Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Aja, da ne bo pomote, ne sprašujem tega zato,da bi to prakticiral, ampak sem domislil en drugačen način prestavljanja, ki bi lahko imel precejšne prednosti in je dokaj simpl, zahteva pa uporabo sklopke pri prestavljanju navzdol.

Zanimivo glede Jermana in Grobnika. Najbrž gre lažje, če ima motor zdrsno sklopko, drugače si ne predstavljam kako bi to izvedel ne da bi motor zanihal.

Jure, ko naredim, ti pokažem. V principu je tok preprost, da se mi zdi čudno da ne bi še noben tega potuhtal.

dej miha prosim tole dvoje razloži..

ker mislim da vsi uporabljamo sklopko pri prestavljanju navzdol..

al si se mal zatipkal?

Objavljeno

Gre zato, da bi lahko gor in dol prestavljal z gibom prestavne ročice navzdol. kakšne so prednosti pri prestavljanju navzgor z gibom dol vemo, ampak potem se je treba ''matrat'' in dol prestavljat z gibom gor, kar pomen da je treba nogo tlačit pod šalthebel.

Pa še če tolko zaviraš, da je zadnje kolo že malo v zraku, ti pa motor še dodatno gor suneš pri prestvljanju navzdol, ga še dodatno zanihaš.

A bi se vam zdelo uporabno, da bi oboje delal samo z gibom noge navzdol?

Meni v teoriji se, zato bom pa probal narest to reč naprej na svojem motorju.

Objavljeno

Imaš v mislih katero izmed tistih stopalk, ki so občasno videne pri raznih drekpumpah, kjer je vzvod pred in za stopalko in če pač pritisneš s prsti navzdol gre v nižjo, če pa s peto navzdol pa v višjo?

Objavljeno (popravljeno)

Ja zdej me pa že res firbec matra kako bo to zgledal :D Sam si pa mislim, če bo v igri kakšno stikalo za preklop, bo to najbrž precej odveč razmišlat vsakič pred šaltanjem v kateri poziciji imaš naštimano.. :)

Al misliš preklop vezat na poteg sklopke? Dol ročka brez sklopke - višja prestava, dol ročka s sklopko - nižja prestava? :)

Popravljeno . Popravil Jure
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Ja upam de vam dobro rata. jez sm se samo parkrat vozu z okrog obrnjenim menjalnikom in če sm med (zelo rezervirano) vožnjo še nekako pravilno prestavljal, se je na parkplacu semaforju križišču zagotovo use podrlo. pač intuitivno sem zmetal do šeste. . . . . :blush:

Objavljeno

a maš kako enostavno skico tega sistema, ker bolj ko gruntam, bolj se mi zdi da je nemogoče kako naj bi sistem vedel ali hočeš ti s premikom ročke navzdol prestaviti gor ali dol :hmm:

Objavljeno

da nisi ti tole mal preveč zakompliciral..........da bi motor zanihal zarad tega k z nogo rukneš gor hmmm??

Velikrat opažam, da se mi VSI vse preveč ukvarjamo s tehniko mopeda..........z samo vožnjo, poznejšim zaviranjem, kako z večjo hitrostjo v ovinek in podobnim pa bolj malo :( ......tukaj se lovijo sekunde žal :( .....moje mnenje :)

AGREED!! To je dejstvo :)

Objavljeno

da nisi ti tole mal preveč zakompliciral..........da bi motor zanihal zarad tega k z nogo rukneš gor hmmm??

Velikrat opažam, da se mi VSI vse preveč ukvarjamo s tehniko mopeda..........z samo vožnjo, poznejšim zaviranjem, kako z večjo hitrostjo v ovinek in podobnim pa bolj malo :( ......tukaj se lovijo sekunde žal :( .....moje mnenje :)

To se čist strinjam, ampak imam poklicno deformacijo tako, da nikol neki ni čist dobr, zmer treba mal dodelat, predelat... :)

Objavljeno

Čas se lahko pridobi pri prestavljanju navzgor, pri prestavljanju navzdol pa tako imaš cajt stiskat sklopko med zaviranjem?

Objavljeno

Čas se lahko pridobi pri prestavljanju navzgor, pri prestavljanju navzdol pa tako imaš cajt stiskat sklopko med zaviranjem?

Po čem sklepaš,da vedno ko šaltaš dol bremzaš?

Objavljeno

Po čem sklepaš,da vedno ko šaltaš dol bremzaš?

Ker drugače ni smiselno šaltat dol... :hmm:

Če pa prideš iz ovinka v previsoki prestavi, pa moraš o tem razmišljat pred ovinkom (ali prilagodit prestavna razmerja).

