miklavc Objavljeno Januar 13, 2019 Opozori Objavljeno Januar 13, 2019 pred 3 urami, Zivnorc pravi: ...prikolica zdrži toliko...za kolikor je deklarirana. premisli še enkrat, če potrebuješ dvoosno. Glej in kupuj tehnično...ne tako...da bolje zgleda. Saj ne pravim da dvo-osna bolje zgleda, pravim da so bile do zdaj ogledane dvo-osne prikolice veliko bolj ojačane (5-6 prečnih ojačitev) kot pa eno-osne istih dimenzij kesona. pred 1 uro, BRANE pravi: Do 750 kil skupne teže nikakor ne dvoosne. Z enoosno dosti lažje manevriraš in dosti manj stroškov. Oglej si kakšen mornarski forum glede prikolic. Bodo podobno svetovali, pa vlačijo dosti večje stvari od motorjev. Hvala! bom preveril! Rad bi kupil verdu prikolico za 10+ let, ne da bom po 3-4 spet iskal drugo. pred 1 uro, isarajli1 pravi: Prikolice do 750kg skupne teže zdržijo velik več kot tistih 500-600kg, ki so zakonsko predpisane, ampak če te da na vago si ...! Enosna je vrh glave za tri motorje, je pa problem širina, dva še nekak. Kar se prevoza motorja tiče bo v 90% samo za mojega. Bolj je pomembno to da je prikolica multifinkicijska, motorji, tovor za renovacijo hiše (tlakovci, ploščice, pohištvo,...), trakrotska kosilnica,...
Kremenčkovi Objavljeno Januar 13, 2019 Opozori Objavljeno Januar 13, 2019 pred 14 minutami, miklavc pravi: Saj ne pravim da dvo-osna bolje zgleda, pravim da so bile do zdaj ogledane dvo-osne prikolice veliko bolj ojačane (5-6 prečnih ojačitev) kot pa eno-osne istih dimenzij kesona. Hvala! bom preveril! Rad bi kupil verdu prikolico za 10+ let, ne da bom po 3-4 spet iskal drugo. Kar se prevoza motorja tiče bo v 90% samo za mojega. Bolj je pomembno to da je prikolica multifinkicijska, motorji, tovor za renovacijo hiše (tlakovci, ploščice, pohištvo,...), trakrotska kosilnica,... Mrak ma dobre. Ostalo je vse isti šmorn, ala formula, eu prikolice itd miklavc 1
BRANE Objavljeno Januar 13, 2019 Opozori Objavljeno Januar 13, 2019 Priporočam knott podvozje. Sam ga imam na prikolici ellebi za barko in je ok. miklavc 1
raza Objavljeno Januar 13, 2019 Opozori Objavljeno Januar 13, 2019 (popravljeno) Dvoosna je za ročno premikanje kjerkoli, tudi na asfaltu, zelo težka, bog ne daj, da je še kaj naloženo. Jo je praktično nemogoče zasukati! Pomaga finta, da jo s prednjim pomožnim dvižnim kolescem toliko dvigneš, da se pelje samo po zadnji osevini in pomožnem kolescu na rudi.Tudi za vožnjo je težja, v ovinku sili naravnost in če nimaš res težkega in močnega avta je kriza. Govorim iz lastnih izkušenj s konjsko prikolico. Je pa to idealna multi funkcijska prikolica. Dovolj robustna, velika in predvsem z dovolj visoko uporabno višino in dolžino. Pa skoraj 100% "vasediht". Rabi pa "E" k "B" vozniško. Popravljeno Januar 13, 2019. Popravil raza Bostjan L in Zivnorc 1 1
Zivnorc Objavljeno Januar 13, 2019 Opozori Objavljeno Januar 13, 2019 750 kg enoosna za "navadne potrebe" je več kot dovolj. ...razen če imaš "višje potrebe"...boš pač kupil prikolico z večji nosilnostjo z naletno zavoro....verjetno rabiš še E k B...itd. ..pač...nekaj nas ti je že odgovorilo zakaj ne dvoosno ...odloči se pa sam. Jaz imam prikolico lastne izdelave...3,5x1,5m x1,5m notranje mere do 750kg. ...za posebne namene (prevoz modelov letal)....not pa spravim tudi dva motorja. ..prazna prikolica je težka 350 kg ravno zaradi tega...da ne skače preveč po cesti...ker v njej ne vozim več kot 50-100 kg... raza in Kugelschreiber 2
Kugelschreiber Objavljeno Januar 13, 2019 Opozori Objavljeno Januar 13, 2019 Men se zdi idealna prkolca max 1300kg skupne teze. Ne rabis E k B, in vleces jo z vecino mid size avtov. E k B rabis, ko peljes vec kot 3,5t najvecje skupne dovoljen3 mase. Ze skor tezko najdes avto, ki ima dovoljeno vlect tako tezko prikolico. Do 3,5t (max avto+max prkola) je dovolj B. Recmo z mondeotom lahk vlecm 1,5t prkolo, avto ima max 1,8t, skup znese 3,3t in ne rabim E k B. In dejansko, 300kil+jest u avtu, pa prikolca 1,3t.....Je slo kr lepo. Dvoosna? Po AC je res bol mirna. Vse ostalo zna bit 3x bol zajebano.....
