno?

Odvisno od števila,ki jih pelješ naenkrat...nasplošno isti drek...

Objavljeno

Motor bo eden. Verjetno je najbolje, da si sposodim kombi glede na to, da vlečne kljuke nimam.

Objavljeno (popravljeno)
pred 18 minutami, Hornet pravi:

Motor bo eden. Verjetno je najbolje, da si sposodim kombi glede na to, da vlečne kljuke nimam.

Ja, prikolico na avto priključevati z gurtnami ni priporočljivo. :D 

Šalo na stran, kombi je boljši tudi ker je motor bolje (za)varovan, pred dežjem, tatovi, ... in slabim privezovanjem. Edino ne pozabit neke pametne klančine in kombi naj ima zdrave rinke za pritrjevanje gurten.

Popravljeno . Popravil dlicen
Objavljeno

prikola je 25-30€/dan. Za Kombi pa ne bi vedel.

Ampak če nimaš kljuke, je itak NO..GO

  • 5 mesecev pozneje...
Objavljeno

Že nekaj časa si razbijam glavo, kateri "potovalni" motor je primeren za naložit v kombi.

Rad bi namreč premostil evropske avtocestne kilometre s kombijem, potem pa z motorjem krožil okoli v radiu par sto kilometrov po regionalnih in lokalnih cestah.

Imam Vivaro H1 L1, torej najmanjši kombi te družine, v katerega pa moje krave GS ADV sam ne porinem, pa še cel zgornji del moram odmontirat.

 

Objavljeno
pred 13 minutami, MariborBMW pravi:

Že nekaj časa si razbijam glavo, kateri "potovalni" motor je primeren za naložit v kombi.

Rad bi namreč premostil evropske avtocestne kilometre s kombijem, potem pa z motorjem krožil okoli v radiu par sto kilometrov po regionalnih in lokalnih cestah.

Imam Vivaro H1 L1, torej najmanjši kombi te družine, v katerega pa moje krave GS ADV sam ne porinem, pa še cel zgornji del moram odmontirat.

 

Ne motor, kombi imaš napačen (premajhen).

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)

Sicer sem premikal motorje z scudotom in trafficom (ti imaš tudi traffica samo da ima opel značko), vse kar niv isoko bi šlo notri, kaj pa kakšen sport turer?, nejkedi grejo sigurno vsi notri.

 

ps: xtzs ima  prav, ali pa imaš napačen motor :D , boxer, ducato, master... sej koštajo manj kot motor :D 

Popravljeno . Popravil smasher
Objavljeno

Gledam Aprilio Shiver 900. Ta bi lahko bila primerna...

Objavljeno

Pogledal Aprilio...

Rezultat … KLIK 

Bo šla noter, če dam ogledala na uteži...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ima morda kdo od tule prisotnih konkretno izkušnjo s prevozom motorja z vlakom. Ali če je kdo v tem smislu že kaj poizvedoval pri kakšni železniški kompaniji kje izven Slo, morda v Avstriji... Hvala.

Objavljeno (popravljeno)
pred 55 minutami, izibajker pravi:

Ima morda kdo od tule prisotnih konkretno izkušnjo s prevozom motorja z vlakom. Ali če je kdo v tem smislu že kaj poizvedoval pri kakšni železniški kompaniji kje izven Slo, morda v Avstriji... Hvala.

V Slo poizvedoval..13mesecev nazaj....hotu spravt skuterja...prvo bilo pametovanje kako le zjutraj enkrat tak vlak...ko pa sem rekel,da ni vazno kdaj naj povedo uro in ceno in kdaj bo tam pa K iz tega,da skuterja ne morem peljat...spraseval ko,da nic ne vem na 3 postajah...

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno
58 minutes ago, izibajker said:

Ima morda kdo od tule prisotnih konkretno izkušnjo s prevozom motorja z vlakom. Ali če je kdo v tem smislu že kaj poizvedoval pri kakšni železniški kompaniji kje izven Slo, morda v Avstriji... Hvala.

