Skoči na vsebino

GSX-R 600 ali R6 ali CBR 600RR ali ZX-600RR (ZX-6R)


tak1

Priporočene objave

Živjo!

Spremljam vaš forum že kar precej časa,mogoče več kot leto in ker prebiram razne debate tukej gor vas prosim za uslugo.

V preteklosti sem že imel motor-Suzuki GSX 600F,ki pa sem ga zaradi različnih vzrokov prodal (cca 8 let nazaj).Kupil sem ga precej zgodaj za svoja leta (16,5 let) in ker takrat nisem vedel preveč o motorjih razen o mopedih sem izbral slednega,ki mi je bil na pogled zelo všeč...

Sedaj me je želja zopet premamila,da bi imel svoj dvokolesnik in se resno zanimam za nakup 600 kubičnega motorja vendar naj bi bil primeren tudi za boljšo polovico,ki pa naj bi bil njen prvi motor saj šele izdeluje izpit.

Prosim vas za vaše mnenje o tej druščini motorjev (GSX-R 600 ali R6 ali CBR 600RR ali ZX-600RR),ki so mi zelo zanimivi in naj bi v bližnji prihodnosti en postal moj...

Ima kdo izmrd njih večjo-manjšo pomankljivost oz. nasploh za koga bi se odločili vi,ce vemo,da cena med njimi ni bistveno različna!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsak ti bo svoja jajca hvalu!

Tle gor maš o teh motorjih kr nekej tem odprtih, tako da si jih preberi, odločit se boš mogu pa sam.

Upam da boš imel srečno roko pri izbiri!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jebe*o a ni že dosti takih glupih tem! <_<

Glede tega, kateri je primeren za tvojo boljšo polovico...nobeden! To so čist premočni motrji za učit se gor, se pa najdejo izjeme....Kupi tistega, ki ti je najbl všeč, ker so itaq vsi oh in sploh dobri-odlični.

aja pa pozdravljen na forumu :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

O sopotnicah na SS motorčkih se sliši takole: če te ma rada, se bo enkrat peljala s tabo; če jo pelješ še drugič, je ti nimaš rad!

IMHO mora bit nekaj na tem, zato se morda raje ozri po sportturing modelih (SV 650, CBR 600, FZ6, FZS 600... pobrskaj po Forumu)

Srečno roko pri izbiri, pa mnogo zabavnih in varnih km!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O sopotnicah na SS motorčkih se sliši takole: če te ma rada, se bo enkrat peljala s tabo; če jo pelješ še drugič, je ti nimaš rad!

Dobro, da moja žena ne spremlja tega foruma!!!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kateregakoli bos ze vzel, ce si povprecen motorist (in povprecje je dokaj visoko), nobenega ne bos znal izkoristit niti do 70%, sploh pa ne na nasih cestah, kjer sploh ni pogojev za tovrstno (supersport) uporabo. kot pa je ze bilo napisano, to niso zadeve za ucit se gor. vzem si cas, preberi si kak vzporedni test, uporabi iskalnik in premisli kaj se ti najbolj splaca kupit! ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kateregakoli bos ze vzel, ce si povprecen motorist (in povprecje je dokaj visoko), nobenega ne bos znal izkoristit niti do 70%, sploh pa ne na nasih cestah, kjer sploh ni pogojev za tovrstno (supersport) uporabo. kot pa je ze bilo napisano, to niso zadeve za ucit se gor. vzem si cas, preberi si kak vzporedni test, uporabi iskalnik in premisli kaj se ti najbolj splaca kupit! ;)

a ti to iz svojih izkušenj, al citiraš citirane citate od citiranih citatov

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolega je pred enim tednom nabavo novo CBR 600 RR, prvi vtisi so zelo pozitivni. Motor je res narejen kot mora biti.

Če se rad voziš dvoje oziroma bo motor vozila tudi tvoja boljša polovica je mogoče boljše če izbereš CBR 600 F ( spodnja slika ), motor je bolj prijaznejši oz. ni tako utrujajoč. V zmogljivosti pa razlik skoraj ni, saj so motorji enaki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a ti to iz svojih izkušenj, al citiraš citirane citate od citiranih citatov

pelu sm se s kawlnom ZX9R. in baje sestica sploh ni kaj dost podhranjena proti njemu. sicer pa ze svojga motorja ne znam izkoristit do 100%. .)

