Skoči na vsebino

Priprava motocikla za dirke


RHonda

Priporočene objave

Eno vprašanje.....'sedež' za na poliestre, katerega vzeti; tanjšega (10mm) ali debelejšega (20mm)? Seveda me zanimajo tudi morebitni razlogi zakaj ravno tistega. Je sploh važno?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno vprašanje.....'sedež' za na poliestre, katerega vzeti; tanjšega (10mm) ali debelejšega (20mm)? Seveda me zanimajo tudi morebitni razlogi zakaj ravno tistega. Je sploh važno?

ni nekega pravila.....bol ko je sež trd bol čitimo kaj se dogaja spodaj z amortizacijo in stikom gume......pomembno je kako se počutiš na motorju....balanca-sedež-tačke....v ta trikotnik se moraš vlit in če to začutiš z 10 mm pol je to to...če pa z 15 ali 20 spet odvisno od tebe ....ni pravil:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz sem mel na R6 le 5mm ker je bla tolk visoka na začetku me je kr rit bolela od udarcev :D...... ampak se tega direktnega občutka "guma - asfalt" navadiš in je super :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo ujel malo cajta med prazniki, dobil link pipe od forumaša T, itak je blo treba takoj probat če vse paše :grim

Tkole zgleda link pipe in shorty dušilec od Akrapoviča :photo:

post-2615-0-07811600-1356457087_thumb.jpg

Ker sopotnikov ne bom vozil, je bilo treba še mal predelat nosilec izpuha :grim

post-2615-0-40963100-1356457404_thumb.jpg post-2615-0-75567900-1356457430_thumb.jpg

Edina jeba je k je dušilec sposojen, tko da če ima kdo kakšen dušilec, z 60 milimetrov vstopno luknjo, lahko je tudi poškodovan, naj me kontaktira :yes:

To je to do sredine januarja, ko dobim poliestre in sedež od Carbonina.Komi čakam :010

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Huh, da ne bo kdo reku, da se za praznike nič ne dela, dans sem se lotila pospravljanja garaže in v skritih kotičkih našla še ful enih zadev, tko da sem se odločila da naredim eno garažno razprodajo :)

sem si vzela čas in zmetala vse skupaj na spletno stran

http://ines84.net23.net/slo/prod-novo.html

http://ines84.net23.net/slo/prod-rabljeno.html

Večinoma so novi/rabljeni originalni ali race deli za CBR 600 RR PC 40, nekaj se jih najde tudi za CBR 600 RR PC 37, pa R6 vseh treh generacij. Pošnofajte, če pa še koga kaj zanima, pa kr hitr vprašat :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sestava.jpg

carbon naliman, poliestri pripravljeni za leplenje, bunke na vilcah gor, čakajo se še stranski....lajtunge na poti....ja sezona se bliža počasiiiii :)

lepo rihtaš,če rabš "tastarga Berika" ga mam še zmer u dobrem stanju :) se vidmo 2013 kje na pisti...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tko k zadevo okoli amortizacije zrihta hrvat Marko mehanik z Grobnika ga pri nas še nisem srečal nobenega...........vsi samo prodajajo, veliko govorijo, povsod velke cifre..... nastavt pa ne zna noben nič......žal :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale Marko iz grobnika...s cim se pa on vse ukvarja? Se loti vsega kar se tice amortizacije (servisi, nastavitve)? Mogoce bi mu kaj posla dal, ce bi se ga hotel prijet. Lahko kaj vec poves, crusty? Lahko tut na PM.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale Marko iz grobnika...s cim se pa on vse ukvarja? Se loti vsega kar se tice amortizacije (servisi, nastavitve)? Mogoce bi mu kaj posla dal, ce bi se ga hotel prijet. Lahko kaj vec poves, crusty? Lahko tut na PM.

Poslano ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tko k zadevo okoli amortizacije zrihta hrvat Marko mehanik z Grobnika ga pri nas še nisem srečal nobenega...........vsi samo prodajajo, veliko govorijo, povsod velke cifre..... nastavt pa ne zna noben nič......žal :(

Ne bo držalo. Pri Amortizerju mi je notranje "preuredil" zadnji amortizer po mojih željah, to pomeni da je bil feder 3x sestavljen in raztavljen, vsakič sproti spremenjene podložke in stestiran na dynamometru za amortizerje, ki ga imajo. Razlika je bila več kot očitna, dečko obvlada. Ko začne v detajle razlagat, kako in kaj bi se morale zadeve spreminjat, kako se to testira, kaj vse upliva, te res glava začne bolet, je toliko spremenljivk. Je pa tako, da če stricem ne moreš točno povedat kaj se ti sedaj dogaja na motorju, kaj si spreminjal in kaj se je dogajalo potem, ti zadeve noben živ bog ne nastavi optimalno.

Popravljeno . Popravil svobodnaptica01
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne bo držalo. Pri Amortizerju mi je notranje "preuredil" zadnji amortizer po mojih željah, to pomeni da je bil feder 3x sestavljen in raztavljen, vsakič sproti spremenjene podložke in stestiran na dynamometru za amortizerje, ki ga imajo. Razlika je bila več kot očitna, dečko obvlada. Ko začne v detajle razlagat, kako in kaj bi se morale zadeve spreminjat, kako se to testira, kaj vse upliva, te res glava začne bolet, je toliko spremenljivk. Je pa tako, da če stricem ne moreš točno povedat kaj se ti sedaj dogaja na motorju, kaj si spreminjal in kaj se je dogajalo potem, ti zadeve noben živ bog ne nastavi optimalno.

