Skoči na vsebino

Priprava motocikla za dirke


RHonda

Priporočene objave

Res ugodno, ampak če nič drugega moraš všeteti zraven še vsaj nov agregat (vsaj letos sem recimo osebno izvedela da na tapravem supersportu kurbelvela itak ne zdrži več kot 300 km itd) Pa preverit, v kakšnem stanju je ostalo. Ker čisto brez razloga ga verjetno ne menja, sploh ne po taki ceni. Se pa strinjam, da je mnogo ceneje, kot si ga lahko narediš sam, pa tudi če za njega niso več dobre, so verjetno za večino smrtnikov še vedno ok. Večno vprašanje pa kot vedno, ali si resnično tako dober, da potrebuješ vse te stvari?

Cene pri nas pa različno od smešnih do realnih, ima pa večina tudi papirje in kompletne civilne dodatke, kar tudi nekaj šteje . Jermanova CBR 600 se je 2 leti nazaj prodajala za 6000€, kar se mi ne zdi veliko.

zraven dobiš še original masino+ superbike mašino

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lp

Zanima me sledeče. Razmišljam da motorja spomladi nebi več registriral ampak bi ga imel samo še za na pisto. Ali cariniki na meji kaj komplicirajo če imaš v kombiju neregistriran motor?

Kakšne so kaj vaše izkušnje s tem?

Matej

Popravljeno . Popravil matej22
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lp

Zanima me sledeče. Razmišljam da motorja spomladi nebi več registriral ampak bi ga imel samo še za na pisto. Ali cariniki na meji kaj komplicirajo če imaš v kombiju neregistriran motor?

Kakšne so kaj vaše izkušnje s tem?

Matej

Potem potrebujes ATA carnet zvezek, dobis ga na gospodarski zbornici. Cenej če registriras motor :) Ker ata carnet stane 40 eur zvezek + 1 prehod, potem je vsakic 14 eur za prehod meje.

LP;ROk

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko te sploh ne spusti čez mejo.Registracija brez AO-plusa ni tako draga.Pa še prehod z ATA karnetom je malo dolgotrajen in zahteva da imaš s seboj iste stvari kot na seznamu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a mi lahko kdo pove, kaj oblečete pod "luknjičast" kombinezon v temle vremenu, ko je zunaj cca 15. stopinj al pa manj. Ok, za zgoraj najdem kak tanek windstopper, ki ga dam spodaj, kaj pa za od pasu navzdol? A je sploh potrebno? lahko dam kake dolge gate ampak to vse prepiha...

nisem se še vozu v tem pod 15 stopinj, pa se bojim da me bo zeblo... za pisto sprašujem, da ne bo pomote!

Popravljeno . Popravil jemcek
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola mojster

v soboto smo bili na Marofu, okoli 14 Celzijev se je valjalo naokoli, pa sem imel pod naluknjanim usnjem samo Cloverjevo mrezasto "podobleko"... pa mi je bilo vroče ko pes!!! torej pozabi na windstopperje, verjemi da te (na pisti) ne bo zeblo - če te pa slučajno vseeno bo, bremzej 30 m kasneje, boš videl kako ti bo vroče :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok Suzuki, sam še to mi povej, kako bremzaš 30m kasneje?

resno me zanima, čeprav neresno sprašujem!

Hola mojster

v soboto smo bili na Marofu, okoli 14 Celzijev se je valjalo naokoli, pa sem imel pod naluknjanim usnjem samo Cloverjevo mrezasto "podobleko"... pa mi je bilo vroče ko pes!!! torej pozabi na windstopperje, verjemi da te (na pisti) ne bo zeblo - če te pa slučajno vseeno bo, bremzej 30 m kasneje, boš videl kako ti bo vroče :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a mi lahko kdo pove, kaj oblečete pod "luknjičast" kombinezon v temle vremenu, ko je zunaj cca 15. stopinj al pa manj. Ok, za zgoraj najdem kak tanek windstopper, ki ga dam spodaj, kaj pa za od pasu navzdol? A je sploh potrebno? lahko dam kake dolge gate ampak to vse prepiha...

nisem se še vozu v tem pod 15 stopinj, pa se bojim da me bo zeblo... za pisto sprašujem, da ne bo pomote!

