Skoči na vsebino

Priprava motocikla za dirke


RHonda

Priporočene objave

A kdo ve kje se dobi tiste oprimke za na tank, mislim tisto nalepko za na bok tanka, da se z nogo lažje oprimeš tanka? Hvala.

Ebay - išči: ---> StompGrip

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

R6 (06-07)

http://www.moto.it/moto-usate/yamaha/yzf-r6/yzf-r6--2005-06/index.html?msg=2658670

vs.

R6 (08-09)

http://www.moto.it/moto-usate/yamaha/yzf-r6/yzf-r6--2008-09/index.html?msg=2681305

vs.

CBR 600RR (07-08)

http://www.avto-net/_MOTO/ad.asp?ID=4113721 (zamenjaj avto-net s .net)

Ne morem se odločiti katerega izmed teh (ali takšnih) bi izbral. V to temo pišem, ker bom motocikel uporabljal izključno na dirkališču.

Ali se bolj splača vzeti starejšega (06) pa več vložiti v predelave, ali vzeti novejšega (09), vendar potem manj vložiti v predelave?

Tista CBR-a zgoraj na prvi pogled izgleda idealno za predelavo za na pisto, vendar ne vem koliko je sploh siselno vzeti CBR, saj kot gledam krivulje moči ima CBR s kompletnim akrapovičem manj moči kot R6 serijska. Kako se obnašata motorja na pisti? Kakor sem dosedaj vozil dirke je večina peljala R6, CBR-ke nisem nikjer zasledil. Čemu? Kakšne izkušnje imate vi?

Kakor sem bral je med 06-07 R6 in 08-09 R6 bistvena razlika samo YCCI. Kakšen efekt ima to? Na akrapovičevi strani imata oba modela 120hp na zadnjem kolesu (z racing line izpuhom).

Tole dilemo pa poznam. :whistle:

Ko sva midva kupovala, sem se jaz osebno bolj ogreval za R6. Vozil sem obe in temperament od R6 nad 10k obrati mi je bil zelo všeč. Honda precej bolj zvezno vleče in ne daje tistega "rukerja" kar ne pomeni, da ne gre nikamor. Svoj potencial seveda dokazuje tudi v supersport prvenstvu, kjer je zadnj aleta nepremagljiva. Tisto zimo pred tremi leti pa nikjer v bližnji okolici (beri 1.000 km) nisva naletela na podrsano R6 (celi so bili svinjsko dragi), tako da sva kupila CBR-ko.

Razlika v moči obeh se bi po mojem mišljenju poznala šele pri vrhunskih časih. Če se ne motim je Marko Jerman lani dosegel čas s CBR 600 RR stock na Grobniku 1:32 ali še manj, tako da ta honda v pravih rokah lahko zares leti.

Je pa velika razlika (vredna 700 EUR) v tem, da ima R6 že zdrsno sklopko (antihoop), medtem ko je Honda na žalost nima in zadek dostikrat štemplja.

Seveda bi se najlažje prepričal, če bi se z obema zapeljal kakšen krog, saj je tudi drža na obeh precej različna.

Baje pa Crusty razmišlja o prodaji svoje R6 (tako se sliši... :whistle:) in nakup takega narejenega stroja je včasih najbolj racionalna rešitev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

R6 (06-07)

http://www.moto.it/m...tml?msg=2658670

vs.

R6 (08-09)

http://www.moto.it/m...tml?msg=2681305

vs.

CBR 600RR (07-08)

http://www.avto-net/....asp?ID=4113721 (zamenjaj avto-net s .net)

Ne morem se odločiti katerega izmed teh (ali takšnih) bi izbral. V to temo pišem, ker bom motocikel uporabljal izključno na dirkališču.

Ali se bolj splača vzeti starejšega (06) pa več vložiti v predelave, ali vzeti novejšega (09), vendar potem manj vložiti v predelave?

Tista CBR-a zgoraj na prvi pogled izgleda idealno za predelavo za na pisto, vendar ne vem koliko je sploh siselno vzeti CBR, saj kot gledam krivulje moči ima CBR s kompletnim akrapovičem manj moči kot R6 serijska. Kako se obnašata motorja na pisti? Kakor sem dosedaj vozil dirke je večina peljala R6, CBR-ke nisem nikjer zasledil. Čemu? Kakšne izkušnje imate vi?

