izibajker Objavljeno Oktober 29, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2018 (popravljeno) Ja to, kot piše @franc in @nemo bi znalo bit zanimivo. Definitivno dražje, kot pa če grem tranzit varianta, ampak spanje na vlaku prišpara eno spanje nekje v motelu... Pa bolj spočit bi bil kot pa po tranzitu jurja km... Varianta na jug z ladjo mi je tudi pogojno zanimiva. Svoje cajte je vozil trajekt Rijeka-Igumenitas, smo šli enkrat z rukzaki tako. Iz Rijeke že par let ni več vzdolžne linije po Jadranu. Pa ne vem, če bi bilo smiselno vkrcavanje v Benetkah (ki imajo te linije), mislim v časovnem smislu ker ladja se premika precej počasneje kot npr. vlak. Bo treba v Beljaku malo preverit kako in kaj... Popravljeno Oktober 29, 2018. Popravil izibajker
Kugelschreiber Objavljeno Oktober 29, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2018 (popravljeno) 2 minutes ago, DAMI34 said: tule so informacije izibajker je govoril tudi o grčiji in turčiji..... ne vem kje startas izibiker, mene, iz postojne trajekt v grčijo prehiti vsaj za 12 ur. Popravljeno Oktober 29, 2018. Popravil Kugelschreiber
nejc74 Objavljeno Oktober 29, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2018 (popravljeno) ok, jaz imam podobne težave pa potem skoraj vedno končam na motorju. Mislim da je ona varianta Beljak - Edirne cca 250 - 350€ motor+voznik v eno smer, traja 32 ur, skupaj z nalaganjem verjetno dva dni. Na koncu prideš do tega da je časovno in finančno skoraj isto če se odpelješ, pa še več svobode imaš da kenslaš če ni vremena ipd. Obstaja tud nek vlak iz nizozemske do pule se mi zdi, ampak spet samo poleti, rezervirat moraš vnaprej etc. tu jih imaš še par: https://www.railtravelshop.com/holidays/motorail po mojem bi bila zanimiva varianta če bi lahko poslal samo motor, da te počaka npr v turčiji, ampak so na koncu spet stroški: http://www.unroro.com.tr/ro-ro/en/4/mersin-trieste/667 al pa če maš VEČ časa: http://arlberg-lech.com/en/ http://advfactory.com/vehicle-transport/ btw: @DAMI34 ma prav, boljša bi bila kaka druga tema za to, mogoče prestaviš? Popravljeno Oktober 29, 2018. Popravil nejc74 izibajker 1
DAMI34 Objavljeno Oktober 29, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2018 pred 3 minutami, Kugelschreiber pravi: izibajker je govoril tudi o grčiji in turčiji..... no kukrkol, v napačni temi ste če govorimo o trajektih.
Kugelschreiber Objavljeno Oktober 29, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2018 Just now, DAMI34 said: no kukrkol, v napačni temi ste če govorimo o trajektih. zakaj? trajekt je skor k prokolica. a ni? tako kot je nejc reku, smiselne rešitve v celinski evropi so redke. Nek se prišpara s trajekti, genova barcelona recimo, pa beneške linije v grčijo...ostalo je verjetno treba sam pelat. prikolica vs kombi je IMO no brainer. prikolca 100km/h, dražje cestnine, težje manevrirat....e
DAMI34 Objavljeno Oktober 29, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2018 pred 4 minutami, Kugelschreiber pravi: zakaj? trajekt je skor k prokolica. a ni? matr, a je težko razumet, da ima svijo temo in so odgovori že podani? Vse ostalo pa ok...verjetno je še kaka stara tema o prevozu, al pa teme o neki destinaciji, kjer se je folk že razpisal. ps. Menih je v Indijski himalaji rental, problem rešen.
