biker77 Objavljeno April 18, 2011 Opozori Objavljeno April 18, 2011 Aja, da ne bo pomote, ne sprašujem tega zato,da bi to prakticiral, ampak sem domislil en drugačen način prestavljanja, ki bi lahko imel precejšne prednosti in je dokaj simpl, zahteva pa uporabo sklopke pri prestavljanju navzdol. Zanimivo glede Jermana in Grobnika. Najbrž gre lažje, če ima motor zdrsno sklopko, drugače si ne predstavljam kako bi to izvedel ne da bi motor zanihal. Jure, ko naredim, ti pokažem. V principu je tok preprost, da se mi zdi čudno da ne bi še noben tega potuhtal. dej miha prosim tole dvoje razloži.. ker mislim da vsi uporabljamo sklopko pri prestavljanju navzdol.. al si se mal zatipkal? tomkruz 1
MihaJ Objavljeno April 18, 2011 Opozori Objavljeno April 18, 2011 Gre zato, da bi lahko gor in dol prestavljal z gibom prestavne ročice navzdol. kakšne so prednosti pri prestavljanju navzgor z gibom dol vemo, ampak potem se je treba ''matrat'' in dol prestavljat z gibom gor, kar pomen da je treba nogo tlačit pod šalthebel. Pa še če tolko zaviraš, da je zadnje kolo že malo v zraku, ti pa motor še dodatno gor suneš pri prestvljanju navzdol, ga še dodatno zanihaš. A bi se vam zdelo uporabno, da bi oboje delal samo z gibom noge navzdol? Meni v teoriji se, zato bom pa probal narest to reč naprej na svojem motorju. hilton, sesir, Baky23 in 1 other 2 2
Jure Objavljeno April 18, 2011 Opozori Objavljeno April 18, 2011 Imaš v mislih katero izmed tistih stopalk, ki so občasno videne pri raznih drekpumpah, kjer je vzvod pred in za stopalko in če pač pritisneš s prsti navzdol gre v nižjo, če pa s peto navzdol pa v višjo?
MihaJ Objavljeno April 18, 2011 Opozori Objavljeno April 18, 2011 Ne, en vzvod za oboje. :naughty: hilton, Kor13, tomkruz in 1 other 2 2
Jure Objavljeno April 18, 2011 Opozori Objavljeno April 18, 2011 (popravljeno) Ja zdej me pa že res firbec matra kako bo to zgledal Sam si pa mislim, če bo v igri kakšno stikalo za preklop, bo to najbrž precej odveč razmišlat vsakič pred šaltanjem v kateri poziciji imaš naštimano.. Al misliš preklop vezat na poteg sklopke? Dol ročka brez sklopke - višja prestava, dol ročka s sklopko - nižja prestava? Popravljeno April 18, 2011. Popravil Jure Roky994, tomkruz in casper7 3
Cartman Objavljeno April 18, 2011 Opozori Objavljeno April 18, 2011 Ja upam de vam dobro rata. jez sm se samo parkrat vozu z okrog obrnjenim menjalnikom in če sm med (zelo rezervirano) vožnjo še nekako pravilno prestavljal, se je na parkplacu semaforju križišču zagotovo use podrlo. pač intuitivno sem zmetal do šeste. . . . . tomkruz 1
k0ci Objavljeno April 18, 2011 Opozori Objavljeno April 18, 2011 a maš kako enostavno skico tega sistema, ker bolj ko gruntam, bolj se mi zdi da je nemogoče kako naj bi sistem vedel ali hočeš ti s premikom ročke navzdol prestaviti gor ali dol