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa kaj se sekiraš, sam vozim 1000 ccm Aprilio, pa ne izkoristim niti 100% moči, :wacko: my ass :yea2: , ne verjamem, več tem pravljicam o odstotkih. Sam izkoristim 110% njegove moči, ko v 6 prestavi pri 110 na uro prehitevam kolono, mam prav z veseljem navito ročko od gasa do konca in izkoriščam zmogljivosti. Raj to, kot pa da bi šaltal, sej a ni šaltanje pri dvovaljnikih nekaj takega,m kar bolj malo delaš :hmm: :yea2: . No v glavnem, pri kakem prehitevanju al pa na ravnini boš prav z veseljem izkoristil vseh 100% motorja, še posebej če je kaka kriza al pa škarje al pa... no kot pri avtomobilu,noben konj preveč ne škodi, ravno obratno, pri prehitevanjuu boš rabil vsako, še tko zgarano kljuse.

Aja, glede izbora motorja, a ne bi raj pri kakem ER-5 al pa KLE-Pegasu začeli :D .

lp

Rudi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:? Najprej se odloči zakaj boš imel motor:

-za dirkanje

-za potovanja

-za voznjo v dvoje

-za učenje voznje z motorjem

-za premagovanje daljših ali krajših razdalj

-za...

Ko se boš odločil-pol pa ISKALNIK!

Če pa si se ze odločil za SS motor potem pa mislim , da je med tvojimi

izbranimi motorji razlika zelo majhna oz.zgolj vizuelna!

Drugače pa obilo uzitkov na forum-u! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa kaj se sekiraš, sam vozim 1000 ccm Aprilio, pa ne izkoristim niti 100% moči, :wacko: my ass :yea2: , ne verjamem, več tem pravljicam o odstotkih. Sam izkoristim 110% njegove moči, ko v 6 prestavi pri 110 na uro prehitevam kolono, mam prav z veseljem navito ročko od gasa do konca in izkoriščam zmogljivosti. Raj to, kot pa da bi šaltal, sej a ni šaltanje pri dvovaljnikih nekaj takega,m kar bolj malo delaš :hmm: :yea2: . No v glavnem, pri kakem prehitevanju al pa na ravnini boš prav z veseljem izkoristil vseh 100% motorja, še posebej če je kaka kriza al pa škarje al pa... no kot pri avtomobilu,noben konj preveč ne škodi, ravno obratno, pri prehitevanjuu boš rabil vsako, še tko zgarano kljuse.

Aja, glede izbora motorja, a ne bi raj pri kakem ER-5 al pa KLE-Pegasu začeli :D .

lp

Rudi

ja masino js tud cez 110% izkoristim (konkretno mojo priblizno 124 % - friziranje, pa to... :P ), mislim pa podvozje - nastavljivost, gume, togost okvirja, prihranjenih tistih 200 gramov v primerjavi s prejsnjo sezono, radialne bremze, sprememba tezisca za tistih 20 mm v primerjavi s prejsnjim modelom, pa take stvari k jih dirkaci izkoriscajo na pisti, povprecnez jih pa sploh opazi ne. navadn uporabnik recimo med RSV Mille R in RSV Mille R Factory v voznji sploh ne obcuti razlike, je pa Factory 500 jurjev drazja - pomeni, da ne enega, ne drugega ne izkoristi 100%, da bi lahko obcutil razliko. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

GSX-R 600

Ker mi ni všeč in bi ga mel za trike se učit,.. po zadnjem po sprednjem in za grobnik....

R6

Ker je Rosi zdaj pri jamahi...

CBR 600RR

Ker mi je noro lep,.. in zakon kje ma izpušno cev, ko sediš na njem se ti zdi da je tako noro majhen..

ZX-600RR

Ker mi je nova srebrna z zlatom zakon, ker ima upside down...

Drugače pa je to glavno kar opazim na teh treh.. po ostalih zadevah so razlike kar se mojega motor skila tiče enaki. Gre le za KOZMETIKO.

Motor je luxus,.. kupiš ga zase,.. in ne za druge... SAMO TEBI MORA BIT VŠEČ.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Serbussss tak1!!