Kakor sem bral je med 06-07 R6 in 08-09 R6 bistvena razlika samo YCCI. Kakšen efekt ima to? Na akrapovičevi strani imata oba modela 120hp na zadnjem kolesu (z racing line izpuhom).

Moje izkušnje:

CBR-a je dražja za predelat, ima več mid range power-ja manj max. moči proti R6. Na pisti je CBR-a manj utrujajoča, R6 pa bolj agresivna. Z obema se da peljati več ali manj enake čase.

Glede na to, da je konec sezone, se splača pogledat kakšen že predelan motor. Takšni se definitivno prodajajo za precej manj denarja kot je stala predelava . Če motor ni preveč zmatran (beri ima cel okvir, vilice, nihajko in ni imel še odprtega agregata) je to daleč najboljša in najcenejša varianta.

YCCI sicer nisem še preizkusil vendar dvomim, da ti bo na pisti kaj koristil. Tiste obrate kjer vleče zrak čez daljši vstopnik se na dirkališčih v glavnem ne uporablja. To, da YEC kit tega sistema ne uporablja, samo potrjuje mojo prejšnjo izjavo.

Upam, da sem ti kaj pomagal in da boš kupil ta pravo zverino za preganjanje popistah.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje izkušnje:

CBR-a je dražja za predelat, ima več mid range power-ja manj max. moči proti R6. Na pisti je CBR-a manj utrujajoča, R6 pa bolj agresivna. Z obema se da peljati več ali manj enake čase.

Glede na to, da je konec sezone, se splača pogledat kakšen že predelan motor. Takšni se definitivno prodajajo za precej manj denarja kot je stala predelava . Če motor ni preveč zmatran (beri ima cel okvir, vilice, nihajko in ni imel še odprtega agregata) je to daleč najboljša in najcenejša varianta.

YCCI sicer nisem še preizkusil vendar dvomim, da ti bo na pisti kaj koristil. Tiste obrate kjer vleče zrak čez daljši vstopnik se na dirkališčih v glavnem ne uporablja. To, da YEC kit tega sistema ne uporablja, samo potrjuje mojo prejšnjo izjavo.

Upam, da sem ti kaj pomagal in da boš kupil ta pravo zverino za preganjanje popistah.

z eno besedo R6 je pač R6 :worship: ...........tam zadaj se pa tud kakšna honda pojavi :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala vsem za pomoč, sem se že za R6 odločil, sam še tapravo najdem :)

Gledam sicer tudi Triumph 675, samo pri temu je verjetno precej težko dele dobit.

Problem pri nakupu predelanega stroja, je da ta (ponavadi) nima papirjev in meni je mučno vsakič 20 min do pol ure na meji čakat (v obe smeri) in prekladat tisti ATA karnet. Pa vsak carinik te pol še zaslišuje, tebi se pa ponavadi mudi. Problem je tako za Marof kot Grobnik, ki sta najbližji pisti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala vsem za pomoč, sem se že za R6 odločil, sam še tapravo najdem :)

Gledam sicer tudi Triumph 675, samo pri temu je verjetno precej težko dele dobit.

Problem pri nakupu predelanega stroja, je da ta (ponavadi) nima papirjev in meni je mučno vsakič 20 min do pol ure na meji čakat (v obe smeri) in prekladat tisti ATA karnet. Pa vsak carinik te pol še zaslišuje, tebi se pa ponavadi mudi. Problem je tako za Marof kot Grobnik, ki sta najbližji pisti.

pm privat vem za eno hudo daytono ugodno :closedeyes:, deli so pa isto kot za japananezere.. za vozit pa definitivno boljše od vseh japoncev( citirano iz testov različnih motorevij :whistle: )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

s kolkimi si pa že dirkal???

sej je citiral iz različnih motorevij.. ;)

kakih hudih razlik ni..

kar ti paše in ti je bolj všeč..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej je citiral iz različnih motorevij.. ;)

kakih hudih razlik ni..

kar ti paše in ti je bolj všeč..

"različne motorevije" so pisale da bo RC8 hud konkurenčen stroj, pa RSV4, pa nova R1 -bigbang......pa se je vse izkazalo v praksi zeeeelooo drugače, tko, da če se oziraš le na tisto kar napišejo oz. za kar so plačani več ali manj fališ. :(

Triumph verjamem, da je dober stroj...........vendar za na pisto serijski ne vem, če je kaj dosti konkurenčen, s tem se tudi vidi kako malo jih dirka z njimi, govorimo o amaterjih. Kovali so ga v zvezde pa razen Jermana ne poznam nikogar, da bi ga vozu pa še ta je SSP. :?

