Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Res je. Ampak zato se to regulira z korekcijskimi faktorji. Če meriš motor pri 10 stopinjah, ti bo računalnik dejansko meritev pomnožil z manjšo št. kot če ji delaš pri 40 stopinjah. In ne govorim o dejanski temperaturi, amapk tisti, ki jo vpišeš v program.

Zato če vzameva tvoj primer. Hipotetično seveda.

Reciva da si motor pripeljal na testiranje in je v prostoru 20 stopinj in taka in taka vlaga( reciva, da to vpišeš v dyno in ti zaradi neidealnih pogojih namerjene konje pomnoži s faktorjem 1,02). Potem pa ob nespremenjenih realnih pogojih v računalnik vtipkaš, da si v prostoru, kjer je kao 15 stopinj (korekcijski faktor 1,00- po tvojem grafu)- tukaj, ti dyno najprej pokaže, da ima motor nenastavljen kakega konja manj, kot ga ima dejansko (0,02Xtvoji HP dejanski konji). Nastaviš motor, in sedaj namesto 15 stopinj vpišeš, da opravljaš meritev na 30 stopijah (korekcijski faktor 1,06-saj so za motor to precej slabši pogoji) in dobiš precejšen prirast konjev, saj je samo razlika med korekcijskim faktorjem (če je bila meritev ves čas opravljena pri isti temperaturi) kar precejšna. Zdej pa sam veš, če si bil zraven najprej v bundi in po opravljeni predelavi v kratkih rokavih zaradi vročine .).

Hočeš reči, da čarman izmeri konje, poveča nastavitev temperature, odklopi in čao :D

Kalkulator:

http://wahiduddin.net/calc/calc_hp.htm

pri pogojih pred nastavitvijo: 15 stopinj, 976hPa, 33% vlage je korekcijski faktor 1,077

pri pogojih po nastavitvi: 30 stopinj, 971 hPa, 15% vlage je korekcijski faktor 1.117

Torej prej izmerjenih 120hp * novakorekcija/starakorekcija = 124,5 hp

:hmm:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Hočeš reči, da čarman izmeri konje, poveča nastavitev temperature, odklopi in čao :D

Ne, tega pa nisem rekla. Sem prepričana, da ti ga za 120e +ddv na uro zraven tud optimalno nastavi. :D

Kalkulator:

http://wahiduddin.net/calc/calc_hp.htm

pri pogojih pred nastavitvijo: 15 stopinj, 976hPa, 33% vlage je korekcijski faktor 1,077

pri pogojih po nastavitvi: 30 stopinj, 971 hPa, 15% vlage je korekcijski faktor 1.117

Torej prej izmerjenih 120hp * novakorekcija/starakorekcija = 124,5 hp

:hmm:

Na tvojem grafu so sicer eni drugi korekcijski faktorji zraven, ampak zadeva špila na isti sistem. Vprašanje, pa, če je tukaj treba upoštevati še kako stvar zraven. Bi bilo mogoče fajn, če bi se kdo od fantov, ki so lastniki take napravice ali pa se na to kaj spoznajo, malo objasnili to nam navadnim smrtnikom, kolk je dejanski prirastek moči zaradi kor. faktorjev.

Je pa tud še ne cel kup stvari, ki lahko vplivajo na samo meritev konjev motorja (ne govorim za meritev pred in po nastavitvi) kolikor je meni znano obraba gume, tlak v gumi, tip gume itd.

Naj dopolni/popravi, kdo ki ima več pojma, moje površinsko znanje se tle ustavi :blush:

Objavljeno

Ne, tega pa nisem rekla. Sem prepričana, da ti ga za 120e +ddv na uro zraven tud optimalno nastavi. :D

Na tvojem grafu so sicer eni drugi korekcijski faktorji zraven, ampak zadeva špila na isti sistem. Vprašanje, pa, če je tukaj treba upoštevati še kako stvar zraven. Bi bilo mogoče fajn, če bi se kdo od fantov, ki so lastniki take napravice ali pa se na to kaj spoznajo, malo objasnili to nam navadnim smrtnikom, kolk je dejanski prirastek moči zaradi kor. faktorjev.

Je pa tud še ne cel kup stvari, ki lahko vplivajo na samo meritev konjev motorja (ne govorim za meritev pred in po nastavitvi) kolikor je meni znano obraba gume, tlak v gumi, tip gume itd.

Naj dopolni/popravi, kdo ki ima več pojma, moje površinsko znanje se tle ustavi :blush:

Bacek Jon spet komplicira.:P:) Čarman za meritev uporablja Dynojet-ov dyno z njihovim software-om. Temperatura in zračni tlak se merita in korigirata avtomatsko in ta dva parametra ne more ročno popravljati. Razlika nastane zaradi sobe, kjer je dyno postavljen. Pri prvih meritvah je soba hladna po večih meritvah pa se segreje in je zato tudi temperatura višja. V kolikor bi bila razlika samo v korekcijskem faktorju, bi bili krivulji moči in navora (pred in po optimizaciji) čez cel graf vzporedni.

Objavljeno

verjetno misliš Wilbers? sam uporabljam njihove vzmeti v prednjih vilicah, sicer na motociklu za ppo cesti pa vseeno, mislim da so zadosti športni in kvalitetni, da jim zaupam. Predvsem v nemško govorečem območju Evrope uživajo kar precejšen renome na področju vzmetenja in blaženja, tudi v reviji Motorrad pohvalijo njihove izdelke. Probaj pogledat med IDM ekipami, so kar aktivni tam.