Bom poskusal za razliko od ostalih postov napisat in ti s tem svetovati nekaj koristnega, kar bi ti bilo vsaj malo v pomoč.

Izbiraš med superšportnimi motorji, ki naj ne bi bili primerni za učenje...o tem imajo ljudje različna mnenja...Iz mojih izkušenj ti povem, da se da z vsemi motorji prav lepo nezno peljat, saj razvijajo svojo najvecjo moc v visjem rezimu obratov agregata, kar pa obicajno kasneje izkoriscas, ko se motorja navajas in se postopoma ucis. V spodnjem obmocju obratov niso nic kaj pretirano divji in prav lepo zacetnisko se lahko peljes. Lepo zvezno podajajo moc in nimajo nekontroliranih preskokov v moci pri pospeševanju. Velja staro pravilo: vsak motor gre toliko, kolikor mu privijes rocko za plin. Razumen in odgovoren clovek zacetnik, se lahko z njimi prav lepo in varno pelje. Dejstvo, da so motorji vrhunskih zmogljivosti, ti bo v korist, saj motorja po prevozeni sezoni, bodisi dveh, treh..., po vsej verjetnosti ne bos menjal zaradi pomanjkanja moci, bodisi slabe ciklistike, ker imajo vsi omenjeni motorji vrhunske zmogljivosti, ki jih bos zacel izkoriscati sele cez cas, ko ne bos vec zacetnik (po vsej verjetnosti tudi nisi, saj omenjas, da imas izkusnje z GSX600-F om). Z manj zmogljivimi motorji (er-5, pegaso, itd.), se je mogoce hitreje uciti voznje, predvsem na racun pokoncne pozicije sedenja, ki omogoca lazjo vodljivost v zaprtih, kratkih, pocasnih, ovinkih. Takšen motor bos hitro menjal, stopalke bodo vedno bolj v napoto, hitro bo premalo moci in hkrati bos zelel boljse vzmetenje in s tem boljso vodljivost. Nato bo sledil nakup enega izmed omenjenih motorjev ali pa iz vrst naked, bodisi enduro...,ce te bodo sportni modeli z svojimi izgledom in zmogljivostmi zasvojili, o naked ne bos razmisljal, kaj sele o enduro. Še nekaj o omenjenih modelih za katere se zanimas. Ali ga bo vozila zenska, ali ti, ne igra vecje vloge, vsi so zelo lahki, okretni, za sopotnika in dolge proge niso primerni, se pa da brez tezav tudi dlje peljati, odvisno kolk si obcutljiv: vse kar bo 250 km+ bo tezko, sicer pa poznam ljudi ko so potovali z sportaki in jih prav nic ni motilo. Izmed vseh ima ninja najudobnejso pozicijo sedenja, jamaha in honda so nekje zlo podobne, najbolj sporten pa je suzuki. Ninjo 600RR je brez veze kupovati, ce ni tvoj namen dirkanje po pisti (namenjena je dirkaliscu), za na cesto bo 636R bolj primerna, ima vec navora spodaj, razlika o zmogljivostih za amaterje je minimalna in tezko opazna. Med vsemi so zelo majhne razlike, kupi tistega, ki ti je na pogled najlepši. Izstopa ninja, ker ima za svojo konstrukcijo (pre)močan agregat, zato je bolj zivcna od ostalih dveh. Vsi so neznansko lepi in vrhunski motorji, odlocitev je tezka, mene bi mel suzuki :D. Tak1, v upanju, da si izvedel kaj novega in koristnega, en motorističen pozdrav iz Zasavja.

To je moje osebno mnenje, zato kakrsne koli neumestne, smešne in nejasne kritike ter mnenja, odpošljite in naslovite na kak drug topic ali forum.

Popravljeno . Popravil Gianni
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

od nastetih je kupiti ZX 600 RR bedarija ce je ne mislis gnati po pisti; CBR je najbolj "vsestranska" (relativno gledano), GSXR in R6 sta nekje vmes. seveda odvisno od letnika.

po drugi strani je pa brezveze sprasevati druge kaj bi kupili na tvojem mestu. jaz osebno ne bi nobenega od nastetih. samo jaz nisem ti. comprende? ce si se pravilno odlocil bos izvedel sele po nekaj tisoc km ali prevozeni sezoni. probaj sprobati motorje (testne voznje) in se potem odloci.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

od nastetih je kupiti ZX 600 RR bedarija ce je ne mislis gnati po pisti; CBR je najbolj "vsestranska" (relativno gledano), GSXR in R6 sta nekje vmes. seveda odvisno od letnika.