smasher Objavljeno Januar 13, 2019 Opozori Objavljeno Januar 13, 2019 oooooooo kako sem to malce zamešal... @Kugelschreiber, prav maš, samo ta mali avti ki jih jaz vozim imajo take glupe podatke, max prikolica brez bremz 400kg, z bremzo 1000kg. Zato smo tudi meli prikolico do 750kg z bremzo. SE OPRAVIČUJEM ker sem se dejansko zmotil in pozabil, da se lahko vozi prikolica težja od 750kg samo z B kategorijo.
Domen L Objavljeno Januar 14, 2019 Opozori Objavljeno Januar 14, 2019 Recimo, da sem imel lani sam podobne zahteve za prikolico, kot je sedaj debata. Pogoje je bil, da lahko peljem do 2 motorja za kar jo večinoma tudi rabim in občasno uporabim za transport kakšnega delovnega materiala itd. Vzel sem temino katera je omenjena že zgoraj dimenzij 236x125. Zaenkrat sem zelo zadovoljen za to kar jo rabim. Spredaj sem si še naredil ogrodej za prevoz motorjev, katerega po potrebi demontiram s tremi vijaki. Če bi še enkrat kupoval bi vzel enako. No ja par cm v širino bi še prišlo prav kadar imam 2 motorja, je kar na knap. Ampak potem bi tudi hitro bila že širša od avta kar ma pa druge minuse. Kugelschreiber 1
franc Objavljeno Januar 14, 2019 Opozori Objavljeno Januar 14, 2019 Jaz bi vzel "univerzalno" enoosno prikolico https://www.tpv-prikolice.si/si/prikolice/univerzalne-prikolice/ "Serijske" cerade so običajno prenizke. Cerada tudi ni ravna neka zaščita (edino pred vremenom) . Prikolica z naletno zavoro se veliko lepše pelje, je pa težja in ima več delov, ki se lahko pokvarijo (dejansko preveri kako ti "gre skupaj" avto in prikolica po teži, da ne bo presenečenj) . Za moje pojme mora imeti prikolica normalna kolesa (13+ col) , ker vsa ostala "eksotika" na 10-12 colskih je meni kar nekaj. Prikolica (nakladalni prostor) je od tal 50 cm, če hočeš voziti motor rabiš "notranjo višino" vsaj 150 cm (pa še to je je.a nakladati) in potem si že čez 2 metra. lp miklavc in Kugelschreiber 2
jskrablin Objavljeno Januar 14, 2019 Opozori Objavljeno Januar 14, 2019 pred 35 minutami, franc pravi: "Serijske" cerade so običajno prenizke. Cerada tudi ni ravna neka zaščita (edino pred vremenom) . Prikolica z naletno zavoro se veliko lepše pelje, je pa težja in ima več delov, ki se lahko pokvarijo (dejansko preveri kako ti "gre skupaj" avto in prikolica po teži, da ne bo presenečenj) . Za moje pojme mora imeti prikolica normalna kolesa (13+ col) , ker vsa ostala "eksotika" na 10-12 colskih je meni kar nekaj. Jaz gledam da bi vzel navadno prikolico s cerado. Razlog... motorji slabo prenašajo sol s ceste in moje off kobilice so pozimi tudi kr na poti. Pa predvsem se ne vidi takoj kaj voziš. Velikost je čisto ok če je taka kot trenutna prikolica za motorje. Tele v akciji na http://www.prikolice.eu/html/imt-prikolica-prikolice.php?r=1&width=1280 zgledajo kr obetavno. 210x120 nakladalna površina, edino cerada je prenizka, 107 centimetrov... Bom moral malo premeriti in poklicati če lahko kaj prilagodijo
Zivnorc Objavljeno Januar 14, 2019 Opozori Objavljeno Januar 14, 2019 ... vse naredijo po meri... http://www.prikolice.eu/html/prikolica_detail.php?LP0101-38 sesir, jskrablin in maus 3
maus Objavljeno Januar 14, 2019 Opozori Objavljeno Januar 14, 2019 pred 7 minutami, Zivnorc pravi: ... vse naredijo po meri... http://www.prikolice.eu/html/prikolica_detail.php?LP0101-38 pomoje je to najceneje in homologirajo, pa nimaš sranja, če se slučajno kaj zgodi ... pa še gume maš lahko kere hočeš jskrablin, sesir in Quest 3
