Skoči na vsebino

GSX-R 600 ali R6 ali CBR 600RR ali ZX-600RR (ZX-6R)


tak1

Priporočene objave

Govoriš o Črni Hondi ? Brez dvoma. :D :notworthy:

:lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ojla!

Res lepa hvala vsem za vaše odgovore tukaj na forumu in tudi osebno.Nekateri ste se res prav potrudili,pa mislim,da imate vsi po eni strani prav na tak ali drugačen način. Kot sem že napisal,naj bi bili eden izmed teh dvokolesnikov moj drugi motor po nekaj letni pavzi in če omenim,da nisem več rosno mlad (30 let) pa čeprav to ne pove veliko o človeku oz. razumu v njegovi glavi in na cesti me je ta stvar z dvokolesniki res ponovno močno prevzela,da sem se odločil za nakup za te vrste motorja,ki pa so tudi nekaj dražji vendar imajo tudi svoje prednosti.

Mogoče sem v odgovorih pričakoval kakšen stavek o kakšnih napakah oz. izkušnje z njimi nasploh vendar sem vseeno zadovoljen z vami vendar pa,če bi kdo imel še kakšen nasvet glede tega pa bi z veseljem prebral še kakšno vaše sporočilo...

Upam,da mi bo nakup uspel v tednu ali dveh saj postajam že prav nervozen vendar me edino vreme še rešuje,da ne bi...

Pa če priznam na koncu,mi je zaenkrat najbližji GSX-R 600 saj me pri CBR 600RR moti vsaj to,da bi ga lahko dobil šele po prvem maju,ko pa imam že v načrtu izlet na morje,če bo vreme dopuščalo in mislim,da bi bil izlet z dvokolesnik precej večji užitek,kot...

Pa lep dan vsem in še enkrat hvala...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Ma saj nisi edini pred to odločitvijo...

Jaz sem star 27 in se prav tako odločam med temi 4imi. Vendar me GSXR sploh ne privlači.. nič ne čutim do njega,.. R6 mi je bil uh in ah ko sem ga videl na intermotu,.. zdaj pa so čari izginili, ker je R1 tako zasenčil pogled na R6,...

Pol imam tu še Ninjo in CBRko.

Ninje letos ni ČRNE... CBRKa je.. na CBRko je treba čakati,.. pa še 2 meseca prej kak avans plačati, da si prilastiš željeno barvo, medtem ko Ninjo ni tak problem,.. nabavit.

Ninja se mi trenutno ZDI najboljša,.. vendar mi je CBRka NORO lepša... ves čas sem navijal za Kawo,.. potem sem zanihal k Yamahi,.. sedaj pa... me je CBRka čist zadela in to črna,.. ki je pred poletjem v naše prodajne salone ne bo,.. medtem ko je modra ali rdeča dobavljiva v maju... jaz pa navijam.. za CBR 600 RR Black.

Kar se pa tehničnih podatkov tiče,.. pa sem preveč zelen... da bi ločil,.. ko se nečesa navadiš... pol ti seveda tisto postane všeč in postaneš zagovornik,.. ne verjamem da je kdo prevozil na vsakem od teh kakih 5000km,.. da bi objektivno ocenil,.. govorim o normalnih ljudeh in ne testiranjih za revije,... verjamem pa da je veliko takih ki so sprobali vsaj 2 600 super športnika... ampak, za začetnika,.. ne vem,.. če je zelo pomembno...

post-4-1082726212.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... me je CBRka čist zadela in to črna,.. ki je pred poletjem v naše prodajne salone ne bo,.. medtem ko je modra ali rdeča dobavljiva v maju... jaz pa navijam.. za CBR 600 RR Black.

Probaj se pozanimat kako kaj majo na zalogi čez "mejo" (avstrija, italija, nemčija...)če majo črne barve in če je cena nekje enaka! EVROPA

Popravljeno . Popravil Ventil
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Avto Magazin 9/2004 !

HONDA CBR600RR

PRIMERJALNI TEST IN ZMAGA

Očitajo ji le da je dirkaško trdoto,.. kar jemeni + :)

Drugače pa je Ninja tik za njo... :D R6 je pa ... :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma saj niso oni ocenjeval... testiral je nek pro za take zadeve,.. oni so sam napisal... lahk tud zbrskam zadeve (testnemu vozniku je bla najbolj všeč ZX6R zaradi nore mašine.. karkoli to pomeni)

Pa ne zdej bit užaljeni al neki,... kar se mene tiče, pač navijam za hondo in mi je všeč, da jo kjerkoli hvalijo. Drugače pa... se takole da razveljavit izjavo kogarkoli že... ker potemtakem so vsi neobjektivni in je vsak članek po tvojem mnenju le mnenje novinarja oziroma, mnenje plačnika testiranja... bah..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom probal z digitlacem fotografirat dans... pa bomo videl kaj bo nastalo :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Probej se mal pozanimat o yamahi thundercar 600R to je za dva zelo dober cestač in ti ne tvoja boljša polovica ne bosta utrujena na daljši progi. Ta motor je pa zlo podoben CBR 600F. Tko odlocitev je tvoja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pač... sem pa še videl drugačne rezultate istih motorjev tudi... na nemškem enem zmagal suzuki,.. na enem drugem pa kawasaki.... :wacko:

post-4-1083576385.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

Evo rezultati Motorradovega testa (št. 10/2004, 23.4.2004):

Tabela rezultatov...

post-4-1083592845.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

...in še tabela meritev, grafi, zaključna beseda...

post-4-1083592917.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobra zbirka podatkov... zanimiv test! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Jaz imam pa malo drugačno težavo ... Kupil bi cestaka, vendar zaradi omejenih finančnih sredstev zaenkrat ne 'sežem' dlje kot po letniku 97.

