Skoči na vsebino

Priprava motocikla za dirke


RHonda

Priporočene objave

Ima kdo spodnjo bano (poliester) za Hondo CBR 600rr .. za 03-04 ?

 

lp, N

 

@edit: rabil bi še peno / neopren za sedež, anyone?

Popravljeno . Popravil SiKi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če rabiš nove, lahko pokličeš Romana na 041668566 (okolica LJ)

Još jednom hvala za Romanov kontakt. Oklope sa kupio od njega i sve preporuke za Romana!!!  :OK: 

Cena je ugodno niska.   :notworthy:

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za mojega veterana danes nabavil D212GP PRO, me zanima kakšna bo v primerjavi z Metzelerjevo K3, ki sem jo do sedaj drajsal po pisti.

 

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za mojega veterana danes nabavil D212GP PRO, me zanima kakšna bo v primerjavi z Metzelerjevo K3, ki sem jo do sedaj drajsal po pisti.

 

LP Bajsi

 

U,boš presenečen,to so res odlične gume :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bojsi, kulega kupuje poliestre za hondo cbr 1000rr letnik 2007. Zdej nekako naj bi pasali poliestri od 2004 do 2007, kokr vem.

Na avtoo.pika.net ni nč pametnga pa če kdo ve da jih kdo prodaja naj mi prosim javi na PM. Cena do 250E  

 

hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bojsi, kulega kupuje poliestre za hondo cbr 1000rr letnik 2007. Zdej nekako naj bi pasali poliestri od 2004 do 2007, kokr vem.

Na avtoo.pika.net ni nč pametnga pa če kdo ve da jih kdo prodaja naj mi prosim javi na PM. Cena do 250E  

 

hvala

Če rabiš nove, lahko pokličeš Romana na 041668566 (okolica LJ)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bojsi, kulega kupuje poliestre za hondo cbr 1000rr letnik 2007. Zdej nekako naj bi pasali poliestri od 2004 do 2007, kokr vem.

Na avtoo.pika.net ni nč pametnga pa če kdo ve da jih kdo prodaja naj mi prosim javi na PM. Cena do 250E  

 

hvala

 Od cbr 1000 rr model 2004-2005 so drugačni kot 2006-2007. :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav, 

 

Sem iskal po forumu, ampak tale iskalnik ni bok ve kaj, ali pa ga ne znam uporabljat.

 

Vglavnem, rabil bi nasvet in nek diagram kako bi lahko klučavnico prevezal na neko stikalo, ali že na obstoječe ki je na motorju (npr trobla) ali pa kakšnega dodatnega - on/off varjanta. Pač motor imam samo za na pisto, ključ je že bol bogi, na kestlu itak več nimam kapice na ključ in se bojim da ob morebitnem naslednjem padcu (upam da ga sploh nebo:) ) da bo ključ odletel in potem nastane ena pizdarja :)

Gre za Hondo CBR 600rr 2005 letnik. Če ve kdo kaj, bi mu bil zelo vesel.

 

Hvala, lp Nejc

 

 

P.s. Sem objavil isto že v eni drugi kategoriji, mislim da spada kr v obe, če pa koga moti pa naj mod zbriše.  :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo. Za 2007 do 2012 maš tle opisano kako se to naredi:

 

http://www.600rr.net/vb/showthread.php?t=208675

 

 

Tle je pa še za 03-60

http://www.600rr.net/vb/showthread.php?t=212488

 

Na tem forumu najdeš kr češ za 600rr...

Ne bo delal, Evropejski modeli imajo gor HISS, in tega se ne da povozit, obvozit itd. Ključ in ključavnica morta bit na motorju, lahko edino prelociraš kam drugam in si prevežeš kontakt na stikalo.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je res kar je napisala Ines! .. Ampak cbr- ka 2005 letnik nima HISS-a (no vsaj na moji ga ni).

Tak da vzig oz. kontakt na stikalo po opisanem postopku zgoraj deluje. :)

Lp, nejc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobavlja kdo K&N filtre na tem forumu ? Po ugodnejših cenah seveda kot na ebayu & amazonu ?

 

Hvala, LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Nekaj me zanimabi pa prosu za kakšen pameten odg.,na suzukiju1000 imam zobnike spredaj 16 zadaj45 pa se mi zdi da je 3 ful premočna,4 pa mal prešvoh,to mislim za grobnikpa me zanima kakšne iskušnje imate vi s temi zadevami,hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

R1 na pisti - težave: 

 

Opis: Težave s pospeševanjem R1 2002 (sklopka?)

 

Pri pospeševanju iz ovinka in na ravninah se sliši mašino in tudi po obratomeru je mogoče zaznat/opazit hiter porast obratov

najprej iz cca. 7.000 na 10.000 (skok), kasneje pa se je to dogajalo že od cca. 5.000min-1 naprej. Torej obrati so skočili nenormalno

hitro, medtem, ko pospeška ni bilo čutiti. Sprva sem mislil,  da zdrsuje zadnje kolo (Dunlop GP Racer), po menjavi gum na KR108 se je

navedeno začelo pojavljat že kar v 2. krogu (Pannonia, grelci). Res pa je, da sem pred tem menjal olje in nalil Motul 7100 (10W40)– prej

sem vedno uporabljal Motul 300V (10W40); ter za odmik zadnjega kolesa od zadnje vilice (zaradi večje zadnje gume KR108 195/65)

vgradil mali verižnik Z=15 (na kolesu Z=43).

