lmperator Objavljeno Januar 27, 2011 Opozori Objavljeno Januar 27, 2011 Res je. Ampak zato se to regulira z korekcijskimi faktorji. Če meriš motor pri 10 stopinjah, ti bo računalnik dejansko meritev pomnožil z manjšo št. kot če ji delaš pri 40 stopinjah. In ne govorim o dejanski temperaturi, amapk tisti, ki jo vpišeš v program. Zato če vzameva tvoj primer. Hipotetično seveda. Reciva da si motor pripeljal na testiranje in je v prostoru 20 stopinj in taka in taka vlaga( reciva, da to vpišeš v dyno in ti zaradi neidealnih pogojih namerjene konje pomnoži s faktorjem 1,02). Potem pa ob nespremenjenih realnih pogojih v računalnik vtipkaš, da si v prostoru, kjer je kao 15 stopinj (korekcijski faktor 1,00- po tvojem grafu)- tukaj, ti dyno najprej pokaže, da ima motor nenastavljen kakega konja manj, kot ga ima dejansko (0,02Xtvoji HP dejanski konji). Nastaviš motor, in sedaj namesto 15 stopinj vpišeš, da opravljaš meritev na 30 stopijah (korekcijski faktor 1,06-saj so za motor to precej slabši pogoji) in dobiš precejšen prirast konjev, saj je samo razlika med korekcijskim faktorjem (če je bila meritev ves čas opravljena pri isti temperaturi) kar precejšna. Zdej pa sam veš, če si bil zraven najprej v bundi in po opravljeni predelavi v kratkih rokavih zaradi vročine .). Hočeš reči, da čarman izmeri konje, poveča nastavitev temperature, odklopi in čao Kalkulator: http://wahiduddin.net/calc/calc_hp.htm pri pogojih pred nastavitvijo: 15 stopinj, 976hPa, 33% vlage je korekcijski faktor 1,077 pri pogojih po nastavitvi: 30 stopinj, 971 hPa, 15% vlage je korekcijski faktor 1.117 Torej prej izmerjenih 120hp * novakorekcija/starakorekcija = 124,5 hp DXR16 in cvetkamarjetka 2
svobodnaptica01 Objavljeno Januar 27, 2011 Opozori Objavljeno Januar 27, 2011 Hočeš reči, da čarman izmeri konje, poveča nastavitev temperature, odklopi in čao Ne, tega pa nisem rekla. Sem prepričana, da ti ga za 120e +ddv na uro zraven tud optimalno nastavi. Kalkulator: http://wahiduddin.net/calc/calc_hp.htm pri pogojih pred nastavitvijo: 15 stopinj, 976hPa, 33% vlage je korekcijski faktor 1,077 pri pogojih po nastavitvi: 30 stopinj, 971 hPa, 15% vlage je korekcijski faktor 1.117 Torej prej izmerjenih 120hp * novakorekcija/starakorekcija = 124,5 hp Na tvojem grafu so sicer eni drugi korekcijski faktorji zraven, ampak zadeva špila na isti sistem. Vprašanje, pa, če je tukaj treba upoštevati še kako stvar zraven. Bi bilo mogoče fajn, če bi se kdo od fantov, ki so lastniki take napravice ali pa se na to kaj spoznajo, malo objasnili to nam navadnim smrtnikom, kolk je dejanski prirastek moči zaradi kor. faktorjev. Je pa tud še ne cel kup stvari, ki lahko vplivajo na samo meritev konjev motorja (ne govorim za meritev pred in po nastavitvi) kolikor je meni znano obraba gume, tlak v gumi, tip gume itd. Naj dopolni/popravi, kdo ki ima več pojma, moje površinsko znanje se tle ustavi malakai, iom, tomazinjo in 7 others 7 3
rude Objavljeno Januar 30, 2011 Opozori Objavljeno Januar 30, 2011 Ne, tega pa nisem rekla. Sem prepričana, da ti ga za 120e +ddv na uro zraven tud optimalno nastavi. Na tvojem grafu so sicer eni drugi korekcijski faktorji zraven, ampak zadeva špila na isti sistem. Vprašanje, pa, če je tukaj treba upoštevati še kako stvar zraven. Bi bilo mogoče fajn, če bi se kdo od fantov, ki so lastniki take napravice ali pa se na to kaj spoznajo, malo objasnili to nam navadnim smrtnikom, kolk je dejanski prirastek moči zaradi kor. faktorjev. Je pa tud še ne cel kup stvari, ki lahko vplivajo na samo meritev konjev motorja (ne govorim za meritev pred in po nastavitvi) kolikor je meni znano obraba gume, tlak v gumi, tip gume itd. Naj dopolni/popravi, kdo ki ima več pojma, moje površinsko znanje se tle ustavi Bacek Jon spet komplicira. Čarman za meritev uporablja Dynojet-ov dyno z njihovim software-om. Temperatura in zračni tlak se merita in korigirata avtomatsko in ta dva parametra ne more ročno popravljati. Razlika nastane zaradi sobe, kjer je dyno postavljen. Pri prvih meritvah je soba hladna po večih meritvah pa se segreje in je zato tudi temperatura višja. V kolikor bi bila razlika samo v korekcijskem faktorju, bi bili krivulji moči in navora (pred in po optimizaciji) čez cel graf vzporedni. Kor13, Dani, kat in 6 others 6 3
