Skoči na vsebino

Radar zasede po slovenskih krajih


Priporočene objave

Objavljeno

Ja da vas opozorim ( občina Vrhnika) ima mobilen radar v rdeček renault clio. Mestno redarstvo! So mi kolega u rit slikali! ( zadeva še ni pravnomočna - gre za odvzem vozniške)!

Objavljeno

Da ne pozabim: Na Ljubljanski ulici v Celju, nasproti TUŠa, v bližini Policije in bolnice stoji na štangi stacionarni radar. Ne dajte, da vas slika.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Ja da vas opozorim ( občina Vrhnika) ima mobilen radar v rdeček renault clio. Mestno redarstvo! So mi kolega u rit slikali! ( zadeva še ni pravnomočna - gre za odvzem vozniške)!

ja kol je pa prnoru?

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Eno aktualno vprašanje - bodo novi mariborski radarji slikali vozila spredaj ali zadaj? :)

Objavljeno

Eno aktualno vprašanje - bodo novi mariborski radarji slikali vozila spredaj ali zadaj? :)

zadaj glede na to kako so postavljeni :grim

tak da tablco pod kombinezon p gas :OK:

Objavljeno

ko smo preckali kacje ride in pol proti Planini je bil nekje radar mestnega redarstva,dva sta dobila po posti sliko in zraven seveda tudi kazen :blush: jaz pa se trije sotrpini pa se nic,je pa ze 3 tedne odkar sta kolega dobla pozdrave,zdaj me pa zanima al bom jaz tud kaj pokasiral al....peljali smo se pa kr eden za drugim in zadnja dva sta bila poslikana....mater me kr zvija ko postarja slisim :closedeyes:

Objavljeno

Toti radarji bodo nevarni sedaj tudi za motoriste ....

Se strinjam, da mora na cesti in v križiščih promet potekat varno, ampak to je pa malo too much.

Žalostno je tudi to, da tile mestni redarji, ki jih ima večina končano osnovno šolo + morda poklicno, da dobivajo vse več pooblastil. Ne vem, kako to da se policisti ne zbunijo!!

Hodil je 3-4 leta v šolo da je policist, potem pa ima en kekec in mestnega redarstva z dvema plesnima tečajema več pooblastil kot on. To je lahko samo pri nas.

Čakam še samo, kdaj bodo redarjem obesili na pas še orožje!

Žalostno ..... takšna represivna država postajamo, da to ni res .... še malo pa bomo kupovali co2.

Potem pa naj še kdo izjavi, da v ranki yugi ni bilo lepo!!

Objavljeno

ko smo preckali kacje ride in pol proti Planini je bil nekje radar mestnega redarstva,dva sta dobila po posti sliko in zraven seveda tudi kazen :blush: jaz pa se trije sotrpini pa se nic,je pa ze 3 tedne odkar sta kolega dobla pozdrave,zdaj me pa zanima al bom jaz tud kaj pokasiral al....peljali smo se pa kr eden za drugim in zadnja dva sta bila poslikana....mater me kr zvija ko postarja slisim :closedeyes:

Mislim, da so te spregledali ...... ponavadi jo dobiš v 8-ih dneh. Po treh tednih mislim, da ne (jaz sem zadnjo dobil z pozdravi po 4-ih dneh).

Objavljeno

ja od tega je zdaj mesec in pol,pa se kr mislim da bo kaj....mater jim :ninja: takole bi morali zacet delat :grrr