Zivnorc Objavljeno Januar 14, 2019 Opozori Objavljeno Januar 14, 2019 (popravljeno) Za nadgradnjo ne komplicirajo (no ja... vsaj niso takrat, ko sem delal prikolico in homologacijo) ... samo pregledati daš in vpisati v homologacijski karton, če si sam delal nadgradnjo. Imam pa lite feltne 15" pa Continental gume.... ... prvotno sem homologiral s 14" gumami 185/60/14 ....pa je s 195/50/15 bolj mirno na AC. Popravljeno Januar 14, 2019. Popravil Zivnorc maus, sesir in franc 1 2
franc Objavljeno Januar 14, 2019 Opozori Objavljeno Januar 14, 2019 pred 4 minutami, Zivnorc pravi: Za nadgradnjo ne komplicirajo (no ja... vsaj niso takrat, ko sem delal prikolico in homologacijo) ... samo pregledati daš in vpisati v homologacijski karton, če si sam delal nadgradnjo. Imam pa lite feltne 15" pa Continental gume.... Kje pa je meja med "tovorom" in nadgradnjo? Nekaj sem gledal pa sem "zgubil" voljo... lp
Zivnorc Objavljeno Januar 14, 2019 Opozori Objavljeno Januar 14, 2019 pred 2 minutami, franc pravi: Kje pa je meja med "tovorom" in nadgradnjo? Nekaj sem gledal pa sem "zgubil" voljo... lp .. težko rečt... franc 1
franc Objavljeno Januar 14, 2019 Opozori Objavljeno Januar 14, 2019 (popravljeno) pred eno uro, jskrablin pravi: 210x120 nakladalna površina, edino cerada je prenizka, 107 centimetrov... Jaz sem to malo gledal. Enduro motor je visok cca 130 cm (moj 690 146 cm) . Torej je minimalna višina 140-150 cm, samo moraš še vedno biti en liliputanec, da spraviš motor pod cerado ali pa moraš vsakokrat dvigovati cerado in razstavljati konstrukcijo. Gledal sem "pop up" prikolice za prevoz motorjev, kjer se streha dvigne. Samo so cene "božjastne" pa še v evropi jih ni ravno v izobilju. Sama ideja pa mi ni slaba. lp ps nekaj takega (tale je sicer malo "vesoljska" ampak ideja... ) http://www.ironhorsetrailers.com/ Popravljeno Januar 14, 2019. Popravil franc
jskrablin Objavljeno Januar 14, 2019 Opozori Objavljeno Januar 14, 2019 pred 16 minutami, franc pravi: Jaz sem to malo gledal. Enduro motor je visok cca 130 cm (moj 690 146 cm) . Torej je minimalna višina 140-150 cm, samo moraš še vedno biti en liliputanec, da spraviš motor pod cerado ali pa moraš vsakokrat dvigovati cerado in razstavljati konstrukcijo. Ene 165 - 170 cm in bi moglo iti brez razstavljanja. Ne rabiš bit liliputanec, motor lahko vedno spraviš not sklonjen... sej ima mašino, ga ni treba lih na roke tiščati po rampi gor. Seveda pa je treba meti not obvezno stojalo ki ga je @Zivnorc polinkal da motor sam stoji na mestu in ga brez kakih akrobacij nagurtnaš na mesto. Meni je še to zanimivo poleg cerade, na moto prikolco je zoprno solo spravit motor. Pa v primeru kakega nepričakovanega odgurtnanja bo motor na prikolici s stranicami ostal gor, iz moto prikolce pa gre hitro po svoje. Zna bit da bom prvo pri teh vzel prikolico in kasneje (po parih maketah iz desk doma) naročil še ogrodje. Al pa če mi bojo pustili kako njihovo z ogrodjem testirati da se vidi kaj bi bila ustrezna višina. Ne bi lih jadra za sabo vlačil In če še enkrat pomislim zna biti težko dva motorja strpat pod cerado, endure majo precej široke balance ?