Obstajata (letnik 2004) ZX 6 R in RR. R ima 636 ccm je "normalen" in v rangu ostalih, RR ima 600 ccm zato, da ustreza pravilom supersport. noben od naštetih ni ravno potovalni motor al super primeren za začetnika ampak z pametno glavo to vseeno nebi smel bit problem.

vsi omogočajo več kot lahko 90% izkušenih motoristov izkoristi zato se odloči na podlagi izgleda, položaja sedenja, cene,..itd. zmogljivosti, vozne lastnosti, zavore imajo vsi super tako da glede tega ne moreš kupit slabo, neglede na to kaj kupiš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom zelo kratek...

Gianni... lepo si se potrudu in mu lepo razložil...

To, da si mora "fant" pridobiti izkušnje z nekimi endurami... da bi potem lahko vozil SS motorje... Ne bi jest ravno o tem...

Je pa tako, da moraš najprej prisluhniti sebi. Npr.: Če so ti všeč SS motorji z enduro sigurno ne boš zadovoljen. Izkušnje lahko nabiraš tudi z R6, CBR-ko... Sploh zaradi tega, ker so motorji te generacije zelo lahko vodljivi. Problem je tu le v tebi... kako "stojijo" stvari v glavi...

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gianni ima čisto prav! Sicer res ni treba kupit endure, ampak cestni motor nekaj manjše kubikature (navita 125, ZR 250, ER 5 in podobni), s katerim si pridobiš prepotrebne izkušnje.

Težava novih (in starih) 600 cestakov ni vodljivost, ampak moč!!! :wacko: Vsi vemo, da mladi fantje nimamo pošlihtanih glav, ko se vsedemo na dober motor!

En fant, ki sede iz APN-a na motor s 120 KM misli, da je prišel v nebesa, pospešek, navor, hitrost in.... :o BUUM

Seveda bo vsak na kakšni ravnini malo stisnil gas - sploh v kakem naselju (vsi vemo kako hitro je hitrost npr. 150 km/h), nato pa bo ovinek kar naenkrat preblizu ali pa bo kdo skočil na cesto.

Poleg tega trdim, da se na primer na enemu ZZR-ju 250 ali ER 5 prej naučiš tehnike vožnje - polaganja, prave linije vožnje, zakonitosti ceste in si prej boljši voznik kot pa pri motorju s 120 KM, kjer samo stiskaš gas in nato bremzaš kot idiot v ovinku in nimaš časa pomisliti na pravi nagib, hitreost, linijo in pospeševanje iz ovinka!!!

Krivi pa ste tudi vi fantje in dekleta na forumu, ki govorite o motorjih manjših kubikatur kot jajcah, nevrednih "pravega" motorista in posledično hočejo vsi pobi imeti hude motorje z min. 100 KM. Saj ste že sami zdavnaj ugotovili, da ne izkoriščate niti 70% moči svojega motorja, kako naj potem začetnik izkoristi vsaj 50% moči 120KM motorja. Potem je boljši, da kupi cenejši, udobnejši in manj močan motor, ki ga bo lahko izkoristil vsaj do 80% in se naučil tehnik vožnje. Na primer ER5 ima 50KM (45% moči enega šestotaka), pa gre za enega začetnika vsaj eno do dve leti ko sam hudič!