alenn46 Objavljeno Februar 1, 2011 Opozori Objavljeno Februar 1, 2011 Zanima me ali ima kdo izkušnje s temi "WILBERGS" blažilniki krmila? Stabilizator bi bil montiran na Yamaho R6. http://www.carman-motosport.si/prodaja/amortizacija_wilbers/amortizerji_krmila/wilbers_amortizerji_krmila.html Hvala za odg. in lep pozdrav
bajsi Objavljeno Februar 1, 2011 Opozori Objavljeno Februar 1, 2011 verjetno misliš Wilbers? sam uporabljam njihove vzmeti v prednjih vilicah, sicer na motociklu za ppo cesti pa vseeno, mislim da so zadosti športni in kvalitetni, da jim zaupam. Predvsem v nemško govorečem območju Evrope uživajo kar precejšen renome na področju vzmetenja in blaženja, tudi v reviji Motorrad pohvalijo njihove izdelke. Probaj pogledat med IDM ekipami, so kar aktivni tam. LP Bajsi
alenn46 Objavljeno Februar 1, 2011 Opozori Objavljeno Februar 1, 2011 wilbers je blo mišljeno, ja...moja napaka ok, hvala! mislim, da bom kar nabavil to in sprobal. Upam, da se obnese. lp
MihaJ Objavljeno Februar 1, 2011 Opozori Objavljeno Februar 1, 2011 Za zaključek predelave še test na valjarjih. 125,8 konjev na zadnjem kolesu. Zelo sem zadovoljen, nad pričakovanji A imaš mogoče tudi graf, ki se ponavadi izrisuje pod grafom moči in to je graf razmerja gorivo/zrak v odvisnosti od obratov? sesir in hilton 1 1
lmperator Objavljeno Februar 2, 2011 Opozori Objavljeno Februar 2, 2011 Samo tisti zgornji graf imam, žal.
MKor Objavljeno Februar 9, 2011 Opozori Objavljeno Februar 9, 2011 Malo off topic.... Zanima me koliko olja gre pri Hondi CRF250R 2010 v mašino in menjalnik ker nism dobil nobene servisne knige zraven...
Gromskastrela Objavljeno Februar 21, 2011 Opozori Objavljeno Februar 21, 2011 Sej ti piše nad šipco koliko ML-litrov gre notri
MiriGSX600 Objavljeno Februar 22, 2011 Opozori Objavljeno Februar 22, 2011 Na kok se naštelajo ventili suzukija gsxr 600 2002 letnik?
Red Objavljeno Februar 22, 2011 Opozori Objavljeno Februar 22, 2011 (popravljeno) Zanima me ali ima kdo izkušnje s temi "WILBERGS" blažilniki krmila? Stabilizator bi bil montiran na Yamaho R6. http://www.carman-motosport.si/prodaja/amortizacija_wilbers/amortizerji_krmila/wilbers_amortizerji_krmila.html Hvala za odg. in lep pozdrav Naj me kdo popravi......WILBERS je delal z HYPERPRO stabilizatorji pod svojo blagovno znamko ali kakorkoli že. V glavnem identična roba, HYPERPRO je bila pod WILBERS znamko nekaj cenejša, ampak ne bistveno, govorim o nemškem tržišču, kjer je WILBERS doma. Razlika le v končni izdelavi, barvi, regulaciji še mogoče, barvah kita za montažo in blažilcev, ko sem kupoval l.2006. Osebno bi 300 dal raje za HYPERPRO CSC - boljša, lična končna izdelava, preprosta uporaba in montaža, dostopna regulacija, najbolje prodajan model na nemškem tržišču, ampak sem preizkusil samo HYPERPRO RSC (progresivni), montaža brez problemov. Lahko pa malo pobrskam po papirnatem arhivu, v PS-u je bil test, TUNE-UP za R6, tudi z blažilci od WP, Őhlinsa, Bitubo, LSL, ipd. do zgoraj omenjenih. Popravljeno Februar 22, 2011. Popravil Red
gsx750f Objavljeno Marec 26, 2011 Opozori Objavljeno Marec 26, 2011 kje si to bral posneto tu http://www.ustream.tv/recorded/6189441 kje točno (> 1 urni film) je za poiskat MiriGSX600 1
gsx750f Objavljeno Marec 26, 2011 Opozori Objavljeno Marec 26, 2011 (popravljeno) posneto tu http://www.ustream.tv/recorded/6189441 kje točno (> 1 urni film) je za poiskat od 41min 30sek dalje tema: obračanje dunlop D211GP iz 27 januar 2011 Popravljeno Marec 26, 2011. Popravil gsx750f
MihaJ Objavljeno April 17, 2011 Opozori Objavljeno April 17, 2011 Nekaj me zanima; ali kdo izmed vas, ki se bolj ali manj redno vozite po pisti, prestavljate navzdol brez sklopke?
