Dare1 Objavljeno Februar 26, 2013 Opozori Objavljeno Februar 26, 2013 Meni se je pa zgodilo obratno. Iz 1000 sem šel na 650, pa še to enocilindraša. Verjetno sem res en velik pussy ker mi bolj odgovarja manjša moč. Ker mi bolj odgovarja lahkotnost in vodljivost, pokončna drža in v ovinku noga naprej, pa da lahko bolj brez skrbi nabijem gas in radiram gumo po robovih. Peljal sem se celo s 125 kubičnikom ene dvakrat, pa glej ga zlomka, bilo je prav sproščujoče. AleksG 1
motofrik Objavljeno Februar 26, 2013 Opozori Objavljeno Februar 26, 2013 Vsi smo začeli na malih kubaturah. No, vsaj večina. Pa vedno več, pa več... dokler si končno ne lastiš jurja in več ccm. Potem pač eni ostanejo na velikih, drugi gredo na malo manj. Vsak ve, kaj mu najbolj odgovarja. Logično, da za po hudem terenu ne boš imel 1000+, na ultradolgih turah pa 600 in manj. Čeprav se da. Celo v dvoje.
paris2 Objavljeno Marec 11, 2013 Opozori Objavljeno Marec 11, 2013 Mah buhtl nek naklada. "I don' giva a f*" Ducati ma 1199. Kawasaki 1400... kaj češ, komu kolk paše na SS motorju. Važno da maš več kot sosed;)
crasher Objavljeno Marec 11, 2013 Opozori Objavljeno Marec 11, 2013 Jaz bom čist kratek 1000 ccm še krajše: 1300
BLACKACES Objavljeno Marec 11, 2013 Opozori Objavljeno Marec 11, 2013 (popravljeno) Ha Ha. A kar na Kraljico?? FJR mislim Popravljeno Marec 11, 2013. Popravil BLACKACES
Port Folio Objavljeno Marec 11, 2013 Opozori Objavljeno Marec 11, 2013 ... ena srednja pot je 1000ccm z dvemi celindri.... La vita è perfetta
urkoman Objavljeno Marec 11, 2013 Opozori Objavljeno Marec 11, 2013 919, mal shujsam pa bo kot na litrci
Strominator Objavljeno Marec 12, 2013 Opozori Objavljeno Marec 12, 2013 zacel s 650, rastel, se razvijal, sel na pisto, sel na tecaje varne voznje, 650 je kolo po vseh letih motoriranja. letno sem vcasih nafural skoraj 20k km..dnevne fure tudi preko 1k km,.....vozil v dvoje in natovorjen (tank torba, stranski kovcki, top case in na njem lezalke, sotor,... ), pa mi ni manjkalo ne kW, ne Nm. s 650 naredim preko 400 km, s 1000 bi histericno iskal pri 200km... meni je pomemben domet z enim rezervoarjem in udobje, drugim pa da v pol ure spustijo ves adrenalin, ki so ga nabrali od prejsnje voznje seveda se ne bi branil 1000 in preko 120KM, ampak... vsakemu svoje, samo da smo vsi zadovoljni in uzivamo isto kot pri tistih 25 in 35cm - pomembno da ga imas cimveckrat v uporabi honda2000 1
bobiboss Objavljeno Marec 12, 2013 Opozori Objavljeno Marec 12, 2013 zacel s 650, rastel, se razvijal, sel na pisto, sel na tecaje varne voznje, 650 je kolo po vseh letih motoriranja. letno sem vcasih nafural skoraj 20k km..dnevne fure tudi preko 1k km,.....vozil v dvoje in natovorjen (tank torba, stranski kovcki, top case in na njem lezalke, sotor,... ), pa mi ni manjkalo ne kW, ne Nm. s 650 naredim preko 400 km, s 1000 bi histericno iskal pri 200km... meni je pomemben domet z enim rezervoarjem in udobje, drugim pa da v pol ure spustijo ves adrenalin, ki so ga nabrali od prejsnje voznje seveda se ne bi branil 1000 in preko 120KM, ampak... vsakemu svoje, samo da smo vsi zadovoljni in uzivamo isto kot pri tistih 25 in 35cm - pomembno da ga imas cimveckrat v uporabi eh pa ja,pri 320 pa res alhko začneš misliti na tankštelo.prevozil do zadnje kapljice 420 km pač povprečna vožnja brez varčevanja. meni zaenkrat najbolj odgovarja višja kubatura.ko bo sine kaj nabavljal pa bompelu tudi kaj manj ccm-jev.
