Skoči na vsebino

Priprava motocikla za dirke


RHonda

Priporočene objave

Lamele in fedri so ok (ti ni potrebno razdirat) ker drugače bi ti sklopka drsela, kar ti pa glede na opisano ne oz. celo obratno, mogoč mal preveč prime.

Mogoč mičken našponat zajlo sklopke. 2,5 cm je kr dost, ponavad je tm 1,5 cm prostega hoda (gledano od konca ročke do gripa). Grobe nastavitve delaš na mašinim fine pa na vijaku na zajli ročke.poglej si mal na netu kako.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Miklavž mi je letos prinesel ta kratek gas pa še eno stikalo, če hočeš da vse dela pa zgleda tko kot more :yes:

 

Sam kurba, me je obral za 125 eur za tole robo, prav da sem prestar za darila :lol:

 

Ta kratek gas, od japonske firme Active, z 3 variantami ročk, tko da si res lahko naštimaš kakšen hod ročke želiš imeti.

 

post-2615-0-00287000-1387135639_thumb.jpg

 

Pa stikalo on/off/start od CBR 1000 RR, ker sem mogu original Suzuki ročko odstranit, ker ma gas ročko kompletno z stikali vred, nima ločeno kot imajo to Honda, Yamaha, Ducati...

 

post-2615-0-63542100-1387135661_thumb.jpg 

 

Sprobano v petek na Grobniku, dela ko urca :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Manjka mu vsaj še SBK zadnja vilca in auspuh, pol pa lahko še TTX nabavi pa Bremboe s T-plavajočimi nosilci (ker okrogli so za nas reveže). Pol bo pa že nečemu podoben.

 

 

Sej ne, hudo zgleda k pes. Kaj so tistle škatle pod repom motorja? A ima to tako serijsko ali ima nameščen predelan tank za bencin?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Manjka mu vsaj še SBK zadnja vilca in auspuh, pol pa lahko še TTX nabavi pa Bremboe s T-plavajočimi nosilci (ker okrogli so za nas reveže). Pol bo pa že nečemu podoben.

 

 

Sej ne, hudo zgleda k pes. Kaj so tistle škatle pod repom motorja? A ima to tako serijsko ali ima nameščen predelan tank za bencin?

Milan drugega auspuha ne bi dal gor ker so vsi težji  :D pa tudi ta je na "prifštandu" pokazal nekaj več navora in moči kot akrapo :)......glede te hudo nizke teže tud jaz mislim, da bo mogla bit naslednja investicija amortizacija......tak je tud "investicijski plan"  kakor vem  .)

Tank ima v celoti karbonski ampak tam kjer je serijski, tisto kar vidiš po ritjo je original plastika ki zakriva........meni celo "bogastvo" velik akumulator, celoten težak sistem za abs pa še kup  ene šare.......no Milan ima tam eno "revščino" le en mali super lahek akomulatorček in to je to  :D

Res so na vsakem cm  razlike, vsak vijak, vsaka matica je drugačna - lažja  :yes:

Ne vem kakšna so pravila recimo pri WBSK po moje manj kot 160kg ne smejo imeti? :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

manj kot 160kg ne smejo imeti? :hmm:

Še več! From 2012, the twins must weigh at least 171kgs, while the fours remain at 165kgs

Za 2013 so twine spustili nazaj na 165.

Najbol pizdi Ducati, bojda je serijski oluplen 1098 lazji od 160 kil. Vsi pa dirkalnike olajsajo do maximuma in jih obtezijo s stratesko postavlenmi utezmi iz volframa.

A so Rotoboxi tako fajn kot zgledajo? WSBK se mi zdi da ni se sprejel karbonskih felten.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še več! From 2012, the twins must weigh at least 171kgs, while the fours remain at 165kgs

Za 2013 so twine spustili nazaj na 165.

Najbol pizdi Ducati, bojda je serijski oluplen 1098 lazji od 160 kil. Vsi pa dirkalnike olajsajo do maximuma in jih obtezijo s stratesko postavlenmi utezmi iz volframa.

A so Rotoboxi tako fajn kot zgledajo? WSBK se mi zdi da ni se sprejel karbonskih felten.

