svobodnaptica01 Objavljeno Avgust 28, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2011 Sem vprašal že v drugi temi, pa bom še tukaj - več info boljša rešitev Ker moram menjati verigo me zanima koliko bi se poznalo če bi dal spredaj +1 zob zadaj -1? glede na to da bi rad naredil sv-ja malo bolj poskočnega ampak še zmeraj uporabnega? Hvala za odgovore -1 spredaj bo čisto ok. cvetkamarjetka in BIZIXXX 1 1
sesir Objavljeno Avgust 28, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2011 Sem vprašal že v drugi temi, pa bom še tukaj - več info boljša rešitev Ker moram menjati verigo me zanima koliko bi se poznalo če bi dal spredaj +1 zob zadaj -1? glede na to da bi rad naredil sv-ja malo bolj poskočnega ampak še zmeraj uporabnega? Hvala za odgovore Jz sem imel na mojem -1 ze prej.Zdaj ko pa sem menjal verigo pa sem dal se +2 zadaj.In men je res super.Res,da si v prvih treh prestavah prej v blokadi.Sam je super.Recimo kamod se peljem ves cas v cetrti od 40km/h do 284km/h,pa se lepo potegne.Pri voznji v dvoje pa je tudi presenetljivo manj prestavljanja. Od zdaj naprej vedno taka kombinacija.Me je prvo malo skrbelo,da ga bo prevec dvigovalo a sploh ni panike!Mogoce delno tudi ker sem dal malo daljso verigo.Stevec prej lagal 8km/h zdaj 10km/h napram garminu. Bi pa jz na tvojem mestu narocil komplet spredaj original in zadaj +2.to pa zato,ker prednji zobnik stale le 12eu in ga lahko potem se vedno kupis.zadnji cirka 45eu.Pa se veriga manj trpi,ce je vecji zobnik spredaj. Sharko, cvetkamarjetka in gsx750f 2 1
svobodnaptica01 Objavljeno Avgust 28, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2011 (popravljeno) Jz sem imel na mojem -1 ze prej.Zdaj ko pa sem menjal verigo pa sem dal se +2 zadaj.In men je res super.Res,da si v prvih treh prestavah prej v blokadi.Sam je super.Recimo kamod se peljem ves cas v cetrti od 40km/h do 284km/h,pa se lepo potegne.Pri voznji v dvoje pa je tudi presenetljivo manj prestavljanja. Veš, če voziš sv650 je zadeva malo drugačna Že ko imam na pisti CBR 600 -1 spredaj, zadaj plus 3 ali spredaj -2 je zadeva v IMHO annoying visokih obratih za vožnjo po cesti+motor rata s prvo kombinacijo dosti dosti bolj nemiren , medtem ko se mi zdi z -1 spredaj še čisto kulturno tudi za po cesti. ....Bi pa jz na tvojem mestu narocil komplet spredaj original in zadaj +2.to pa zato,ker prednji zobnik stale le 12eu in ga lahko potem se vedno kupis.zadnji cirka 45eu.Pa se veriga manj trpi,ce je vecji zobnik spredaj. Tole drugo pa ni slaba ideja. Popravljeno Avgust 28, 2011. Popravil svobodnaptica01 sesir, cvetkamarjetka in Sharko 3
sesir Objavljeno Avgust 28, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2011 Veš, če voziš sv650 je zadeva malo drugačna , pa ko imam na pisti CBR 600 -1 spredaj, zadaj plus 3 ali spredaj -2 je zadeva v IMHO annoying visokih obratih za vožnjo po cesti+motor rata s prvo kombinacijo dosti dosti bolj nemiren , medtem ko se mi zdi z -1 spredaj še čisto kulturno tudi za po cesti. Tole drugo pa ni slaba ideja. Jz sem imel ze na 636 minus 1 plus 2 in mi je blo super.Mam pac raje da potegne kot pa koncno hitrost. Drugace pa sem prvo pisal zase.Njemu pa svetoval.... gsx750f in Sharko 2
Sharko Objavljeno Avgust 29, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2011 Kako pa je z verigo če dam najprej zadaj +2 potem pa še spredaj -1? Verjetno jo je v tem primeru potrebno skrajšat za kakšen člen?
