Skoči na vsebino

1000 kubikov ali 600???


Demon

Priporočene objave

Svašta ej :headbang:

jaz bi enim omejil moč motorja na glede na starost, 1KM na dopolnjeno leto starosti :whistle:

Mal prevec si radodaren: 80 letni ata bi mel 80KM motor?? ne, hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Joj enim se pa da kregat.

Zanikal bi samo trditev, da 750ccm vleče že pri nižjih obratih kot kakšen 600ccm; tole niti slučajno ni res in je tudi zelo odvsino od mnogih faktorjev ( kot seveda veš) od tehnike motorja npr.4c, 2c...ipd.

Še vedno vztrajam pri tem, da je 600ccm več kot dovolj in da nekateri ali velika večina ne bodo nikoli izkoristili njegove moči. Res pa je, da lahko s slabšo tehniko v ovinkih, na ravnini s 1000ccm pridobiš marsikaj.

Hm, sem zasledil namig po kakšnem praktičnem testu?:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Joj enim se pa da kregat.

Zanikal bi samo trditev, da 750ccm vleče že pri nižjih obratih kot kakšen 600ccm; tole niti slučajno ni res in je tudi zelo odvsino od mnogih faktorjev ( kot seveda veš) od tehnike motorja npr.4c, 2c...ipd.

Še vedno vztrajam pri tem, da je 600ccm več kot dovolj in da nekateri ali velika večina ne bodo nikoli izkoristili njegove moči. Res pa je, da lahko s slabšo tehniko v ovinkih, na ravnini s 1000ccm pridobiš marsikaj.

Hm, sem zasledil namig po kakšnem praktičnem testu?:)

to lahko zanikaš 1000 krat pa bo še vedno res..750 kubični 4 valjnik bolje vleče iz nizkih obratov od 600 kubičnega 4 valjnika..pa če se pretrgaš..

aja..pa pri visokih obratih je tut boljši..

sploh če je v 600 kubični okvir vstavljen je pa itak povsod boljši..

trgajte se

Popravljeno . Popravil biker77
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa ravno v tem je fora! Ni nam vsem v veselje motorja na cesti tiščat v višave, pa čeprav gre za dirkalni motocikel. Enim je bolj važen navor in da motor lepo gre iz nule in ne vem zakaj si ne bi nekdo tak pač omislil 1000 in lepo užival, dal v 6. v Postojni in se v njej lepo pripeljal do morja :)

Če mene vprašaš je je SS motor samo za na cesto imet itak neumnost. Udoben ni, pretiranega navora nima, pa še zaradi pozicije in konstrukcije motorja ta ker mami v hitro vožnjo. Ampak če greš pa občasno tudi na progo obrnit pa pač sprejmeš to in imaš SS motor ker ti omogoča oboje, tako vožnjo po cesti kakor tudi po pisti. Ne razumem pa tistih, ki vedo, da piste niti od daleč ne bodo videli, pa si vseeno nabavijo nevem kakšno 1000ccm SS raketo. Sicer je to njihova stvar, mogoče jim je motor tako zelo všeč, mogoče hočejo bit kul pa frajerji, mogoče se hočejo it Rossije po cesti. Čisto njihova stvar, če jim tako ustreza, naj :) Samo jaz tega ne razumem, ker izključno za po cesti bolj odleže kakšen drug tip motorja :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to lahko zanikaš 1000 krat pa bo še vedno res..750 kubični 4 valjnik bolje vleče iz nizkih obratov od 600 kubičnega 4 valjnika..pa če se pretrgaš..

aja..pa pri visokih obratih je tut boljši..

sploh če je v 600 kubični okvir vstavljen je pa itak povsod boljši..

trgajte se

Očitno rata takale "buča" za marsikoga resnica, razumni pa vemo, da je to smešno in izrečeno s strani nevedneža.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Joj enim se pa da kregat.

Zanikal bi samo trditev, da 750ccm vleče že pri nižjih obratih kot kakšen 600ccm; tole niti slučajno ni res in je tudi zelo odvsino od mnogih faktorjev ( kot seveda veš) od tehnike motorja npr.4c, 2c...ipd.

Še vedno vztrajam pri tem, da je 600ccm več kot dovolj in da nekateri ali velika večina ne bodo nikoli izkoristili njegove moči. Res pa je, da lahko s slabšo tehniko v ovinkih, na ravnini s 1000ccm pridobiš marsikaj.

