Skoči na vsebino

GSX-R 600 ali R6 ali CBR 600RR ali ZX-600RR (ZX-6R)


tak1

Priporočene objave

Tudi na motorcycle.com je v primerjalnem testu zmagal Triumph. Glasovi pa so bli tkole:

"What We'd Buy" Table

How the testers would spend their own money.

We scored the bikes 6 pts. for 1st, 4 for 2nd, 3 for 3rd, 2 for 4th and 1 for 5th. Nicknames are poorly translated into Finnish.

Sean "Rasva" Alexander

Ole “Juusto Parta” Holter

Eric “Isoisa” Putter

Gabe "Karvainen" Ets-Hokin

Mike “Hiiri Pouliso” Goff

Totals

Suzuki GSXR 600

5th

5th

3rd

3rd

5th

9

Honda CBR 600RR

2nd

3rd

4th

5th

3rd

13

Yamaha YZF-R6

3rd

2nd

5th

2nd

4th

14

Kawasaki ZX-6R

4th

4th

2nd

4th

2nd

14

Triumph Daytona 675

1st

1st

1st

1st

1st

30

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa kaj zdej s tem 3cilindrašom..v vseh testih "daleč" pred konkuranco...?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dodatna kubatura dela svoje. Enako to velja za ZX636..

Glede na to da so po novem sistemu vsi sportaki v najvišjem razredu (ne glede na kubaturo) pri zavarovanju se mi sploh postavlja vprašanje zakaj bi kdo še kupoval šestotaka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dodatna kubatura dela svoje. Enako to velja za ZX636..

Glede na to da so po novem sistemu vsi sportaki v najvišjem razredu (ne glede na kubaturo) pri zavarovanju se mi sploh postavlja vprašanje zakaj bi kdo še kupoval šestotaka.

morda zaradi "prijaznosti" do uporabnika :D

pri 1000 ccm sportaku moraš že _malo_ pazit kaj počneš z njim (na odpiranjih)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bllla bla bla .... Glede na to da so po novem sistemu vsi sportaki v najvišjem razredu (ne glede na kubaturo) pri zavarovanju ... bla.

Rahlo se motiš. :fredy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nekterim nam pač bolj leži 600 .) ...ti enmal več dovoli....no, pa še ta te všasih dol strese :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moto Pulsovi novinarji so Hondo, Kawasakija, Suzukija in Yamaho odpeljali na Grobnik in testno ekipo ojačali tudi z dirkači. Rezultate so označili, kot za zelo dobre.

Rezultati:

R6: 1:37,53

CBR/RR: 1:38,82

GSX-R: 1:38,84

ZX-6R: 1:38,93

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moto Pulsovi novinarji so Hondo, Kawasakija, Suzukija in Yamaho odpeljali na Grobnik in testno ekipo ojačali tudi z dirkači. Rezultate so označili, kot za zelo dobre.

Rezultati:

R6: 1:37,53

CBR/RR: 1:38,82

GSX-R: 1:38,84

ZX-6R: 1:38,93

torej kolk je letno vzdrževanje enega takega šestotaka (recimo benzin zavarovanje, servisi, parkirnine, itd) pa da narediš cca 10.000km/leto?

Popravljeno . Popravil xopy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odvisno, kolk hodiš na grobnik itd... pa kolk lepljive in nizkokilometražne gume kupuješ, kolk privijaš ročico za plin ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

torej kolk je letno vzdrževanje enega takega šestotaka (recimo benzin zavarovanje, servisi, parkirnine, itd) pa da narediš cca 10.000km/leto?

Poglej tole temo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V zadnji številki Motopulsa je objavljen velik primerjalni test 600 ccm športnikov, po ocenah testni voznikov je bil vrstni red sledeč:

1. yamaha R6...........178 točk

2. kawasaki ZX-6R....175 točk

2. suzuki GSX-R........175 točk

4. honda CBR 600.....168 točk

..še tabela, kaj vse so ocenjevali

post-2583-1147534478_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej ne da bi zdej bil občutliv na malenkosti, sam honda pa suzuki nekam čudno zgledata :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hehe, zdej se pa lahko sprašujemo, a so zamenjali slikici al ime :P

Popravljeno . Popravil Gionni
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno samo slikici. Ker so tut v AM pri GSX-U skritizirali težo, pri hondi pa opremo (čeprav nevem kaj mislijo pod to opremo :) )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Zdelo se mi je zanimivo za objavit (gre za 99 letnike)-podatki o moči:

suzuki gsx-r: 106hp@11800rpm, dejansko 91,9@10500rpm

kawasaki zx-6r: 108hp@12000rpm, dejansko 94@12750rpm

yamaha yzf-r6: 120hp@13000rpm, dejansko 94,8@12750rpm

honda cbr-600f: 110hp@12500rpm, dejansko 97,4@12750rpm

Časi drag-ov na 1/4 milje:

1.kawasaki: 10.937s

2.honda: 11.049s

3.yamaha: 11.107s

4.suzuki: 11.149s

Pa še na pisti:

1.yamaha in honda

2.kawasaki

3.suzuki

Se mi da pisat :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Že, samo obratomer je lagal pro zadnjem modelu R6, tukaj pa so podatki za prvega. Matr kako teli syntesajzerji lažejo :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!