Jest za te temperature oz od 15 dol uporabljam tole http://www.motobee.eu/index.php?option=com_content&view=article&id=314&Itemid=274 ,poleti pa švic majice in hlace. Ce gres pa na Marof pa kr poletno varianto, tm te ne bo zeblo;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Navadna motoristična podobleka je čisto dovolj. Jaz uporabljam Luisovo podobleko od firme Rukka.

Ni potrebe po windstoper ali zimskih podoblekah. Seveda to govorim za pisto. Za kakšno navadno turo bi bil samo z poletno podobleko problem .

Tudi jaz sem švical prejšnjo soboto kljub tistim 14 stopinjam na pisti :). Drugače pa tistih "30m kasneje" tudi drži. Bolj si agresiven, bolj delaš, bolj švicaš :P.

Popravljeno . Popravil bobr
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom še tle vprasal, ker bi res zelel vedet kako je prav, da ne bom narobe ravnal:

zanima me, kako se pravilno shranjujejo dirkalne guma (konkretno Dunlop GP&KR), predvsem sedaj čez zimo?

Do sedaj sem jih imel v garaži, ki pa je neogrevana, kar pomeni, da lahko temperatura pride blizu nule. Mal me skrbi, da to ni ravno optimalno?

Ima kdo kakšen nasvet, al pa izkušnje, pa kok je to sploh pomembno... ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom še tle vprasal, ker bi res zelel vedet kako je prav, da ne bom narobe ravnal:

zanima me, kako se pravilno shranjujejo dirkalne guma (konkretno Dunlop GP&KR), predvsem sedaj čez zimo?

Do sedaj sem jih imel v garaži, ki pa je neogrevana, kar pomeni, da lahko temperatura pride blizu nule. Mal me skrbi, da to ni ravno optimalno?

Ima kdo kakšen nasvet, al pa izkušnje, pa kok je to sploh pomembno... ?

Nekej je že napisanga

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Zanima me, če ima kdo kakšne izkušnje s kitajskimi nastavljivimi stopalkami, ki so na ebayu precej ugodno, recimo 123 funtov so tele:

http://www.ebay.co.uk/itm/Honda-Black-Racing-Rearset-Foot-Pegs-CBR1000RR-04-05-06-07-2005-2007-2004-UK-/270833061476?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item3f0ee88e64#ht_3871wt_1165

glede na cene normalnih, so te precej ugodne, zato me zanima kako so narejene, če jih kdo ima?

kupim pa, če ima kdo doma, prestavno pedalko za hondo cbr 1000rr (06-07), s katero bi lahko obrnil prestavno shemo. skratka nekaj tacga:

http://www.ebay.co.uk/itm/Race-Change-Kit-Honda-CBR1000-RR-2004-2009-/270623265332?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item3f02675234#ht_500wt_1413

menda paše tudi od letnika 08 dalje gor, ne vem pa, če tudi od cbr 600rr... skratka če ima kdo doma, please pm me...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me, če ima kdo kakšne izkušnje s kitajskimi nastavljivimi stopalkami, ki so na ebayu precej ugodno, recimo 123 funtov so tele:

http://www.ebay.co.u...#ht_3871wt_1165

glede na cene normalnih, so te precej ugodne, zato me zanima kako so narejene, če jih kdo ima?

kupim pa, če ima kdo doma, prestavno pedalko za hondo cbr 1000rr (06-07), s katero bi lahko obrnil prestavno shemo. skratka nekaj tacga:

http://www.ebay.co.u...4#ht_500wt_1413

menda paše tudi od letnika 08 dalje gor, ne vem pa, če tudi od cbr 600rr... skratka če ima kdo doma, please pm me...