Goran v začetku teme išče dober dokaj serijski stroj izključno za na pisto..............in tukaj razlike definitivno so, tako v vožnji kot v €€€

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"različne motorevije" so pisale da bo RC8 hud konkurenčen stroj, pa RSV4, pa nova R1 -bigbang......pa se je vse izkazalo v praksi zeeeelooo drugače, tko, da če se oziraš le na tisto kar napišejo oz. za kar so plačani več ali manj fališ. :(

Triumph verjamem, da je dober stroj...........vendar za na pisto serijski ne vem, če je kaj dosti konkurenčen, s tem se tudi vidi kako malo jih dirka z njimi, govorimo o amaterjih. Kovali so ga v zvezde pa razen Jermana ne poznam nikogar, da bi ga vozu pa še ta je SSP. :?

Goran v začetku teme išče dober dokaj serijski stroj izključno za na pisto..............in tukaj razlike definitivno so, tako v vožnji kot v €€€

seveda da so..

sicer je pa zelo enostavno ga najdt..

pogledaš kater je najmanj udoben..da te vse boli na njem..da se nikol ne bi po cesti peljal z njim..

un bo najbolš za na pisto :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

seveda da so..

sicer je pa zelo enostavno ga najdt..

pogledaš kater je najmanj udoben..da te vse boli na njem..da se nikol ne bi po cesti peljal z njim..

un bo najbolš za na pisto :D

:D :D :D :D :D :D :D ............ bo kr držal!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej je citiral iz različnih motorevij.. ;)

kakih hudih razlik ni..

kar ti paše in ti je bolj všeč..

hja čudno da je jerman tako hiter, pa brez problemov celo sezono.....

:sleep2:

Popravljeno . Popravil hilton
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hja čudno da je jerman tako hiter, pa brez problemov celo sezono.....

:sleep2:

It's a joke. right? Daytonca je letosd zamenjala najmanj 3 motorje.

Jaz osebno mislim, da se nesme kej dost gledat keri motorji zmagujejo WSBK in SSP. če se že nek orientiraš, pol moreš za izhodišče vzet STOCK dirkalnike.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hja čudno da je jerman tako hiter, pa brez problemov celo sezono.....

:sleep2:

Marko je hiter na kakrkoli se vsede......če še nisi opazil, nazadnje še s suzukijem na Polskem :)

.......kakšna mašina se mu je pa tud na Triumphu podrla....... :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

It's a joke. right? Daytonca je letosd zamenjala najmanj 3 motorje.

Jaz osebno mislim, da se nesme kej dost gledat keri motorji zmagujejo WSBK in SSP. če se že nek orientiraš, pol moreš za izhodišče vzet STOCK dirkalnike.

kolikor mam info od dejana da ni...... bom pa preveril v ponedeljek :closedeyes:

nočem pa nekaj na pamet

Marko je hiter na kakrkoli se vsede......če še nisi opazil, nazadnje še s suzukijem na Polskem :)

.......kakšna mašina se mu je pa tud na Triumphu podrla....... :(

to ti dam prav ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no da podam odgovor glede jemranove daytone....... katerega sem še dolžen

zdržala

[url=http://www.facebook.com/ajax/report.php?type=9&cid=1332894456959&rid=1169001736&cid2=1&cid3=1&h=15461fb096] celo sezono, vseh 9 vikendov in vmesne treninge. agregat je v odličnem stanju, brez vidnejših obrab. tako pravi marko, po pregledu agregata in pripravo za albacete. z motociklom ni bilo nobenih tehničnih težav...........

vir zelo zanesljiv :closedeyes:

oz iz ms

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

No,ker sem se tudi sam navdusil nad obcasnimi izleti na Grobnik imam namen to zimo nabavit SS motor. Vidim da veliko pisete o R6,CBR6RR,Daytoni..sicer sam ciljam na ZX6R (636) 05-06 ki je cenovno cenejsi od R6 ter CBR + od leta 05 naprej ima celo "slipper clutch"..itd. Ker sem bolj zacetnik v SS vodah (motorje vozim dobrih 20 let) vas sprasujem kako se bi kaj ZX6R obnasal na pisti ter ali bi bila to dobra izbira?? TNX

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razmišljam, da bi na Backa namontirala hitri gas, saj se mi pogosto dogaja, da zaradi stegnjene roke čez tank v levih ovinkih ne morem v enem prijemu odpreti gasa do konca.

