Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Iz naslova razvidno v čemu bo tekla tema. :yea2:

Vse skupaj se je začelo ko mi je prijatelj odstopil svoj nevozen scooter kitajske znamke.

Ze prvi dan ko je bil v delavnici je izgubil tono plastik in kiča(centralno zaklepanje,alarm,žmigovci...)

tako da mi je ostal le motor in okvir. Delam po principu OLD-SCHOOL obliki a vendar (zame) HIGHTECH tehniki.

Zakaj hightech? bil sem vajen šraufanja raznih tomosakijev in če primerjamo kmečko logiko iz frčaka proti tehnologiji scooter mašine je razlika več kot očitna! (4takti_ventili :naughty: , elektronika v obliki hobotnice_kakor imajo to rešeno pri avtomobilih) prava pornografija :blush:

Kar nekaj časa je minilo, da sem lahko nabral dovolj delov za motor (sprednja feltna,zavorne čeljusti, sprednji amortizer, zadnja feltna-je še ni zaenkrat) problem je da nimam ravno veliko sponzorskih sredstev in gradnja napreduje bolj počasi. Čeprav se je zgodil velik premik saj sem že začel z izgradnjo sprednjih vilic, ki so po obliki povzete na RETRO način po vzoru Rooka iz ZDA http://www.rookecustoms.com/

Vilce se izdelujejo iz okroglih 20mm skih Jeklenih cevi. Zvijanje je potekalo z navadnim Propanskim brenerjom ki je segrel materjal na češnjevordečo barvo dokaj hitro. Krivljenje je potekalo hitro vendar je bilo potrebnih kar nekaj trikov iz strani mojega bratranca.

Za enkrat samo skica_za lažjo predstavo

post-20043-1211896316_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil brejker
Objavljeno

uff! svaka ti cast ce ti uspe pa tut tako da si se sploh upu lotet tega. bravo! :yea1:

Objavljeno

sam res pru hudo je to.......k ga bos do konca naredu ga mal posliki pa dej na forum da ga vidmo :worship: svaaka ti cast ce to nardis!!! :worship:

Objavljeno

se mi zdi da je to bolj groba skica, namreč zadnje kolo se mi zdi zlo majhno v primerjavi s sprednjim :whistle: ali pač ne :unsure:

Objavljeno

Razmerje z tazadno gumo je porušen_skica je kar natančna.

Veliko custom motociklov ima spredaj obešeno tudi po 21colske gume :rolleyes:

Zato bo motor spadal v kategorijo LOWRIDER. Ker bo dolg in nizek :evilgrin:

Okvir (narejen iz nule) bo rdeče barve, tank in rezervar za olje pa bota narejena

iz karbona :lol: Imam kar nekaj izkušenj lameliranja vlaken iz modelarskega stališča

tako da to nebo problem. Prvi večji dogodek bo ko bom dobil rolling shasy

(potujoča šasija) se pravi da bo v grobem sestavljen_preden gre na barvanje

Jest v elementu :whistle:

post-20043-1211978445_thumb.jpg

Objavljeno

Upam da ti uspe in da se ti ne bo ustavilo kje vmes, kot se to zgodi ponavadi in nikoli ne pridemo do končnega izdelka.

Objavljeno

s kaksno masino bo pa vozu ?

Objavljeno

kitajsko sej je napisu da so mu enga kitajcka sosedi odstopl :whistle:

Objavljeno

slabo razumu ja ..

ah to vec ko 40 nebo slo, skoda :)

Objavljeno
slabo razumu ja ..

ah to vec ko 40 nebo slo, skoda :)

no ce mu bo ratal bo pa pol kej druzga se postimu ... zgleda da je pob sposobn.. :whistle: mogoce mu bojo pol kak drug skutr odstop al bo pa kupu k bo za tega dubu velik al pa kej podobnga :whistle: :ninja:

Objavljeno

zdi se mi da bo mašina 125cc :hmm:

Objavljeno

Namen vsega skupy je: Da lahko nekaj sam ustvarim in da se pelm lepo počas na kavico mal šminkerat.

