dive Objavljeno December 25, 2012 Opozori Objavljeno December 25, 2012 Eno vprašanje.....'sedež' za na poliestre, katerega vzeti; tanjšega (10mm) ali debelejšega (20mm)? Seveda me zanimajo tudi morebitni razlogi zakaj ravno tistega. Je sploh važno?
predragkp Objavljeno December 25, 2012 Opozori Objavljeno December 25, 2012 Eno vprašanje.....'sedež' za na poliestre, katerega vzeti; tanjšega (10mm) ali debelejšega (20mm)? Seveda me zanimajo tudi morebitni razlogi zakaj ravno tistega. Je sploh važno? ni nekega pravila.....bol ko je sež trd bol čitimo kaj se dogaja spodaj z amortizacijo in stikom gume......pomembno je kako se počutiš na motorju....balanca-sedež-tačke....v ta trikotnik se moraš vlit in če to začutiš z 10 mm pol je to to...če pa z 15 ali 20 spet odvisno od tebe ....ni pravil:) sax46, kewo, BIZIXXX in 1 other 4
crusty Objavljeno December 25, 2012 Opozori Objavljeno December 25, 2012 jaz sem mel na R6 le 5mm ker je bla tolk visoka na začetku me je kr rit bolela od udarcev ...... ampak se tega direktnega občutka "guma - asfalt" navadiš in je super predragkp 1
BIZIXXX Objavljeno December 25, 2012 Opozori Objavljeno December 25, 2012 Evo ujel malo cajta med prazniki, dobil link pipe od forumaša T, itak je blo treba takoj probat če vse paše :grim Tkole zgleda link pipe in shorty dušilec od Akrapoviča Ker sopotnikov ne bom vozil, je bilo treba še mal predelat nosilec izpuha :grim Edina jeba je k je dušilec sposojen, tko da če ima kdo kakšen dušilec, z 60 milimetrov vstopno luknjo, lahko je tudi poškodovan, naj me kontaktira :yes: To je to do sredine januarja, ko dobim poliestre in sedež od Carbonina.Komi čakam T, Ninč, predragkp in 4 others 7
david764 Objavljeno December 25, 2012 Opozori Objavljeno December 25, 2012 z čim je najboljše prilepit carbon (deklci, okvir, nihajka. .)....božiček je nosil :grim Jaz sem ga zalepil z hermetikom in zankrat ga nisem še zgubil
macak333 Objavljeno December 26, 2012 Opozori Objavljeno December 26, 2012 Evo sm bil, dans mal pridn . Jutr pa še ostalo . Kvaliteta slik primerna kvaliteti telefonu . DXR16, logarr, svobodnaptica01 in 1 other 4
svobodnaptica01 Objavljeno December 26, 2012 Opozori Objavljeno December 26, 2012 Huh, da ne bo kdo reku, da se za praznike nič ne dela, dans sem se lotila pospravljanja garaže in v skritih kotičkih našla še ful enih zadev, tko da sem se odločila da naredim eno garažno razprodajo sem si vzela čas in zmetala vse skupaj na spletno stran http://ines84.net23.net/slo/prod-novo.html http://ines84.net23.net/slo/prod-rabljeno.html Večinoma so novi/rabljeni originalni ali race deli za CBR 600 RR PC 40, nekaj se jih najde tudi za CBR 600 RR PC 37, pa R6 vseh treh generacij. Pošnofajte, če pa še koga kaj zanima, pa kr hitr vprašat fasttrack 1
Erik Objavljeno December 28, 2012 Opozori Objavljeno December 28, 2012 carbon naliman, poliestri pripravljeni za leplenje, bunke na vilcah gor, čakajo se še stranski....lajtunge na poti....ja sezona se bliža počasiiiii DXR16, BIZIXXX, sax46 in 3 others 6
Kawasaki81 Objavljeno December 29, 2012 Opozori Objavljeno December 29, 2012 Mogoče kdo ve kje bi se dalo pri nas ugodno za cestne motorje dobiti alu zobnike znamke Rethal, Supeprox,....
matgo Objavljeno December 29, 2012 Opozori Objavljeno December 29, 2012 carbon naliman, poliestri pripravljeni za leplenje, bunke na vilcah gor, čakajo se še stranski....lajtunge na poti....ja sezona se bliža počasiiiii lepo rihtaš,če rabš "tastarga Berika" ga mam še zmer u dobrem stanju se vidmo 2013 kje na pisti... predragkp 1
macak333 Objavljeno December 30, 2012 Opozori Objavljeno December 30, 2012 Evo poliestri pobarvani in montirani . MoTo G_P, fasttrack, trebor in 6 others 9
david764 Objavljeno December 30, 2012 Opozori Objavljeno December 30, 2012 Aja sprašujem se kam bi dal delati vzmeti imel sem v mislih Čarman .