Predvsem me skrbi kar se tiče menjave skrbi, da bi po menjavi ročica postala trša, npr. na Yamahi je sama rotacija ročke krajša kot pri Hondi (še vedno ne dovolj, da bi lahko odprla brez preprijema), ampak jo je dosti težje obrnit, tega pa ne bi želela. Kakšne so kaj vaše izkušnje s tem. Na internetu sem gledala različne kite, nekje menjaš "polžke", nekje cele ročice. Je kaka razlika? Kot sem gledala je pri večini potrebno zamenjati tudi zajle za gas , ali obstaja tudi kak kit, kjer lahko obdržiš svojo ročko in zajlice, pa zamenjaš samo te "polžke" (za cbr 600rr 07)?

Razmišljala sem tudi o nabavi HRC kita, če ga kdo ima, kako ste kaj zadovoljni, imaš možnost treh različnih nastavitev in ali je ročka postala trša?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razmišljam, da bi na Backa namontirala hitri gas, saj se mi pogosto dogaja, da zaradi stegnjene roke čez tank v levih ovinkih ne morem v enem prijemu odpreti gasa do konca.

Predvsem me skrbi kar se tiče menjave skrbi, da bi po menjavi ročica postala trša, npr. na Yamahi je sama rotacija ročke krajša kot pri Hondi (še vedno ne dovolj, da bi lahko odprla brez preprijema), ampak jo je dosti težje obrnit, tega pa ne bi želela. Kakšne so kaj vaše izkušnje s tem. Na internetu sem gledala različne kite, nekje menjaš "polžke", nekje cele ročice. Je kaka razlika? Kot sem gledala je pri večini potrebno zamenjati tudi zajle za gas , ali obstaja tudi kak kit, kjer lahko obdržiš svojo ročko in zajlice, pa zamenjaš samo te "polžke" (za cbr 600rr 07)?

Razmišljala sem tudi o nabavi HRC kita, če ga kdo ima, kako ste kaj zadovoljni, imaš možnost treh različnih nastavitev in ali je ročka postala trša?

Mislim da je bila lani pozimi debata o tem. Danči je dal en link do enega američana, ki dela te polžke, pri katerih vse ostalo ostane serijsko. Zadeva pa je bila s poštnino vred cca 20 EUR. Tudi jaz moram najti ta link...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim da je bila lani pozimi debata o tem. Danči je dal en link do enega američana, ki dela te polžke, pri katerih vse ostalo ostane serijsko. Zadeva pa je bila s poštnino vred cca 20 EUR. Tudi jaz moram najti ta link...

Hmm, nisem uspela nikjer najt (lahk pa tud, da sem samo jest pa iskalnik nesposobna :ninja:), lani je bila pa v tej temi samo debata, kje se da kit kupit v Slo. Če ti uspe najt link, se priporočam, da ga PMjaš še meni :blush:.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razmišljam, da bi na Backa namontirala hitri gas, saj se mi pogosto dogaja, da zaradi stegnjene roke čez tank v levih ovinkih ne morem v enem prijemu odpreti gasa do konca.

Predvsem me skrbi kar se tiče menjave skrbi, da bi po menjavi ročica postala trša, npr. na Yamahi je sama rotacija ročke krajša kot pri Hondi (še vedno ne dovolj, da bi lahko odprla brez preprijema), ampak jo je dosti težje obrnit, tega pa ne bi želela. Kakšne so kaj vaše izkušnje s tem. Na internetu sem gledala različne kite, nekje menjaš "polžke", nekje cele ročice. Je kaka razlika? Kot sem gledala je pri večini potrebno zamenjati tudi zajle za gas , ali obstaja tudi kak kit, kjer lahko obdržiš svojo ročko in zajlice, pa zamenjaš samo te "polžke" (za cbr 600rr 07)?

Razmišljala sem tudi o nabavi HRC kita, če ga kdo ima, kako ste kaj zadovoljni, imaš možnost treh različnih nastavitev in ali je ročka postala trša?

Bacek Jon! Ne komliciraj in kupi kit od HRC-ja! twak.gif Je dokaj poceni in preverjeno deluje tako kot mora. Sem prepričan, da bo tako najceneje in najmanj boleče. biggrin.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!