Hm, sem zasledil namig po kakšnem praktičnem testu? :)

kaj ma veze če jst svojih 1300 kubikov ne izkoristim do konca ? kaj ga morm nonstop tiščat 200 km/h al kaj ? more bit vedno na rdečem polju, če ne nism car ? naložim 600 kubični motor in grem na potovanje se bo bogi matral pri vsakem prehitavanju, 1300 bo pa lepo peljal kot da nimam nič naloženo. tist k rabi 600 in rad šalta ter se vozi na rdečih obratih go for it. Vsak ma svoje mnenje, moje mnenje ter stil vožnje ostajata nad 1000 ccm in ne grem nazaj na 600 pa če mi ga kupiš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Očitno rata takale "buča" za marsikoga resnica, razumni pa vemo, da je to smešno in izrečeno s strani nevedneža.

ne vem zakaj bi bila to buča..tako pač je..gledat pa treba motocikle iz istega segmenta seveda

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moj 600 vas na cesti poje vse. tut 1000 pa magar na 12000 obratov

:headbang: vvvaaaauuuu! še dobr!, to je res pomembno za to temo... utemeljeno! preudarno! in predvsem odraslo! bravo, zdej k vemo vse, bi pa lahko zaprli to temo !

da se vm da!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moj 600 vas na cesti poje vse. tut 1000 pa magar na 12000 obratov

in zdej si frajer ker tiščiš tistih 600 ccm do konca in si veseu k greš mimo 1000 ccm. Taki ponavadi u kaki ograji končajo :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ti pa si to vse v enem ha?? bravo majstore :OK:

ne ne. :nono: TomKruz se vrti dosti bol daleč kot se zdi. Če se TomKruz širokousti kolk velicga tiča ma, se mu ni problem zapelat na drug konc Slovenije in ga pokazat. neglede na to, kolk star je blefer na drugi strani. TomKruz puts his money where his mouth is. But he is more of a silent man. -_-

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še enkrat, pomotoma prehitro poslal! :unsure:

Vsakemu svoje - eni naj vrtijo in šaltajo 600, drugi pa bolj ležerno vozijo 1000 samo z momentom in plinom(sploh kakšen V2), kar je tudi meni osebno bolj všeč in po cesti na dolgo progo udobneje, kakih 1200-1300 kubikov pa je seveda še boljša zgodba. Nemški rek: "Prostornine ne moreš nadomestiti z ničemer!...razen z še več prostornine! :evilgrin: " namreč drži pri turing vožnji, športno je druga zgodba.

Kar se pa tiče zmogljivosti in izkoriščanja SS motorjev na cesti oz. pravilno ali bolje dirkalni stezi razni testi in praksa kažejo, da je za nas navadne smrtnike najboljše imeti 750-800 kubikov, ki so za to najboljši kompromis - med premočnimi SS 1000ccm in z momentom podhranjenimi SS 600ccm.

Sicer ne vem zakaj ni več motorjev z 800 kubiki, ki so vmes med 600 in 1000, ampak Japonci še kar vztrajajo na 750ccm, kot sredini med 500 in 1000, ko pa vstopne klase 500ccm praktično ni več, saj jo je zamenjala 600ccm. Večina začne vsaj z 600 kubiki in bi bila 800 klasa bolj logična, že drugo leto pa je tudi GP klasa, pa še ni nobenega SS motorja - npr. GSX-R 800?! :headbang:

To bi bila za večino pristašev športnikov bolj optimalna zadeva kot neizkoriščene brutalne SS 1000ke(180-190KM pri katerih samo paziš, kdaj ti bo spodneslo rit- vsaka čast izjemam, ki pa jih med nami bolj malo :naughty: ), saj jih lahko izkoristijo samo še dirkaški profiji! Seveda pa gre tukaj tudi za prestiž pred lokalom in za šankom, kjer imajo SS 1000ke svojo težo in vrednost!

Pa vsem dirkačem po duši in bolj turing ležernim lep pozdrav!! :rolleyes: :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moj 600 vas na cesti poje vse. tut 1000 pa magar na 12000 obratov

Ti bi mogu napisat, da tvoja 125 vse poje :grim

Kaj pa, če je vse res :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Joj enim se pa da kregat.

Zanikal bi samo trditev, da 750ccm vleče že pri nižjih obratih kot kakšen 600ccm; tole niti slučajno ni res in je tudi zelo odvsino od mnogih faktorjev ( kot seveda veš) od tehnike motorja npr.4c, 2c...ipd.

Očitno rata takale "buča" za marsikoga resnica, razumni pa vemo, da je to smešno in izrečeno s strani nevedneža.

Če bi bil dejansko malce pozoren na to kaj bereš, bi videl, da sem tole trditev uporabil v stavku, ko sem GSX-u600 podal primer, da ga (njega) moj 750 pusti v spodnjem območju vrtljaju zadaj. Nikjer nisem zapisal, da je to splošna razlika med vsemi 600 in 750cc motorji. Je pa definitivno res v najinem primeru, glede na to, da GSX600 vozi Suzuki GSXR 600 k4, jaz pa Suzuki GSXR750 k4 kar pomeni, da gre za identičen motor v vseh pogledih, razen da ima moj 2kg in 150ccm ter nekaj moči in navora več. In ja, še zmeraj trdim, da gre moj bolje :)

