Skoči na vsebino

Priprava motocikla za dirke


RHonda

Priporočene objave

Mene sta pa včeraj pričakala 2 paketa aluminijastre šare za v tank.  Tole čude je Explosafe, u bistvu gre za take "pelete" iz aluminijste mreže (alloy open celled mash), s katerimi do vrha napolniš tank in preprečujejo explozijo oz hitro gorenje goriva v primeru padca in predrsanega tanka. Uporabljajo jih v letalstvu in vojski, z lanskim letom jim je začel priporočat tudi FIM.  Upam, da mi jih ne bo treba testirat :grrr

post-20956-0-10486500-1360953417_thumb.jpg

post-20956-0-61313800-1360953439_thumb.jpg

post-20956-0-43607400-1360953472_thumb.jpg

 

In ker je letos baje spet in zlata in rumena, se nisem mogla upret temule nakupu :)

post-20956-0-28181200-1360953626_thumb.jpg

 

post-20956-0-92186400-1360953466_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene sta pa včeraj pričakala 2 paketa aluminijastre šare za v tank.  Tole čude je Explosafe, u bistvu gre za take "pelete" iz aluminijste mreže (alloy open celled mash), s katerimi do vrha napolniš tank in preprečujejo explozijo oz hitro gorenje goriva v primeru padca in predrsanega tanka. Uporabljajo jih v letalstvu in vojski, z lanskim letom jim je začel priporočat tudi FIM.  Upam, da mi jih ne bo treba testirat :grrr

attachicon.gife1.jpg

attachicon.gife2.jpg

attachicon.gife3.jpg

 

In ker je letos baje spet in zlata in rumena, se nisem mogla upret temule nakupu :)

attachicon.gifgripi.jpg

Madonca Ines ti prštimuješ moped čist za Star Wars :D

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene sta pa včeraj pričakala 2 paketa aluminijastre šare za v tank.  Tole čude je Explosafe, u bistvu gre za take "pelete" iz aluminijste mreže (alloy open celled mash), s katerimi do vrha napolniš tank in preprečujejo explozijo oz hitro gorenje goriva v primeru padca in predrsanega tanka. Uporabljajo jih v letalstvu in vojski, z lanskim letom jim je začel priporočat tudi FIM.  Upam, da mi jih ne bo treba testirat :grrr

attachicon.gife1.jpg

attachicon.gife2.jpg

attachicon.gife3.jpg

 

In ker je letos baje spet in zlata in rumena, se nisem mogla upret temule nakupu :)

attachicon.gifgripi.jpg

Tega pa res nisem še vidu,ampak bo sigurno služilo svojemu namenu. Koliko goriva ti pa pobere v rezervarju? :hmm: Mislim,da nebi smelo pobrat dosti...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Madonca Ines ti prštimuješ moped čist za Star Wars :D

Ne, motor bo samo do zadnje pike skladen s FIM Europe (bivši UEM) pravilnikom za Superstock 600. Ti so pa pač zelo, khm, posebni, natančni, odvečni...(vstavi poljubno) itd..  Čeprav tole se mi zdi celo zelo ok predpis.

 

Tega pa res nisem še vidu,ampak bo sigurno služilo svojemu namenu. Koliko goriva ti pa pobere v rezervarju? :hmm: Mislim,da nebi smelo pobrat dosti...

1-2%. Glede na to, da so dirke tam do 12 krogov ni nobene panike.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1-2%. Glede na to, da so dirke tam do 12 krogov ni nobene panike.

 

No super  :OK:. Mi smo pa imeli na Štajercu dirko 8 krogou in meni v 7 krogu zmankalo benze :slap: malo sila,malo bla bla...tam okoli,pa sem pozabu tankat...  

Popravljeno . Popravil DXR16
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Ima sigurno 3/4 foruma  :grim

 

Ti kar kupi, nimaš kaj falit... mal denarja, pretežno kar veliko muzke :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene tudi zanimajo omenjene ročke pa bi bila dobrodošla kakšna informacija

 

A mojega posta nisi videl? Drugač pa do zdaj tudi ene kritike nisem slišal na kitajske ročke...(ne zdej o regentskih slikah strukture kitajskega aluminija) ker za to ceno boljših ročk ni za dobiti.

 

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

 

mene pa zanima, če ve kako se ta zadeva obnese na evropskih motociklih? V Ameriki to počnejo in zadeva "baje" doda kar nekaj moči .

Zanima me tudi, če je mogoče, da bi pri tem lahko kaj uničil (npr. elektroniko, računalnik,...)

Vprašam, ker sem zasledil in me zanima.

 

http://300kmj.blogspot.com/2008/08/free-mod-for-20082007-kawasaki-zx6r.html

 

 

Lep pozdrav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

 

mene pa zanima, če ve kako se ta zadeva obnese na evropskih motociklih? V Ameriki to počnejo in zadeva "baje" doda kar nekaj moči .