biker77 Objavljeno Avgust 29, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2011 Kako pa je z verigo če dam najprej zadaj +2 potem pa še spredaj -1? Verjetno jo je v tem primeru potrebno skrajšat za kakšen člen? ne, ne bo treba nič krajšat Sharko in anja37 1 1
Lowrenc Objavljeno Avgust 29, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2011 No to pa je moj ZADNJI POST v vseh temah športni motociklizem. Danes sem bil pri vedeževalki in mi je napovedala smrt v treh letih. Prej pa da se bo zgodilo nekaj res velikega z mano. Sem vprašal kaj. Potem me vpraša če počnem karkoli v zvezi s hitrostjo. Rekel sem da. Vprašal sem kaj me čaka takega, mogoče kakšen rekord. Pravi to besedo si mi vzel z jezika. In to bo REKORD GROBNIKA ... Ali kdo ve, če je naš moto-arheolog še živ in, če mu je uspelo postavit' rekord na Grobniku? Zdaj je namreč že tri leta minilo od takrat, ko je bil pri čarovnici s kristalno kroglo... :evilgrin: Kor13, Dani, suzuki in 6 others 9
GoUpC Objavljeno Avgust 29, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2011 Ali kdo ve, če je naš moto-arheolog še živ in, če mu je uspelo postavit' rekord na Grobniku? Zdaj je namreč že tri leta minilo od takrat, ko je bil pri čarovnici s kristalno kroglo... :evilgrin: Pomoje so tablete spet prjele in so halucinacije prenehale Sharko, kuntakinte, LRR in 2 others 5
k0ci Objavljeno Avgust 29, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2011 Jz sem imel ze na 636 minus 1 plus 2 in mi je blo super.Mam pac raje da potegne kot pa koncno hitrost. Drugace pa sem prvo pisal zase.Njemu pa svetoval.... hja, ta kombinacija je na 636 res super, vendar se na grobniku že pred ciljno črto oglasi blokada v 6. prestavi, in je tečno 2 sekundi na blokadi vozit
bobr Objavljeno Oktober 8, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2011 Ojla. Mene pa zanima a se splača vzet rabljene poliestre http://www.bolha.com/oglas1276095974 al je boljše če vzamem nov kit in se zabavam z montažo? Še to, kje se splača pogledat za nov kit? A kdo to izdeluje v Sloveniji?
biker77 Objavljeno Oktober 8, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2011 (popravljeno) Ojla. Mene pa zanima a se splača vzet rabljene poliestre http://www.bolha.com/oglas1276095974 al je boljše če vzamem nov kit in se zabavam z montažo? Še to, kje se splača pogledat za nov kit? A kdo to izdeluje v Sloveniji? par jih pa dela za gixerja v sloveniji..eni pašejo bolj kot drugi..vem da se da dobit lepo narejene črne barve..ali bele..praktično ni treba barvat..kar pa se montaže tiče..tistih par lukenj pa že zvrtaš kjer je označeno.. Popravljeno Oktober 8, 2011. Popravil biker77
bobr Objavljeno Oktober 8, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2011 par jih pa dela za gixerja v sloveniji..eni pašejo bolj kot drugi..vem da se da dobit lepo narejene črne barve..ali bele..praktično ni treba barvat..kar pa se montaže tiče..tistih par lukenj pa že zvrtaš kjer je označeno.. No to iščem. Kdo to dela v Sloveniji?
nejcracing Objavljeno Oktober 9, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2011 Na Lavrici vem da ma eden proizvodnjo Boris 030 645 333
Lencdo Objavljeno Oktober 9, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2011 katero ketno in zobnike mi svetujete za hondo cbr 954. Gledal sem od DID 520 Gold edition z zobniki vred...cena cca 260€ (če se nemotim) hvala
dobravec Objavljeno Oktober 9, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2011 mene pa zanima kje bi se dal dobit, quick shifter za gsx r 750 k4, lp martin
svobodnaptica01 Objavljeno Oktober 9, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2011 No to iščem. Kdo to dela v Sloveniji? Recimo Jani Race, Nikoletti iz Žiri , Štraus nekje iz okolice LJ. Tel mam samo od Janija- 070 817765 katero ketno in zobnike mi svetujete za hondo cbr 954. Gledal sem od DID 520 Gold edition z zobniki vred...cena cca 260€ (če se nemotim) hvala 260E se mi zdi malo huda. Če si pod "gold" mislil gold VX je komplet verjetno pod 200e, če pa si mislil "ta hudo" ERV3 pa pride pri Čarmanu 225e. Če maš za na pisto se ti mogoče splača dat taozko 520, če voziš pretežno po cesti pa ne vem, če ima smisel. mene pa zanima kje bi se dal dobit, quick shifter za gsx r 750 k4, lp martin Čarman, Elisa, Yahosuka. Če si znaš pa sam zmontirat zadevo pa je itak najcenejši stric Ebay. suzuki 1
bobr Objavljeno Oktober 11, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2011 Recimo Jani Race, Nikoletti iz Žiri , Štraus nekje iz okolice LJ. Tel mam samo od Janija- 070 817765 Hvala :notworthy:. Že naročeno. Čez zimo mi ne bo dolgčas :naughty: Še nekaj. A to je res da je treba olje menjat ob koncu sezone? Beri spodaj: http://www.carman-motosport.si/prodaja/posebna_ponudba/zaupate_nam_kljuce_za_vse_ostalo_poskrbimo_mi.html?nlid=c51ce410c124a10e0db5e4b97fc2af39&emid=dbbf603ff0e99629dda5d75b6f75f966
predragkp Objavljeno Oktober 11, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2011 Hvala :notworthy:. Že naročeno. Čez zimo mi ne bo dolgčas :naughty: Še nekaj. A to je res da je treba olje menjat ob koncu sezone? Beri spodaj: http://www.carman-mo...da5d75b6f75f966 hmmm če ima olje določene kisline kot pravi ima to tako staro kot novo ali se motim??...kot so meni vedno govorili olju škodi ko stoji dosti časa in zato menjujemo spomladi...naj kdo pove kaj več o tem
bobr Objavljeno Oktober 11, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2011 hmmm če ima olje določene kisline kot pravi ima to tako staro kot novo ali se motim??...kot so meni vedno govorili olju škodi ko stoji dosti časa in zato menjujemo spomladi...naj kdo pove kaj več o tem No ja sej to mi ni jasno če to res drži, ali pa je to bolj kot finta kako si narediti še zadnji val dela pred zimo .