No pol bo Milan že diskvilificiran.........upam, da na Juri nimajo vage s sabo :D :D  :D ......sicer pri amaterjih ni tega pravilnika :)

Ta nove ROTOBOX-ova kolesa so res lepa, prejšnja ki so bla bolj polna mi niso bla všeč, baje je 8kg razlike glede na originale!!! :worship: To je meni ogromna razlika po pravici sem kar skeptičen kako se to obnese pri pospeševanu, polni brzini (250km/h +) so kakšni treslaji, vibracije.......sem slišal da vožnja ni tolk enostavna, ampak le slišal probal nikoli........Milan pravi da klobase stresam  :D  :D  :D

Ja zanimivo na osnovi vse super tehnike ki jo imajo v MOTOGP in WSBK karbon kolesa niso dovoljena?? :hmm: Niso naredila kakšnih testov......je ozadje €€€?? Če kdo ve. mene res zanima :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na tole sem naletu na ebayu: 

 

http://www.ebay.com/itm/Motorcycle-Universal-Brake-Clutch-Hand-Guard-Protector-System-Naked-Fairing-Bike-/271264007622?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&fits=Model%3ARSV&hash=item3f289845c6&vxp=mtr

 

grdo je za znoret, zanima me če pa je uporabno? :)

Popravljeno . Popravil Spider™
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pomoje niso dovoljena ker je tendenca karbonskih vlaken ko dosežejo določeno napetost enostavno počijo, medtem ko pa navadne feltne se zvijejo oz. poškodujejo pri enakih pogojih, ne pa totalno odpovejo.

 

Although carbon fiber has many significant benefits over other materials, there are also tradeoffs one must weigh against. First, solid carbon fiber will not yield. Under load carbon fiber bends but will not remain permanently deformed. Instead, once the ultimate strength of the material is exceeded, carbon fiber will fail suddenly and catastrophically. In the design process it is critical that the engineer understand and account for this behavior, particularly in terms of design safety factors. Carbon fiber composites are also significantly more expensive than traditional materials. Working with carbon fiber requires a high skill level and many intricate processes to produce high quality building materials (for example, solid carbon sheets, sandwich laminates, tubes, etc). Very high skill level and specialized tooling and machinery are required to create custom-fabricated, highly optimized parts and assemblies.

Zarad tega se mi zdi, da so tudi prej bile karbonske feltne polne. Zakaj zdej niso pa lahka mal špekuliramo :D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Politika je tukaj v igri, kar se tiče karbonskih koles, Brembo katerega zavore uporabljajo več ali manj vsi, je tudi lastnik Marchesinija. A rabim še kej več povedat? :D tko da no go! Plus zakaj bi na ultra lahke motorje, ki že tko težko dosežejo mainimalno težo tlačili še taka kolesa. Plus magnezijeva kolesa ki jih uporabljajo v WSBK in MotoGP, so glih iste teže kot karbonska, saj so specialna, in ne rabijo bit narejena za naše ceste :grrr

 

Plus tega je karbonska kolesa hudičevo težje naredit pa sestavljat tiste krake z pestom, pa vse skupaj limat, kot pa lepo vliti kovino v kalup pa je to to.Mal v stružnico pa se že vrtijo kolesa :grim

 

Majo pa na feltnah naliman en indikator, ki šteje rotacije kolesa. Ko gre iz zelene v rdečo barvo, lepo vrnejo kolesa proizvajalcu in hvala lepa, dobijo nova :P sam se zdele ne spomnim kje sem to vidu, al v Wsbk, MotoGP al Endurance prvenstvu.

 

Drugač so imeli pa že leta 1993 karbonska kolesa v 500 ccm. No, Cagiva je bla skoraj cela karbonska, od zavor do zadnje vilice plus kolesa :P

 

Nazadnje sem karbonska kolesa zasledil ko je še Garry Mccoy vozil na Red Bull Yamahi, pa Ducati jih je precej testiral na svojih prvih Desmosedicijih. Tko da, karbonska kolesa so bila prisotna v najhujši klasi motociklizma :yes:

 

To je isto kot wave diski, vsi pravijo da so hudi k svinja, sam nobena top ekipa jih ne vozi :lol:

 

 

 

 

post-2615-0-94890500-1387652365_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ubistvu so že od letošnje sezone v vseh klasah na WSBK  (posledično tud  AA) dovoljene samo alu feltne, magnezij ne več, s tem da imaš zraven še procentualno omejen berilij, litij pa še nekaj zadev pri SBK klasi. Za endurance pa ne vem. IMHO je omejevanje na WSBKju zaradi €€€€ in varnosti. Nove feltne so drage ko pes in imajo kratek rok uporabe. Potem pa zadevo veselo montira Janezek,  ker je kupil magnezijeve feltne za čist đabe, kolk hudo, zdej bo končno konkurenčen pa to... in mu enkrat med vožnjo poči krak pa se zavali v maline.