Tole imam jaz: http://www.inesmbr.webs.com/pages/prodaja/tace/tace.htm

Mislim, da bi moralo pasat tudi na CBR 1000 06-07, če si kje blizu Medvod ali Ljubljane se lahko zmeniva pa poskusimo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

ker imam namen čez zimo mal prerihtat motor in ga nardit bolj pisti primernemu za čim manj denarja, me zanima, ali je kdo že menjal serijske vzmeti (ki so menda progresivne) za svoji teži bolj primerne in verjetno linearne od kakšnega špecialnega ponudnika (sam sem gledal od Wilbersa, za cca 100€). ima kdo, kakšne so izkušnje? v mojem konkretnem primeru bi to naredil na cbr1000rr (2007) ampak me zanimijo tudi izkušnje drugih na drugih motociklih. v temi o vzmetenju lahko precej preberem, da se to priporoča, ampak skoraj nobene izkušnje po predelavi ne najdem. pa zanima me predvsem s stališča vožnje po pisti?

druga stvar o kateri razmišljam in ki mi jo je serviser predlagal kot največja pridobitev v vzemetenju za najmanj denarja pa je, prireditev tistih "podložk" (ali kakorkoli se jim reče), ki skrbijo za pretok olja kadar gre feder skupaj in narazen (torej pri compressionu in reboundu). Menda se jih da priredit točno za svojo težo in stil vožnje in naj bi bile precej bolje od originala. cena cca 150€. A ima kdo kaj izkušenj s tem, ali pa morda kak link od tujih strani, če je že kje to zasledil, ne vem kok je ta zadeva nova in sprobana v praksi? ker ne vem niti to, kako se temu dobr reče...

Popravljeno . Popravil jemcek
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje skromno mnenje če boš šel uživat na dirkališče in se neboš preveč obremenjeval z rezultatom je serisko čist ok.Če pa si že zelo hitr in bi se resno lotil dirkanja moraš pa prvo kupit konkurenčn motor mal novejš model itd.

Za zabavo pa samo kup gum pa čimveč vozit :OK: :OK:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot si sam napisal, tvoje mnenje je res skromno, brez zamere.

Vprasal sem za konkretno mnenje ce je kdo menjal original vzmeti in morda se podlozke v vilicah. Zanimajo me samo izkusnje glede tega, nic drugega.

In ne, ne bom dirkal, in ne bom menjal motorja, ker ne mislim dati 3keur zato. Dam jih pa 300 ce to res kaj pomaga.

Ce drugega ne, je moc najti na vsaki nemski strani kjer je karkoli povezano z ohlinsom ali kerim podobnim izdelovalcem upgrade kitov za vilice 4 razlicne stopnje nadgradnje. Torejnisem cist mimo brcnil z mojim vprasanjem, ker me zanimajo jzkusnje tistih ki so se odlocili za stufe 1 al 2.

Kar se gum in uzivanja tice imas seveda prav ampak to je filozofsko vprasanje zakaj...

Moje skromno mnenje če boš šel uživat na dirkališče in se neboš preveč obremenjeval z rezultatom je serisko čist ok.Če pa si že zelo hitr in bi se resno lotil dirkanja moraš pa prvo kupit konkurenčn motor mal novejš model itd.

Za zabavo pa samo kup gum pa čimveč vozit :OK: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ker imam namen čez zimo mal prerihtat motor in ga nardit bolj pisti primernemu za čim manj denarja, me zanima, ali je kdo že menjal serijske vzmeti (ki so menda progresivne) za svoji teži bolj primerne in verjetno linearne od kakšnega špecialnega ponudnika (sam sem gledal od Wilbersa, za cca 100€). ima kdo, kakšne so izkušnje? v mojem konkretnem primeru bi to naredil na cbr1000rr (2007) ampak me zanimijo tudi izkušnje drugih na drugih motociklih. v temi o vzmetenju lahko precej preberem, da se to priporoča, ampak skoraj nobene izkušnje po predelavi ne najdem. pa zanima me predvsem s stališča vožnje po pisti?

druga stvar o kateri razmišljam in ki mi jo je serviser predlagal kot največja pridobitev v vzemetenju za najmanj denarja pa je, prireditev tistih "podložk" (ali kakorkoli se jim reče), ki skrbijo za pretok olja kadar gre feder skupaj in narazen (torej pri compressionu in reboundu). Menda se jih da priredit točno za svojo težo in stil vožnje in naj bi bile precej bolje od originala. cena cca 150€. A ima kdo kaj izkušenj s tem, ali pa morda kak link od tujih strani, če je že kje to zasledil, ne vem kok je ta zadeva nova in sprobana v praksi? ker ne vem niti to, kako se temu dobr reče...

Večinoma se je kar treba navadit, da je pri takih vprašanjih bolj kot motosvetov forum v pomoč stric google in ameriški forumi tipa 1000rr.net, cbr forum itd.