Seveda sem zaključil, da so hin lamele na sklopki, zadevo razdrl in ugotovil, da so lamele čisto OK (naj bi bile 2,9 – 3,1 ….izmerjeno

vse vsaj 3,1mm !?!?!; vmesne jeklene plošče brez praske ali kakršnih koli sledu zdrsov tornih oblogo lamel po njih).

 

Je možno, da je navedeno zdrsavanje posledica neprimernega olja (na pisti se je motor vrtel večino časa okoli 8.000-10.000)?

Kako rešiti problem? – menjava olja?  - nazaj 300V (je potrebna menjava filtra in lamel (ker so bile potopljene v ''napačnem olju''?)

Menjati komplet torne in kovinske lamele, olje in filter?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

R1 na pisti - težave: 

 

Opis: Težave s pospeševanjem R1 2002 (sklopka?)

 

Pri pospeševanju iz ovinka in na ravninah se sliši mašino in tudi po obratomeru je mogoče zaznat/opazit hiter porast obratov

najprej iz cca. 7.000 na 10.000 (skok), kasneje pa se je to dogajalo že od cca. 5.000min-1 naprej. Torej obrati so skočili nenormalno

hitro, medtem, ko pospeška ni bilo čutiti. Sprva sem mislil,  da zdrsuje zadnje kolo (Dunlop GP Racer), po menjavi gum na KR108 se je

navedeno začelo pojavljat že kar v 2. krogu (Pannonia, grelci). Res pa je, da sem pred tem menjal olje in nalil Motul 7100 (10W40)– prej

sem vedno uporabljal Motul 300V (10W40); ter za odmik zadnjega kolesa od zadnje vilice (zaradi večje zadnje gume KR108 195/65)

vgradil mali verižnik Z=15 (na kolesu Z=43).

Seveda sem zaključil, da so hin lamele na sklopki, zadevo razdrl in ugotovil, da so lamele čisto OK (naj bi bile 2,9 – 3,1 ….izmerjeno

vse vsaj 3,1mm !?!?!; vmesne jeklene plošče brez praske ali kakršnih koli sledu zdrsov tornih oblogo lamel po njih).

 

Je možno, da je navedeno zdrsavanje posledica neprimernega olja (na pisti se je motor vrtel večino časa okoli 8.000-10.000)?

Kako rešiti problem? – menjava olja?  - nazaj 300V (je potrebna menjava filtra in lamel (ker so bile potopljene v ''napačnem olju''?)

Menjati komplet torne in kovinske lamele, olje in filter?

Na moji R1 99 se je zgodilo obratno.

Z oljem Motul 5100  40000 km ok.

Ko sem nalil Castrol race (podrobnosti trenutno niso pri roki),

so se lamele sklopke začele lepit in je motor postal nevozen pri malih hitrostih (v mestu),

težko dat v N na mestu, večkrat obstanek v N med 5 in 6-to.

Zamenjal olje na polovici predvidenega intervala in nazaj 5100.

problemov ni bilo več.

 

Je na startu normalno speljevanje?

Če ni pospeška in le obratomer skače - problem okoli obratomera

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nemalo sem presenečen, da nekdo, ki se vozi po stezah, ne zna z gotovostjo razlikovati, kakšen je občutek, če zdrsava zadnje kolo in kakšen, če zdrsuje sklopka. Ker je povsem jasno, da segrete Dunlopke GP Racer ali KR108 po ravnini  ne moreš spraviti v tako drsenje, da bi obratomer kar skakal (morda je to možno pri  pospeševanju iz kar precej nagnjenega ovinka, a posledica takrat ni zgolj skok vrtljajev na merilniku), je seveda jasno, da drsi sklopka.

Ne da se izključiti, da na nenadno zdrsavanje ni vplivala menjava olja, vsekakor pa ne glede na olje, sklopka nebi zdrsavala če bi bilo s sklopko vse v redu.

Glede na to da je motor letnik 2002 sklepam, da je možno, da so lamele še serijske (ali pa zelo stare) za sabo imajo že nič koliko težkih štartov, morda so bile vmes večkrat zažgane, v glavnem, drsna obloga je postala bistveno trša kot je bilo to v začetku in taka sklopka pač enkrat začne drseti. To da lamele niso videti obrabljene in so dimenzijsko skoraj enake novim, ne pomeni nič.

Zamenjati je treba lamele in ko bo sklopka že narazen, najbolje še vzmeti, pa bo problem rešen :OK: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 leta stara predna gpjka, enkrat vozena po pisti, je to se za pussyracerje? (marof, grobnik). Guma ni bla na motorju, je bla v kleti. Jaz bi jo stran vrgel, kaj pa vi?

Popravljeno . Popravil Spider™
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!