Objavljeno

ko smo preckali kacje ride in pol proti Planini je bil nekje radar mestnega redarstva,dva sta dobila po posti sliko in zraven seveda tudi kazen :blush: jaz pa se trije sotrpini pa se nic,je pa ze 3 tedne odkar sta kolega dobla pozdrave,zdaj me pa zanima al bom jaz tud kaj pokasiral al....peljali smo se pa kr eden za drugim in zadnja dva sta bila poslikana....mater me kr zvija ko postarja slisim :closedeyes:

pa kaj je tak problem vozt tm 50 oz 40 nižje pri šoli ko se pa je že tolikokrat omenjalo da radi kasirajo na planini. Sam jih še nisem opazil me pa zanima če kdo ve kje so večinoma postavljeni? Skoraj vsakega ki ga srečam že 200m pred tablo konec naselja stisne. Torej takoj po tisti ravnini kjer je neko igrišče in kjer nas večina obrača. Voziš se tistih dodatnih 5sek 50km/h in pol gasa. Ne napadam samo svoje mnenje sem povedal. Sem tudi sam že bil udarjen po denarnici.

Objavljeno

Nazadnje, ko sem se tam peljala je bil radar, če greš od šole proti koncu Planine v smeri Grčarevca tam na delu, ko ni hiš, samo ograja na desni strani ob cesti, na levi pa hrib. Približno na sredi naselja Planina, na tistem delu res skor vsak potegne. Peljala sem 50, prehitela sta me 2 in dobesedno padla mimo, zgleda se splača tam radar postavljati.

Objavljeno

ce je bil pri šoli to me sploh ne skrbi,ker tam je slo tko kot treba,je pa bilo nekje naprej...bomo videli :glare:

Objavljeno

Najbolj moteče pri teh radarjih je, da slikajo v "hrbet" in dejansko ne boš mogel dokazat, da nisi bil ti. To zna bit zelo delikatno .....

Zakonca imata en avtomobil in recimo žena zapelje prehitro v križišče, domov prispe slika z pozdravi na osebo, na katero je vozilo registrirano (mož) in kako naj mož dokazuje, da ni bil on takrat tam??

OK, če bi bile SAMO denarne kazni potem ni panike ...... se z denarno kaznijo kaznuje družinski proračun, tako pa so ob denarnih kaznih še kazenske točke, tukaj bo pa potrebno dokazovat, da nisi bil ti, ker potem je to lahko sporno in zaradi nepazljivosti partnerja lahko ostane lastnik vozila brez vozniške. Veste kako je .... kaj hitro si človek lahko nabere kazenske točke po mariborskem sistemu .... zjutraj se ti malo mudi in potegneš skozi križišče in že boš dobil razglednico ......

Za dokazovanje nasprotno boš pa spet bil birokratski boj z bedaki, ki bodo kot fijakerski konji vstrajali pri svojem. In tako se bo lepo polnil občinski proračun, da bo banda lahko zapravljala.

Sem za varnost, ampak kaj je preveč je pa preveč ......

Objavljeno

O tem, če z vozilom upravlja več oseb (te so lahko celo vnesejo v evidenco pri registraciji) smo že kar nekaj pisali na tem forumu.

Fora je pač v tem, da mora po drugi strani lastnik vozila 2x premisliti komu ga da za vozit in prevzema to odgovornost. Če je družinski član težke noge, se mu kupi karta za avtobus v izogib plačevanju :)

Po drugi strani pa je prednost, če avto vozi več ljudi, saj si lahko točke porazdelijo lepo v družini. Mogoče že komu grozi 18 pik pa drugi prevzame par pik in mu reši izpit.

Sicer pa mislim, da je bojazen odveč, saj so ta križišča praktično nonstop nabita, rdeči val je klasika. Razen ponoči in za vikend, ko je manj vozil, je potrebno malo pogledati na števec.

Objavljeno

Snecer, jaz se popolnoma strinjam s teboj, ampak v križiščih, kjer zelena gori malo časa je v zeleno zapeljali trije (3) avtomobili, še dodatno štirje (4) pa so šli skozi oranžno ali rdečo. Tako si imel več možnosti, da boš križišče zapustil SAMO po trikratnem čakanju. Zdaj pa je najbolje, da se prej ustaviš na McDonaldsu si vzameš paket in lepo poješ v koloni , ker kosilo doma boš itak zamudil.