biker77 Objavljeno April 17, 2011 Opozori Objavljeno April 17, 2011 Nekaj me zanima; ali kdo izmed vas, ki se bolj ali manj redno vozite po pisti, prestavljate navzdol brez sklopke? tega pomojem še v motogp ne delajo casper7, Kawc, hilton in 2 others 4 1
casper7 Objavljeno April 17, 2011 Opozori Objavljeno April 17, 2011 tega pomojem še v motogp ne delajo Tega po mojem nikjer ne delajo.... Kawc 1
MihaJ Objavljeno April 17, 2011 Opozori Objavljeno April 17, 2011 Aja, da ne bo pomote, ne sprašujem tega zato,da bi to prakticiral, ampak sem domislil en drugačen način prestavljanja, ki bi lahko imel precejšne prednosti in je dokaj simpl, zahteva pa uporabo sklopke pri prestavljanju navzdol. Ervin93 in hilton 1 1
RVT Objavljeno April 17, 2011 Opozori Objavljeno April 17, 2011 Nekaj me zanima; ali kdo izmed vas, ki se bolj ali manj redno vozite po pisti, prestavljate navzdol brez sklopke? Enkrat sva glih z Markom Jermanom govorila in sm ga to uprašu. In je odgovoru, da če gre fejst na nož tut kdaj brez sklopke dol prešalta. Na grobniku to naredi iz 4. prestave v 3.prestavo pred prvim desnim v luknji ( k rekord lovi al mu pa kšn Pellizzon za ovratnik diha ) Baky23 in sesir 1 1
Jure Objavljeno April 17, 2011 Opozori Objavljeno April 17, 2011 (popravljeno) Aja, da ne bo pomote, ne sprašujem tega zato,da bi to prakticiral, ampak sem domislil en drugačen način prestavljanja, ki bi lahko imel precejšne prednosti in je dokaj simpl, zahteva pa uporabo sklopke pri prestavljanju navzdol. In ta način je? Popravljeno April 17, 2011. Popravil Jure
MihaJ Objavljeno April 18, 2011 Opozori Objavljeno April 18, 2011 Zanimivo glede Jermana in Grobnika. Najbrž gre lažje, če ima motor zdrsno sklopko, drugače si ne predstavljam kako bi to izvedel ne da bi motor zanihal. Jure, ko naredim, ti pokažem. V principu je tok preprost, da se mi zdi čudno da ne bi še noben tega potuhtal. P182 in hilton 2
lmperator Objavljeno April 18, 2011 Opozori Objavljeno April 18, 2011 R6 od Crutchlow-a, zanimivo branje http://www.motorcycle-usa.com/268/5477/Motorcycle-Article/Crutchlows-Factory-Yamaha-YZF-R6.aspx Omenja tudi, da pri prestavljanju navzdol avtomatsko dvigne obrate, da ni treba dajat vmesnega gasa. Baky23 in sjeng 1 1
k0ci Objavljeno April 18, 2011 Opozori Objavljeno April 18, 2011 Zanimivo glede Jermana in Grobnika. Najbrž gre lažje, če ima motor zdrsno sklopko, drugače si ne predstavljam kako bi to izvedel ne da bi motor zanihal. Jure, ko naredim, ti pokažem. V principu je tok preprost, da se mi zdi čudno da ne bi še noben tega potuhtal. ok zdaj pa še mene zanima kaj si pogruntal ...samo da ne boš razočaran, tudi sam sem doma naredil ˝quick-shifter˝, kateri pa se je v praksi pokazal kot ˝slow-shifter˝, ker se računalnik enostavno predolgo zaganja ko mu za trenutek vzameš napajanje
MihaJ Objavljeno April 18, 2011 Opozori Objavljeno April 18, 2011 Ne, ni tak domač quick shifter, pravzaprav da bi ta ''moj'' sistem deloval bi rabil en zaresen QS. sjeng, hilton, Baky23 in 1 other 1 3
k0ci Objavljeno April 18, 2011 Opozori Objavljeno April 18, 2011 če misliš prekinjati vžig med prestavljanjem navzdol to ne bo šlo, ker mora biti menjalnik razbremenjen, pri prestavljanju gor ga razbremeniš tako da spustiš plin, ko pa prestavljaš navzdol pa moraš rahlo dodat plin, razen če imaš v mislih kaj takega kot je omenil Imperator, da se plin nekako ˝sam doda˝
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se