franc Objavljeno Oktober 30, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2018 pred 15 urami, Kugelschreiber pravi: prikolica vs kombi je IMO no brainer. prikolca 100km/h, dražje cestnine, težje manevrirat....e Ja samo prikolica je 700€, kombi pa 30x toliko. Če kombi uporabljaš še za kaj drugega mogoče že še, samo rabiš precej velik (povišan) kombi, drugaće motorja sploh ne stlačiš notri (ali pa ga moraš razstavljati) . lp
Zivnorc Objavljeno Oktober 30, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2018 ... navadana prikolica, ne moto prikolica, da jo lahko še za kaj drugega uporabiš.... nanjo pa samo pritrdiš držalo prednjega kolesa za 60€ (recimo tole... https://www.ebay.com/itm/Wheel-chock-motorcycle-motorbike-front-paddock-stand-bike-scooter-17-21-wheels/273372802042?hash=item3fa649ebfa:g:miIAAOSwzE9a9UAg:rk:4:pf:0 )... zadaj na navadno stojalo za motor, dve gurtni.... voila. Joker 1
hector Objavljeno Oktober 30, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2018 pred 10 minutami, Zivnorc pravi: ... navadana prikolica, ne moto prikolica, da jo lahko še za kaj drugega uporabiš.... nanjo pa samo pritrdiš držalo prednjega kolesa za 60€ (recimo tole... https://www.ebay.com/itm/Wheel-chock-motorcycle-motorbike-front-paddock-stand-bike-scooter-17-21-wheels/273372802042?hash=item3fa649ebfa:g:miIAAOSwzE9a9UAg:rk:4:pf:0 )... zadaj na navadno stojalo za motor, dve gurtni.... voila. z podobnim prednjim stojalom vozim jaz.....zadaj ne potrebuješ stojala... Joker 1
Kugelschreiber Objavljeno Oktober 30, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2018 Funny. Precej drugacne izkusnje mam. Men je bistveno lazje dobit/rentat kombi kot karkoli motovilt s prikolco. V navadnega t5 sm zlozil se vsak motor. V povisanmu ducatotu je bil motor pod postlo. Edino hundaj pa stari scudo sta bila prenizka za SUV motor, je blo treba mal telovadit. Navadn naked ali sport gre komot notr. Zacetk debate je bil sicer v tem, da je 700km avtoceste prenaporna stvar. Jez kombi commut vidim kot smiseln, ce hodis na dirke, ali da sta not dva motorja, lastnik vozi na Korziko, Sardinijo in transfer stroske delis, na otoku pa motoriras.
izibajker Objavljeno Oktober 30, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2018 pred 2 urami, Kugelschreiber pravi: Jez kombi commut vidim kot smiseln, ce hodis na dirke, ali da sta not dva motorja, lastnik vozi na Korziko, Sardinijo in transfer stroske delis, na otoku pa motoriras. Točno to se mi je letos motalo po buči, ko smo bli 14 dni na Korziki, z avtom, in tam okol kruzali. Če bo kakšnega lastnika kombija zanimala ta varijanta, ki jo omenja Kugelman, pa naj tule gor najavi.
miklavc Objavljeno Januar 12, 2019 Opozori Objavljeno Januar 12, 2019 A ima kdo 2-osno prikolico za prevoz motorjev in tovora? Odločam se za nakuc nove prikolice cca 250x130cm ali več pa imaš v tem velikostnem rangu že oppcijo z 1 ali 2 osema. Kakšen predlog kaj vzet?
smasher Objavljeno Januar 12, 2019 Opozori Objavljeno Januar 12, 2019 Vprašaj uporabnika @isarajli1, je nekaj razmišlal o prikolicah ti lahko morda ponudi kakšen nasvet. Večinoma vozijo ljudje tudi do 3 motorje z malimi prikolicami: Ker nima glih vsak B+E kategorijo oziroma po noviem je neka koda nevem kaj da lahko voziš do 4 .5tone DAMI34 1
DAMI34 Objavljeno Januar 12, 2019 Opozori Objavljeno Januar 12, 2019 Prednost moto prikolice je tudi nizka višina od tal, kar omogoča nakladanje. Taisti lahko narediš ogrodje za cerado.