Iz lastinih izkušenj ti žal ne znam povedat nič pametnega, mi serijsko vzmetenje zaenkrat več kot zadošča. Kar sem pa brala o tem, naj bi bila razlika med temi ventilčki in vzmetimi (v kitu) in npr. kartušami je praktično kolk natančno lahko zadevo nastaviš, v praksi pa naj bi (spet samo prebrala) zadeva za kratke dirke tipa do ene 15 krogov zadoščal kit, če voziš daljše, naj bi blo boljš dat kartuše, razlage se sedaj iz glave ne spomnim. Imho pa, če ti vilic ne zabija pri najtrši nastavitvi in delajo ok, ne vem za kaj bi kupoval trše vzmeti? Veselo guglanje ;)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sigurno bo bistveno boljša rešitev menjat olje v vilicah in zavorah, ker drugih fedrov in ali cartrigov v vilicah ti sigurno ne boš opazil, in edina razlika bo da boš imel par zelencev manj v denarnici...

Samo še to, govorim iz izkušenj...

Popravljeno . Popravil m1ha
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sigurno bo bistveno boljša rešitev menjat olje v vilicah in zavorah, ker drugih fedrov in ali cartrigov v vilicah ti sigurno ne boš opazil, in edina razlika bo da boš imel par zelencev manj v denarnici...

Samo še to, govorim iz izkušenj...

povej kaj si dosegel z menjavo olja..

malo več povej..si dal gostejše olje? redkejše? boljše kvalitete? samo novo olje? več ali manj? kaj je bilo prej slabo in po menjavi boljše..

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

povej kaj si dosegel z menjavo olja..

malo več povej..si dal gostejše olje? redkejše? boljše kvalitete? samo novo olje? več ali manj? kaj je bilo prej slabo in po menjavi boljše..

Gostejše, da so vilice trše in hidravlika občitljivejša, še najbolj važno je pa da je novo vsaj enkrat na sezono (dirkanje), ker se z kilometri zbije in je dušenje bistveno slabše!

Predvsem je pa pomembna količina, ker če ga je premalo zabija če pa preveč pa semeringe ven pomeče! Že 0,1deci razlike se lahko zelo pozna!

In ko je vse to porihtano in originalno vzmetenje zares nastavljeno je več kot predobro za vsakega hobi dirkača... Zares se občuti razlika po 10 hitrih krogih (Grobnik 1.32, Brno 2.09) da začnejo originalne vilice popoščat, samo takrat popusti tudi vsak hobi dirkač:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj se pa potem priporoča: samo menjava olja v sprednjih vilicah?? Kaj pa zadne vzmetenje?

Ali ni boljše, da ti nekdo zamenja bateke, preveri viskoznost in količino olja glede na težo voznika in potrebe (stil vožnje)!

Zakaj pa potem vsi malo bolj resni dirkači menjujejo serijske elemente za Öhlins, Wilbers, WP.... če je kao serijsko ful vredu za dirkališče.

Je pa res, da marsikdo pač ne pove, da je bil pri Čarmanu ali Jugovacu (pa še verjetno jih je kar nekaj več, ki predelujejo vzmetenja in še kaj zraven) in si je dalo nastavit vzmetenje, pa se veselo hvali, kako se vozi z "serijskim" motorjem, da je potem pravi as na mopedu.

Moje mnenje pač je, da če se nekdo misli vsaj malo bolj resno oz. več vozit po pistah - je nastavljeno vzmetenje od strokovnjaka na težo in zahteve voznika DEFINITIVNO BOLJšE IN VARNEJE kot z serijskim vzmetenjem , katerega marsikdo tudi pozabi redno vzdrževati.

Jaz bom mojo Yamahco tudi rajši dal pregledat in predelat glede moje teže in načina vožnje pri strokovnjaku (Öhlins faza 3), ter vse skupaj bolj namenit vožnji po pisti.

Sedaj čez zimo pa bo potrebno voznika porihtat, da ne bo prehitro gasa spuščal in zaviral, pa da bo prej in bolj odločno potegnil za kabel. To pa so "serijske napake" voznika, ki jih je potrebno tudi predelati :OK:

Lp

Popravljeno . Popravil r1polzek
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!