cellar Objavljeno Oktober 23, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2011 Hvala :notworthy:. Že naročeno. Čez zimo mi ne bo dolgčas :naughty: Še nekaj. A to je res da je treba olje menjat ob koncu sezone? Beri spodaj: http://www.carman-mo...da5d75b6f75f966 Drži se navodil proizvajalca pa bo najbolje in najceneje. Letni časi pri tem nimajo veze.
jure11 Objavljeno Oktober 25, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2011 zanimiva stran, kjer se prodajajo tekmovalni motorji ANGLESKEGA PRVENSTVA (Bruce Ansty ,Michael Dunlop, ITD...), eni motorji imajo prav smesne cene http://www.motoforum.net/index.php?showforum=13&prune_day=60&sort_by=Z-A&sort_key=last_post&topicfilter=all&st=0 BIZIXXX 1
BIZIXXX Objavljeno Oktober 25, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2011 (popravljeno) zanimiva stran, kjer se prodajajo tekmovalni motorji ANGLESKEGA PRVENSTVA (Bruce Ansty ,Michael Dunlop, ITD.. .), eni motorji imajo prav smesne cene http://www.motoforum...filter=all&st=0 Jest tole stran spremljam že ene par sezon, motorji v res hudih specifikacijah za dober denar. Ni smešnih cen, prov realne so, sploh ko vidiš kakšne cene imajo tekmovalni motorji pri nas, te cene so pa smešne. Popravljeno Oktober 25, 2011. Popravil BIZIXXX jure11 in She 2
jure11 Objavljeno Oktober 25, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2011 (popravljeno) Jest tole stran spremljam že ene par sezon, motorji v res hudih specifikacijah za dober denar. Ni smešnih cen, prov realne so, sploh ko vidiš kakšne cene imajo tekmovalni motorji pri nas, te cene so pa smešne. jaj, smesne, glede na nase " kao " tekmovalne motorje, kjer vsi hočejo ogromne zneske !!! motorji pa se kaksnega velikega tekmovanja niso videli :wallbash: ti motorji so pa od znanih dirkacev, z vrhunsko opremo in pedigrejem poglej npr ta motor, od michael-a dunlop-a (na motorju 50 000 00 eur opreme ) http://www.donedeal.ie/for-sale/motorbikes/2578094 Popravljeno Oktober 25, 2011. Popravil jurko BIZIXXX in casper7 2
svobodnaptica01 Objavljeno Oktober 25, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2011 (popravljeno) jaj, smesne, glede na nase " kao " tekmovalne motorje, kjer vsi hočejo ogromne zneske !!! motorji pa se kaksnega velikega tekmovanja niso videli :wallbash: ti motorji so pa od znanih dirkacev, z vrhunsko opremo in pedigrejem poglej npr ta motor, od michael-a dunlop-a (na motorju 50 000 00 eur opreme ) http://www.donedeal....orbikes/2578094 Res ugodno, ampak če nič drugega moraš všeteti zraven še vsaj nov agregat (vsaj letos sem recimo osebno izvedela da na tapravem supersportu kurbelvela itak ne zdrži več kot 300 km itd) Pa preverit, v kakšnem stanju je ostalo. Ker čisto brez razloga ga verjetno ne menja, sploh ne po taki ceni. Se pa strinjam, da je mnogo ceneje, kot si ga lahko narediš sam, pa tudi če za njega niso več dobre, so verjetno za večino smrtnikov še vedno ok. Večno vprašanje pa kot vedno, ali si resnično tako dober, da potrebuješ vse te stvari? Cene pri nas pa različno od smešnih do realnih, ima pa večina tudi papirje in kompletne civilne dodatke, kar tudi nekaj šteje . Jermanova CBR 600 se je 2 leti nazaj prodajala za 6000€, kar se mi ne zdi veliko. Popravljeno Oktober 25, 2011. Popravil svobodnaptica01
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se