Je pa razlika med ljudmi .... eni so poročeni in živijo zakonsko življenje (ponavadi en avto), druga skupina ljudi pa so samski ali živijo ločeno (normalno da lahko en upravlja eno vozilo - ga ni potrebno delit).

Delikatna zadeva je, ko se ravno nekaj metrov pred teboj prižge oranžna in še potegneš, takrat te bodo pa slikali .....

Objavljeno

@Snecer - na katero omejitev bodo (so) nastavljeni ti radarji - na 50 ali 70? Npr. na Ptujski prvi radar meri proti semaforju, kjer je do semaforja 70, od semaforja skozi križišče in mimo avtobusne postaje je 50 in na koncu avtobusne je zopet znak 70. Ali meri glede na oddaljenost ali pač 70 do semaforja?

@Breitner - možno, da bodo to rešili kot Avstrijci. Pred par dnevi sem dobil pozdrave iz Graza v nemščini, ko sem jih opomnil, so prišli odlično prevedeni v slovenščino. Očitno se mi je mudilo skozi Kalsdorf in zdaj imajo sliko, na osnovi registracije pa od lastnika pričakujejo podatek o tem, kdo je takrat vozil, oz. na koga naj se obrnejo, če lastnik ne ve kdo je vozil...nekaj bo treba napisat, nadaljevanje je logično.

Objavljeno

@Breitner - možno, da bodo to rešili kot Avstrijci. Pred par dnevi sem dobil pozdrave iz Graza v nemščini, ko sem jih opomnil, so prišli odlično prevedeni v slovenščino. Očitno se mi je mudilo skozi Kalsdorf in zdaj imajo sliko, na osnovi registracije pa od lastnika pričakujejo podatek o tem, kdo je takrat vozil, oz. na koga naj se obrnejo, če lastnik ne ve kdo je vozil...nekaj bo treba napisat, nadaljevanje je logično.

Misliš? Ponavadi naša država počne ravno kontra. Njim je važno, da se denar "obrača".

Bi pa bil ta avstrijski sistem res najbolj pošten in upam, da bodo naše "brihtne" glave vzele vzorec po sosedih.

Objavljeno

neki me se zanima a to posiljajo po kaksnem abecednem redu al kako...ker dva ki sta dobla se piseta na B ali je to zgolj nakljucje ker sta vozila zadnja :mellow: ...ja tole z temi radarji je pa tako da so tisti ki so placali in tisti ki bodo placali :glare: tretji pa ne vozijo...

Objavljeno

@Snecer - na katero omejitev bodo (so) nastavljeni ti radarji - na 50 ali 70? Npr. na Ptujski prvi radar meri proti semaforju, kjer je do semaforja 70, od semaforja skozi križišče in mimo avtobusne postaje je 50 in na koncu avtobusne je zopet znak 70. Ali meri glede na oddaljenost ali pač 70 do semaforja?

@Breitner - možno, da bodo to rešili kot Avstrijci. Pred par dnevi sem dobil pozdrave iz Graza v nemščini, ko sem jih opomnil, so prišli odlično prevedeni v slovenščino. Očitno se mi je mudilo skozi Kalsdorf in zdaj imajo sliko, na osnovi registracije pa od lastnika pričakujejo podatek o tem, kdo je takrat vozil, oz. na koga naj se obrnejo, če lastnik ne ve kdo je vozil...nekaj bo treba napisat, nadaljevanje je logično.

screenshot1240.jpg

Vnesene so tudi lokacije novih radarjev, ki bodo do novega leta. Ikona z oznako "i".

Dolpoteg tukaj:

http://snecer-poi.bl...a-poi-2010.html

Glede hitrosti:

Če je pred križiščem tabla 70, pomeni ta brzina tudi skozi do konca križišča, kjer čaka nova tabla, če je pa ni, je od tam naprej 50. Omejitve so različne, kar je razvidno iz slike.

Sporno križišče je edino še na Tržaški pri carinarnici (Obi, papeževa cesta) iz smeri juga (Ljubljane).