Deutsche Bahn je pred leti vozil iz Trsta preko Beljaka do Hamburga. Obakrat, ko sem potoval na Nordkapp, sem naložil motor v Beljaku, odhod je bil okrog 20h, naslednji dan okrog poldne sem ga raztovoril. Prevoz z vlakom ima smisel, ko varčuješ gume in kilometre, ko greš na daljšo turo, pri čemer ne nameravaš menjati gum in delati servisa. 

Nisem prepričan, če linija še deluje.

Objavljeno (popravljeno)

malo več napiši kaj rabiš, krajšanje poti ali špedicija?

npr:

urlaub express deluje samo poleti Dusseldorf - Beljak

optima Beljak - Erdine

je pa za moje pojme precej drago

Popravljeno . Popravil nejc74
Objavljeno
pred 5 urami, nemo pravi:

Deutsche Bahn je pred leti vozil iz Trsta preko Beljaka do Hamburga. Obakrat, ko sem potoval na Nordkapp, sem naložil motor v Beljaku, odhod je bil okrog 20h, naslednji dan okrog poldne sem ga raztovoril. Prevoz z vlakom ima smisel, ko varčuješ gume in kilometre, ko greš na daljšo turo, pri čemer ne nameravaš menjati gum in delati servisa. 

Nisem prepričan, če linija še deluje.

 

pred eno uro, nejc74 pravi:

malo več napiši kaj rabiš, krajšanje poti ali špedicija?

npr:

urlaub express deluje samo poleti Dusseldorf - Beljak

optima Beljak - Erdine

je pa za moje pojme precej drago

Osnovna ideja je v izhodišču tale. Na mojemu nejkidu ni ravno neke komoditete, zato tudi ni hude želje po (dolgočasnem) tranzitu 700+km. Bi me pa morda zanimalo, da se ukrcam na vlak do severa Nemčije in potem lagano proti domu, z večimi postanki. Ali pa do Turčije, pa nazaj prek Grčije in Balkana...

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Kakor sem jaz gledal vozijo vlaki le v smeri sever jug, pa še to samo severna nemčija pa "nekam" na jug. Za ostale povezava so potem ladje(tega še nisem uporabil) . Vlak pa je (kot je že Nemo napisal) dobra varianta, da prišparaš na času in materialu (na denarju ravno ne) . Jaz sem se ravno tako peljal Beljak- Hamburg in sem bil zelo zadovoljen. Prespiš, zjutraj dobiš še zajtrk...

lp

Objavljeno
14 minutes ago, izibajker said:

 

Osnovna ideja je v izhodišču tale. Na mojemu nejkidu ni ravno neke komoditete, zato tudi ni hude želje po (dolgočasnem) tranzitu 700+km. Bi me pa morda zanimalo, da se ukrcam na vlak do severa Nemčije in potem lagano proti domu, z večimi postanki. Ali pa do Turčije, pa nazaj prek Grčije in Balkana...

700km transferja vrže na koncu 1500km....je dost, pa spet ni tako grozno dosti? to je 2 dni in pet rezervarjev? Karkoli drugega bo najbrž 10×dražje, in nič hitreje. V Grčijo se lahko pokneš s trajektom iz Benetk? 

Objavljeno

https://www.nightjet.com/en/ausstattung/automotorrad/in-deutschland.html

Dva znanca sta letos potovala s temle, eden iz Dusseldorfa v Innsbruck, drugi kontra. Cena je bila za to relacijo začetek julija, rezervacija 3 dni prej 100€ za sedež in motor iz Innsbrucka do Dusseldorfa. Vozi pa vlak ponoči.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 29 minutami, Kugelschreiber pravi:

700km transferja vrže na koncu 1500km....je dost, pa spet ni tako grozno dosti? to je 2 dni in pet rezervarjev? Karkoli drugega bo najbrž 10×dražje, in nič hitreje. V Grčijo se lahko pokneš s trajektom iz Benetk? 

tule so informacije

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!