'European ZX’s aren’t afflicted, as they have different sound-level regulations across the Pond'

 

  D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aluminij in obdelava štima, eloksiranje je druga zgodba. Črne bodo zlate, zlate bodo postale naravne alu.... Če imaš možnost si jih daj ponovno kvalitetno eloksirat.

 

 

P.S. za one ročke iz e-baya mislim

Popravljeno . Popravil orcus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali kdo v Sloveniji prodaja produkte od IRC http://www.irccomponents.com/ Predvsem me zanimajo ročke za bremzo in sklopko, ker original so obupne. Videl pa sem jih že na motorju, ki je vozil po Grobniku.

 

 

Zakaj pa morjo bit ravn od te firme?? Sej kakšne tople vode ne morjo več poštudirat treba jo je zagrabt in stisn to je to........maš v slo za dobit Ligh Tech, pa recimo češke PP Racing za moje pojme vrhunske ročke, lepo nastavljive in ravno tako preklopne v primeru padca :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali kdo v Sloveniji prodaja produkte od IRC http://www.irccomponents.com/ Predvsem me zanimajo ročke za bremzo in sklopko, ker original so obupne. Videl pa sem jih že na motorju, ki je vozil po Grobniku.

 

 

ti nabavim jaz direkt od firme ki jih dela za irc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala za inf...bom naročil, upam,da ne zatajijo pri tabli 200m :)

pri 200lohk tajijo,ko jih se ne stiska še

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj pa morjo bit ravn od te firme?? Sej kakšne tople vode ne morjo več poštudirat treba jo je zagrabt in stisn to je to........maš v slo za dobit Ligh Tech, pa recimo češke PP Racing za moje pojme vrhunske ročke, lepo nastavljive in ravno tako preklopne v primeru padca :)

tople vode ne...je pa oblika še kako pomembna saj je ročka vzvod ki deluje na pumpo in preko njene oblike se prenaša občutljivost delovanja......prosto povedano če je oblika prava je občutljivost večja tako kot moč i modulacija...... če so ga prijatelji štopali in je šel pod 1.33  originalnimi pol mu jih nabavim z popustom hehehehe:))....ps. za tiste ki skrbijo za to povem še da sem izvedel trdoto od mojih fedrov in so zdaj not 85.....original so 95.....dobil pa sem 100 in so me stali okroglih 50 eur direkt iz fabrike.....toliko o mojih milionskih predelavah:)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tople vode ne...je pa oblika še kako pomembna saj je ročka vzvod ki deluje na pumpo in preko njene oblike se prenaša občutljivost delovanja......prosto povedano če je oblika prava je občutljivost večja tako kot moč i modulacija...... če so ga prijatelji štopali in je šel pod 1.33  originalnimi pol mu jih nabavim z popustom hehehehe:))....ps. za tiste ki skrbijo za to povem še da sem izvedel trdoto od mojih fedrov in so zdaj not 85.....original so 95.....dobil pa sem 100 in so me stali okroglih 50 eur direkt iz fabrike.....toliko o mojih milionskih predelavah:)

 

Maš prav, ampak si pozabil omenit, da je na občutljivost podajanja sile na ročico zadolžen voznik sam z svojimi preciznimi stiski ročice, sama ročica nič kaj dosti ne pomaga, če ne znaš, ali pa ne upaš stisnit ročke....

 

Finta je sam v tem, da se mi zdi potratno dat za npr. Rizoma ročke 300€, ko lahko kupiš solidne za 100€ ali manj, pa za ostali denar še kupiš komplet pletene zavorne cevi.

 

lp 

Popravljeno . Popravil HyperJack
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Maš prav, ampak si pozabil omenit, da je na občutljivost podajanja sile na ročico zadolžen voznik sam z svojimi preciznimi stiski ročice, sama ročica nič kaj dosti ne pomaga, če ne znaš, ali pa ne upaš stisnit ročke....

 

Finta je sam v tem, da se mi zdi potratno dat za npr. Rizoma ročke 300€, ko lahko kupiš solidne za 100€ ali manj, pa za ostali denar še kupiš komplet pletene zavorne cevi.

 

lp 

Res je......ves ta kompliciranje okol ročk je totalni nesmisel, pomembn je le odmik da jo lahko normalno zagrabiš, eni z enim, jaz z dvema prstoma drugi spet z celo roko, le to je pomebno. Ko enkrat leti k hudič tega ne opaziš ziher ne, ko si utrujen in že težko bremzaš te spet ročke nič ne rešijo.........prav lani sem gledal na AA kar nekaj dobrih pilotov vozi z serijskimi ročkami.......le dec je tukaj važn in njegova glava kdaj bosta stisnila in pri kateri razdalji :P:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je......ves ta kompliciranje okol ročk je totalni nesmisel, pomembn je le odmik da jo lahko normalno zagrabiš, eni z enim, jaz z dvema prstoma drugi spet z celo roko, le to je pomebno. Ko enkrat leti k hudič tega ne opaziš ziher ne, ko si utrujen in že težko bremzaš te spet ročke nič ne rešijo.........prav lani sem gledal na AA kar nekaj dobrih pilotov vozi z serijskimi ročkami.......le dec je tukaj važn in njegova glava kdaj bosta stisnila in pri kateri razdalji :P:D