Sama izdelava in proces mi več pomenta kakor končna hitrost! Sem že ražmišljal da bi nabavil 70kit(al 80)

za 120e... vendar je to preveč dnarja ker ne mislim na hitrostne dosežke. Za ta denar lahko kupim rabljenega OHLINSA :worship: pa dam njega na kkšn drug projekt. Nekaj sem razmišljal, da bi ga pelu na tehničnega (z blokado) da bi mi na dynotu pokazal 25km/h_in tko bi spadal v kategorijo koles s pomožnim motorjem pa še čelade nebi potreboval (naj nebi-sam si bom kkšno Jet umislu)

Nasledn nakup v prihodnosti bo trikraka feltna od typhoona(nvem če sm prou napisu), da se bo ujemala z prvo (od rs125)

Prodat ga ne mislm in ga tudi nikol nebom. Pomoje je ta edini scooter ki ga bom obdeloval v chopperja

ker ravno nisem scooterAŠ in jih ne podpiram (sory fantje)

Objavljeno

to cist taprvo sliko si z neta snev al to sam rises brejkr? :unsure:

Objavljeno

pozerski motor če ti je všeč kup železa, za drek pumpat je itak prešfohen

Objavljeno (popravljeno)

Kup železja_če ga sam oblikuješ ti pomen veliik več kot le grobo jeklo.

Ja dugače vse rišem sam. Ljubiteljsko rišem tudi grafite, drugače pa več al manj

kakšne načrte (Hodil sem na Lesarsko šolo) tako da mam dosti podlage.

krivlenje prvega dela...

post-20043-1212145403_thumb.jpg

post-20043-1212145424_thumb.jpg

post-20043-1212145486_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil brejker
Objavljeno

Za lažjo predstavo kako nizek bo_primerjava višin vseh motorjev ki jih imam doma.

(Yamaha DT125 je od DVE leti MLAJŠEGA brata :headbang: )

p.s. Okvir na scooterju pride čisto nov! from scratch :yes:

post-20043-1212145671_thumb.jpg

post-20043-1212145688_thumb.jpg

post-20043-1212145702_thumb.jpg

Objavljeno

zadja guma mi še vedno premala zgleda :whistle: a je zadnja 10 col sprednja pa 17 ?

Objavljeno

zadnjo gumo bi lahko kr dol vzel in se po disku vozu, ta ma še manši fi! čeprou sm slišu govorice da to ni najbol za diske, pa da ne držijo čez ovinke tko kot guma, sam ne verjamem js takim govoricam.

druga opcija je pa od skiroja kolešček

:whistle:

Objavljeno
zadnjo gumo bi lahko kr dol vzel in se po disku vozu, ta ma še manši fi! čeprou sm slišu govorice da to ni najbol za diske, pa da ne držijo čez ovinke tko kot guma, sam ne verjamem js takim govoricam.

druga opcija je pa od skiroja kolešček

:whistle:

eej :angry:

moj skiro ma večje gume B)

Objavljeno
eej :angry:

moj skiro ma večje gume B)

pol bi biu kolešček od tvojga skiroja prevelik :grim

Objavljeno (popravljeno)

Zadnja feltna nima diska_si že zdei zgubu :fredy: Zadnje bremze itq nebo.

na balanci bo na levi strani gas (namesto ročke za bremzo)

le da bo potegnena zajla iz fergazerja_kakor imajo to ATVji sam še zmeram čist drgač.

namesto da bi bremzal_boš šel še hitreje. To pa zaradi tega ker je sistem polža na scooterju

preemasiven da bi se lahko skladal z celotno sliko. Use bo bl na grobo_oldschool, pa lepš bo zgledal

brez kiča pa stikal... da maš to kar rabš_basic things :yes:

Popravljeno . Popravil brejker
Objavljeno
zadja guma mi še vedno premala zgleda

Vedno dlje ko gledam sliko se tudi meni tako zdi. Vendar večje na mašino nebom spravil! mogoče 12colsko in reees nizko profilno gumo. Druga možnost je bila uporabit vario kakor menjalnik (chopperski) mašino dvignt in na gred pritrditi zobnik ki bi preko verige gnal zadnje kolo. Vendar sem to idejo opustil ker je preveč dela in raje uporabim to kar imam.