Ines, da še tebi razložim kaj sm mislu povedat............v delavnici je pri nas veliko briht, "vsi znajo", je šel kdo od teh s tabo na dirko, te je gledal kako se motor obnaša, sta še tam popravila nastavitve?? Po moje da ne..........si jih mogla kr sama, pol pa a si prav naredila a ne pa še dons ne veš ;)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ines, da še tebi razložim kaj sm mislu povedat............v delavnici je pri nas veliko briht, "vsi znajo", je šel kdo od teh s tabo na dirko, te je gledal kako se motor obnaša, sta še tam popravila nastavitve?? Po moje da ne..........si jih mogla kr sama, pol pa a si prav naredila a ne pa še dons ne veš ;)

Jaz sem na konkretno vprašanje tam in tam se mi dogaja to in to še vedno dobila konkretne odgovore kaj bi bil lahko razlog in kaj naj poskusim. in v večini primerov so bile smernice dovolj, da smo problem rešili Za zadosti € mislim, da gre marsikdo s tabo in to naredi, vprašanje je samo, koliko si pripravljen v to investirat.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem na konkretno vprašanje tam in tam se mi dogaja to in to še vedno dobila konkretne odgovore kaj bi bil lahko razlog in kaj naj poskusim. in v večini primerov so bile smernice dovolj, da smo problem rešili Za zadosti € mislim, da gre marsikdo s tabo in to naredi, vprašanje je samo, koliko si pripravljen v to investirat.

pa saj to ravno razlagam, možakar je pač tam stacioniran in če zadevo prevzame jo spelje tudi v praksi do konca ne samo v teoriji če te vidi med vožnjo, pozicijo sedenja, sistem zaviranja (sunkovito in kasneje, počasneje in prej.....) kako se potem motor obnaša, koliko se kje poseda (v ovinek, sredi ovinka z ovinka.....) kup stvari..........kup stvari ki jih ne znaš niti vprašat, no vsaj jaz ne.........mogoče ste pač eni bolj profi jebiga ;) da ne dolgovezim hočem povedat le to, da nastavitve amortizacije v "teoriji" se pravi v delavnici niso še pol tega kar potem dejansko rabiš v praksi, če maš tam dobro podporo lahko z serijsko amortizacijo narediš več kot nekdo z dobro plačanim profi materialom pa brez znanja :) Vidim, da je pri nas kar veliko dirkačev kateri mislijo, da bodo zadevo rešili oz. naredili hude čase le z vlaganjem €€€€ če zadaj ni prave podpore - znanja je to metanje denarja "skozi okno" :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žal na dirkališču samo čas in uspehi povedo kdo dela prav in kdo pravilno vlaga denar, in to glede prakse in teorije se jest tut dost strinjam s Crustyjem. Se glih spomnem enga primera k so enkrat motor delal eni francozi . Naštimal v Lemansu tko agregat (Kawasaki zxr 750- še na fergazerje ) kot amortizacijo enkrat februarja sam niso pa predvideval, da ga bo na Floridi na Daytoni vlaga pa vročina tok zjebala, da se ni ne dobr pelu ne nikamor šel. Sej to je grob primer in za enga k se grobnik recimo pele 1,40 lohk en mal na oko naštim pa mu bo ceu let ful dobr delala amortizacija pr 1,30 mu bo pa dopoldne dobr delala amortizacija po kosilu mu bo pa dve gume strgal v 20 krogih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nejprej en lep pozdrav vsem v tem novem letu 2013 . Želim vsem veliko sreče in zdravja ter čimveč dobrih rezultatov .

To Ines,Crusty & RVT cenim take konkretne debate tukaj gor .

Jaz nisem profi vozim povprečno zaenkrat na grobniku in bi rad dal nardit vilce , ker mi pušča semeringi tako da bi mogoče zdaj izkoristil to priliko za narditi zadevo zaprav . Rad bi nardil tako da imam pol samo delo z kliki ko bi bilo to treba . Aja in še to nisem premožen .

Če mi kdo pošlje kašno info-naslov (tel. št.) bi bil hvležen .

Lp : DavidManx =)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nejprej en lep pozdrav vsem v tem novem letu 2013 . Želim vsem veliko sreče in zdravja ter čimveč dobrih rezultatov

Jaz nisem profi vozim povprečno zaenkrat na grobniku in bi rad dal nardit vilce , ker mi pušča semeringi tako da bi mogoče zdaj izkoristil to priliko za narditi zadevo zaprav . Rad bi nardil tako da imam pol samo delo z kliki ko bi bilo to treba . Aja in še to nisem premožen . Lp : DavidManx =)

Sam menjaj semering,daj v vilice malo gostejše olje....povej kater mopi imaš bo več pomoči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja sprašujem se kam bi dal delati vzmeti imel sem v mislih Čarman .

David kaj se ti je pa zgodilo da rabiš mašino??

ps.za vzmetenje naj ti Miran Jugovac zrihta in pol Marko(mehanik na Grobniku) ki ga je Crusty omenil nastavi po tvojih željah in sposobnostih

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!