franc Objavljeno Januar 14, 2019 Opozori Objavljeno Januar 14, 2019 pred 2 minutami, jskrablin pravi: Ne bi lih jadra za sabo vlačil No ravno to so moji pomisleki (+ kakšna parkirišča, nizke veje... ) . Kdor je kdaj vlačil kakšno kamp prikolico ve o čem je govora. 170+50=220 cm to pa za osebnim avtom ni ravno malo. Moji pomisleki (nimam pa izkušenj s cerado) . lp
miklavc Objavljeno Januar 14, 2019 Opozori Objavljeno Januar 14, 2019 pred 1 uro, jskrablin pravi: Jaz gledam da bi vzel navadno prikolico s cerado. Razlog... motorji slabo prenašajo sol s ceste in moje off kobilice so pozimi tudi kr na poti. Pa predvsem se ne vidi takoj kaj voziš. Velikost je čisto ok če je taka kot trenutna prikolica za motorje. Tele v akciji na http://www.prikolice.eu/html/imt-prikolica-prikolice.php?r=1&width=1280 zgledajo kr obetavno. 210x120 nakladalna površina, edino cerada je prenizka, 107 centimetrov... Bom moral malo premeriti in poklicati če lahko kaj prilagodijo Kolikor sem jaz meril exc-ja je 210cm prikolica malo prekratka, razen ce motor postrani zamaknes ? Mene bolj matra da je LC8 glih na meji za 233cm prikolico ? franc 1
franc Objavljeno Januar 14, 2019 Opozori Objavljeno Januar 14, 2019 Po mojih meritvah je za pokrito prikolico minimum 250 cm prikolica. Ali pa predelava prednje stranice. lp
Zivnorc Objavljeno Januar 14, 2019 Opozori Objavljeno Januar 14, 2019 ..me je @jskrablin prehitel še z enim odgovorom... ..to sem hotel povedati: ..vsak cm višine se pozna pri vleki prikolice..in to na kvadrat!! ...kot da bi vlekel padalo za sabo...povem iz prve roke....sem prevozil prikolico nekaj tisoč km.... ...bolje se je malo skloniti pri na/razkladanju...pa se potem ne pozna toliko upora med vožnjo... ..itak dvigneš cerado bočno...ko boš gurtnal motor boš itak stal na tleh ob prikolici... ...če pa v prikolici ponesreči vstaneš in se butneš v strop...je pa itak mehka cerada gor...samo v prečko ne smeš zadeti... Joker in DAMI34 2
maus Objavljeno Januar 14, 2019 Opozori Objavljeno Januar 14, 2019 pred 27 minutami, Zivnorc pravi: ..vsak cm višine se pozna pri vleki prikolice..in to na kvadrat!! ...kot da bi vlekel padalo za sabo...povem iz prve roke....sem prevozil prikolico nekaj tisoč km.... če močno bočno piha, je pa bolje cerado snet to je prednost cerade .. odporno na vodo in slabe vremenske razmere, ni odporno na olfa nojšćek zarad foušarije Zivnorc 1
krucymucy Objavljeno Januar 14, 2019 Opozori Objavljeno Januar 14, 2019 39 minutes ago, Zivnorc said: ..to sem hotel povedati: ..vsak cm višine se pozna pri vleki prikolice..in to na kvadrat!! ...kot da bi vlekel padalo za sabo...povem iz prve roke....sem prevozil prikolico nekaj tisoč km.... Dober si. Jaz kar sem jo, sem samo po dvoriscu premikal po nekaj metrov. Da bi jo par tisoc kilometrov vlekel, mi se ni padlo na pamet. Ajde z avtom je druga. Mavti, Zivnorc, sesir in 3 others 6
Kremenčkovi Objavljeno Januar 14, 2019 Opozori Objavljeno Januar 14, 2019 Doktorirali. Cerada naj bo zgoraj spredaj mal narejena poševno, naj bo na kr na gumice, ker tista carinska vrv je zoprna. Nosilce nikol nisem uporabljal, ni potrebe.
DAMI34 Objavljeno Januar 14, 2019 Opozori Objavljeno Januar 14, 2019 Ne ga srat, če bi koga poslušal v tej temi bi živganorca!!! Zivnorc, franc, Bmflar in 2 others 4 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se