miklavc Objavljeno Januar 12, 2019 Opozori Objavljeno Januar 12, 2019 Klasična prikolica za motorje ne pride v upoštev. Mora biti več namenska, ker se primarno kupuje za potrebe renovacije, kot drugo šele za prevoz motorja do proge. Obvezno pa mora biti pokrita, ker lani z navadno moto prikolico v kilimeterski koloni sred Gradiške se nisem najbolj varno počutil z motorjem vsem na očeh.
smasher Objavljeno Januar 12, 2019 Opozori Objavljeno Januar 12, 2019 Ok, sej moj komentar je šel bol na dejstvo da večina folka ima vejretno izkušnje z tistimi max do 2m in 750kg ker ni potrebne dodatne kategorije. Uspešno izbiranje prikolice ti želim. (jaz sem zaradi tega sam sebe delno zajebal ker sem šel v nakup kasonarja ker sem želel več kot 2m dolžine.... ampak to je pol druga zgodba )
miklavc Objavljeno Januar 12, 2019 Opozori Objavljeno Januar 12, 2019 Saj za 2-osni ni potrebna kategorija, še vedno je homologirana za 750kg. Pač jaz iščem prikolico v dolžini med 240-260cm in v tem rangu se pojavijo iste prikolice (glede na dimenzije kesona) v izvedbi z 1-osjo ali z 2-osema homologirane na 750kg. Npr: in pa v 2-osni izvedbi: Vsaka izvedba ima svoje + in -. Mene samo zanima če je že kdo probal vozit obe in če se pozna pri manveriranju. Razlika v sami teži prikolice je slabih 50kg.
Kremenčkovi Objavljeno Januar 12, 2019 Opozori Objavljeno Januar 12, 2019 Jaz vse vozim z klasično. Kar se prikolic tiče je odvisno za kaj rabiš. Če že z cerado, potem v pohodni višini. Jaz prevažam kamen, pesek itd, mi cerada ne pride v poštev. Pri teži je seveda boljša dvo osna, je pa njena slabost obraba gum, ostro obračanje in prekleto teška za premikat na roke. Zato imam raje enoosno z c oznako na gumami. Kupu sm novo 263×125 v bauhausu in kot večina novih je tud ta bla potrebna še 300€ materjala, da bi bla dovolj močna in trpežna. Kmalu prodal. Motor pelješ pa na vsaki, sam da je plato. Aja, pa policaje kr fajn zanima kaj imaš pod cerado. Tole si žal zumudil tak kot jaz, pa še naletno je mela. Bostjan L 1
Kremenčkovi Objavljeno Januar 12, 2019 Opozori Objavljeno Januar 12, 2019 pred 3 minutami, miklavc pravi: Saj za 2-osni ni potrebna kategorija, še vedno je homologirana za 750kg. Pač jaz iščem prikolico v dolžini med 240-260cm in v tem rangu se pojavijo iste prikolice (glede na dimenzije kesona) v izvedbi z 1-osjo ali z 2-osema homologirane na 750kg. Npr: in pa v 2-osni izvedbi: Vsaka izvedba ima svoje + in -. Mene samo zanima če je že kdo probal vozit obe in če se pozna pri manveriranju. Razlika v sami teži prikolice je slabih 50kg. Ta v tepanju ima dokaj ugodne, Tema, jo ma sosed, torzijo so tak vse iste - 4 gumice. Po dveh letih si ni več podobna- rja in nekak oksidirajo, da je grda . Na avto neu en tip prodaja subaru forester nekje za 2300€ komplet z prikolico 263cm in alu podnom. Če ti je poišči in vprašaj sam za prikolico.