Borutt Objavljeno Marec 13, 2013 Opozori Objavljeno Marec 13, 2013 Torej, kaj imeti, 600 ali 1000 kubikov. Vozim veliko različnih motorjev in se mi zdi, da različnim telesom pristoji različno srce. Recimo lahek enduro ima majhen motor po kubikih, velik enduro mora imeti večji motor po kubikih. Vozil sem V-Stroma 650 in moram priznati, da nisem pogrešal močnejšega motorja. Bil je zelo uglajen, dovolj zmogljiv, varčen, poceni za registrirati. Sem pa vozil BMW-ja z majhnim bokserjem in velikim bokserjem po kubikih, pa bi raje malo stradal, da bi lahko imel ta velikega. Je veliko bolj prijazen do voznika, bolj zmogljiv, tudi malo popije (mislim na bencin, ne na olje), lepše teče. Sedaj vozim Yamaho Tenere, pa je edina stvar, ki jo pogrešam, dvovaljna uglajenost na nizkih vrtljajih. Moje razmišljanje je tako, da moraš biti na močnejših mašinah previdnejši z dodajanjem plina, ker si lahko hitro prehiter. Pri šibkejših motorjih tega ni, ker potrebuje več časa, da se zavrti in je posledično manjša hitrost v istem času. Ne tega dobesedno vzeti, vendar je res, da močnejši motor hitreje pospešuje. Neveščega lahko to preseneti. honda2000 1
sesir Objavljeno Marec 13, 2013 Opozori Objavljeno Marec 13, 2013 zdaj bom šel iz 1000ccm na 660ccm le iz enga vzroka....Konec vožnje po cesti RACELAND vabi...
urkoman Objavljeno Marec 13, 2013 Opozori Objavljeno Marec 13, 2013 Bi moral se kaj drugega probat kot endurce in potovalce...sklepam, da delis svoje ugotovitve za enduro motorje in ne splosno. Male in lahke supersportive, na visokih obratih, pa jih kroti, ce jih mores... in vse pospesijo precej hitreje kot motorji, ki jih omenjas. Nemen uporabe je bistven. Na dirkaliscu bi raje vozil ss 600, na potovanjih v dvoje pa litrasa.
aero Objavljeno Marec 13, 2013 Opozori Objavljeno Marec 13, 2013 Če ima nekdo očutek, da bo 1000ccm povečalo nekaj med njegovimi nogami, zakaj ne. Psiha je izvor raznih bolezni in če kubiki blagodejno vplivajo nanjo... :glare: Dejstvo je, če vzamemo nek ss motor, da se niti 600ccm na cesti ne da izkoristiti, ker je že to preveč. Nekateri bodo sicer trdili, da vožnja v dvoje s 600 ni kot na 1000 zato se vprašam, kako potem izgleda vožnja v dvoje, če 600ccm ni dovolj, kot na dirkališču, da je obvezno treba prehieti vsak avto in drug motor ali pa je le roka motorista preveč nervozna, da se s takim motorjem ne da normalno tekoče peljati.
sesir Objavljeno Marec 13, 2013 Opozori Objavljeno Marec 13, 2013 trdi kaj češ....men je 600 premalo urkoman 1
nofla Objavljeno Marec 13, 2013 Opozori Objavljeno Marec 13, 2013 Če ima nekdo očutek, da bo 1000ccm povečalo nekaj med njegovimi nogami, zakaj ne. Psiha je izvor raznih bolezni in če kubiki blagodejno vplivajo nanjo... :glare: Dejstvo je, če vzamemo nek ss motor, da se niti 600ccm na cesti ne da izkoristiti, ker je že to preveč. Nekateri bodo sicer trdili, da vožnja v dvoje s 600 ni kot na 1000 zato se vprašam, kako potem izgleda vožnja v dvoje, če 600ccm ni dovolj, kot na dirkališču, da je obvezno treba prehieti vsak avto in drug motor ali pa je le roka motorista preveč nervozna, da se s takim motorjem ne da normalno tekoče peljati. Glej, če je nekdo obremenjen s tem, kaj mu piše na motorju, potem to drži, medtem ko pa meni čist dol visi, če bi na mojem motorju pisal 125 pa firma "kr neki" magari s kitajskimi pismenkami - bistven je občutek , pa komfort, pa ...!! Povej mi za enga 600-taka , ki ima tako vetrno zaščito, pa ogrevane ročke/ sedeža, pa tempomat (kdor je probal bo že vedel o čem govorim), pa udobje, pa da se lahko pri 4000 obratih peljem 120, pa poraba 5/100, pa ..., potem je pa lahko tudi 600 ali pa kot sem rekel 125, še rajši vidim, bo registracija cenejša!!