Drugače pa tudi če ne bi šlo za GSXrja mislim, da je samoumevno, da se primerja motocikle različnih kubikaž istega segmenta. Nesmiselno je primerjat 4t 600ss, ki se vrti na 15k rpm in 750 V2 chopper, ki ima rdeče polje pri 8k rpm, to je itak vsakomur jasno. Je pa dejstvo, da je kubikaža tista, ki da navor in predvsem to je tisto, kar se meni zdi na cesti uporabno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sploh ne vem,kaj maste tolk dela okol cestakov. Pac enmu je vsec neki,drugemu pa drugo. So ljudje k kupujejo terence (za po mestu),pa so ljudje k kupujejo sportne avtomobile.Pa kaj pol?? Vsak kupi tisto,kar mu pase oz mu je vsec. Jaz imam SS,kupil sem ga pa zato ker mi je motor vsec. Nic nimam proti endruram,chopperjem,touringom... Meni osebno se bolj dopade cestak in zato sem si ga tudi kupil. Pa se dobro zavedam,da najbrz ne bom nikol izkoristu vsega kar mi motor nudi. Prav tako me cisto nic ne moti,ce me ljudje s "pocasnejsimi" motorji prehitevajo.

Preveč zahodnjaški način razmišljanja; na Balkanu se ne sme pustiti, da te šibkejši prehiti, pa tudi če se na koncu naplakatiraš na drevo.

Tak, slovenski način "kulturne vožnje" se vidi tudi pri vožnji z avtomobili; to je tudi eden razlogov, zakaj se kupuje BMW-je in AUdije, tudi če je noter mini agregat; važno da na zunaj izgleda, nakar se pričnejo vsi umikati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preveč zahodnjaški način razmišljanja; na Balkanu se ne sme pustiti, da te šibkejši prehiti, pa tudi če se na koncu naplakatiraš na drevo.

Tak, slovenski način "kulturne vožnje" se vidi tudi pri vožnji z avtomobili; to je tudi eden razlogov, zakaj se kupuje BMW-je in AUdije, tudi če je noter mini agregat; važno da na zunaj izgleda, nakar se pričnejo vsi umikati.

valda nek se vidi ko je gazda, da me neo ki kaki z 125-ko prehiteval ja, te pa res odfuk, tako mu naredim da brezveze, gor pa dol se po zadnji mimo njega vozim :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

valda nek se vidi ko je gazda, da me neo ki kaki z 125-ko prehiteval ja, te pa res odfuk, tako mu naredim da brezveze, gor pa dol se po zadnji mimo njega vozim :yes:

:lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pohorsko bosanski pijanci, in koperško popederišeni sluzavčki. oboji so isti pederi. sam de eni smrdijo po švicu, drugi pa po banjatoluk gelčku in sprejčku baj dolčeingabana. oboji so enaki vase zaverovani pol sposobni degeni. lokalni frajerji, za šankom prvaki, v resnici siromaki.

Zieg.

Mislili bi si, da bošv tem letu, ko si na motosvetu, ugotovil, da tvoji izlivi sranja spadajo v psihadelične in ne moto-forume.

Mimogrede, prvič, jaz sem Primorec; drugič, ne uporabljam dolce&gabbana

ampak Poison.

Ups; takemu kot si ti bo bolje povedati kaj je to.

To je Dior-jeva esenca parfuma iz leta 1985.

Sicer je parfum tako znan, da še na Japonskem ali Kitajskem takoj vedo za kaj se gre.

Parfumu Poison iz leta 1985 se je pridružil

Tendre Poison leta 1994

Hypnotic Poison leta 1998

Pure Poison leta 2004

in pred kratkim še Midnight Poison.

Ostale Diorjeve fragrance:

J`Adore; mešanica vonja mandarie, champaca rož, bršljana, afriške orhideje, vijolice, damaščanske slive, lesa amaranta (dvomim da sploh veš kaj je to).

Dune; bazne fragrance so jantar (se uporablja tudi za kadila) in lišaji; osrednje fragrance so potonike in rumenega negnoja; izraziti prevladujoči vonji so lučica in košeničica.

Dolce Vita; prevladujoči vonj magnolije in vrtnice združen s fragranco marelice, breskve in cimeta na osnovnih vonjih sandalovine, vanilije in heliotropina.

Miss Dior Cherie, Dioressence, Diorissimo, Dior Addict.

Dior Addict; izraziti vonj mandarinovih listov s cvetovi silk-tree na podlagi cvetov bulgarske vrnice in oranževca. Osnova vonj mysore sandalovina, tonla fižolovca in boubon absolute.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tisti k hočete šaltat brzine si umislite 125 ne pa 600 :> bo treba še bol šaltat po menjalniku pa veselje bo k bo obratomer zmerm na rdečem :>

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tisti k hočete šaltat brzine si umislite 125 ne pa 600 :> bo treba še bol šaltat po menjalniku pa veselje bo k bo obratomer zmerm na rdečem :>

Ne bo ne. (ker mu bo po par metrih trajno zagozdilo iglo na konec ohišja.)

Antares

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!