Skoči na vsebino

1000 kubikov ali 600???


Demon

Priporočene objave

...tolk enga parfuma ti res lahk "ritko" razžere.. :wacko: :wacko: . čuvajte se metroseksualci, ko se vsedate na motor, da se vam zaradi tresljajev kak delček kože ne odlušči... :yea1: :yea1: ... pravi motorist je kosmat in "diši" po švicu!

:worship: , tako je, pravi ded, more smrdet :OK: :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...tolk enga parfuma ti res lahk "ritko" razžere.. :wacko: :wacko: . čuvajte se metroseksualci, ko se vsedate na motor, da se vam zaradi tresljajev kak delček kože ne odlušči... :yea1: :yea1: ... pravi motorist je kosmat in "diši" po švicu!

Za žabe niso orehi :trance_33_sleep: .

Zadnjič sem poslušal oddajo po radiu, da je motor oz. dober avto nadomestilo za moški spolni organ. Malo sem se smejal zraven. Ampak iz tega lahko sklepam, da imajo lastniki 1000 manjše ku... kot pa lastniki 600 :evilgrin: ? Samo, če sedaj vse to skupaj povežem (motorji in sex), dobimo to, da lastnik 600 dela v obratih, medtem ko lastnik 1000 na navoru. Počasi ga rine noter in ven, da zgleda daljši. To je NAVOR :xx: . Zdej kaj je boljš bodo morale pa ženske povedat. Jaz ne bi rad probal nobenga bata (ne od 600 in ne od 1000).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za žabe niso orehi :trance_33_sleep: .

Zadnjič sem poslušal oddajo po radiu, da je motor oz. dober avto nadomestilo za moški spolni organ. Malo sem se smejal zraven. Ampak iz tega lahko sklepam, da imajo lastniki 1000 manjše ku... kot pa lastniki 600 :evilgrin: ? Samo, če sedaj vse to skupaj povežem (motorji in sex), dobimo to, da lastnik 600 dela v obratih, medtem ko lastnik 1000 na navoru. Počasi ga rine noter in ven, da zgleda daljši. To je NAVOR :xx: . Zdej kaj je boljš bodo morale pa ženske povedat. Jaz ne bi rad probal nobenga bata (ne od 600 in ne od 1000).

Ka pa eni ko mamo 125ke :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

GSX600:Verjetno poznaš Paolota in Korsiča??? No za njih dva lahko rečemo da znajo peljat 600tko na meji...

Poznam Paolota, saj se skupaj vozimo :photo:

On je pri 17 dobil R6, pri 18 pa REPSOL, šel nazaj na R6. Le zakaj ? :))) Fantina je (prvič!!!) na Grobniku bil 2. v freestyle in mel čas 1:39 !!!

Popravljeno . Popravil Gsx600
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantina je (prvič!!!) na Grobniku bil 2. v freestyle.....

Prvi je bil pa kdo... Hanov?

Naprej pa že vemo, ane :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

valda nek se vidi ko je gazda, da me neo ki kaki z 125-ko prehiteval ja, te pa res odfuk, tako mu naredim da brezveze, gor pa dol se po zadnji mimo njega vozim :yes:

Nejkooo, a si ti?? :hmm: :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tema se je precej umirila, :devil: vas bo treba spet mal podkurut z 1200 ccm ,170 Ps + navor 130 Nm! :whistle: :whistle:

S tistim starim dojčlandskim dračjem lahko samo peč podkuriš ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dobro je se vsi vemo da si peder, ne raiš tega tak fejst poudarjat... :D

Moški predstavniki meščanstva in plemstva se dišavijo že dva tisoč let; za razliko od tvojih spodnjic Calvin Klein in majčk Lacoste, katerih uporabo oglašuješ v vsakem svojem postu (s podpisom).

V razvitih državah so moški zelo pomemben kupec dišav. Sicer domnevam, da v tvojih zabitih krajih pod dišave podrazumevate vse kaj drugega, kot pa esence parfumov.

Antares

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:worship: , tako je, pravi ded, more smrdet :OK: :D

Kombinacija takega smrdečega deda (tebe) skupaj s tvojimi gatami Calvin Clein in dodatki Lacoste mora biti naravnost ubijalska.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S tistim starim dojčlandskim dračjem lahko samo peč podkuriš ...

:worship: Brumer, a ti drkaš zraven bendžole, al ka? Se mi zdi, da fukaš tud ne več, kr take strelaš...... :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še slike, da ne bo tako pusto...

Paolo je šou nazaj na R6 zakaj? Ker je hodu z njo večinoma na pisto. In zakaj še? Ker je Repsolka bidon, da večjega ni (njegove besede)!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Paolo je šou nazaj na R6 zakaj? Ker je hodu z njo večinoma na pisto. In zakaj še? Ker je Repsolka bidon, da večjega ni (njegove besede)!