Sorty Objavljeno Marec 13, 2013 Opozori Objavljeno Marec 13, 2013 men je se največja razlika med 600 in 1000+ v tem, da je vožnja z močnejšim motorjem precej bolj uglajena.manj prestavljanja, tiscanja v obrate za lepo dinamično vožnjo.na 600ccm se vse to v vožnji v dvoje samo potencuje. Po 600km na 600ccm motorju imam dovolj vsega preganjanja in prestavljanja občasno tudi po 2 predstave naenkrat. Kupis močnejši motor in vozis kot car. Demon, nofla in sand66 3
sand66 Objavljeno Marec 13, 2013 Opozori Objavljeno Marec 13, 2013 Kdor ni probal težko komemtira...??so plusi in minusi glede na stil in prevožene razdalje---vseeno pa je jurja zakon!!
hajoktejn Objavljeno Marec 13, 2013 Opozori Objavljeno Marec 13, 2013 Res je hecn kako so se vcasih vozil k ni blo jurjev, razen mogoce ksne drekpumpe? 600 je premalo? O kaksnih primerjavah je sploh govora? Med 600SS motorjem in 1000 + bemflo? Smiselno ja. Med 600 nakedom in 1000 + potovalno enduro? Med 600 in jurja sportakom? Kje, na cesti? Na poti na rakitno al po lakat krivinah v dolomitih? Na pisti? Fak ker bulsit od teme ...
Borutt Objavljeno Marec 13, 2013 Opozori Objavljeno Marec 13, 2013 Sem že prej napisal, da je odvisno za kakšno vrsto motorja gre. 600 kubikov na hard enduro motorju je neukrotljiva zverina, na potovalnem motorju je pa ena sama žalost. Je potrebno ugotoviti, katere vrste se primerja, potem pa debatirati ali je boljše 600 ali 1000 kubikov. Ker to je sedaj eno samo preseravanje, saj ima večina daljšega od 50 cm. Mi je znani prodajalec KTM-ov povedal, da se ljudje odločajo za preveliko kubaturo njihovih motorjev. Gre za hard endure, da ne bo pomote. Vsakemu pove, da še ni videl heroja, ki bi v gozdu na polno tiščal malo kubaturno endurco, kaj šele več kubične bombnike. Ne spreglejte, da sem napisal, da mi je večja kubatura na BMW-ju bolj všeč, kot manjša kubatura. Čoper mora imeti kubike, da ga navor premika na nizkih obratih. Tukaj ni važna teža, niti velikost. Kjer se pa zahteva lahkotnost in majhnost oziroma okretnost, je pa manjša kubatura prednost. Dajmo po namembnosti enake motorje primerjat, pa bomo mogoče kakšno pametno ugotovili. Recimo nakede med seboj, potovalne med seboj, športne med seboj, itd.
TakeALookAround Objavljeno Marec 13, 2013 Opozori Objavljeno Marec 13, 2013 Ah ne, zakaj bullshit? Razberes lahko, da za normalno voznjo je 600 dovolj, ce sta pa 2 gor, je jurja, da je kumot....kaj se rabs? Uzames pa tist, kar ti sede. Dejstvo pa je, da tist k ga rad prtisne navija za jurja, ker 600 je za babe. :grrr Demon 1
skalaprava Objavljeno Marec 13, 2013 Opozori Objavljeno Marec 13, 2013 1000 ccm ali 600ccm??? Odgovor BWM-jaša bi bil: Oboje prosim! zapakirano skupaj, seveda! (beri K1600GT :grim :grrr ) Ok, malo smeha pa mora biti, a ne Sicer pa mi moja trenutna 1200 kubična dvocilinderska drekpumpa povsem ustreza. Ali mi teh 1000+ ccm služi kot podaljšek moškosti (kot je nekdo zgoraj omenil)? No, gate mi še ni dol potegnilo, svojo boljšo polovico pa sem tudi še pred "podaljškom" spoznal, tako da to najbrž tudi ni vzrok. Saj se da voziti tudi s Cliotom 1.0, ampak dejstvo je da se da s Cliotom 1.5 voziti pa še malo bolje z ne dosti večjimi stroški. Me pa zanima, kako bo taka debata videti čez 30-40 let, ko bodo motocikli samo še električni in ne bo več te večne debate o kubikih. Kdo ima večjo baterijo pod ritjo spravljeno? No, pa med mojim postanjem smo še papeža dobili! Torej Papež ma vas raaad Lp. Demon 1
nsignific Objavljeno Marec 14, 2013 Opozori Objavljeno Marec 14, 2013 Pomojm se bo ob prevladi električnih motorjev debata prevesila na kW/nM primerjave, kar je (posredno) debata o ccm u bistvu že zdaj. Je pa borutt pravilno ugotovil, da je vprašanje povsem odvisno od tipa motorja (enduro, touring, itd).
Demon Objavljeno Marec 14, 2013 Avtor Opozori Objavljeno Marec 14, 2013 Res je hecn kako so se vcasih vozil k ni blo jurjev, razen mogoce ksne drekpumpe? 600 je premalo? O kaksnih primerjavah je sploh govora? Med 600SS motorjem in 1000 + bemflo? Smiselno ja. Med 600 nakedom in 1000 + potovalno enduro? Med 600 in jurja sportakom? Kje, na cesti? Na poti na rakitno al po lakat krivinah v dolomitih? Na pisti? Fak ker bulsit od teme ... Če je bulšit od teme, pa jo spreglej!
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se