D.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Po čem sklepaš,da vedno ko šaltaš dol bremzaš?

tema je priprava motocikla na dirke

Zadnjič je celo Burgees komentiral kao boljši hondin menjalnik v gp, da lahko pridobijo stotinko kvečjemu pri vsakem prestavljanju gor, dol ni tolko pomembno.

Objavljeno (popravljeno)

da nisi ti tole mal preveč zakompliciral..........da bi motor zanihal zarad tega k z nogo rukneš gor hmmm??

Velikrat opažam, da se mi VSI vse preveč ukvarjamo s tehniko mopeda..........z samo vožnjo, poznejšim zaviranjem, kako z večjo hitrostjo v ovinek in podobnim pa bolj malo :( ......tukaj se lovijo sekunde žal :( .....moje mnenje :)

Žal res vsi ponavad začnemo:

1.Navesit vsa "pomagala" gor (šaltautomat, powercommander, race stopalke... )

2.Povečat moč agregata

3.Začet se ukvarjat z vzmetenjem

4.Pravilna izbira gum glede na pričakovani cilj, motor in pisto

5.Začet preučevat tehniko vožnje in u glavi "poštimat"

No, če bi obrnil vrstni red bi rezultati prišli precej hitreje in bolj varno.

Popravljeno . Popravil RVT
Objavljeno

Žal res vsi ponavad začnemo:

1.Navesit vsa "pomagala" gor (šaltautomat, powercommander, race stopalke... )

2.Povečat moč agregata

3.Začet se ukvarjat z vzmetenjem

4.Pravilna izbira gum glede na pričakovani cilj, motor in pisto

5.Začet preučevat tehniko vožnje in u glavi "poštimat"

No, če bi obrnil vrstni red bi rezultati prišli precej hitreje in bolj varno.

Me zanima če bi isto priporočili Rossiju. Bojda je motor dober, saj je samo zaradi njega Stoner zmagoval :naughty: :D

Objavljeno

Glede na to, da bojo zdle deyzi days, slovenski dan... mam za prodat eno novo Dunlop KR108 195/65-17, ker jo men zarad finančnih težav zgleda nav uspel ponucat :( več info. na PM :)

LP

Objavljeno (popravljeno)

Zanima me če so vredu gume Dunlop GP racer D211 NTEC spredaj M in zadaj endurans za Grobnik in občasno po cesti ? Na tem področju nimam izkušnje tako, da bi mi bil dobrodošel kašen nasvet seveda brez fataziranja ker nisem nek profi voznik . Aja do sedaj sem zmiraj vozil bridgestone na cesti . Zanima me tudi če je imel kdo zavorne ploščice SBS in če so se dobro obnesle ? Hvala

Popravljeno . Popravil david764
Objavljeno

Zanima me če so vredu gume Dunlop GP racer D211 NTEC spredaj M in zadaj endurans za Grobnik. Na tem področju nimam izkušnje tako, da bi mi bil dobrodošel kašen nasvet seveda brez fataziranja ker nisem nek profi voznik . Aja do sedaj sem zmiraj vozil bridgestone na cesti . Zanima me tudi če je imel kdo zavorne ploščice SBS in če so se dobro obnesle ? Hvala

To so fajn gume, tako za po cesti kot po stezi, žrtvuješ pa pač malo kilometrine po cesti. Glede na to, da praviš da še nisi tako hiter, so dovolj dobre tudi za po stezi, lahko jih tudi greješ z grelci, jaz sem jih in se dobro obnese.

Na Grobniku sem vozil spredaj in zadaj trdoto M. Sprednja je praktično neuničlijiva, sploh ne vem kdaj se bo obrabila, zadnja pa je bolj občutljiva. Spredaj tlak okoli 2,0, zadaj pa 1.3. Jaz sem se z njimi vozil 1:44.5 kakšen mesec nazaj (nisem več rabil koledarja tokrat :D ).

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

post-1190-0-98691400-1311773756_thumb.jpg

post-1190-0-60143900-1311773778_thumb.jpg

post-1190-0-01190400-1311773809_thumb.jpg

Oprema in predelave (nič posebnega):

- WP fedri v vilcah

- K&N športni filter

- extreme tech stabilizator krmila

- opletene cevi

- race ploščice

- športne stopalke

- kratki "shorty" zavorna in bremz ročka

- krajši prenosi

- odprt ror

- povišan MRA double bubble vizir

- chrash padi

- poliestri

Zakon :notworthy: Lep stroj, a to maš zdej enga za na pisto in enga za na ride :D Zvest suziki :naughty:

Objavljeno

Supper si to zrihtal Jure:))

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!