Popularna objava crusty Objavljeno April 18, 2011 Popularna objava Opozori Objavljeno April 18, 2011 Gre zato, da bi lahko gor in dol prestavljal z gibom prestavne ročice navzdol. kakšne so prednosti pri prestavljanju navzgor z gibom dol vemo, ampak potem se je treba ''matrat'' in dol prestavljat z gibom gor, kar pomen da je treba nogo tlačit pod šalthebel. Pa še če tolko zaviraš, da je zadnje kolo že malo v zraku, ti pa motor še dodatno gor suneš pri prestvljanju navzdol, ga še dodatno zanihaš. A bi se vam zdelo uporabno, da bi oboje delal samo z gibom noge navzdol? Meni v teoriji se, zato bom pa probal narest to reč naprej na svojem motorju. da nisi ti tole mal preveč zakompliciral..........da bi motor zanihal zarad tega k z nogo rukneš gor hmmm?? Velikrat opažam, da se mi VSI vse preveč ukvarjamo s tehniko mopeda..........z samo vožnjo, poznejšim zaviranjem, kako z večjo hitrostjo v ovinek in podobnim pa bolj malo ......tukaj se lovijo sekunde žal .....moje mnenje k0ci, aleksandergabriel, Cartman in 12 others 14 1
Gorgh Objavljeno April 18, 2011 Opozori Objavljeno April 18, 2011 da nisi ti tole mal preveč zakompliciral..........da bi motor zanihal zarad tega k z nogo rukneš gor hmmm?? Velikrat opažam, da se mi VSI vse preveč ukvarjamo s tehniko mopeda..........z samo vožnjo, poznejšim zaviranjem, kako z večjo hitrostjo v ovinek in podobnim pa bolj malo ......tukaj se lovijo sekunde žal .....moje mnenje AGREED!! To je dejstvo MetodT, logarr, Baky23 in 1 other 3 1
MihaJ Objavljeno April 18, 2011 Opozori Objavljeno April 18, 2011 da nisi ti tole mal preveč zakompliciral..........da bi motor zanihal zarad tega k z nogo rukneš gor hmmm?? Velikrat opažam, da se mi VSI vse preveč ukvarjamo s tehniko mopeda..........z samo vožnjo, poznejšim zaviranjem, kako z večjo hitrostjo v ovinek in podobnim pa bolj malo ......tukaj se lovijo sekunde žal .....moje mnenje To se čist strinjam, ampak imam poklicno deformacijo tako, da nikol neki ni čist dobr, zmer treba mal dodelat, predelat... Kor13, MetodT, sesir in 3 others 3 3
Dani Objavljeno April 18, 2011 Opozori Objavljeno April 18, 2011 Čas se lahko pridobi pri prestavljanju navzgor, pri prestavljanju navzdol pa tako imaš cajt stiskat sklopko med zaviranjem?
sesir Objavljeno April 19, 2011 Opozori Objavljeno April 19, 2011 Čas se lahko pridobi pri prestavljanju navzgor, pri prestavljanju navzdol pa tako imaš cajt stiskat sklopko med zaviranjem? Po čem sklepaš,da vedno ko šaltaš dol bremzaš?
danci1973 Objavljeno April 19, 2011 Opozori Objavljeno April 19, 2011 Po čem sklepaš,da vedno ko šaltaš dol bremzaš? Ker drugače ni smiselno šaltat dol... Če pa prideš iz ovinka v previsoki prestavi, pa moraš o tem razmišljat pred ovinkom (ali prilagodit prestavna razmerja). D. Sharko in Jure 2
Dani Objavljeno April 19, 2011 Opozori Objavljeno April 19, 2011 Po čem sklepaš,da vedno ko šaltaš dol bremzaš? tema je priprava motocikla na dirke Zadnjič je celo Burgees komentiral kao boljši hondin menjalnik v gp, da lahko pridobijo stotinko kvečjemu pri vsakem prestavljanju gor, dol ni tolko pomembno.