Sedaj pa se ne morem odločit med:

Hondo CBR 600F,

Kawasakijem ZX-6R,

Suzukijem GSX-R 600,

Yamaho YZF 600 R Thunder cat in

Ducatijem Monster 900.

Slednji sicer ne spada v razred prvih štirih ali celo treh, vendar mi je zanimiv motor.

Zdaj pa vprašanje ... na katerem od teh motorjev je vožnja najudobnejša oz. kateri motor je najlažje obvladljiv?

Sem začetnik, zato bom na tem motorju nabiral izkušnje na krajših in daljših relacijah, ne bom pa ga izkoristil do konca. Imam 183 cm in malo manj kot 100 kilogramov, zato mi verjetno na vseh ne bo ravno udobno.

Najbolj všeč od zgoraj naštetih mi je Suzuki GSX-R 600 ... ima tudi serijsko najboljše zavore (vsaj po specifikacijah), kar mi je precej pomembno. Kako je z njegovo vodljivostjo?

Kaj pa Ducati? Ne bi rad, da se vne prepir med ljubitelji in nasprotniki te znamke, vendar me zanima, če pri tem motorju lahko pričakujem v povprečju več okvar, kot na ostalih? Je motor glede na svojo težo primeren za učenje?

Hvala za odgovore,

Boštjan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Od zgoraj nastetih sem vozil samo M900, pa se to samo za kakih 40-50km. Vozil sem ga kot popoln zacetnik, samo izpit sem imel. No, niti enkrat me ni s cim presenetil oz. nisem zasel v skripce. Lepo vodljiv, zaradi navora tudi v "napacni" prestavi lahko ovinek lepo zvozis.

Visino imam enako, sem pa lazji. Sploh spredaj je bilo na M900 cisto OK. Bo pa registracija drazja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se ne motim ima novi model honde za nemško tržišče manj konjev , kot za ostala tržišča. Od tukaj tudi Batemanova ugotovitev, da honda cbr600f boljše pospeši, kot cbr 600rr do 100 in do 200 na uro ( model 2004 ). In iz tega sledijo tudi slabši rezultati honde v nemškem testu.

Lp

Mario :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In zdaj, ko sem boljše pogledal ima dejansko "nemška " honda 103 konje, "naša" pa 117.

Se pravi , da pri nas honde bolj letijo, kot v nemčiji in da sta oba testa za svoje področje realna in verjetno kažeta pravo sliko - na katero pa seveda vpliva še miljion dejavnikov, od subjektivnosti ocene voznikov, do gum, nastavitve vzmetenja, teže voznikov itd, itd ....

Približna slika pa naj bi to le bila .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kak pa je kaj za starejšimi letniki??? ... 2000 letnik naprimer?..

ni bil enkrat v motoradu test rablenih motociklov... 2000 letniki... superšportaki?. ve kdo kaj več o tem?

LP

-matej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še moj nasvet dirkaču.

V bistvu si res pred težko odločitvijo, glede na to, da praviš, da si bolj začetnik.

Če bi bil bolj domač z cestaki, potem bi ti svetoval, da vzemi kaj 900 ali 1000 kubičnega.

Vsaj za tvojo velikost in težo bi bilo to bolj primerno.

Če ne poglej za kakšno bolj cestno potovalno varijanto. So bolj udobni in obvladljivi.

Med temi, ki jih ti ogleduješ pa je verjetno res najbolj primeren thundercat, se mi zdi še največji in najbolj udoben od izbranih, pa še punco boš lahko peljal. :P

Pa povej, kaj si nabavu, ko boš ! :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sedaj pa se ne morem odločit med:

Hondo CBR 600F,

Kawasakijem ZX-6R,

Suzukijem GSX-R 600,

Yamaho YZF 600 R Thunder cat in

Ducatijem Monster 900.

Kot prvo mislim, da je za ugoden nakup rabljenega še najbolj primern konec sezone (oktober, november), ker je takrat ponudba zelo pestra in so temu primerno cene nižje. Če bi bil sam v taki situaciji, bi najprej iskal med vsemi naštetimi modeli motorin, ki ni bil nikoli na tleh - to je za mene prvi pogoj. Dalje pa je vse odvisno od "potreb" in načrtov: več vožnje solo ali v dvoje, daljše relacije, samo od A-bara do B-bara, itd ....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot prvo mislim, da je za ugoden nakup rabljenega še najbolj primern konec sezone (oktober, november), ker je takrat ponudba zelo pestra in so temu primerno cene nižje. Če bi bil sam v taki situaciji, bi najprej iskal med vsemi naštetimi modeli motorin, ki ni bil nikoli na tleh - to je za mene prvi pogoj. Dalje pa je vse odvisno od "potreb" in načrtov: več vožnje solo ali v dvoje, daljše relacije, samo od A-bara do B-bara, itd ....

Kar se tiče vožnje, bo večinoma solo, z veliko daljših relacij.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se pravi 600F ali M900? Ona druga dva sta bolj sportna ... Aja pa thundercat tudi ni ostro sporten sploh.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!