Skoči na vsebino

Priprava motocikla za dirke


RHonda

Priporočene objave

Kako se kaj obnese Pirelli Dragon supercorsa na grobniko?

Hvala :rolleyes:

Nisem nekih hudih časov postavlu in je držala vredu. Polovico profila kar ga je še blo, je pa pobral v cca 35 krogih. Tko da obraba enormna. T je bla okol 20 stopinj, spredi 2, zadi 1.9 bara. Aja, spredi sem sicer mel Dragon Superbike, zadi pa Supercorso.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako se kaj obnese Pirelli Dragon supercorsa na grobniko?

Hvala :rolleyes:

za prvih par obiskov piste bi bila ok - dokler se ne naučiš ovinkov itd.. za kaj bolj resnega niso primerne

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Je kaj narobe če spredni slike gumo kontra ubrneš?

Odvisno od karkase in spojev gume. Npr. dunlop KR lahko obračaš, GP racer slick recimo pa naj ne bi.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odvisno od karkase in spojev gume. Npr. dunlop KR lahko obračaš, GP racer slick recimo pa naj ne bi.

Jaz sem zadnjo GP Racer obrnil (sicer je taka s profilom) in je bilo vse normalno.

Bilo mi je rečeno, da vkolikor ima guma 0-stopinjski oziroma neskončen jekleni ovoj, potem ni težav, ker v obe smeri enako prenaša obremenitve.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz sem že vozil zadaj obrnjeno GP Racer slick (model 209) na Marofu in ni bilo nobenih težav. Pri prednji pa raje ne bi šel v to, če ne drugače, zaradi boljšega občutka..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz sem že vozil zadaj obrnjeno GP Racer slick (model 209) na Marofu in ni bilo nobenih težav. Pri prednji pa raje ne bi šel v to, če ne drugače, zaradi boljšega občutka..

obrnil sem KR in D211GP NTEC, tako sprednjo kot zadnjo in se peljal enake čase...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za zaključek predelave še test na valjarjih.

125,8 konjev na zadnjem kolesu.

Zelo sem zadovoljen, nad pričakovanji :)

....kaj vse pa vključuje predelava, agregata mislim?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za zaključek predelave še test na valjarjih.

125,8 konjev na zadnjem kolesu.

Zelo sem zadovoljen, nad pričakovanji :)

Nice. :notworthy: Čeprav gledam graf in vedno znova me fascinira, kako so prav vsi motorji pri nas pred predelavo pomerjeni na kao skoraj enkrat nižje temperature kot potem po predelavi, pa ne glede na to, a se je predelavo delalo poleti/pozimi, v enem dnevu ali v razmaku nekaj dni/tednov.... dobi človek občutek, da nam je glavno, da je konjenica, pa tud če je kaka glava samo iz naslova korekcijiskih faktorjev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo je še to, da bi moral motor pri nižji temperaturi pokazati večjo moč, ker je zrak gostejši.

@crusty: Agregat ni bil odprt. Menjan je izpuh, PC in zračni filter. Sem pa naredil večji servis (svečke, olje, filtri, veriga, zobniki).

Škoda ko nimam meritve pred predelavo. Ti dve meritvi sta samo pred in po nastavitvi PC-ja.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo je še to, da bi moral motor pri nižji temperaturi pokazati večjo moč, ker je zrak gostejši.

@crusty: Agregat ni bil odprt. Menjan je izpuh, PC in zračni filter. Sem pa naredil večji servis (svečke, olje, filtri, veriga, zobniki).

Škoda ko nimam meritve pred predelavo. Ti dve meritvi sta samo pred in po nastavitvi PC-ja.

u madonca brez power commanderja ali nove elektronike?? tale je pa kr mal huda :hmm: ......ampak j....ga tolk je važn da boš letu k norc z njim :) .......greš pred pomladjo kaj probat?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

u madonca brez power commanderja ali nove elektronike?? tale je pa kr mal huda :hmm: ......ampak j....ga tolk je važn da boš letu k norc z njim :) .......greš pred pomladjo kaj probat?

Ti dve meritvi sta samo pred in po nastavitvi PC-ja.

PC = Power Commander :P

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

u madonca brez power commanderja ali nove elektronike?? tale je pa kr mal huda :hmm: ......ampak j....ga tolk je važn da boš letu k norc z njim :) .......greš pred pomladjo kaj probat?

Veš da bo treba. 11.3. je že prvi bobo, mam že rezerviran hehe :)

Drgač me je pa tale red bull ring čist zrajcu :D Tole bo treba it probat.

Datum             Name                                            Veranstalter 	 

22.04. - 24.04.2011 	Red-Bull-Ring Renntraining, Fahrertraining 	Valentinos motorsports 

18.06. - 19.06.2011 	"Speed Weekend" Red Bull Ring 	"Speed-Weekend" HONDA Austria GmbH 

28.06.2011 	        YART Racing Day auf dem RedBull Ring 	        Yart-GMBH

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo je še to, da bi moral motor pri nižji temperaturi pokazati večjo moč, ker je zrak gostejši.

Res je. Ampak zato se to regulira z korekcijskimi faktorji. Če meriš motor pri 10 stopinjah, ti bo računalnik dejansko meritev pomnožil z manjšo št. kot če ji delaš pri 40 stopinjah. In ne govorim o dejanski temperaturi, amapk tisti, ki jo vpišeš v program.

Zato če vzameva tvoj primer. Hipotetično seveda.

Reciva da si motor pripeljal na testiranje in je v prostoru 20 stopinj in taka in taka vlaga( reciva, da to vpišeš v dyno in ti zaradi neidealnih pogojih namerjene konje pomnoži s faktorjem 1,02). Potem pa ob nespremenjenih realnih pogojih v računalnik vtipkaš, da si v prostoru, kjer je kao 15 stopinj (korekcijski faktor 1,00- po tvojem grafu)- tukaj, ti dyno najprej pokaže, da ima motor nenastavljen kakega konja manj, kot ga ima dejansko (0,02Xtvoji HP dejanski konji). Nastaviš motor, in sedaj namesto 15 stopinj vpišeš, da opravljaš meritev na 30 stopijah (korekcijski faktor 1,06-saj so za motor to precej slabši pogoji) in dobiš precejšen prirast konjev, saj je samo razlika med korekcijskim faktorjem (če je bila meritev ves čas opravljena pri isti temperaturi) kar precejšna. Zdej pa sam veš, če si bil zraven najprej v bundi in po opravljeni predelavi v kratkih rokavih zaradi vročine .).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

obrnil sem KR in D211GP NTEC, tako sprednjo kot zadnjo in se peljal enake čase...

Za D211GP je Dave Moss reku da je usmerjena in ni za obračanje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!