Če bi mel pa $$$ (in nič drugega nebi potreboval)

bi si raje kupil Kawino specjalko kot pa izgubljal čas z izdelavo 50kubičnega 4takntega chopperja. Ane fosil :closedeyes:

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Končno sem dobil slike da jih lahko objavim :krneki:

Slikan je motor na dan ko sem ga dobil in slikan je na isti dan ko sem ga razstavil :whistle: Za fergazer sem se takoj odločil da ga bom zavrtel za 180stopinj. (slika)

Med tem časom sem dobil nove puše in novo sprednjo os. (Ni več od RSke ker sem dal

delati vse na novo) Tako da so os in puše narejena iz orodnjega jekla ji je veliko močnejši

in lažje se švasa :rolleyes: In če komu pride prav podatek: Najboljše so RUTILEN elektrode!!! Če bo gdo švasu kej podobnga_Rutilen je zakon (Jadran S so samo bl za vertikalno švasanje nakar so rutilen take da lahko švasaš v katero koli smer hočeš) Toliko o tem... Sprednje vilice dobro napredujejo,ko bo kaj več napredka za pokazat_Bom objavil :lol:

post-20043-1213122074_thumb.jpg

post-20043-1213122087_thumb.jpg

post-20043-1213122097_thumb.jpg

post-20043-1213122107_thumb.jpg

post-20043-1213122128_thumb.jpg

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Nova pridobitev: Nova zadnja feltna od typhoona_10col sam bom vseen lahko spravu 130gumo gor :whistle:

Zdei pa scena! Ne paše mi na vario...Kompromisov nebom sprejemu na tem motorju in hočem da je vse tako kakor želim! Če guma ne paše na vario... gre vario STRAN .) Med razdiranjem motorja sem opazil da bo zaganjač vseeno ustal na mašini_ostalo gre :grim Čaka me konstrueranje menjalnika ravno tako vse meritve ki jih bom potreboval za izračun le tega menjalnika. Zagotovo se sedaj sprašujete kaj nabijam v prazno tukaj ali res tako zelo ne prenašam skuterjev, da se bom znebil variota.

Ja itq HARDCORE baby B) :kva2: Glede menjalnika... kle ni noben bau bau!

logika vsega principa delovanja je silnlo preprosta! Le potrebuješ trenutek za premislek_lokacija: delavnica :hmm:

Našel sem po netu tudi delavnico ki zadovoljuje moje potrebe in dvomim,da bodo kaj kompliceral. Saj je navsezadnje treba izdelati le 4zobnike! Večina dela je na meni da jim povem prave dimenzije in število zob_kar pa nebo mačji kašel :huh:

Malo o prestavah: menjalnik bo dvostopenski_pravjo da je najbl simpl! prilagam sliko ki sem jo našel na netu na kateri je razvidno delovanje 2stopenskega menjalnika. Kako se bom lotil tega jaz vam žal nebom prilagal ker sem sklenil da svojih skic ne bom objavljal...ko bo kei narjenga bote že vidl.

Zdei pa scena k smo brez variota ostal. Takle mamo oneside swingarm na rigit frame :yes:

Prevod: nevzmeteno enostransko vpetje kolesa ____________hardcore! :OK: po zgledu motorjev iz leta 1980. Ja sm kr naredu domačo nalogo iz poznavanja zgodovine predelovanja O:-)

Iz motorja bo prišel širši (ali dva ožja) jermen ki bo gnal gred menjalnika. Na isti strani (na fiksni piramidi) bo verižnik ki bo preko verige gnal zadnje kolo.

_o vpetju kolesa še nisem razmišlal veliko .osnovna konstrukcija mi je že jasna_a ČAR je v PODROBNOSTIH

se slišmo :OK:

post-20043-1214948919_thumb.png

Popravljeno . Popravil brejker
Objavljeno

sicer mi ni jasn kak pa kam misliš ti to vse spravt :unsure: ... glavno da ti veš :D

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!