LP Bajsi

Objavljeno

wilbers je blo mišljeno, ja...moja napaka

ok, hvala! mislim, da bom kar nabavil to in sprobal. Upam, da se obnese. lp

Objavljeno

Za zaključek predelave še test na valjarjih.

125,8 konjev na zadnjem kolesu.

Zelo sem zadovoljen, nad pričakovanji :)

A imaš mogoče tudi graf, ki se ponavadi izrisuje pod grafom moči in to je graf razmerja gorivo/zrak v odvisnosti od obratov?

Objavljeno

Malo off topic....

Zanima me koliko olja gre pri Hondi CRF250R 2010 v mašino in menjalnik ker nism dobil nobene servisne knige zraven...

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Sej ti piše nad šipco koliko ML-litrov gre notri

Objavljeno

Na kok se naštelajo ventili suzukija gsxr 600 2002 letnik?

Objavljeno (popravljeno)

Zanima me ali ima kdo izkušnje s temi "WILBERGS" blažilniki krmila? Stabilizator bi bil montiran na Yamaho R6.

http://www.carman-motosport.si/prodaja/amortizacija_wilbers/amortizerji_krmila/wilbers_amortizerji_krmila.html

Hvala za odg. in lep pozdrav

Naj me kdo popravi......WILBERS je delal z HYPERPRO stabilizatorji pod svojo blagovno znamko ali kakorkoli že. V glavnem identična roba, HYPERPRO je bila pod WILBERS znamko nekaj cenejša, ampak ne bistveno, govorim o nemškem tržišču, kjer je WILBERS doma.

Razlika le v končni izdelavi, barvi, regulaciji še mogoče, barvah kita za montažo in blažilcev, ko sem kupoval l.2006.

Osebno bi 300 dal raje za HYPERPRO CSC - boljša, lična končna izdelava, preprosta uporaba in montaža, dostopna regulacija, najbolje prodajan model na nemškem tržišču, ampak sem preizkusil samo HYPERPRO RSC (progresivni), montaža brez problemov.

Lahko pa malo pobrskam po papirnatem arhivu, v PS-u je bil test, TUNE-UP za R6, tudi z blažilci od WP, Őhlinsa, Bitubo, LSL, ipd. do zgoraj omenjenih.

Popravljeno . Popravil Red
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

posneto tu

http://www.ustream.tv/recorded/6189441

kje točno (> 1 urni film) je za poiskat

od 41min 30sek dalje

tema: obračanje dunlop D211GP iz 27 januar 2011

Popravljeno . Popravil gsx750f
  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Nekaj me zanima; ali kdo izmed vas, ki se bolj ali manj redno vozite po pisti, prestavljate navzdol brez sklopke?

Objavljeno

Nekaj me zanima; ali kdo izmed vas, ki se bolj ali manj redno vozite po pisti, prestavljate navzdol brez sklopke?

tega pomojem še v motogp ne delajo

Objavljeno

tega pomojem še v motogp ne delajo

Tega po mojem nikjer ne delajo....

Objavljeno

Aja, da ne bo pomote, ne sprašujem tega zato,da bi to prakticiral, ampak sem domislil en drugačen način prestavljanja, ki bi lahko imel precejšne prednosti in je dokaj simpl, zahteva pa uporabo sklopke pri prestavljanju navzdol.

Objavljeno

Nekaj me zanima; ali kdo izmed vas, ki se bolj ali manj redno vozite po pisti, prestavljate navzdol brez sklopke?

Enkrat sva glih z Markom Jermanom govorila in sm ga to uprašu. In je odgovoru, da če gre fejst na nož tut kdaj brez sklopke dol prešalta. Na grobniku to naredi iz 4. prestave v 3.prestavo pred prvim desnim v luknji ( k rekord lovi al mu pa kšn Pellizzon za ovratnik diha )

Objavljeno (popravljeno)

Aja, da ne bo pomote, ne sprašujem tega zato,da bi to prakticiral, ampak sem domislil en drugačen način prestavljanja, ki bi lahko imel precejšne prednosti in je dokaj simpl, zahteva pa uporabo sklopke pri prestavljanju navzdol.

In ta način je? :)

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno

Zanimivo glede Jermana in Grobnika. Najbrž gre lažje, če ima motor zdrsno sklopko, drugače si ne predstavljam kako bi to izvedel ne da bi motor zanihal.

Jure, ko naredim, ti pokažem. V principu je tok preprost, da se mi zdi čudno da ne bi še noben tega potuhtal.

  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

Zanimivo glede Jermana in Grobnika. Najbrž gre lažje, če ima motor zdrsno sklopko, drugače si ne predstavljam kako bi to izvedel ne da bi motor zanihal.

Jure, ko naredim, ti pokažem. V principu je tok preprost, da se mi zdi čudno da ne bi še noben tega potuhtal.

ok zdaj pa še mene zanima kaj si pogruntal :whistle: ...samo da ne boš razočaran, tudi sam sem doma naredil ˝quick-shifter˝, kateri pa se je v praksi pokazal kot ˝slow-shifter˝, ker se računalnik enostavno predolgo zaganja ko mu za trenutek vzameš napajanje

Objavljeno

če misliš prekinjati vžig med prestavljanjem navzdol to ne bo šlo, ker mora biti menjalnik razbremenjen, pri prestavljanju gor ga razbremeniš tako da spustiš plin, ko pa prestavljaš navzdol pa moraš rahlo dodat plin, razen če imaš v mislih kaj takega kot je omenil Imperator, da se plin nekako ˝sam doda˝

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!