perici Objavljeno December 30, 2012 Opozori Objavljeno December 30, 2012 tudi v kopru imaš KLIK LP Peter
crusty Objavljeno December 30, 2012 Opozori Objavljeno December 30, 2012 tko k zadevo okoli amortizacije zrihta hrvat Marko mehanik z Grobnika ga pri nas še nisem srečal nobenega...........vsi samo prodajajo, veliko govorijo, povsod velke cifre..... nastavt pa ne zna noben nič......žal sesir, BIZIXXX, gsxf750 in 4 others 7
dive Objavljeno December 30, 2012 Opozori Objavljeno December 30, 2012 Tale Marko iz grobnika...s cim se pa on vse ukvarja? Se loti vsega kar se tice amortizacije (servisi, nastavitve)? Mogoce bi mu kaj posla dal, ce bi se ga hotel prijet. Lahko kaj vec poves, crusty? Lahko tut na PM.
crusty Objavljeno December 30, 2012 Opozori Objavljeno December 30, 2012 Tale Marko iz grobnika...s cim se pa on vse ukvarja? Se loti vsega kar se tice amortizacije (servisi, nastavitve)? Mogoce bi mu kaj posla dal, ce bi se ga hotel prijet. Lahko kaj vec poves, crusty? Lahko tut na PM. Poslano predragkp 1
svobodnaptica01 Objavljeno December 31, 2012 Opozori Objavljeno December 31, 2012 (popravljeno) tko k zadevo okoli amortizacije zrihta hrvat Marko mehanik z Grobnika ga pri nas še nisem srečal nobenega...........vsi samo prodajajo, veliko govorijo, povsod velke cifre..... nastavt pa ne zna noben nič......žal Ne bo držalo. Pri Amortizerju mi je notranje "preuredil" zadnji amortizer po mojih željah, to pomeni da je bil feder 3x sestavljen in raztavljen, vsakič sproti spremenjene podložke in stestiran na dynamometru za amortizerje, ki ga imajo. Razlika je bila več kot očitna, dečko obvlada. Ko začne v detajle razlagat, kako in kaj bi se morale zadeve spreminjat, kako se to testira, kaj vse upliva, te res glava začne bolet, je toliko spremenljivk. Je pa tako, da če stricem ne moreš točno povedat kaj se ti sedaj dogaja na motorju, kaj si spreminjal in kaj se je dogajalo potem, ti zadeve noben živ bog ne nastavi optimalno. Popravljeno December 31, 2012. Popravil svobodnaptica01
crusty Objavljeno December 31, 2012 Opozori Objavljeno December 31, 2012 Ne bo držalo. Pri Amortizerju mi je notranje "preuredil" zadnji amortizer po mojih željah, to pomeni da je bil feder 3x sestavljen in raztavljen, vsakič sproti spremenjene podložke in stestiran na dynamometru za amortizerje, ki ga imajo. Razlika je bila več kot očitna, dečko obvlada. Ko začne v detajle razlagat, kako in kaj bi se morale zadeve spreminjat, kako se to testira, kaj vse upliva, te res glava začne bolet, je toliko spremenljivk. Je pa tako, da če stricem ne moreš točno povedat kaj se ti sedaj dogaja na motorju, kaj si spreminjal in kaj se je dogajalo potem, ti zadeve noben živ bog ne nastavi optimalno. Ines, da še tebi razložim kaj sm mislu povedat............v delavnici je pri nas veliko briht, "vsi znajo", je šel kdo od teh s tabo na dirko, te je gledal kako se motor obnaša, sta še tam popravila nastavitve?? Po moje da ne..........si jih mogla kr sama, pol pa a si prav naredila a ne pa še dons ne veš sesir in predragkp 2
svobodnaptica01 Objavljeno December 31, 2012 Opozori Objavljeno December 31, 2012 Ines, da še tebi razložim kaj sm mislu povedat............v delavnici je pri nas veliko briht, "vsi znajo", je šel kdo od teh s tabo na dirko, te je gledal kako se motor obnaša, sta še tam popravila nastavitve?? Po moje da ne..........si jih mogla kr sama, pol pa a si prav naredila a ne pa še dons ne veš Jaz sem na konkretno vprašanje tam in tam se mi dogaja to in to še vedno dobila konkretne odgovore kaj bi bil lahko razlog in kaj naj poskusim. in v večini primerov so bile smernice dovolj, da smo problem rešili Za zadosti € mislim, da gre marsikdo s tabo in to naredi, vprašanje je samo, koliko si pripravljen v to investirat. crusty in sax46 2