Lep motoristični pozdrav in pamet v roke!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Krivi pa ste tudi vi fantje in dekleta na forumu, ki govorite o motorjih manjših kubikatur kot jajcah, nevrednih "pravega" motorista in posledično hočejo vsi pobi imeti hude motorje z min. 100 KM. Saj ste že sami zdavnaj ugotovili, da ne izkoriščate niti 70% moči svojega motorja, kako naj potem začetnik izkoristi vsaj 50% moči 120KM motorja. Potem je boljši, da kupi cenejši, udobnejši in manj močan motor, ki ga bo lahko izkoristil vsaj do 80% in se naučil tehnik vožnje. Na primer ER5 ima 50KM (45% moči enega šestotaka), pa gre za enega začetnika vsaj eno do dve leti ko sam hudič!

niso jajci, bi pa navite 125ke ZELO odsvetoval. to so cvajtaktarji, in stroski so z njimi vecji kot s kakimi 500taki.

aja, pa ne govorimo o izkoriscanju motorja (tega zna vsak navit v obrate), ampak v izkoriscanju sasije, zadnjih tehnolosko-konstrukcijskih resitev, ki jih znajo izkoristiti dirkaci na dirkaliscu, na cesti pa ne pomenijo kaj dosti. .) te stvari dosti stanejo, izkoristiti jih pa zna le malokdo. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

niso jajci, bi pa navite 125ke ZELO odsvetoval. to so cvajtaktarji, in stroski so z njimi vecji kot s kakimi 500taki.

čeprav kadar 500-tak zariba je tudi jeba.... :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

čeprav kadar 500-tak zariba je tudi jeba.... :hmm:

je se hujsa jeba, ja, sam ti pa ne zariba 3x na sezono, tk k men lansko leto... :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje mnenje in izkusnje kazejo na to , da ne vozis na zacetku sam ampak, da najdes tipsona ali dva, ki jima zaupas, se jih sezono ali dve drzis kot klop in samo absorbiras njihove izkusnje. To naj bodo ljudje ki jim zaupas in ti bodo pripravljeni pomagati, svetovati. Sam sem zacel z enduro KLR 650 ccm, in vozil tri mesece. (Hvala Icotu za nasvet) Drugo leto sem sel ze na Tisocaka ( zopet hvala Icotu) V tvojem primeru se moras pa odlociti za motocikel, ki ti bo od navedenih najbolj pri srcu. Upostevas lahko tudi ceno. Vsak motocikel ma pa svoje slabe in dobre lasnosti, ki pa ti kot zacetniku niti ne bodo imele kakega velikega pomena. Izberi najlepsega, na katerem se bos najbolje pocutil. Srecno!

Popravljeno . Popravil Shargo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izberi najlepsega, na katerem se bos najbolje pocutil. Srecno!

Ma kaj kompliciraš.........povej mu naravnost naj si kupi R6 in basta!!!! :wub: :wub: :wub:

Kot da kdo dvomi kir motor od zgoraj naštetih je najlepši!!!!!! :devil: :devil: :devil:

(sam ne me zdej tepst) :xx: :xx: :xx: :xx: :xx:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma kaj kompliciraš.........povej mu naravnost naj si kupi R6 in basta!!!! :wub: :wub: :wub:

Kot da kdo dvomi kir motor od zgoraj naštetih je najlepši!!!!!! :devil: :devil: :devil:

(sam ne me zdej tepst) :xx: :xx: :xx: :xx: :xx:

Govoriš o Črni Hondi ? Brez dvoma. :D :notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej baje d ninja tud ne zgleda slabo v črni barvi :P

sicer sm pa js u isti situaciji kukr nš tak1.

v mislih mam nabavo nove igračke, ne "nove" ampak z druge roke, pa se odločam med istimi modeli sam okrog letnika 99-00. zdej sm 3 sezone na NSR-ki nrdu že lepih 16k kilometru in morm povedat d je zakon motorčič za se uvajat v moto svet. Počasi pa ga človek preraste in ni več to kar hoče. Nimam nevem kšne želje divjat ku mongo in pol v prvem ovinku vn, pač pa lepo pelat in če bo nuja tudi potegnt-tega pa mi zdej motor ne omogoča lih najbol. Pa če ruknem še lady na zadn sedež...jah pol pa bohnedaj hriba k ngre nikamr. SS sm pa mel u mislih zto kr so mi všeč in majo vredu zavore in šasijo in vzmeti itd. pa sej veste kaj no. Vem tudi d nebom izkoristu niti 50% tega motorja, pa kaj ga je treba?? Vozu se bom jst z njim in noben drugi tko d je moja odločitev kaj in kako bom napravu in ne od drugih. Tko nekako si js mislim, če ma kdo kej proti pa nej ve zase.

Upam d se bomo na cesti pozdravlali z novimi igračkami :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!