RVT Objavljeno April 20, 2011 Opozori Objavljeno April 20, 2011 (popravljeno) da nisi ti tole mal preveč zakompliciral..........da bi motor zanihal zarad tega k z nogo rukneš gor hmmm?? Velikrat opažam, da se mi VSI vse preveč ukvarjamo s tehniko mopeda..........z samo vožnjo, poznejšim zaviranjem, kako z večjo hitrostjo v ovinek in podobnim pa bolj malo ......tukaj se lovijo sekunde žal .....moje mnenje Žal res vsi ponavad začnemo: 1.Navesit vsa "pomagala" gor (šaltautomat, powercommander, race stopalke... ) 2.Povečat moč agregata 3.Začet se ukvarjat z vzmetenjem 4.Pravilna izbira gum glede na pričakovani cilj, motor in pisto 5.Začet preučevat tehniko vožnje in u glavi "poštimat" No, če bi obrnil vrstni red bi rezultati prišli precej hitreje in bolj varno. Popravljeno April 20, 2011. Popravil RVT Baky23, casper7, hilton in 6 others 8 1
hilton Objavljeno April 20, 2011 Opozori Objavljeno April 20, 2011 eni so pravi macgyverji P182, Baky23, Kor13 in 4 others 1 6
MihaJ Objavljeno April 20, 2011 Opozori Objavljeno April 20, 2011 Žal res vsi ponavad začnemo: 1.Navesit vsa "pomagala" gor (šaltautomat, powercommander, race stopalke... ) 2.Povečat moč agregata 3.Začet se ukvarjat z vzmetenjem 4.Pravilna izbira gum glede na pričakovani cilj, motor in pisto 5.Začet preučevat tehniko vožnje in u glavi "poštimat" No, če bi obrnil vrstni red bi rezultati prišli precej hitreje in bolj varno. Me zanima če bi isto priporočili Rossiju. Bojda je motor dober, saj je samo zaradi njega Stoner zmagoval :naughty: Baky23, Jure, Kor13 in 1 other 2 2
kewo Objavljeno April 21, 2011 Opozori Objavljeno April 21, 2011 Glede na to, da bojo zdle deyzi days, slovenski dan... mam za prodat eno novo Dunlop KR108 195/65-17, ker jo men zarad finančnih težav zgleda nav uspel ponucat več info. na PM LP
david764 Objavljeno April 29, 2011 Opozori Objavljeno April 29, 2011 (popravljeno) Zanima me če so vredu gume Dunlop GP racer D211 NTEC spredaj M in zadaj endurans za Grobnik in občasno po cesti ? Na tem področju nimam izkušnje tako, da bi mi bil dobrodošel kašen nasvet seveda brez fataziranja ker nisem nek profi voznik . Aja do sedaj sem zmiraj vozil bridgestone na cesti . Zanima me tudi če je imel kdo zavorne ploščice SBS in če so se dobro obnesle ? Hvala Popravljeno April 29, 2011. Popravil david764
MihaJ Objavljeno April 29, 2011 Opozori Objavljeno April 29, 2011 Zanima me če so vredu gume Dunlop GP racer D211 NTEC spredaj M in zadaj endurans za Grobnik. Na tem področju nimam izkušnje tako, da bi mi bil dobrodošel kašen nasvet seveda brez fataziranja ker nisem nek profi voznik . Aja do sedaj sem zmiraj vozil bridgestone na cesti . Zanima me tudi če je imel kdo zavorne ploščice SBS in če so se dobro obnesle ? Hvala To so fajn gume, tako za po cesti kot po stezi, žrtvuješ pa pač malo kilometrine po cesti. Glede na to, da praviš da še nisi tako hiter, so dovolj dobre tudi za po stezi, lahko jih tudi greješ z grelci, jaz sem jih in se dobro obnese. Na Grobniku sem vozil spredaj in zadaj trdoto M. Sprednja je praktično neuničlijiva, sploh ne vem kdaj se bo obrabila, zadnja pa je bolj občutljiva. Spredaj tlak okoli 2,0, zadaj pa 1.3. Jaz sem se z njimi vozil 1:44.5 kakšen mesec nazaj (nisem več rabil koledarja tokrat ).
Popularna objava Jure Objavljeno Julij 27, 2011 Popularna objava Opozori Objavljeno Julij 27, 2011 Race bike is born Prej: Potem: DINAMIK, suzukigsxr1, supermoto00 in 7 others 10
Popularna objava Jure Objavljeno Julij 27, 2011 Popularna objava Opozori Objavljeno Julij 27, 2011 (popravljeno) Oprema in predelave (nič posebnega): - WP fedri v vilcah - K&N športni filter - extreme tech stabilizator krmila - opletene cevi - race ploščice - športne stopalke - kratki "shorty" zavorna in bremz ročka - krajši prenosi - odprt ror - povišan MRA double bubble vizir - chrash padi - poliestri Popravljeno Julij 27, 2011. Popravil Jure gsx750f, m@dness, malakai in 12 others 15
iom Objavljeno Julij 27, 2011 Opozori Objavljeno Julij 27, 2011 Uh,to pa mora letet.:naughty: sesir in gasy 2
Roky994 Objavljeno Julij 27, 2011 Opozori Objavljeno Julij 27, 2011 Oprema in predelave (nič posebnega): - WP fedri v vilcah - K&N športni filter - extreme tech stabilizator krmila - opletene cevi - race ploščice - športne stopalke - kratki "shorty" zavorna in bremz ročka - krajši prenosi - odprt ror - povišan MRA double bubble vizir - chrash padi - poliestri Zakon :notworthy: Lep stroj, a to maš zdej enga za na pisto in enga za na ride Zvest suziki :naughty:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se