Zivnorc Objavljeno Januar 12, 2019 Opozori Objavljeno Januar 12, 2019 (popravljeno) enoosna. Dvoosna za 750 kg ni potrebna. Tudi za večjo nosilnost je dovolj enoosna z naletno zavoro. Dvoosna je že v osnovi težja...bolj štorasta. Kolikor jaz vem, so bile najugodnejše v Kranju pod delavskim mostom. poglej pod Prikolice.eu link: http://www.prikolice.eu/html/imt-prikolica-prikolice.php?r=1&width=1280 ..so kvaliterne in smešno poceni. Vse sorte variante...tudi z nadgradnjo. Popravljeno Januar 12, 2019. Popravil Zivnorc
miklavc Objavljeno Januar 13, 2019 Opozori Objavljeno Januar 13, 2019 pred 18 urami, isarajli1 pravi: Ta v tepanju ima dokaj ugodne, Tema, jo ma sosed, torzijo so tak vse iste - 4 gumice. Po dveh letih si ni več podobna- rja in nekak oksidirajo, da je grda . Na avto neu en tip prodaja subaru forester nekje za 2300€ komplet z prikolico 263cm in alu podnom. Če ti je poišči in vprašaj sam za prikolico. Hvala za opozorilo! Te prikolice zgledajo res dobre, ampak sem slišal da so tudi salbo skupaj narejene. Slike iuma pa na avton.net najlepše zato sem dal ti 2 za primer. pred 17 urami, Zivnorc pravi: enoosna. Dvoosna za 750 kg ni potrebna. Tudi za večjo nosilnost je dovolj enoosna z naletno zavoro. Dvoosna je že v osnovi težja...bolj štorasta. Kolikor jaz vem, so bile najugodnejše v Kranju pod delavskim mostom. poglej pod Prikolice.eu link: http://www.prikolice.eu/html/imt-prikolica-prikolice.php?r=1&width=1280 ..so kvaliterne in smešno poceni. Vse sorte variante...tudi z nadgradnjo. Hvala za link! V kranje grem naslednji teden na ogled in pogovor. Trenutno so v igri priolice Trigano od Mehanizacije Miler (5km od mene) in pa Prikolice.eu. 2-osne so se mi pri ogledu bolj zadopadle zaradi tega ker imajo podvozje bolj ojačano kot pa enoosna izvedba iste prikolice.
Zivnorc Objavljeno Januar 13, 2019 Opozori Objavljeno Januar 13, 2019 ...prikolica zdrži toliko...za kolikor je deklarirana. premisli še enkrat, če potrebuješ dvoosno. Glej in kupuj tehnično...ne tako...da bolje zgleda. Joker, sesir in miklavc 3
BRANE Objavljeno Januar 13, 2019 Opozori Objavljeno Januar 13, 2019 (popravljeno) Do 750 kil skupne teže nikakor ne dvoosne. Z enoosno dosti lažje manevriraš in dosti manj stroškov. Oglej si kakšen mornarski forum glede prikolic. Bodo podobno svetovali, pa vlačijo dosti večje stvari od motorjev. Popravljeno Januar 13, 2019. Popravil BRANE
Kremenčkovi Objavljeno Januar 13, 2019 Opozori Objavljeno Januar 13, 2019 Prikolice do 750kg skupne teže zdržijo velik več kot tistih 500-600kg, ki so zakonsko predpisane, ampak če te da na vago si ...! Enosna je vrh glave za tri motorje, je pa problem širina, dva še nekak.
bajkr88 Objavljeno Januar 13, 2019 Opozori Objavljeno Januar 13, 2019 pred 38 minutami, isarajli1 pravi: Prikolice do 750kg skupne teže zdržijo velik več kot tistih 500-600kg, ki so zakonsko predpisane, ampak če te da na vago si ...! Enosna je vrh glave za tri motorje, je pa problem širina, dva še nekak. zdržijo že...sam kolk cajta... en je prnas vedno prevec nalozu...se zmerm hvalu kolk loh pelje... no enkat mu je pa pleh stegnil in se je snel iz bunke od kljuke....ker je prešvoh narjen, iz putra, tanko,... in je letela prikola v ovinku cez nasprotn pas in bam u gmajno... samo na odpad je pelju...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se