 

 

Jaz jih ne rabim za pisto. Rabim jih za cesto in original so zame obupne, ker držim roko na notranji strani krmila in če bremzam z enim prstom sem včasih prekratki, ni dovolj moči, potem pa štala, ker ne dosežem dosti, če pa jo spustim bližje krmilu mi pa prste stisne. Pri IRC sem dobil feeling na istem motorju kot je moj, da bom lažje stisnil ročko, ker je bližje krmilu oz. njen lok je drugačen in da si pri tem ne bom stiskal še prstov. To ali se upam bremzat ali ne je druga, jaz rabim samo pravi grif, ki ga pa na original ročki ni, če držiš roko na notarnji strani in zaviraš z enim prstom! Tistih par evrov bom pa pozabil, težje bi pozabil, če bi se razbil zaradi tega, ker nisem mogel ustavit, če bi sploh še kaj lahko pozabljal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene tudi zanimajo omenjene ročke pa bi bila dobrodošla kakšna informacija

 

 

 

 

Pri teh kitajskh ročkah je potrebno biti pozoren predvsem na eno stvar - TOLERANCE

 

Jaz kitajske ročke uporabljam na Suzukiju, ki ga imam na dirkališče, pa tudi za kolege sem naročil že precej setov, tako da govorim iz izkušenj.

 

Problemi se pojavljajo predvsem zato, ker so Kitajci šlampasti in ni vsak set ročk enak. Pogosto se zgodi, da imajo ročke v delu, kjer je luknja v katero se vsede štift od zavornega cilindra, luknjo površno izvrtano. Posledično se štift ne vsede dobro v ročko kar lahko pripelje do istega rezultata, kot da bi bila bremza skozi malo stisnjena. Če tega nimaš zamar in se greš vozit, se vse skupaj po xx km zaradi stalnega pritiska na zavorni cilinder pregreje in ti lahko zablokira prvo kolo. Če imaš srečo te samo fajn zabremza in se motor pač ustavi, če je nimaš, greš po tleh.

 

En znanec je zaradi tega padel, pa tudi na tujih forumih je zaslediti kar nekaj primerov padcev zaradi omenjene težave s Kitajskimi ročkami. To sicer ne pomeni, da pa sedaj teh ročk ne moreš uporabljat, pomeni zgolj to, da moraš biti pri nameščanju resnično previden, da je vse OK in tako kot mora bit in da po namestitvi ročka ne daje stalnega pritiska na azvorni cilinder tudi ko je sproščena. Če dobiš "škart" set, moraš pač sam povrtat luknjo na ustrezno debelino, globino, da štift lepo sede in bo ok.

 

Poleg omenjenega se pri kitajskih ročkah pojavljajo še dve drugi težavi.

- zaradi slabih toleranc je včasih potrebno malo pobrusit ročko, da jo sploh spraviš v original ležišče

- pri nekaterih setih (ne pri vseh) je eloksacija zares slaba in ročke po par mesech čisto spremenijo barvo in zbledijo.. Rdeča rata roza.. Črna rata sivo vijolčna itd.. Na mojem Suzukiju za na pisto so bile ko sem ga kupil gor črne kitajske ročke in so bile po pol leta že zelo zbledele in na videz res grde. Potem sem jih zamenjal s praktično enakim kitajskim setom, le da je modre barve, so pa po dveh letih še vedno kot nove..

 

Tudi kolegi imajo podobne izkušnje. Nekaterim so takoj zbledele, drugim pa barve ok držijo.. Očitno čisto odvisno od sreče kaj dobiš. Tudi na tujih forumih imajo fantje podobne težave. In sicer predvsem z rdečo ki rata roza in črno ki rata zbledelo vijolčno siva.

 

 

Kitajske ročke so torej lahko čisto ok, če

- si zelo pozoren pri montaži, da vse paše gor tako kot mora (da v nasprotnem primeru pobrusiš, povrtaš, itd kar je treba)

- si pripravljen tvegat da boš dobil ročke iz serije, kateri bledi barva in jih boš itak moral po par mesecih zamenjat (če te to moti) ker bodo grde

 

Sicer pa kot rečeno, meni na Suzukiju za na pisto lepo služijo že 2 leti (sem pa moral pri montaži povrtat luknjo za štift ker čene je bremzalo samo od sebe)

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja pa 19,95€ poštnine :wallbash:  za 4 gramsko karbonsko šelno :grrr no go!

 

Vprašaj pri Yogi-ju, če ti lahko naroči iz Polo-ta.....namreč mislim, da je on zastopnik za Polo v Sloveniji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja raketa je pa danes dobila home made predelavo menjalnika v GP shemo prestavljanja. Počasi se pripravljava na DP starodobnikov l. 2029 :P

post-20956-0-45780400-1361126714_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!