Tam je ravno meja med MOM in državo, cesta pa pod upravo DRSCja.

Tako se npr. pojavi prvo tabla 70, kakšnih 50m naprej pa tabla za naselje Maribor, kar pomeni, da bi moral znižati na 50. Za križiščem pa je spet tabla 70.

Uradno pojasnilo je bilo, da bodo uskladili table, da je tam 70 in radar bo tam meril na 70 skozi rdečo in križišče.

Za lažjo predstavo o čem je govora sem našel video izrez, ko sem nekoč tam posnel.

Pri 19. sekundi sta za obeh strani tabli za 70km/h

Pri 22. sekundi se pojavi tabla za Maribor (črna obroba) - jurisdikcija šerifa Kanglerja od tu naprej bi torej moralo biti 50 glede na table

Na 52. sekundi za križiščem pri avtobusni postaji je spet tabla 70

Uradno je bilo pojasnilo, da bo 70 nastavljeno in da bodo table uskladili.

Objavljeno (popravljeno)

Mogoče ena zanimiva stran za vse, ki se vozite po avstriji (so pa tudi drugi stacionarni radarji). Moj sovoznik je danes dobil pozdravčke iz Pichlerna, glede na slovenske kazni kar ugodno. Js še čakam.

http://www.radarfall...eis&skin=normal

Če pritisnete na številko v stolpcu, se vam odpre googlmaps z vrisanimi radarji za večino Evrope.

Popravljeno . Popravil BelaStrela
Objavljeno (popravljeno)

O tem, če z vozilom upravlja več oseb (te so lahko celo vnesejo v evidenco pri registraciji) smo že kar nekaj pisali na tem forumu.

Fora je pač v tem, da mora po drugi strani lastnik vozila 2x premisliti komu ga da za vozit in prevzema to odgovornost. Če je družinski član težke noge, se mu kupi karta za avtobus v izogib plačevanju :)

Po drugi strani pa je prednost, če avto vozi več ljudi, saj si lahko točke porazdelijo lepo v družini. Mogoče že komu grozi 18 pik pa drugi prevzame par pik in mu reši izpit.

Sicer pa mislim, da je bojazen odveč, saj so ta križišča praktično nonstop nabita, rdeči val je klasika. Razen ponoči in za vikend, ko je manj vozil, je potrebno malo pogledati na števec.

Kar mene skrbi pri teh radarjih je 'zasebno partnerstvo', saj naj bi (vsaj po prvotni dokumentaicji) 'zasebni partner' moral investicijo povrniti iz zbranih kazni...

Javno zasebno partnerstvo predvideva implementacijo rešitve in financiranje projekta s strani zasebnega partnerja, ki bo v celotnem obdobju javno zasebnega partnerstva skozi poslovni model poskrbel za in nosil tveganje povračila investicije.

Kaj bo 'zasebni partner' storil v primeru, če bodo vozniki dejansko postali disciplinirani in ne bodo delali 'dovolj' prekrškov?

Ali imamo vozniki kakršen koli mehanizem / instrument / način, kako se zaščitimo pred morebitnimi zlorabami?

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Objavljeno

To imaš prav.

Namen kaznovalnih predpisov ni v tem, da se ustvarja dobiček, pokriva investicija itd., ampak v tem, da se bi s takšnimi zadevami povečala varnost, preprečilo kršitev predpisov in splošno preventivni vpliv, da se udeležence privzgoji na dovoljeno vožnjo.

Namen teh radarjev torej ni v varstveni in garantni funkciji, ampak gospodarski dejavnosti.

Pravni instrument je tako izpodbijanje občinskega odloka, ki je uvedel to kasiranje pred sodiščem oz. kasneje pred ustavnim sodiščem.

Objavljeno

Najbolj bi se jih kaznovalo, da se ne delajo prekrški, ne bodo imeli nobenih dohodkov in bodo propadli, pa da vidim, če bo še kakšen šel v tako javno-zasebno partnerstvo :P

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!