 

Open (extreme) klasa na Juri dovoli vse razen nitrota in turbine, tko da za Milana ni nič panike :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
  • 2 tedne pozneje...

Lep pozdrav,

Katero olje točite v vaše motorje, če imate motor za na cesto in obiske piste? Imam 10 let star motor lani sem točil Motul 300V, prejšna leta pa Motul 5100.

Ali mi zna kdo po "kmečko" razložit razliko med 10W40 ter 15W50, hvala

Gledam tudi IPONE olja, v motokrosu sem jih uporabljal, jih kdo uporablja za pisto/cesto?

Popravljeno . Popravil Lencdo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav,

Katero olje točite v vaše motorje, če imate motor za na cesto in obiske piste? Imam 10 let star motor lani sem točil Motul 300V, prejšna leta pa Motul 5100.

Ali mi zna kdo po "kmečko" razložit razliko med 10W40 ter 15W50, hvala

Gledam tudi IPONE olja, v motokrosu sem jih uporabljal, jih kdo uporablja za pisto/cesto?

Razlika med 10W40 in 15W50 je v viskoznosti v mrzlem in vročem okolju t.j da mora pri določeni temp. doseči predpisano viskoznost. Viskoznost si pa predstavljaš kot med, ko ga segreješ lepo, gladko teče ko je pa mrzu pa bolj počasi. Torej je 10W40 boljša za bolj mrzlo okolje kot pa 15W50, ker pri manjši temperaturi doseže večjo viskoznost kot 15W50. Druga številka je pa za viskoznost v toplem in sicer pri 40 je manjša kot pri 50 pri isti temperaturi.

Drač jst uporabljam 10W40 IMHO čist odlično za moje potrebe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovor, potem takem 10w40 do junija pa 15w50 od junija do oktobra;) ni pa neke bistvene razlike za nas amaterje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne rabiš menjavat oz ciklirat, 15-50 od začetka in to je to. Pa na servisu so bolj priporočal 50 kot 40, baje je 50 stock predpisana gradacija olja 954.

Je razlika, 50 je bolj temperaturno obstojno olje, sploh bolj priporočljivo tudi za dneve piste al pa prešanja po cesti...

Popravljeno . Popravil Hytech
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kr tak me zanima...kr nekaj ljudi poznam, ki za pisto uporabljajo 5100 in ni nobenih problemov.

Tudi meni je brez veze metati denar za motul 300, pa sem raje vzel nekaj vmesnega - 7100....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz sem slisal enako. Glede na to, da nimam nobenih predelav kar se tice agregata in elektronike mislim da 5100 cisto dovolj;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom še tukaj vprašal....zanima me ena zadeva glede menjave stopalk za aftermarket nastavljive. Torej, na desni strani, kjer je zadnja zavora, je ročica zavore povezana na zavorni cilinder ter na stikalo za zavorno luč, zraven pa je tudi vzmet, ki drži ročico v zgornjem položaju.

 

Pri športnih stopalkah nisem opazil, da bi bila ročica sploh kam povezana, razen seveda na zavorni cilinder. Kako potem ročica sploh stoji v pravilnem položaju (zgoraj), če ni pripeta na feder? Je sam cilinder dovolj, da jo pridrži v tem položaju?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst na svoji tut nisem mel fedra (športne stopalke), pa je normalno delala t.j. ni blokirala/drajsala po disku. Sm pa mogu kupit daljšo lajtngo, ker v tistem položaju, kjer sem jih mel naštimane je bila original prekratka. Ampak za ziher bi lahko dal kakšno vzmet kjer pride ročica iz zavornega cilindra na ročico/nožico zadnje zavore.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!