Mogoče bi nekateri morali preizkusiti novo Yamaha R1 letnik 2009; potem bo marsikatera objava popolnoma drugačna.

Sicer je pri SS motorjih 600 ali 1.000 povsem zadeva osebnega okusa kot pa zmogljivosti; poznam par ljudi (z dosti denarja) ki imajo oboje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

letnik 2009..ta mora bit pa zanimivo..

se mi zdi da sm jest še ful zadej..še v 2008 živim

Za sedanjost imaš 10th anniversary edition. (samo 500 primerkov).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

letnik 2009..ta mora bit pa zanimivo..

se mi zdi da sm jest še ful zadej..še v 2008 živim

Z novo generacijo R1 2009 bo lansirano novo obdobje SS 1.000 cm3.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ponavadi je od steze do steze odvisno keri motor bo hitrejši. Na bolj zaprtih stezah so nekako 600 motorji v rahli prednosti zaradi boljše okretnosti medtem ko so na odprtih stezah v prednosti litraši zaradi večje moči.

Mislim da je grobnik steza, ki postavlja v ospredje 600ccm motorje. No vsaj med boljšimi vozniki, za nas povprečne smrtnike je pa stvar okusa.

Vožnja po cesti pa nima kej dosti skupnega s stezo in tukaj zagovarjam definitivno 1000 V2!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ponavadi je od steze do steze odvisno keri motor bo hitrejši. Na bolj zaprtih stezah so nekako 600 motorji v rahli prednosti zaradi boljše okretnosti medtem ko so na odprtih stezah v prednosti litraši zaradi večje moči.

Mislim da je grobnik steza, ki postavlja v ospredje 600ccm motorje. No vsaj med boljšimi vozniki, za nas povprečne smrtnike je pa stvar okusa.

Vožnja po cesti pa nima kej dosti skupnega s stezo in tukaj zagovarjam definitivno 1000 V2!

Tekomovanja so tako ali tako ločena glede na kubikažo, tako, da je 600 ali 1.000 tudi ta dirkalni stezo stvar osebnega okusa.

Za rekreacijsko dirkanje, kar počne večina tistih ki se odpravi na pisto, pa to velja še bolj.

Za na cesto so meni bolj všeč japonski 1.000, čeprav je za priznati, da je V2 italijanski koncept zelo zanimiv.

Antares

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ponavadi je od steze do steze odvisno keri motor bo hitrejši. Na bolj zaprtih stezah so nekako 600 motorji v rahli prednosti zaradi boljše okretnosti medtem ko so na odprtih stezah v prednosti litraši zaradi večje moči.

Mislim da je grobnik steza, ki postavlja v ospredje 600ccm motorje. No vsaj med boljšimi vozniki, za nas povprečne smrtnike je pa stvar okusa.

Vožnja po cesti pa nima kej dosti skupnega s stezo in tukaj zagovarjam definitivno 1000 V2!

Uh ste se razpisali :) eni malo bolj vulgarno eni bolj tehtno.

No ja, sam imam 600ccm, kar je več kot dovolj, res pa je, da bom čez kako leto ali dve šel na 1000ccm in zakaj? Še sam ne vem, pač zmeraj greš na "boljše" oz. večje pa če tudi ne bom izkoristil ponujenih zmogljivosti.

Zdajnšnja yamaha R1 je čudovita, nova, ki prihaja še lepša...ampak ostajam na nakedu, kjer pa vemo, da končna hitrost ni pomebna.

lp

T

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ponavadi je od steze do steze odvisno keri motor bo hitrejši. Na bolj zaprtih stezah so nekako 600 motorji v rahli prednosti zaradi boljše okretnosti medtem ko so na odprtih stezah v prednosti litraši zaradi večje moči.

Mislim da je grobnik steza, ki postavlja v ospredje 600ccm motorje. No vsaj med boljšimi vozniki, za nas povprečne smrtnike je pa stvar okusa.

Vožnja po cesti pa nima kej dosti skupnega s stezo in tukaj zagovarjam definitivno 1000 V2!

No ja. če sm jez gori, k me je strah gasa, morde. Če vozi pilot, pa ni piste na svetu, kjer bi stock 600 vozili hitrej ko stock 1000. De o grobniku ne zgubljamo besed, ker je ena najhitrejših pist v evropi. Že amaterski dirkači (vrhunski amaterski, al ipak brez licenc, in ponavadi hodjo u službo, da dirkajo) že presegajo poprečje kroga 160km/h. za primerjavo: WSBK Valencia 2008 best lap: M. Neukirchner 1'33.805 153,700 Losail 2007 Biaggi 1'59.194 Lap Record: 162,490

tako de ne. za na pisto je liter s štirimi bati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!