crusty Objavljeno December 31, 2012 Opozori Objavljeno December 31, 2012 Jaz sem na konkretno vprašanje tam in tam se mi dogaja to in to še vedno dobila konkretne odgovore kaj bi bil lahko razlog in kaj naj poskusim. in v večini primerov so bile smernice dovolj, da smo problem rešili Za zadosti € mislim, da gre marsikdo s tabo in to naredi, vprašanje je samo, koliko si pripravljen v to investirat. pa saj to ravno razlagam, možakar je pač tam stacioniran in če zadevo prevzame jo spelje tudi v praksi do konca ne samo v teoriji če te vidi med vožnjo, pozicijo sedenja, sistem zaviranja (sunkovito in kasneje, počasneje in prej.....) kako se potem motor obnaša, koliko se kje poseda (v ovinek, sredi ovinka z ovinka.....) kup stvari..........kup stvari ki jih ne znaš niti vprašat, no vsaj jaz ne.........mogoče ste pač eni bolj profi jebiga da ne dolgovezim hočem povedat le to, da nastavitve amortizacije v "teoriji" se pravi v delavnici niso še pol tega kar potem dejansko rabiš v praksi, če maš tam dobro podporo lahko z serijsko amortizacijo narediš več kot nekdo z dobro plačanim profi materialom pa brez znanja Vidim, da je pri nas kar veliko dirkačev kateri mislijo, da bodo zadevo rešili oz. naredili hude čase le z vlaganjem €€€€ če zadaj ni prave podpore - znanja je to metanje denarja "skozi okno" RVT, sesir, predragkp in 2 others 5
RVT Objavljeno December 31, 2012 Opozori Objavljeno December 31, 2012 Žal na dirkališču samo čas in uspehi povedo kdo dela prav in kdo pravilno vlaga denar, in to glede prakse in teorije se jest tut dost strinjam s Crustyjem. Se glih spomnem enga primera k so enkrat motor delal eni francozi . Naštimal v Lemansu tko agregat (Kawasaki zxr 750- še na fergazerje ) kot amortizacijo enkrat februarja sam niso pa predvideval, da ga bo na Floridi na Daytoni vlaga pa vročina tok zjebala, da se ni ne dobr pelu ne nikamor šel. Sej to je grob primer in za enga k se grobnik recimo pele 1,40 lohk en mal na oko naštim pa mu bo ceu let ful dobr delala amortizacija pr 1,30 mu bo pa dopoldne dobr delala amortizacija po kosilu mu bo pa dve gume strgal v 20 krogih.
david764 Objavljeno Januar 1, 2013 Opozori Objavljeno Januar 1, 2013 Nejprej en lep pozdrav vsem v tem novem letu 2013 . Želim vsem veliko sreče in zdravja ter čimveč dobrih rezultatov . To Ines,Crusty & RVT cenim take konkretne debate tukaj gor . Jaz nisem profi vozim povprečno zaenkrat na grobniku in bi rad dal nardit vilce , ker mi pušča semeringi tako da bi mogoče zdaj izkoristil to priliko za narditi zadevo zaprav . Rad bi nardil tako da imam pol samo delo z kliki ko bi bilo to treba . Aja in še to nisem premožen . Če mi kdo pošlje kašno info-naslov (tel. št.) bi bil hvležen . Lp : DavidManx =)
sesir Objavljeno Januar 1, 2013 Opozori Objavljeno Januar 1, 2013 Nejprej en lep pozdrav vsem v tem novem letu 2013 . Želim vsem veliko sreče in zdravja ter čimveč dobrih rezultatov Jaz nisem profi vozim povprečno zaenkrat na grobniku in bi rad dal nardit vilce , ker mi pušča semeringi tako da bi mogoče zdaj izkoristil to priliko za narditi zadevo zaprav . Rad bi nardil tako da imam pol samo delo z kliki ko bi bilo to treba . Aja in še to nisem premožen . Lp : DavidManx =) Sam menjaj semering,daj v vilice malo gostejše olje....povej kater mopi imaš bo več pomoči
predragkp Objavljeno Januar 1, 2013 Opozori Objavljeno Januar 1, 2013 Aja sprašujem se kam bi dal delati vzmeti imel sem v mislih Čarman . David kaj se ti je pa zgodilo da rabiš mašino?? ps.za vzmetenje naj ti Miran Jugovac zrihta in pol Marko(mehanik na Grobniku) ki ga je Crusty omenil nastavi po tvojih željah in sposobnostih kewo 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se